Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Ervaringen delen eindexamen


Annemoon, wat geweldig, na dat gedoe met zijn been (ik heb meegelezen). 🍾🥂

Hier het zelfde verhaal als bij MMcGonagall. Zoon stond een 5,4 gemiddeld voor wiskunde. We hoopten dat hij als laagste voor het CSE een 3,6 zou halen. Hij heeft een 3,3 gehaald dus een vier als eindcijfer. Ik heb nog voorzichtig gevraagd of hij wiskunde wilde herkansen, maar hij is echt helemaal klaar met school. Hij loopt al twee jaar op zijn tenen. We laten het zo en straks begint hij met goede moed aan zijn BBL opleiding. 

Gefeliciteerd @nnemoon met je zoon! Wat een doorzetter is het ook!!!! 

Dochter is ook geslaagd!!! Met nog een mooi cijferlijst ook! Zo goed ook voor haar zelfvertrouwen want ze dacht zelf dat ze een herexamen zou moeten doen. Wat een opsteker dit! 

We zijn trots en opgelucht! Ze kunnen beide aan een nieuw hoofdstuk beginnen! En nu eindelijk echt vakantie vieren!

Alle geslaagden uiteraard gefeliciteerd! 

Jij ook gefeliciteerd Zomer!

Zomer, gefeliciteerd voor je dochter. Super! Wat fijn dat ze geslaagd is en zeker met zo'n mooie lijst knap hoor.

Vakantie? Nee joh, zoon heeft vandaag cursus VCA (veiligheid). Volgende week de hele week introductieweek. En per 1 juli begint hij met vakantiewerk bij zijn werkleerbedrijf. 

Gefeliciteerd Zomer!

En Annemoon, VCA is 10 jaar geldig dus als hij het haalt is hij er voor een hele tijd vanaf.

Oooh @nnemoon, is ook zo! had ook nog uitgebreid gereageerd in "ons" oude draadje, vorige week ergens Mooi dat hij al een leerbedrijf heeft!!!! 

Jacobien

Jacobien

17-06-2021 om 15:16 Topicstarter

Kan ik iemand nog blij maken met examenbundel profiel NG Havo 2019/2020. Inclusief samenvattingen biologie, natuurkunde en scheikunde. Voor een klein prijsje over te nemen 😀

IngridT, hoe is het afgelopen met jouw klas?

Heel prima anemoon! Boven t landelijk gemiddelde, en Er staat maar 1 leerling een 5 op de eindlijst, en dat was een 5 die eigenlij’ al onvermijdelijk was. En ze is trouwens gewoon  geslaagd. 

Nog eentje die in tijdvak 2 aan de bak moet, en ook een herkanser die graag een 9 op z’n eindlijst wil. Ipv een 8. Daar hou ik van 😀😀

Ingrid, super om het schooljaar zo af te mogen sluiten. Eer van je werk!

Haha een 9 ipv 8, wat een mooie instelling.  

Nog meer die gaan herkansen?

De mijne gaat biologie en Engels herkansen.
Vooral die laatste is érg hard nodig, want had ie heel slecht gemaakt en nu staat ie net een 5. Als hij een 5.5. haalt dan sluit hij met een voldoende voor Engels af (dat zou een wonder zijn want dit is al jarenlang een struikelblok voor ‘em). Maar hey, het kán wel! Met oefentoetsen wisselend beeld laten zien: van vijven maar ook soms een 6.2.

Het is dus niet onmogelijk, maar alles omhoog is al winst t.o.v. het kerngemiddelde.


Nog anderen die willen profileren of de herkansing nodig hebben om nog te kunnen slagen?

Spannende weekjes weer, volgende week vrijdag uitslag 2e tijdvak toch ?

En voor Haaknaald; ik duim voor jullie, hopelijk kan dan ook de 2e vlag uit !

Dochter heeft haar herkansing al gemaakt en heeft er een hard hoofd in of ze het beter gedaan heeft.  2e tijdvak wiskunde B was veel moeilijker dan het eerste. We houden hoop,  bedankt voor de lieve woorden maar waarschijnlijk wordt het de hele zomer door blokken op het bijspijkerprogramna dat de universiteit aanbiedt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.