Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Foute Geschiedenislessen


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

"Toevallig is het zo dat varkensvlees door katholieken wordt gegeten (bijna geen rundvlees) en protestanten hebben weer de voorkeur voor rundvlees (met allerlei gezondheidsexcuses die wetenschappelijk niet blijken te kloppen, maar volgens velen van hen is varkensvlees weer ongezond)."

Huh? In dit wonderlijke draad slaat dit voor mij wel alles.....

Omega schreef op 13-09-2023 om 19:50:

"Toevallig is het zo dat varkensvlees door katholieken wordt gegeten (bijna geen rundvlees) en protestanten hebben weer de voorkeur voor rundvlees (met allerlei gezondheidsexcuses die wetenschappelijk niet blijken te kloppen, maar volgens velen van hen is varkensvlees weer ongezond)."

Huh? In dit wonderlijke draad slaat dit voor mij wel alles.....

Het is net of je op dronken kleiduiven schiet inderdaad, het vliegt echt alle kanten op.

Omega schreef op 13-09-2023 om 19:50:

"Toevallig is het zo dat varkensvlees door katholieken wordt gegeten (bijna geen rundvlees) en protestanten hebben weer de voorkeur voor rundvlees (met allerlei gezondheidsexcuses die wetenschappelijk niet blijken te kloppen, maar volgens velen van hen is varkensvlees weer ongezond)."

Huh? In dit wonderlijke draad slaat dit voor mij wel alles.....

Even voor de statistieken: protestante opvoeding hier. Bijna elke zondag kip, thuis uit de Moulinex grill, bij mijn oma uit de pan. Draadjesvlees voor het eerst bij mijn RK schoonouders.

Maar let op. Het is niet alleen duidelijk en feitelijk zo dat katholieken massaal aan de speklapjes en karbonades zitten en de protestanten aan de biefstuk. Die protestanten eten ook nog eens rundvlees op basis van foute informatie. Dat klopt wetenschappelijk niet. Dat wat die protestanten denken dan. En dan steken ze ook nog vlaggetjes in de knakworsten van de katholieken. En dus worden die katholieken gediscrimineerd. Want vlaggetjes in je hapjes is echt zwaar vernederend. En zul je zien dat zo'n vieze protestant het vervolgens alsnog waagt om een worstje te eten. En dan heb je ook nog moslims, maar die krijgen geen vlaggetjes én blieven de worstjes niet. Dus het lijkt me duidelijk, die zijn nog het meest voorgetrokken! En toen kwam Willem II en die bracht de pest naar Afrika en daarom moesten de beelden kapot. Kijk maar naar de tv: lekker katholieken doodmaken. Ik heb trouwens gehoord dat de directrice van de katholieke basisschool protestant is. Zul je net zien dat er met carnaval kinderen als heks verkleed gaan, gewoon om de katholieken te stangen. Maar ja, wat wil je met die directie. En dan naar Spanje op vakantie gaan, ja, hee, lekker hypocriet. 

Zo, nu naar masturbatieles. Zin in!

Meesje schreef op 13-09-2023 om 21:34:

Maar let op. Het is niet alleen duidelijk en feitelijk zo dat katholieken massaal aan de speklapjes en karbonades zitten en de protestanten aan de biefstuk. Die protestanten eten ook nog eens rundvlees op basis van foute informatie. Dat klopt wetenschappelijk niet. Dat wat die protestanten denken dan. En dan steken ze ook nog vlaggetjes in de knakworsten van de katholieken. En dus worden die katholieken gediscrimineerd. Want vlaggetjes in je hapjes is echt zwaar vernederend. En zul je zien dat zo'n vieze protestant het vervolgens alsnog waagt om een worstje te eten. En dan heb je ook nog moslims, maar die krijgen geen vlaggetjes én blieven de worstjes niet. Dus het lijkt me duidelijk, die zijn nog het meest voorgetrokken! En toen kwam Willem II en die bracht de pest naar Afrika en daarom moesten de beelden kapot. Kijk maar naar de tv: lekker katholieken doodmaken. Ik heb trouwens gehoord dat de directrice van de katholieke basisschool protestant is. Zul je net zien dat er met carnaval kinderen als heks verkleed gaan, gewoon om de katholieken te stangen. Maar ja, wat wil je met die directie. En dan naar Spanje op vakantie gaan, ja, hee, lekker hypocriet.

Zo, nu naar masturbatieles. Zin in!

mooie samenvatting!

Overigens heb ik protstantse familie die geen varkensvlees eet. Dat halen ze inderdaad uit het oude testament. Wat wil dat dan zeggen?

