Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roos Vicee

Roos Vicee

12-01-2010 om 14:24

Tuurlijk puck

Iedereen die het weten wil mag het weten tijdens de meeting
Ik wissel nl niet van nick om jullie op het verkeerde been te zetten maar om stalkers te ontlopen (voor de goede orde: dit is dus ook als grapje bedoeld hoor. Al zit er wel een kern van waarheid in trouwens).

Guinevere

Guinevere

12-01-2010 om 14:30

Ik heb wel een ideetje

Ik heb wel een donkerbruin vermoeden wie Roos Vicee is/was... En de dag der waarheid nadert, dus we zullen het snel weten.
En Puck! Wat doe je nou! Nu weet iedereen dat JIJ Puck2 was!
Zelf overweeg ik nog geen (volgende) nickwissel, iedereen kan nu éindelijk mijn nick goed uitspreken tenslotte! En...ik ben nog steeds niet in het bezit van een prinsessenjurk, dus kom weer gewoon in mijn normale kloffie.

margje van dijk

margje van dijk

12-01-2010 om 14:39

Oh, komen we in prinsessenjurk?

Dat zou wel makkelijk zijn, dan weet ik meteen eindelijk wat ik aan moet.

Roos Vicee, ja, ik had het tegen jou, ik ben erg benieuwd!

En Puck2, ik moest heel erg lachen om jouw tijdelijke:
Puck (voorheen Puck2) - aanduiding.

Margje

Roos Vicee

Roos Vicee

12-01-2010 om 14:43

Oh guinevere

Ik denk dat jij het wel bij het rechte eind hebt. Tenslotte hadden we vlak voor de vorige meeting ook even iets van overeenkomst en komen wij elkaar in een andere rubriek ook regelmatig tegen
Oh en wb dat boek: fijn dat ik het van je mag overnemen. Zelf heb ik ook nog een tweetal boeken in de aanbieding maar ik weet niet of dit wat voor jou is:
- Hoog Sensitieve Personen. Hoe blijf je overeind als de wereld je overweldigt van Elaine N. Aron
- De begeleiding van hoogbegaafde kinderen. Geschreven door James T. Webb, Elizabeth A. Meckstroth en Stephanie S. Tolan. Vertaling en bewerking door Karel Jurgens & Frank de Mink
Wie er belangstelling voor heeft geeft maar een gil. En natuurlijk heeft Guinever het eerste recht omdat ik van jou ook een boek mag overnemen /;'

margje van dijk

margje van dijk

12-01-2010 om 14:44

Lol, roosvicee

uit betrouwbare bron heb ik inmiddels vernomen wie je bent. Zeg dat dan gelijk, mens (GRAPJE)

Margje

Roos Vicee

Roos Vicee

12-01-2010 om 14:46

Uit betrouwbare bron

hmmmm wat moet ik dáár nou weer van denken dan!? (ook grapje)

Polly Shearman

Polly Shearman

12-01-2010 om 14:50

Nou wil ik het ook weten

mevrouw Vicee!

ik vraag me ook af waar mevrouw M. Rijn. is gebleven?!?!
heeft die ook een nieuw nick?!?!?

groet, polly
Die dus dit jaar met een andere kleur haar, niet rokend op de meeting ga verschijnen, maar misschien besluit ik er een feestje van te maken en ga met mijn rokersmaatjes van vorig jaar toch lekker even buiten staan LOL

Roos Vicee

Roos Vicee

12-01-2010 om 14:55

Poly

Ik denk dat het je niet zo heel veel zal zeggen wat mijn vorige nick was. Maar ja, ik kan niet voor jou denken natuurlijk. Wel heb ik de vorige meeting heel eventjes naast je gezeten en met je gekletst maar dat zul je vast alweer vergeten zijn.
Als je echt niet wachten kunt mag je me mailen. Mijn emailadres is in deze draad wel ergens te vinden. Moet je even zoeken op berichtjes gericht aan Rieke Ik merk het wel hoeveel haast jij hebt LOL

Roos Vicee

Roos Vicee

12-01-2010 om 14:57

Oeps l vergeten, polly dus :s

'k Typte te snel en toen moest ik terug waarna ik weer een 'l' vergat. Pffff volgens mij wordt het tijd dat ik iets nuttigs ga doen...

Polly

Ik ben benieuwd naar je nieuwe coupe enneh... het was ook best gezellig bij ons niet rokers toch? Heb wel zin in een praatje met je hoor. Ik wil je trouwens ook wel in je veel kleinere maatje broek zien!

@nasha 1st

Als je ook naar de meeting komt.... kun je wel meerijden hoor! Ik zag je berichtje bij v&v en ik woon verdacht dicht in de buurt zullen we maar zeggen. Je kunt me mailen op s.anneke apestaartje hotmail . com

Biene M.

Biene M.

12-01-2010 om 15:29

Cobi

Leuk, galajurken. Kunnen we die dan op de locatie aantrekken? Als ik in mijn eentje in gala in de trein zit voel ik me altijd zo opgelaten...

Ayanna

Ayanna

12-01-2010 om 15:51

Ik wil nog even reageren op het stalk-gebeuren

Roos Vicee, ik vind het totaal onnodig dat jij je excuses aanbiedt. Je excuses waarvoor? Voor een gezonde dosis nieuwsgierigheid?? Ik zou precies hetzelfde hebben gehad. 'Huh, 'iedereen' kent haar. Hoe dan, wat dan??? Heb ik iets gemist? Even zoeken hoor.' En ik kreeg absoluut geen vervelend gevoel bij je posting. Was dan ook bijzonder verbaasd dat er op gereageerd werd onder de noemer 'stalkerig gedrag'.

