Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Ervaringen delen eindexamen


Er is een wonder gebeurd. Ze heeft het gehaald.  Precies genoeg punten voor een voldoende om het certificaat te krijgen. Het is feest hier. 

Gefeliciteerd! 🇳🇱

Wat ontzettend fijn haaknaald, na alle ellende en stress en verdriet. Een hele dikke proficiat voor je dochter en maak er maar een mooi feestje van vandaag!

Hoera, Haaknaald!!! 🥳

Heerlijk Haaknaald, felicitaties voor jou en dochter. Wat een opluchting.

Dames dank.  Ik sta hier echt te stuiteren. Het is echt hakken over de sloot maar ze is er zo fijn.  Nu kan ze eindelijk aan haar droom beginnen. 

Wat een supergoed nieuws, Haaknaald! Wens haar maar een fijne vakantie, ze heeft het verdiend.

Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!

Oh super, gefeliciteerd! 🇳🇱

 Haaknaald .....Wat fijn!! Feest!! Ik stuiter even mee whahhahah

Och wat heerlijk!

Gefeliciteerd hoor 🥂!

(soms zijn de ouders blijer dan het kind zelf geloof ik 😀. Ik was ook heel blij met de voldoende voor een vak wat we nooit verwacht hadden, maar zoonlief liep wat te brommen, nog hangend in bed, en of ik vooral even normaal wilde doen en mijn mond houden hahaha).


Gefeliciteerd, super nieuws.

Magnoliatakje ik las je bericht in het andere draadje.  Ik was inderdaad druk met taart snijden en koffie schenken. 

Allemaal bedankt voor de felicitaties. Wiskunde en natuurkunde zijn binnen.  We zijn zo blij. We kunnen boeken inleveren certificaten ophalen en die @#$×$$'x school verlaten. Op naar augustus en dan een mooie start maken op de universiteit. 

Wat een fijn nieuws, van harte gefeliciteerd voor je dochter!

Na het foute postje in "mijn" topic, was ik natuurlijk heel nieuwsgierig hoe het met de dochter van Haaknaald zat, ik zie opluchting alom! Gefeliciteerd Haaknaald!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.