Relaties Relaties

Relaties

Rare liefde

Anoniemvoornu schreef op 27-01-2025 om 18:56:

[..]

Let it go .. echt wat blijf je hangen , ze deed dus al vreemd eigenlijk

Of ten minste vreemd niet eens, het klinkt erg jong in mijn ogen , ik zie dit soort dingen bij pubers #couplegoals enz. des te meer reden om verder te daten tenzij je zelf ook nog in die fase zit dat je dat wel leuk vind

Gezien de nick van TO is hij ook jong, als 2001 slaat op zijn geboortejaar? 

Reab2001 schreef op 27-01-2025 om 18:20:

[..]

Nou het probleem daarvan was dat zij en ik er niet vermoeid van raakte daar maakte ze zelf al een opmerking over dat ze niet had verwacht dat we zo lang konden praten en niet verveeld raken van elkaar

en met communiceren bedoelde ik er mee dat we veel met elkaar praatte en dan gericht op elkaars leven en daar uit diepe gesprekken met elkaar uit kwamen daar gingen de uren ook over die ik met haar heb gesproken en ik heb het voor nu ook los gelaten alleen is het een raar gevoel dat ik toch hoop al weet ik dat dat nu niet is maar later weer bij elkaar komen maar als er echt wat was komt dat ook maar het blijft erg lastig

Misschien is ze zelf geschrokken hoe snel jullie met elkaar vertrouwd raakten bij het daten en wil ze even een stapje terugdoen. Het klinkt alsof jullie wel een klik hebben, dus ik zou als ik jou was zeggen dat je het leuk zou vinden om elkaar te blijven zien, als vrienden (vriendschap is een belangrijke basis voor een eventuele relatie in de toekomst) 

Als zij daar positief op reageert kan het zomaar zijn dat jullie toch weer een date-status krijgen en misschien een relatie. Maar dan moet je wel een beetje geduld hebben en niet te hoge verwachtingen uiteraard.

Reab2001

Reab2001

29-01-2025 om 16:30 Topicstarter

troelahoep schreef op 28-01-2025 om 10:47:

[..]

Misschien is ze zelf geschrokken hoe snel jullie met elkaar vertrouwd raakten bij het daten en wil ze even een stapje terugdoen. Het klinkt alsof jullie wel een klik hebben, dus ik zou als ik jou was zeggen dat je het leuk zou vinden om elkaar te blijven zien, als vrienden (vriendschap is een belangrijke basis voor een eventuele relatie in de toekomst)

Als zij daar positief op reageert kan het zomaar zijn dat jullie toch weer een date-status krijgen en misschien een relatie. Maar dan moet je wel een beetje geduld hebben en niet te hoge verwachtingen uiteraard.

Dat is het punt ze zegt tegen me dat we nooit als vrienden waren hoe we deden dus ze wouw geen contact, maar daarom vind ik het zo frappant dat ze me nergens op verwijderd dat zou je als eerst verwachten, maar het kan ook zijn dat ze uit paniek me weg duwde en dat zegt want ze deed heel bot en toen reageerde ze niet en wist niet hoe ze moest reageren 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.