Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Amsterdamse

Amsterdamse

26-08-2017 om 21:30

Welk land is je lievelingsvakantieland? En waarom?


Kaaskopje

Kaaskopje

06-09-2017 om 09:52

Frankrijk

Ik heb nog erg weinig reiservaring, dus ook niet van Frankrijk. Ik ben er lang geleden wel geweest, in de Pyreneeën. Prachtig! En als ik foto's zie van anderen, echt... ik zou het heus wel eens willen zien. Maar het staat véél lager op mijn prioriteitenlijstje dan Engeland/Wales/Schotland/Ierland. Ook Scandinavië staat hoger en ik denk zelfs Duitsland. Gelukkig toch dat niet iederéén naar Frankrijk wil afreizen? Er zitten al genoeg Nederlanders.

sorry hoor Jackie

Het was eerlijk gezegd oprechte verbazing dat je niks kunt hebben met een land dat zo gevarieerd is als Frankrijk. Maar ik wil er helemaal geen politiek correct draadje van maken. Ik heb tenslotte helemaal niks met Denemarken.

Jackie

Jackie

06-09-2017 om 16:53

ja dat mag ook

Ja dat moet ook kunnen hoor, een mening hebben over iemand anders' mening. Ik vond het zelf alleen niet zo nodig dat mensen er maar over bleven doorgaan en er een onnodige discussie ontstond.
Verder ben ik ook van mening dat er in elk land wel wat leuks te beleven valt dus zelf zou ik zo'n uitspraak ook niet zo gauw doen.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

06-09-2017 om 17:24

Frankrijk

Ik heb wel wat met Frankrijk, maar de laatste jaren ben ik niet geweest omdat ik ook andere landen wilde zien. Parijs blijft een van mijn favoriete steden, al was de laatste keer een bliksembezoek van een dag
Ik heb dan weer niets met Spanje, maar dat is gebaseerd op één minder geslaagde vakantie. Wat maken kamperende Spanjaarden een herrie, en dat gebarbecue de hele dag...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.