Relaties
Reab2001
27-01-2025 om 08:41
Rare liefde
een goeiemorgen,
Ik heb zo aantal weken geleden een hele leuke dame ontmoet na een aantal gesprekken klikte het meteen en hadden we flinke gesprekken het verveelde nooit en ook dat kwam van haar kant af ze gaf allemaal goeie signalen af en ook dat we richting de relatie fase gingen van het date en hadden een dag gepland staan, maar nu nog geen 15 uur na dat ze me video’s van iets wat stelletjes doen stuurt met een lang bericht dat ze schrok van het idee van een relatie nog en dat ze het wil beëindigen omdat ze niet klaar is voor een relatie ze kwam daarna nog na het er uit moeten krijgen nog dat ze in een relatie van 5.5 jaar jaar terug zat en dat ze daarom nog de losse haren opzoekt, maar hoe kan het hals over kop zo veranderen die dag zelf deed ze nog heel leuk
ik weet alleen nu niet wat ik er mee moet ik heb zulke gesprekken nog met geen ander gehad en ze heeft me nergens op verwijderd van en zie regelmatig dingen van haar moet ik haar verwijderen en vergeten of moet ik verder gaan met me leven en haar nog bewaren op de zij lijn als het echt iets is dat we weer samen komen of?
Labyrinth
27-01-2025 om 09:00
Waarom na een aantal weken al over gaan naar een relatie fase? Blijf gewoon lekker daten en plak er geen naampje op. Er is helemaal niets mis mee als je elkaar leuk vindt toch te wachten met wat stelletjes in bed doen of wat stelletjes anderszins doen. Waarom moet tegenwoordig alles zo snel? Vergelijk daten met een soort van (ouderwetse) verkering, je verkeert met elkaar. Dat kan een hele poos duren, die verkenning en verkeren met elkaar. Daar is helemaal niets mis mee, en daar zou ik ook niet meteen een hechtingsprobleem op plakken.
Ik zou haar vragen of ze met je wil blijven daten en wat hier uit gaat bloeien, dat merken jullie vanzelf.
Anoniemvoornu
27-01-2025 om 10:45
Labyrinth schreef op 27-01-2025 om 09:00:
Waarom na een aantal weken al over gaan naar een relatie fase? Blijf gewoon lekker daten en plak er geen naampje op. Er is helemaal niets mis mee als je elkaar leuk vindt toch te wachten met wat stelletjes in bed doen of wat stelletjes anderszins doen. Waarom moet tegenwoordig alles zo snel? Vergelijk daten met een soort van (ouderwetse) verkering, je verkeert met elkaar. Dat kan een hele poos duren, die verkenning en verkeren met elkaar. Daar is helemaal niets mis mee, en daar zou ik ook niet meteen een hechtingsprobleem op plakken.
Ik zou haar vragen of ze met je wil blijven daten en wat hier uit gaat bloeien, dat merken jullie vanzelf.
Serieus? , nee is nee , ze wilt geen relatie (met hem). To, los laten en verder daten lijkt me het gezondste je komt echt wel weer iemand tegen waar je goede gesprekken mee hebt
IMI-x2
27-01-2025 om 10:55
Ik zou haar om duidelijkheid vragen, voor zover ze dat nog niet gegeven heeft: wil ze vrijblijvend blijven daten of wil ze je niet meer zien?
In het eerste geval: plan heel rustig aan een nieuwe date. In het tweede geval: wonden likken en door met je leven.
MRI
27-01-2025 om 13:00
Heb jij hier vaker gepost over wat je met een date aanmoest? Ik meen de schrijfstijl maar ook de inhoud te herkennen.
Izza
27-01-2025 om 14:26
Jij gaat veel te snel. Zeker in deze tijd wil niet iedereen direct volledig vastzitten aan een ander. Jullie kennen elkaar net. Vraag hoe ze het nu ziet en kijk of jij dat ook wilt. Misschien kunnen jullie fwb worden, wil ze je nog zien? Of contact beëindigen? Of inderdaad gewoon ouderwets verkering.
Labyrinth
27-01-2025 om 15:06
Anoniemvoornu schreef op 27-01-2025 om 10:45:
[..]
Serieus? , nee is nee , ze wilt geen relatie (met hem). To, los laten en verder daten lijkt me het gezondste je komt echt wel weer iemand tegen waar je goede gesprekken mee hebt
Ik lees dat ze het te snel vindt gaan. Als To zo doorgaat met zijn dates en de snelheid om er direct 'relatie' op te plakken, rent iedereen weg.
Reab2001
27-01-2025 om 16:19
IMI-x2 schreef op 27-01-2025 om 10:55:
Ik zou haar om duidelijkheid vragen, voor zover ze dat nog niet gegeven heeft: wil ze vrijblijvend blijven daten of wil ze je niet meer zien?
In het eerste geval: plan heel rustig aan een nieuwe date. In het tweede geval: wonden likken en door met je leven.
Labyrinth schreef op 27-01-2025 om 09:00:
Izza schreef op 27-01-2025 om 14:26:
Jij gaat veel te snel. Zeker in deze tijd wil niet iedereen direct volledig vastzitten aan een ander. Jullie kennen elkaar net. Vraag hoe ze het nu ziet en kijk of jij dat ook wilt. Misschien kunnen jullie fwb worden, wil ze je nog zien? Of contact beëindigen? Of inderdaad gewoon ouderwets verkering.
