Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Ervaringen delen eindexamen


Mija schreef op 10-06-2021 om 12:23:

Dochter heeft alleen VWO-Engels gedaan (zit nu in VWO5) omdat ze in de voorgaande jaren Cambridge heeft gedaan. Ze heeft net haar cijfer gekregen: ze had een 8,3 voor het CSE en haar eindcijfer is een 8. Een goed begin is het halve werk!

Wat een prachtig cijfer!

Gefeliciteerd Jippox en Mija. Hier alleen nog een onofficieel cijfer (7,7) met wat dochter zelf nagekeken heeft voor VWO Engels. Maar geslaagd is ze, alleen net geen 8 als eindcijfer, maar daar valt mee te leven. 😁

Gefeliciteerd Jippox en Mija. Hier hangen ook al wat vlaggen in de buurt. Wij moeten nog een uur wachten, de taart staat al in de koelkast.

N term van 1 betekent dat je bij 0 behaalde punten iig een 1,0 hebt. Bij 50%goed wordt dat een 5,5 (som is behaalde aantal punten gedeeld door totaal x 9 +1. Bij hogere n term is dat dan +1,5 bijv

Ik werk op de school van mijn zoon. Komen net de rector en conrector luid "HOERA!" roepend mij een stuk taart brengen. Wat leuk, zo voelt het meteen ook wel heel feestelijk!

Jippox, super geniet ervan!

Ja hoor, de vlag hangt uit en we hebben net ons gebakje op. Dochter is geslaagd! Ze gaat zo naar school voor de cijferlijst en daar ben ik wel benieuwd naar.

MMcGonagall, 

ook voor jouw dochter gefeliciteerd!

Hier is de uitslag ook binnen.  1 geslaagde vmbo-er. 1 gezakt voor deelcertificaat wiskunde B.

@#$%!! School!!!!! 0,2 punt tekort. Heel jaar op eigen kracht gedaan vanwege slechte lessen en rare corona protocollen die niet nageleefd werden. 

Zo de bakken van dat er toch nog een herkansing gedaan moet worden. 

Jacobien

Jacobien

10-06-2021 om 15:16 Topicstarter

Yeahhh zoon is ook geslaagd 🎉🇱🇺🥳 Hij heeft een 9,2 voor engels gehaald! Om 16.30 naar school om zijn cijferlijst te halen. Ben benieuwd naar zijn andere cijfers.

Jacobien

Jacobien

10-06-2021 om 15:18 Topicstarter

Alle anderen ook van harte gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal.


@haaknaald: wat balen van dat deelcertificaat. Zo hard gewerkt en dan O,2 punten tekort. Sterkte!

Jacobien, ook van harte gefeliciteerd! En wat een prachtig cijfer. 

Haaknaald, wat zonde van dat deelcertificaat. 0,2 tekort is wel heel zuur.

Gefeliciteerd voor alle geslaagden!

Voor de dochter van Haaknaald; wat ontzettend balen dat het cijfer net 0,2 te laag is, heel veel succes met de herkansing.

Haaknaald schreef op 10-06-2021 om 15:07:

Hier is de uitslag ook binnen. 1 geslaagde vmbo-er. 1 gezakt voor deelcertificaat wiskunde B.

@#$%!! School!!!!! 0,2 punt tekort. Heel jaar op eigen kracht gedaan vanwege slechte lessen en rare corona protocollen die niet nageleefd werden.

Zo de bakken van dat er toch nog een herkansing gedaan moet worden.

Van harte met de geslaagde! Heel sneu van die 0,2 punten tekort zeg..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.