Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roos Vicee

Roos Vicee

12-01-2010 om 21:30

Sascha2

Was jij altijd al Sascha2? Want, sorry..., ik kan me niet herinneren dat ik jou ooit eerder ben tegengekomen :s Maar.. moet ik wel eerlijk zeggen dat ik over het algemeen niet naar nicks kijk maar meer naar het onderwerp en de reactie. Ik ben dus erg slecht in het onthouden van wie wat zegt e.d. Alleen de mensen met al jaren dezelfde nick en een aantal namen/nicks die ik regelmatig tegenkom begin ik na verloop van tijd te onthouden.
Dus het zou kunnen dat meer mensen mij 'kennen' dan ik hen.

Roos Vicee

Roos Vicee

12-01-2010 om 21:34

Oh en ayanna

Dat ben ik niet hoor! Die is echt zoek idd Maar nog niet zo lang als dat ik deze nick gebruik. Door haar ben ik op het idee gebracht mijn nick op deze manier te gebruiken haha.

Emmawee

Emmawee

12-01-2010 om 21:45

Rode beuk

kom jij nog?
Groeten, Maw.

tonny

tonny

12-01-2010 om 22:36

Manda natuurlijk...

die ontbreekt hier al een tijdje.

iemand haar nog IRL gezien?

Emmawee

Emmawee

12-01-2010 om 22:38

Manda

Die is er hoor! Maar volgens mij is die gewoon lekker aan het genieten van het leven IRL.
Groeten, Maw.

Knevel? branca?

Komen jullie ook nog?

Roos vicee, hsp boek

Hoi roos vicee, dat boek over HSP, ik denk dat ik mijn man daar een heel groot plezier mee doe. Misschien als dank dat hij het thuisfront draait terwijl ik lekker met jullie wegben?

Wat wil je ervoor hebben?

groeten,
jons

Roos Vicee

Roos Vicee

13-01-2010 om 07:58

Jons, en geerke

Jons, het HSP boek is voor jou(w man). Ik neem het voor je mee.
En Geerke, Branca kan jammer genoeg niet

AMK en Petr@

AMK en Petr@

13-01-2010 om 15:07

Lijst

AMK
Asa Torell
Ayanna
Berber (ovb)
Biene M
Cobi
Damajo
EmmaWee
Esmee PF
Fladderbeestje
Geerke
Genista
Guinevere
Izar
Jakiro
Jons
Jujube
Kastanjet
Lis@
Lynna
Margje van Dijk
Massi Nissa
May
Marjoleine
Mickey
Minet
Morgana Fata (ovb)
Pelle
Petr@
Polly
Puck2
Purk
Rembrand
Rieke
Rode Beuk (ovb)
Roos Vicee (ovb)
Sinilind
Sacha2
Sanneke*
Tonny
Tihama (misschien)
Vera
Ijsvogeltje
Yta Chalne (misschien)

Cobi!

Gaan we heus prinsessenjurken aandoen? Heb je een kort uitgevallen model, dan issie bij mij wel enkellang En dan kan ik mijn dirndl thuislaten...

AMK en Petr@

AMK en Petr@

13-01-2010 om 15:42

Huishoudelijke mededelingen

Inlooptijd is vanaf 17.30 uur en eten vanaf 18.30 uur.

Bij binnenkomst graag betalen aan ons.

Na betaling krijg je drie consumptiebonnen.

In de week voor de meeting sturen we nog een keer de mail met alle informatie + 06-nummers van ons.

gr.
AMK en Petr@

AMK en Petr@

AMK en Petr@

13-01-2010 om 16:03

Sinilind en massi nissa

Wij hebben jullie e-mailadres niet en kunnen dus geen info sturen. Willen jullie ons mailen?

[email protected]

Polly Shearman

Polly Shearman

13-01-2010 om 16:36

Petr@

ff voor de zorgvuldigheid,
denk je dat er meer mensen uit onze regio komen die met ons mee willen rijden? En ik neem aan dat wij daar dus om stipt 17.30 moeten zijn, liefst eerder?
dus dat als mensen met ons mee willen rijden dat ze dat dan wel even moeten weten.
ook leuk: hoeveel OO'ers passen er in de nieuwe dinkytoy van polly!

groet, polly
die absoluut niet in prinsessenjurk komt! ahahahah

Ayanna

Ayanna

13-01-2010 om 16:45

Poehee

Een behoorlijk indrukwekkende lijst met namen.....starting to get cold feet....

Petr@

Petr@

13-01-2010 om 16:49

Nog 1!

Mickey wil ook graag meerijden, maar moet waarschijnlijk tot 16.15 uur werken. Dus als jij mij ophaalt en daarna Polly dan zijn we rond 17.30 uur in Amersfoort.

Petr@

Petr@

13-01-2010 om 16:50

Zucht

iets te snel.... Polly moet zijn Mickey.