Het probleem is dat zei degene was die de eerste stappen zetten in de “ relatie vase”
En daarmee bedoel ik dat ze sochtends goeiemorgen zeggen elke dag video’s over stellen en wat stellen doen en vermelde erbij dat wij dat ook gingen doen en ik wilde juist het rustig aan doen helemaal door de klik die we hadden en nu wilt ze helemaal geen contact meer hebben maar heeft me niet verwijderd wat normaal wel gebeurd bij zoiets en ik zeg ook niet zo zeer liefde maar zoiets begon wel te voelen maar dat kwam door de manier van communiceren met elkaar en dat we bij dates 6uur lang achter elkaar met elkaar praten
Reab2001
27-01-2025 om 16:21
Labyrinth schreef op 27-01-2025 om 15:06:
[..]
Ik lees dat ze het te snel vindt gaan. Als To zo doorgaat met zijn dates en de snelheid om er direct 'relatie' op te plakken, rent iedereen weg.
Nou ik plak geen relatie er achter aan zeker niet zo kan je het niet noemen ook want we zaten gewoon in de date fase maar zij zelf zetten de stap verder en ik speelde daar in mee wat moeilijk niet te doen is in zo situatie
Reab2001
27-01-2025 om 16:29
MRI schreef op 27-01-2025 om 13:00:
Heb jij hier vaker gepost over wat je met een date aanmoest? Ik meen de schrijfstijl maar ook de inhoud te herkennen.
Dat niet doe normaal dit nooit maar ik was nu gewoon einde raad
elledoris
27-01-2025 om 17:22
Wat moet ik me voorstellen bij video's van wat relaties met elkaar doen??
Reab2001
27-01-2025 om 17:27
elledoris schreef op 27-01-2025 om 17:22:
Wat moet ik me voorstellen bij video's van wat relaties met elkaar doen??
Nou dingen zoals kleding boor elkaar uitzoeken dingen te doen met ze 2e ook dat er staat eronder: something good for couples op 1 van de vids en zeggen ja daar kom je achter en dat doen we dat soort dingen en zij begon daarmee
Izza
27-01-2025 om 18:09
Hardlopers zijn doodlopers. Deze dame is zelf veel te hard van stapel gelopen en komt daar nu op terug. Hou voortaan je eigen tempo aan. En ga niet mee in een ander als dat niet jouw wens is.
Gesprekken van 6 uur achter elkaar lijken mij erg vermoeiend.
Voor nu sluit je dit af en kijkt verder naar een nieuwe date. Waarin jij goed blijft communiceren (wat bedoel je hiermee, hoe zie jij dat?)
Reab2001
27-01-2025 om 18:20
Izza schreef op 27-01-2025 om 18:09:
Hardlopers zijn doodlopers. Deze dame is zelf veel te hard van stapel gelopen en komt daar nu op terug. Hou voortaan je eigen tempo aan. En ga niet mee in een ander als dat niet jouw wens is.
Gesprekken van 6 uur achter elkaar lijken mij erg vermoeiend.
Voor nu sluit je dit af en kijkt verder naar een nieuwe date. Waarin jij goed blijft communiceren (wat bedoel je hiermee, hoe zie jij dat?)
Nou het probleem daarvan was dat zij en ik er niet vermoeid van raakte daar maakte ze zelf al een opmerking over dat ze niet had verwacht dat we zo lang konden praten en niet verveeld raken van elkaar
en met communiceren bedoelde ik er mee dat we veel met elkaar praatte en dan gericht op elkaars leven en daar uit diepe gesprekken met elkaar uit kwamen daar gingen de uren ook over die ik met haar heb gesproken en ik heb het voor nu ook los gelaten alleen is het een raar gevoel dat ik toch hoop al weet ik dat dat nu niet is maar later weer bij elkaar komen maar als er echt wat was komt dat ook maar het blijft erg lastig
Anoniemvoornu
27-01-2025 om 18:56
Reab2001 schreef op 27-01-2025 om 18:20:
[..]
Nou het probleem daarvan was dat zij en ik er niet vermoeid van raakte daar maakte ze zelf al een opmerking over dat ze niet had verwacht dat we zo lang konden praten en niet verveeld raken van elkaar
en met communiceren bedoelde ik er mee dat we veel met elkaar praatte en dan gericht op elkaars leven en daar uit diepe gesprekken met elkaar uit kwamen daar gingen de uren ook over die ik met haar heb gesproken en ik heb het voor nu ook los gelaten alleen is het een raar gevoel dat ik toch hoop al weet ik dat dat nu niet is maar later weer bij elkaar komen maar als er echt wat was komt dat ook maar het blijft erg lastig
Let it go .. echt wat blijf je hangen , ze deed dus al vreemd eigenlijk
Of ten minste vreemd niet eens, het klinkt erg jong in mijn ogen , ik zie dit soort dingen bij pubers #couplegoals enz. des te meer reden om verder te daten tenzij je zelf ook nog in die fase zit dat je dat wel leuk vind