Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-10-2021 om 21:07
Zoon (14, 3HAVO) heeft over een paar weken een schoolreis/excursie naar Westerbork voor geschiedenis, de leraar heeft alleen nog niks gezegd over een QR Code. Ik heb zelf al op de website van kamp Westerbork gekeken, daar staat niks over een QR Code, wel zag ik een Tweet van iemand die zei dat je een QR code nodig hebt, maar dat was al van een paar maanden geleden. Ik heb ook laatst in het nieuws gelezen dat scholen niet op schoolreis/excursie mogen gaan als een leerling geen QR Code had aangezien die leerling(en) dan buitengesloten zouden worden. Mijn zoon heeft namelijk geen QR Code en wil dat ook niet, zijn vader heeft ook geen QR code, ik wel en mijn ouders en alle andere familieleden ook. Weet iemand hoe dit zit met schoolreizen/excursies?
30-10-2021 om 17:29
yette schreef op 30-10-2021 om 16:48:
[..]
In het vorige topic meldde een mod dat dat niet wenselijk was. Was een duidelijk signaal en wat mij betreft voldoende bemoeienis.
Zonder moderator zijn de laatste berichten in dit topic ook wel duidelijk. Het is aan ieder voor zich wat je ermee doet.
Nou, ik snap er eerlijk gezegd niets van! Ik heb dan ook het vorige topic niet gelezen, maar het is mij volslagen onduidelijk of ik nou de moeder of de wappiezoon lees. Ik ga dan ook niet meer reageren, want ik zou tegen die moeder een heel andere toon aanslaan dan tegen die zoon.
30-10-2021 om 18:09
Vanwege het niet opvolgen van mijn aanwijzing om niet meer als zoon mee te schrijven is dit account de toegang tot het forum ontzegt. Deze discussie sluit ik af.