Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
mijk

mijk

20-03-2020 om 10:21

Hoe gaat het met jullie eindexamenleerlingen?


Bij M

Leuk georganiseerd bij M. In plaats van het praatje van de mentor of de directeur bij het eindexamen had M voor een aantal geslaagden BN'ers geregeld die ze toespraken.

Bijvoorbeeld Louis van Gaal die een meisje toesprak dat eerst een jaar een sportopleiding gaat doen en daarna de PABO. Met een opdracht van Louis van Gaal, meer sport en beweging inbrengen in de basisschool. Leuk.

En het meisje dat naar de journalistiekopleiding gaat mocht 'aftitelen' bij M.

Chantal Janzen met een toespraak bij een jongen die audities doet voor een theateropleiding.

En een jongen die politicologie gaat studeren en nu al actief is in de politiek kreeg een toespraakje van Khadija Arib!

Gefeliciteerd!

En uiteraard alle geslaagden van harte gefeliciteerd met het examen in deze bijzondere tijd.

Dochter is vorig jaar geslaagd. Dit weekend gaat ze een paar medeleerlingen bellen die dit jaar moeten slagen. Ook een collega is mogelijk geslaagd voor het VWO.

Wel spannend. Maar ook een hele leuke tijd als het gelukt is.

Biebel

Biebel

04-06-2020 om 20:06

Gemiste kans

Kind doet gespreid examen. Dit jaar het eerste deel. Alles gehaald en dat is fijn.

En toch, toch vind ik het jammer dat school niet even iets heeft laten horen. Geen ‘dit gedeelte heb je gehaald’ telefoontje, maar alleen een mailtje met de cijferlijst die kind moest ondertekenen en terugsturen.

Ik heb er zelf maar een bos bloemen aan besteed. En zit nog op mijn handen om de afdelingsdirecteur te vragen of ze kind toevallig vergeten zijn

Maar; alle geslaagden; echt oprecht van harte gefeliciteerd!

Laetitia

Laetitia

04-06-2020 om 20:46

Alle nieuwe geslaagden

en de ouders hier: gefeliciteerd!

Biebel, idd wat een gemiste kans van die school van je dochter. Ben zo blij dat school van zoon dat anders doet. Zoals ik eerder al schreef, werd hij vorig jaar gewoon gebeld op de uitslagdag, hoorde hij erbij op de diploma-uitreiking en kreeg hij een half diploma. Het enige dat hij niet kreeg was de geslaagdenvlag van school. Die kreeg hij vandaag. En zo doet men het met iedere leerling die gespreid examen doet.
Slecht dat zo’n school niet inziet dat dit ook een groot moment is voor de leerlingen die voor de helft hun diploma gehaald hebben. Echt een ontlading.

40er

40er

05-06-2020 om 07:32

Alle geslaagden

Van harte!
Wij hebben gisteren een klein feestje gevierd om het te vieren! Blijft toch iets speciaals, je diploma halen.

Hier een halve meter taart, de vlag en meer

Op mijn verjaardag kreeg dochter het verlossende telefoontje. Hoewel we allang wisten dat ze geslaagd was, was dochter oprecht zenuwachtig. Ondanks dat ze eigenlijk de vlag niet wilde hijsen, mocht het op het moment supreme uiteindelijk wel.
We hebben een halve meter taart gekocht, de vlag gehesen, een klein feestje gevierd.
Verder had de regionale omroep een oproep om van alle geslaagden van de provincie een foto te sturen waarvan zij dan een ere-filmpje hebben gemaakt. Echt leuk gedaan!

Alle nieuwe geslaagden ook van harte gefeliciteerd!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.