AMK en Petr@

AMK en Petr@

13-01-2010 om 16:55

Carpoollijst

Carpoolplek gezocht:
Deventer
Rotterdam
Oost-Flevoland
Den Bosch
Leiden
Horst

Carpoolplek mogelijk:
Meppel
Gouda
Breda
Haarlem

Jakiro

Jakiro

13-01-2010 om 19:22

Nicks

Gôh, zijn er ook hele oude hyroglyfen forummers bij ?
Dan ben ik wel heeeeeeel benieuwd, wie dat dan zijn. Ik ben ook een fervent poster uit die tijd, uiteraard onder een hele andere naam.
De enige die ik ken zijn Guinevere (ook IRL), Rembrand (ook IRL) en Berber (via andere media, nog niet IRL), Jons adres weet ik (heb ooit voor hulp-Sinterklaas gespeeld) en van AMK weet ik dat ze een mede tweelingmama uit mijn deurp kent.
Maar verder zijn jullie allemaal Chinees voor mij....
Oftewel, ook hier Cold Feet....
Jakiro

amk

amk

13-01-2010 om 20:34

Polly (ot)

in een oude mini pasten destijds 7 studenten met redelijk grote rugzakken waarvan ik de kleinste was!!!!

amk

amk

13-01-2010 om 20:36

Carpool aanbod heen

vanuit Enschede.
Ik maak een rondje Nederland die dag. Of eigenlijk al vanaf vrijdag.

knevel

knevel

13-01-2010 om 20:53

Geerke, helaas kan ik niet

Hi Geerke,
Tja, zoals je ziet houd ik dit draadje wel in de gaten. Helaas kan ik niet die avond, ik had al sinds eind november een afspraak staan met 2 vriendinnen. Het was al moeilijk plannen, dus ik wil het liever niet afzeggen. De volgende keer zorg ik dat ik weer van de partij ben, ik vond het de vorige keer erg bijzonder en gezellig. Veel plezier in ieder geval en ik lees achteraf de leuke verhalen wel.
groetjes,
knevel

Guinevere

Guinevere

13-01-2010 om 21:30

Jakiro

Wij poolen toch nog steeds, Jakiro? Genista poolt niet mee, die laadt haar auto vol met tijdelijk gehandicapte OO-forummers....

Guinevere

Guinevere

13-01-2010 om 21:32

Cobi

Jammer, jammer dat we de laarzen niet te zien krijgen. Maar wie weet wat je die dag allemaal scoort in A'foort wat we dan kunnen bewonderen!

Jakiro

Jakiro

13-01-2010 om 21:36

Guinevere

Ja hoor, wij poolen nog.
Maar ik heb nog steeds plek voor 4/5 forummers buiten jou. Dus ik wil ook wel mensen vanuit bv Den Haag/Rotterdam van station Gouda ophalen.
Maar ook Genista en de tijdelijke gehandicapte forummers (ik weet een draadje, met een knie; Polly ?) kunnen eventueel bij mij hoor.
Groeten,
Jakiro

margje van dijk

margje van dijk

13-01-2010 om 21:37

Ja, hoezo, die laarzen niet te zien krijgen.

Cobi, die doe je toch gewoon in een rugzakje voor 's avonds? Samen met je prinsessenjurk. Lijkt me nou echt geen weer moeilijk doen over niks, "ik ga niet een dag met rode laarzen sjouwen". Kom nou toch, waar zijn je creatieve oplossingen.

Margje

amk

amk

13-01-2010 om 22:09

Rode laarzen?

die wil ik ook zien.
Ik trek de mijne waarschijnlijk ook aan.

Marjoleine64

Marjoleine64

13-01-2010 om 23:00

Da's wel heel veel mensen

die ik geen van allen IRL ken - alleen van dit forum. En ik doe ook al vanaf (bijna) het begin mee, alleen niet zo frequent als veel anderen. Ik heb nog steeds dezelfde naam (maar af en toe ook anoniem). Spannend.
Als er mensen zijn die uit de regio Breda-Moerdijk-Dordrecht (of Geertruidenberg) willen meerijden kan dat, treinen stoppen bij ons 's avonds laat vrijwel niet meer dus dat is erg moeilijk. Of ik zou de auto bij een wel goed bereikbaar station moeten neerzetten (Dordrecht of zo), daar denk ik nog even over na.
Marjoleine

Polly Shearman

Polly Shearman

14-01-2010 om 07:29

Marjoleine

je kan ook moet ons meerijden ( ik, petr@, mickey) in min rode dinkytoy!!!!

groet, pol

Puck

Puck

14-01-2010 om 09:00

Ahh, jammer amk

... vorig jaar kon ik er niet bij zijn en toen had ik me al weer zo verheugd op jou felblauwe pumps... Krijgen we nu rode laarzen. Nou ja, als ze maar net zo blits zijn...

Ayanna

Ayanna

14-01-2010 om 09:11

Ophaaldienst?

Voorzover ik kan zien dus geen carpoolmogelijkheid voor mij vanuit Noord-limburg. Zelf rijden lukt me niet aangezien ik nachtblind ben, dus wordt het OV. Zou iemand mij dan van het station willen/kunnen halen? En ook weer brengen na afloop

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.