Feles schreef op 13-09-2023 om 21:45:

[..]

mooie samenvatting!

Overigens heb ik protstantse familie die geen varkensvlees eet. Dat halen ze inderdaad uit het oude testament. Wat wil dat dan zeggen?

Dat ze streng in de leer zijn?

Mevrouw75 schreef op 13-09-2023 om 22:07:

[..]

Dat ze streng in de leer zijn?

Dat klopt wel ja. Moeten ze ook zelf weten, ze vallen mij er niet mee lastig. 😉 En ze verkondigen geen onzin over de Nederlandse geschiedenis.

Feles schreef op 13-09-2023 om 21:45:

[..]

mooie samenvatting!

Overigens heb ik protstantse familie die geen varkensvlees eet. Dat halen ze inderdaad uit het oude testament. Wat wil dat dan zeggen?

Zevendedagsadventisten? Dat is eigenlijk de enige protestantse groepering die ik ken die zich houdt aan de joodse spijswetten. 

loopt dit nog steeds :-0.. lijkt wel een gebed zonder eind met veel kul argumenten. Wel fijn dat iemand zo in zijn eigen gelijk en waarheid leeft. 
Wat een onzin om te lezen: van de op de tak met de ene vreemde gedachte naar bizarre quote. 

Loezzie schreef op 13-09-2023 om 22:31:

loopt dit nog steeds :-0.. lijkt wel een gebed zonder eind met veel kul argumenten. Wel fijn dat iemand zo in zijn eigen gelijk en waarheid leeft.
Wat een onzin om te lezen: van de op de tak met de ene vreemde gedachte naar bizarre quote.

Ze eindigt wel iedere keer met een lachende smiley.

Loezzie schreef op 13-09-2023 om 22:31:

loopt dit nog steeds :-0.. lijkt wel een gebed zonder eind met veel kul argumenten. Wel fijn dat iemand zo in zijn eigen gelijk en waarheid leeft.
Wat een onzin om te lezen: van de op de tak met de ene vreemde gedachte naar bizarre quote.

Ach zo’n draadje waarbij je ratio en logica en feiten loslaat en filosofisch gezien je haar losmaakt en naakt in de regen danst is wel eens lekker toch…

het ergste vind ik dat ze de Welkom-serie niet leuk vindt. Zelden zo’n grappige serie gezien. 

Ik voorspel dat de volgende keer wanneer niet alle indianen in de kano blijven bij TO, het over het klimaat gaat. Seks en religie hebben we immers al ruimschoots gehad. Oh wacht, politiek is ook een serieuze kanshebber, laten we zeggen 70% versus 30%. Maar wel in relatie tot het onderwijs, dat weet ik vrij zeker te voorspellen. Of was het nou gerelateerd aan een website? Het is net een beetje als bij dronken praat aan de dinertafel tijdens Kerstmis, dan wacht je ook maar lijdzaam tot iedereen zó bezopen is dat het onbegrijpelijk wordt. 

Meesje schreef op 13-09-2023 om 21:34:

Maar let op. Het is niet alleen duidelijk en feitelijk zo dat katholieken massaal aan de speklapjes en karbonades zitten en de protestanten aan de biefstuk. Die protestanten eten ook nog eens rundvlees op basis van foute informatie. Dat klopt wetenschappelijk niet. Dat wat die protestanten denken dan. En dan steken ze ook nog vlaggetjes in de knakworsten van de katholieken. En dus worden die katholieken gediscrimineerd. Want vlaggetjes in je hapjes is echt zwaar vernederend. En zul je zien dat zo'n vieze protestant het vervolgens alsnog waagt om een worstje te eten. En dan heb je ook nog moslims, maar die krijgen geen vlaggetjes én blieven de worstjes niet. Dus het lijkt me duidelijk, die zijn nog het meest voorgetrokken! En toen kwam Willem II en die bracht de pest naar Afrika en daarom moesten de beelden kapot. Kijk maar naar de tv: lekker katholieken doodmaken. Ik heb trouwens gehoord dat de directrice van de katholieke basisschool protestant is. Zul je net zien dat er met carnaval kinderen als heks verkleed gaan, gewoon om de katholieken te stangen. Maar ja, wat wil je met die directie. En dan naar Spanje op vakantie gaan, ja, hee, lekker hypocriet.

Zo, nu naar masturbatieles. Zin in!

😂

Van de hele discussie ben ik alleen benieuwd of Meesje nog iets heeft bijgeleerd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.