Ayanna

Ayanna

12-01-2010 om 15:55

Niemand is schuld pelle

En wat ontzettend leuk dat jij ook komt!

Biene M.

Biene M.

12-01-2010 om 15:56

Enig, ik ben dol op verkleedpartijtjes! Doe mij maar een jurk maat 38 en je mag ook foto's maken, mits ik ook lid mag worden van de secretcobiOOLgossip.hyves. Sta ik ook op het whoiswholijstje, of heb ik nog niet genoeg OO-publicaties op mijn nickname staan?

Nasha 1st

Nasha 1st

12-01-2010 om 16:01

@sanneke

oei, nu word ik wel heel nieuwsgierig Dank voor je aanbod, maar ik ga niet naar de meeting, kan helaas niet. Wie weet volgende keer...

Ja, triest he van dat mannetje....reed er net voorbij, staat een heel monumentje nu al....mijn keel werd dichtgeknepen.....

Puck

Puck

12-01-2010 om 16:09

Cobi

ik opteer net als Biene ook voor een maatje 38 en wil dan ook wel met foto's op je hyves, mits ik toegang krijg tot je wie-is-wie-lijstje. Zo'n lijstje droooooom ik van....

Puck

Puck

12-01-2010 om 16:10

Leuk pelle en genista

Wat leuk Pelle dat het geregeld kon worden met Pellemans werk en dat Genista zich als reddende engel heeft opgeworpen. IngridT was die reddende carpool-engel 2 jaar geleden voor mij en dat vond ik toen ook erg leuk.

Guinevere

Guinevere

12-01-2010 om 16:20

Ik opteer

Ik opteer voor een jurk maat 34 (niet dat ik daar in kom, maar het klinkt wel goed, haha). En Roos Vicee, ik heb nog geen hoogbegaafdheid kunnen ontdekken bij mijn kinderen, evenmin als hooggevoeligheid. Dus als er een andere liefhebber voor de boeken is.....

Roos Vicee

Roos Vicee

12-01-2010 om 16:32

Whaha waarom denk je

dat ik die boeken weer van de hand doe? Tijdens onze zoektocht heb ik van alles gelezen
Trouwens, tja, als je zo begint dan wil ik ook wel maatje 34, 36 mag ook! Woow dat is mijn droom! En klinkt idd gewéldig!
Oh en ik kwam bij het opruimen van de badkamer nog een dicht pak Dry Nites tegen, 4-7 jaar. Wie o wie kan ik daar blij mee maken?

joke

joke

12-01-2010 om 16:46

Roos vicee

Gelukkig maar dat je het echt als grapje bedoelde. Het kwam bij mij niet zo over vandaar dat ik het maar even zei. Nu is het tenminste uit de wereld.
Veel plezier allemaal op de meeting.

Guinevere

Guinevere

12-01-2010 om 16:47

En cobi

ALs er nog plek is in de herberg, wil ik wel die laarzen van jou in het echie zien!

Krijg ik nog mail?

Krijg ik nog mail ik heb me toch aangemeld?
Ik moet even weten hoe laat en wil het restaurant even lekker googlen

Puck

Puck

12-01-2010 om 19:15

Ha ha bastet

Je bent net zo nieuwsgierig als ik. Ik heb zelfs overwogen om Roos Vicee te mailen, maar ik zie wel op de meeting. Maar volgens mij is het niet degene die jij denkt. Roos heeft een carpoolafspraak met Rieke en uit eenander draadje kan ik me de streek waar Rieke vandaan komt herinneren en die is heel anders dan degene die jij op het oog hebt. Is het nog te volgen MAar ik geef garantie tot de deur wat betreft mijn speculaties...

Puck

Puck

12-01-2010 om 19:16

Bastet = berber

om de verwarring nog groter te maken heb ik Bastet en Berber ook nog eens verwisseld....

Sascha2

Sascha2

12-01-2010 om 20:08

Roos vicee en dry nites

He gut, ik ben nu ook al mijn hoofd aan het breken over je nickwissel, ben er erg slecht in. Maar ik neem met liefde en plezier je pak drynites over.

Sascha2

Sascha2

12-01-2010 om 20:09

En biene

"Leuk, galajurken. Kunnen we die dan op de locatie aantrekken? Als ik in mijn eentje in gala in de trein zit voel ik me altijd zo opgelaten... "...

Hoe vaak zit jij in gala in de trein

Roos Vicee

Roos Vicee

12-01-2010 om 20:38

Sascha2

De dry nites zijn voor jou hoor, ik neem ze voor je mee.
En breek je hoofd nou maar niet over mijn nickwissel van al zeker 3/4 jaar geleden, want zo bekend was ik volgens mij niet hier op het forum hoor Ja, in een speciale rubriek destijds toen wel een tijdje, maar dat was nog weer een nickwissel daarvoor (om het lekker nog ingewikkelder te maken :p)

Sascha2

Sascha2

12-01-2010 om 21:17

Roos vicee

Super!Die drynites dan he, over je onbekende nickwissel breek ik nog steeds mijn hoofd

Ayanna

Ayanna

12-01-2010 om 21:27

Iemand kwijt

Hey, ik ben inderdaad iemand 'kwijt' op het forum. Maar of dat nou Roos Vicee is??? Weet iemand waar die sinaasappel maar dan in kleiner formaat is gebleven?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.