Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
moeders

moeders

13-05-2015 om 10:36

Hoe doen de examen kandidaten het?


moeders

moeders

11-06-2015 om 13:32

Geslaagd!!,

Yesss dochter is geslaagd! Wisten we stiekum al,maar fijn dat het nu zeker is.
De vlag gaat uit en de taart gaan we vanavond oppeuzelen!
Sterkte voor diegene die nog wachten!

bieb63

bieb63

11-06-2015 om 13:37

brrrrrrrrrrrrr

Op van de zenuwen................

Gefeliciteerd, moeder

Geniet ervan!

skik

Niet bellen

Dat systeem waarbij alleen de gezakten gebeld worden en de rest weet dat ze geslaagd zijn omdat ze niet gebeld zijn lijkt me een nog ergere toestand dan sowieso wachten op een belletje. Dan ga je toch steeds kijken of je telefoon nog bereik heeft of dat je toch om één of andere reden het belletje gemist hebt. Of je vreest dat je ook na het tijdstip nog gebeld kan worden dat je gezakt bent omdat de telefoongesprekken uitliepen? Lijkt mij niks.

skik

Astrid

Astrid

11-06-2015 om 14:18

allemaal

Heel veel sterkte met wachten, slopend zo'n dag
Moeders alvast gefeliciteerd, heel fijn dat ze nu onbezorgd de zomer in kan!
Degenen die het halen: gefeliciteerd en anders: succes met de herexamens

Net als die leuke broer van me

die me belde om te feliciteren dat ik geslaagd was, om 11:59 deed-ie dat terwijl er tot 12:00 gebeld zou worden in geval van gezakt. Ik kreeg een hartverzakking terwijl de kans dat ik zou zakken klein was.
Dus sterkte alle wachtenden, ik heb het vorig jaar meegemaakt zonder zenuwen want dochter haalde goede cijfers, maar als zoon overgaat dit jaar heb ik volgend jaar rond deze tijd waarschijnlijk erg korte nagels. Of ik moet zoon ervan weten te overtuigen dat het voor de zenuwen beter is te mikken op cijfers hoger dan 6.

Niet gebeld is geslaagd, toch?

Dan is hij geslaagd!

moeders

Gefeliciteerd!

Janeway

Janeway

11-06-2015 om 14:52

nog niks

mega slopend dit.. Na 15 uur wordt er gebeld. Het is nog niet eens 15 uur hahaha en de zenuwen gieren door mijn keel.. Hahaha vreselijk. Dochter heeft zich boven verstopt. Ik moet de telefoon opnemen. Te erg ik ben meer gestressed dan toen ik zelf examen moest doen.

Paula

Paula

11-06-2015 om 15:10

Yes!

Dochter is geslaagd!! Zo knap en ik ben zo trots!! Vlag gaat uit!

Moni

Moni

11-06-2015 om 15:22

Hier ook geslaagd!

Dochter was erg nerveus het laatste half uur. Grappig hoe dat werkt. Ze wist best dat ze geslaagd was.

Hier...

Dochter is geslaagd!!!!!!! En dat na alle ellende vorig jaar. Joepieeeee. Zo trots op haar!

Hadewich

Hadewich

11-06-2015 om 15:44

En hier...

gezakt, op 1/10e punt. Dat wordt een her, moet lukken!

Alle geslaagden: gefeliciteerd!

Anne Carin

Anne Carin

11-06-2015 om 15:53

Geslaagd!

Zoon is geslaagd! Yes! We zijn mega-trots op onze kanjer!!

Niny

Niny

11-06-2015 om 15:54

Hier...

Geslaagd! Dochter had ons (en zichzelf) bijna overtuigd van het tegendeel, maar ze heeft het gehaald met fraaie cijfers.
Allemaal gefeliciteerd met jullie geslaagden en Hadewich-kind, sterkte met het herexamen!

Janeway

Janeway

11-06-2015 om 16:18

nog niks

Helaas niet gezakt maar ook niet geslaagd dochter moet een her.. Nog een keer de stress.. Maar goed het geeft ook nog hoop

Melleke

Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn na vorig jaar dat ze het nu binnen heeft, dat hardbevochten diploma. He, ik ben er helemaal blij van. Je mag terecht heel trots op je dochter zijn, vertel haar maar dat er een onbekende mevrouw in Rotterdam ook heel trots op haar is.

