Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

IVIO Wereldschool


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MeikeT schreef op 23-04-2021 om 12:35:

[..]

Neuh, ik vermoed dat de zoon nu een dochter is geworden en dat in plaats vsn de VS nu Rusland de bestemming wordt.

Waar heeft u het over? Ik wil helemaal niet naar de VS emigreren, en mijn dochter ook niet.

Inderdaad, stop nou eens met het forum vervuilen met al je onzin. Erg irritant. 

Granola schreef op 23-04-2021 om 14:11:
Granola schreef op 23-04-2021 om 14:11:

Inderdaad, stop nou eens met het forum vervuilen met al je onzin. Erg irritant.

Is geen onzin, Granola.

Anoniempje17 schreef op 23-04-2021 om 13:29:

[..]

Waar heeft u het over? Ik wil helemaal niet naar de VS emigreren, en mijn dochter ook niet.

Dan hoef je je ook niet asngesproken te voelen.

MeikeT schreef op 23-04-2021 om 14:22:

[..]

Dan hoef je je ook niet asngesproken te voelen.

Dat klopt, maar ik maakte een bericht waarin Rusland stond.

Als dit geen onzin is dan lijkt het mij duidelijk dat je zoon niet zomaar kan kiezen voor die wereldschool. volgens mij heeft iedereen je al eerder aangegeven dat het niet verstandig is zo mee te gaan in de fantasieën van je zoon. 

Hij moet naar school. Hij krijgt geen vrijstelling omdat hij naar Amerika wil verhuizen met zijn vader en ook niet omdat hij opeens naar een online wereldschool wil. Ik zou met je zoon gaan uitzoeken wat nou precies het probleem is. Waarom wil hij niet naar school en wat valt daaraan te doen. Een andere school wellicht?
 

 enige verwarring waargenomen!

1) @Granola, reageerde je met ‘ forum vervuilen en irritant’ nu op MeikeT vanwege haar verdenking en daarop verwijzing naar ander draadje of op Ingridtiem6 omdat ze lijkt vast te houden aan een uitweg om zo fysiek onderwijs te omzeilen of op Anoniempje vanwege ander draadje? 
2) Daarnaast lijkt door de letters VSO en het woord buitenland, het idee van wonen in Amerika een eigen leven is gaan leiden, maar dat heeft Ingridtiem6 m.i. nergens genoemd. Of lees ik nu zo slecht...

3) Volgens mij zijn het twee totaal verschillende draadjes; eentje die liefs thuis onderwijs wilt volgen ahv gedegen opleiding en eentje die over de grens Nederlands onderwijs wilt volgen. Mogelijk om voor dochter de optie over een tijd weer naar haar moederland te kunnen, open te houden.

Flanagan schreef op 23-04-2021 om 15:16:

enige verwarring waargenomen!

1) @Granola, reageerde je met ‘ forum vervuilen en irritant’ nu op MeikeT vanwege haar verdenking en daarop verwijzing naar ander draadje of op Ingridtiem6 omdat ze lijkt vast te houden aan een uitweg om zo fysiek onderwijs te omzeilen of op Anoniempje vanwege ander draadje?
2) Daarnaast lijkt door de letters VSO en het woord buitenland, het idee van wonen in Amerika een eigen leven is gaan leiden, maar dat heeft Ingridtiem6 m.i. nergens genoemd. Of lees ik nu zo slecht...

3) Volgens mij zijn het twee totaal verschillende draadjes; eentje die liefs thuis onderwijs wilt volgen ahv gedegen opleiding en eentje die over de grens Nederlands onderwijs wilt volgen. Mogelijk om voor dochter de optie over een tijd weer naar haar moederland te kunnen, open te houden.

https://www.ouders.nl/forum/ouders-en-school/vrijstelling-van-de-leerplicht

Aha, maar dan hebben Anoniempje en Ingridtiem6 wel twee verschillende vragen voorgelegd.

Flanagan schreef op 23-04-2021 om 15:16:

enige verwarring waargenomen!

1) @Granola, reageerde je met ‘ forum vervuilen en irritant’ nu op MeikeT vanwege haar verdenking en daarop verwijzing naar ander draadje of op Ingridtiem6 omdat ze lijkt vast te houden aan een uitweg om zo fysiek onderwijs te omzeilen of op Anoniempje vanwege ander draadje?

Sorry voor de verwarring maar ik reageerde op Anoniempje, was het volledig eens met Meike. Word een beetje moe van deze persoon die telkens onder een nieuw account rare vragen stelt. Aandacht tekort denk ik. Maar nu zal Forumbeheer mijn post wel verwijderen...

Flanagan schreef op 23-04-2021 om 15:46:

Aha, maar dan hebben Anoniempje en Ingridtiem6 wel twee verschillende vragen voorgelegd.

https://www.ouders.nl/forum/ouders-en-school/wat-is-nou-precies-thuisonderwijs

Niet echt. Iingridtiem6 begint zelf ook over Rusland.

IVIO levert niet aan particulieren, kan alleen via school van inschrijving.

Bericht van het forumbeheer.

Beste forumdeelnemers,

gezien de onrust die dit bericht veroorzaakt en de vele klachten die er over binnenkomen sluit ik deze draad.

Met vriendelijke groet,

Heidi Sour

Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.