Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hee roos

Maar jij kent toch al veel mensen "live"? Je bent al meerdere keren op een meeting geweest en weet toch hoe het eraan toe gaat? Valt toch mee joh!
Lynna ik vind het super dat ik mee kan!!

Ayanna!

Dat is ook zo! We zouden dansen in beemd. Hebben we wel genoeg beemd op de feestlocatie? En ook een rozenhaag?

Rieke

Rieke

10-01-2010 om 17:42

Roos vicee

Zal ik met je meerijden, vanuit ZW Drenthe ?? Ik weet alleen de datum niet meer, alleen dat ik wel kan. Laat wel even weten want ik ga ook niet in mijn eentje.

Ayanna

Ayanna

10-01-2010 om 18:17

Pelle

Iedereen weet hoe ik eruit zie???? Mwah, 'roem' is zo vergankelijk. Dat beeld is allang vervaagd bij de mensen joh. Yesterday's news enz. Plus lang niet iedereen heeft naar dat programma gekeken toch? En om heel eerlijk te zijn, ik sta er niet eens bij stil dat mensen mij idd kunnen 'herkennen'. Stom hè? Mede omdat het hele gebeuren om mijn man en niet om mij draaide...
Enne...ik vind het ook heel jammer dat jij niet komt. Valt er echt niks te regelen???

Ayanna

Ayanna

10-01-2010 om 18:58

Pelle

Super!

Ayanna

Ayanna

10-01-2010 om 18:59

Fladder

Weet je al iets? Het is zo stil....

Roos Vicee

Roos Vicee

10-01-2010 om 19:16

Ayanna, geerke en rieke

Lief van je Ayanna! Dat kunnen we sowieso afspreken natuurlijk, dat we op elkaar wachten. Maar ga nou niet in elfenpakje! Voor de herkennig zou het handig zijn (kan dan niet missen natuurlijk) maar het lijkt me zo koud als je buiten staat te wachten
Ik ga idd niet voor de eerste keer Geerke (dit wordt de 3e keer onderhand al, al had ik alle keren een andere nick :s) Maar ik blijf het eng vinden hoor :s Mensen 'live' kennen? hmm ja jou ken ik! En nog een paar van gezicht, maar bij de meeste nicks hier heb ik geen gezicht hoor. En dan nog, wat is écht kénnen? Nee, ik blijf het eng vinden dat binnenkomen...
En Rieke! Graag! Een tijd geleden was er ook iemand die wel met ons wilde meerijden maar ik weet niet meer wie dat was. Was jij dat? Mail me anders even op Roosvicee69 at live punt nl dan kunnen we concrete afspraken maken.

Roos Vicee

Roos Vicee

10-01-2010 om 19:18

Huh? iedereen?

nou dan hoor ik dus echt niet bij iedereen :s Volgens mij heb ik weer eens wat gemist... :s 'Iedereen weet toch hoe Ayanna eruit ziet?' *denkt heeeeel diep na*

Roos Vicee

Roos Vicee

10-01-2010 om 19:22

Rieke stop!

Foutje, mijn emailadres spelde ik verkeerd!
Het moet zijn Roos laag streepje Vicee 69 at live punt nl. Allemaal aan elkaar natuurlijk

Rieke

Rieke

10-01-2010 om 19:27

Ik mail je

eerst het gespuis naar bed.

Welk programma

ik snap het niet
wat weet iedereen behalve Roos Vicee en ik?

Ayanna

Ayanna

10-01-2010 om 22:28

Zie je wel pelle

Dat zei ik toch!

Nasha 1st

Nasha 1st

10-01-2010 om 22:33

Popstars

man van Ayanna zat in Popstars en daar is Ayanna ook in beeld geweest. Ik zou haar zo weer herkennen hoor!

Och

Ik wist het ook niet. Dus Ayanna, doe toch maar zo'n mooi naamstickertje op

Ayanna

Ayanna

11-01-2010 om 09:44

Ayanna is zo moeilijk niet

Dus ik vind het niet erg hoor, Nasha. En ik plak gewoon een naamstickertje op mijn elfenpakje. Komt wel goed dus.

Nasha 1st

Nasha 1st

11-01-2010 om 19:23

Ok....

Heb er niet bij nagedacht inderdaad, maar weet ook dat dit al eerder op OOL heeft gestaan, vandaar dat ik er geen kwaad in zag....

Ayanna

Ayanna

11-01-2010 om 20:39

En dat hoeft ook niet nasha

Ik heb toendertijd zelf die linkjes geplaatst uit trots (niet vanwege mij maar vanwege echtgenoot), dus het stoort mij echt niet.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

11-01-2010 om 22:50

Fanclub

En we hebben daardoor allemaal mee kunnen genieten van de prachtige stem van de man van Ayanne; en er is zelfs een OOL-fanclub voor hem opgericht. Dus nee, echt geheim is het niet meer Pelle...