En ik was vandaag al zo vrolijk, want mijn dochter die het vorig jaar net zoals jouw dochter zo moeilijk had, heeft vandaag te horen gekregen dat ze haar propedeuse heeft gehaald!

skik

Allemaal

Nini, AnneCarin, Moni, Paula en Bintje, gefeliciteerd met jullie geslaagde kinderen!

Janeway en Hadewich, hopelijk mag bij jullie na de her de vlag uit. Mijn dochter heeft vorig jaar ter voorbereiding op haar her heel veel gehad aan de examentraining van uni-studenten, dat maakte echt het verschil.

skik

skik

Gefeliciteerd! Ook een overwinning!
Dochter gaat nu na de vakantie beginnen met een nieuwe opleiding. Haar stageplaats heeft ze ook al geregeld. Vanavond gaan we lekker uit eten.

Aan de anderen: gefeliciteerd!
Voor degenen met een her: succes nog even de komende dagen en hopelijk mag bij jullie straks ook de vlag uit.

cijfer

Ze had trouwens een 7,2 voor wiskunde, vorig jaar een 4 . Ze heeft nu voor de 3 kernvakken 3 7ens op haar lijst. Helemaal niet slecht .

Paula

Paula

11-06-2015 om 16:53

Gefeliciteerd

Alle ouders van geslaagden van harte gefeliciteerd!! En ik duim voor de herkansers, heel veel succes!

moeders

moeders

11-06-2015 om 17:47

dank

Voor alle geslaagden super! Gefeliciteerd!
En voor de herkansers,heel veel succes!
Dochter heeft net haar cijferlijst gehaald en zowaar zelfs voor natuurkunde een voldoende,wauw,echt blij.

Hadewich

Hadewich

11-06-2015 om 19:09

Nog meer geslaagden, super!

Nog meer geslaagden zie ik, gefeliciteerd! En mijn kind is dus gelukkig niet de enige met een her. Ze krijgt volgende week nog extra persoonlijke training van haar leraar, ze hoeft maar 1/10e punt hoger dus dat moet lukken. Bedankt voor de succeswensen!

Marjolein

Marjolein

11-06-2015 om 19:10

Helaas

Een herexamen
Hij mag zelf kiezen welke, morgen gesprek op school met mentor en decaan.

Hij had het al verwacht, maar toch....
Nou vier dagen bikkelen en dan weer die wachttijd

Hadewich

Hadewich

11-06-2015 om 19:12

Hm...

Dat is een beetje ongelukkig gekozen, dat 'gelukkig' in mijn laatste bericht! Denk het maar weg.

Marjolein: jammer, succes voor je zoon!

Sawo

Sawo

11-06-2015 om 20:39

Gefeliciteerd en succes

Felicitaties voor de geslaagde kinderen en succes voor degenen met een herexamen. Het weer werkte in keer geval mee voor degenen met feest.

Ook skik gefeliciteerd met je dochter superfijn dat ze na zo vervelende einde van de middelbare school het nu zo goed doet.

Groet
Saartje

Lusithania

Lusithania

11-06-2015 om 21:32

Een lach en een traan

De felicitaties voor de geslaagden en sterkte voor de herkansers en de gezakten.

bieb63

bieb63

11-06-2015 om 23:20

Geslaagd!

Tjonge, dat idiote kind met haar 3'en en 4'en melden bij het nakijken online. Heeft ze nog een vette cijferlijst ook ! Alle anderen ook gefeliciteerd. En voor diegenen die gezakt zijn: ik voel het helemaal mee, maar go for it aankomend jaar!

Bieb

Gefeliciteerd! Gelukkig is je dochter beter in het máken van examens dan in het nakijken er van ;0)

skik

bieb63

bieb63

12-06-2015 om 11:42

haha Skik

Wel is het zo dat er een aantal normeringen zijn bijgesteld. Beter dus niet meer online nakijken, raak je alleen maar van in de stress.....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.