Roos Vicee

Roos Vicee

12-01-2010 om 08:55

Ach pelle

principes zijn toch om vanaf te wijken? LOL
Enne... Roos Vicee zou Roos Vicee niet zijn als ze niet het hele forum (incl. archief) zou hebben uitgespit op zoek naar aanknopingspunten om achter het 'er-uit-zien' van Ayanna te komen hoor. Vooral nu het erop leek dat íedereen dat wist behalve ik (gelukkig schijnt dat dus toch niet helemaal zo te zijn ) En dan was ik er ook achter gekomen zonder daar expliciet toestemming voor te krijgen van Ayanna zelf :p :p :p Scheelt mij een hele hoop tijd en werk, dus dank Nasha en Ayanna ik heb in Rieke ondertussen een poolmaatje gevonden. Als je er prijs op stelt zullen we naar je uitkijken en op je wachten voor de ingang. Met of zonder elfenpakje, ik denk dat we je er nu wel tussenuit pikken

joke

joke

12-01-2010 om 09:38

Roos vicee

Je zal het vast niet zo bedoelen maar ik krijg koude rillingen van je rea. Huu, wat stalkerig kom je over zeg!

Roos Vicee

Roos Vicee

12-01-2010 om 12:03

Joke

nee idd, zoals jij het opvat heb ik het absoluut niet bedoeld. Neem het dus absoluut niet al te serieus!

Roos Vicee

Roos Vicee

12-01-2010 om 12:31

2e absoluut

'Neem het dus asjeblieft niet al te serieus' had er moeten staan.
Nu ik het overlees zie ik ook het stalkerige overkomen erin wel een beetje. Maar het was meer bedoeld als een mislukt grapje eerlijk gezegd. En ik baal er ontzettend van dat ik nu als stalker overkom, want dat is juist waar ik zelf een gruwelijke hekel aan heb. Overigens is mijn tijd me te kostbaar om werkelijk zo te gaan spitten in het archief.

Nasha 1st

Nasha 1st

12-01-2010 om 12:50

Nou roos vicee

zo heel stalkerig komt het nu ook weer niet over, ik las het eerder met een enorme knipoog. Denk dat het meer over "joke" zegt eigenlijk....

margje van dijk

margje van dijk

12-01-2010 om 12:53

Nou nee hoor

Ik had hetzelfde gevoel als Joke.

Margje

margje van dijk

margje van dijk

12-01-2010 om 12:59

Ps dat was wel heel kort

Even wat langer: Toen ik de posting van Roos Vicee las bekroop mij hetzelfde gevoel als wat Joke verwoordt. Gewoon een beetje onbehaaglijk, en dat notabene in een draadje waar het er juist om gaat dat je elkaar in alle openheid ontmoet. Nogal bemoedigend.

Ik maakte er geen punt van omdat ik vervolgens ook wel snap dat het waarschijnlijk als grapje bedoeld was, maar toen Joke haar bericht neerzette dacht ik meteen: Aha, ik was dus niet de enige.

En om nou weer grappen over Joke te gaan zitten maken vind ik een beetje flauw.

Margje

Roos Vicee

Roos Vicee

12-01-2010 om 13:12

Margje

Ik snap je wel, achteraf gezien had ik dit dus nooit zo moeten neerzetten. Het was idd met een enorme knipoog bedoeld. In deze draad worden wel meer wat minder serieuse dingen gezegd, vandaar. Ik heb er nooit bij stilgestaan dat mijn 'grappig' bedoelde opmerking anders opgevat zou kunnen worden dan dat ik hem bedoelde. Erg naïef natuurlijk want ik loop hier al langer mee dan vandaag en ik had dus kunnen weten dat 'geschreven' woorden op meerdere manieren opgevat kunnen worden omdat je alleen maar tekst hebt.
Bij deze dus mijn excusses! En ik hoop dat jullie van me willen aannemen dat ik dit dus zeker niet zo bedoeld heb en al helemaal niet zo ben!
Bah ik vind het echt ontzettend vervelend.

margje van dijk

margje van dijk

12-01-2010 om 13:16

Geen zorgen

Roos Vicee, nou is het helemaal duidelijk hoor

Trouwens, nu we het er toch over hebben. Wie ben jij in vredesnaam? Had jij vroeger een andere nick?

Margje

Roos Vicee

Roos Vicee

12-01-2010 om 13:23

Vraag je dat aan mij margje?

Daarvan uitgaande: ja ik had vroeger een andere nick. Die wil ik je tijdens de meeting wel verklappen hoor maar zet ik hier niet neer

Puck

Puck

12-01-2010 om 14:14

Oke roos vicee

Ik hoop dat je aanbod aan Margje om je nick te verklappen ook voor mij geldt. Ik ben namelijk zo slecht in nickwissels. Vandaar dat mijn spectaculaire nickwissel van Puck2 naar Puck al voldoende voor me was.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.