Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ruil- of weggeefbeurs?

Kan ik iemand 30 jan. blijmaken met:
dvd:
pietje bell, de film
pietje bell 2, de jacht op de tsarenkroon
schippers van de kameleon

cd:
de leukste hollandse kinderliedjes
suske en wiske, de leukste liedjes
In sprookjesbos en liedjestuin 4
sprookjes en liedjes, 3cd's: de zeemeermin, belle en het beest en Alice in wonderland

???

groetjes,
Jons

tonny

tonny

04-01-2010 om 23:22

Dat komt. cobi,

omdat wij in deze draad op jou rekenen, je verdwaalt niet voor niets voor het eerst in 12 jaar!

Kunnen we mooi eerst even iets cultureels doen in A'foort i.p.v. ordinair winkelen zoals vorig jaar. Heb je inmiddels de jas van je winterdromen?

Guinevere

Guinevere

05-01-2010 om 11:32

Te geef

Ik heb in de aanbieding: boek "De gave van ADHD". Roep maar als je hem wilt hebben.

liora

liora

05-01-2010 om 11:35

Afmelding

Hoi,

Helaas moet ik me ook afmelden. Een hele goede vriendin viert haar 40e verjaardag die avond en dat is belangrijker.

Jammer jammer jammer. Volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn.

Liora

Roos Vicee

Roos Vicee

05-01-2010 om 15:09

Guinevere

"De gave van ADHD"? Die heb ik nog niet gelezen! Wat wil je ervoor hebben?

Roos Vicee

Roos Vicee

05-01-2010 om 15:13

Guinevere nog een keer

Ik heb nog even gegoogled want ik twijfelde of het ook werkelijk dat boek was dat ik voor ogen had, maar ik wil het heel graag van je overnemen!

tonny

tonny

05-01-2010 om 16:01

Zullen we een apart meeting-ruilhandel-draadje starten?

Ik heb in de aanbieding voor de liefhebber, geheel kosteloos: een groot ministeckbord met daarop een unvollendete Rode Kater.

tonny

tonny

tonny

05-01-2010 om 16:10

Welnee, totaal niet eng!

Iedereen die voor het eerst gaat vindt het spannend, dat hoort erbij.

Ik reed de eerste keer met een volkomen onbekende mee, met wie ik afsprak op een station. Nou dat vond mijn thuisfront erg raar hoor! Maar het was heel gezellig!

Guinevere

Guinevere

05-01-2010 om 17:54

Gereserveerd voor roos vicee!

1 ADHD-boek, gereserveerd voor Roos Vicee. Ik hoef er niets voor te hebben, tenzij je zelf nog een ander ADHD boek hebt liggen verstoffen. Of stomtoevallig een Spongebobleesboek voor mijn zoon.

Jons

Mijn dochter zou heel erg blij zijn met de cd van de kleine zeemeermin! Wat wil je ervoor hebben?

Esmee

joh, ik hoef er helemaal niets voor te hebben! Ik hoop eraan te denken!

groetjes,
Jons

Jons

Je kunt mij (ofwel mijn zoon) erg blij maken met Pietje bell 2, de jacht op de tsarenkroon.

Zelf ga ik morgen de zolder op en zal dan een lijstje posten.Leuk idee, weer een ruil/weggeefbeurs.Was vorig jaar wel een succes

Damajo

Jujube

Jujube

05-01-2010 om 22:45

En ik heb hier nog een hele zak meisjeskleding (te klein geworden voor mijn dochters) van maat 134 t/m 152 (ongeveer). Broeken, truitjes, rokjes, vestjes, t-shirts, winterjassen, etc.
Als er iemand geïnteresseerd is geef ik het met liefde weg.
Groet,
Jujube

Emmawee

Emmawee

05-01-2010 om 23:18

Apart draadje

Haha Tonny, een apart meeting-ruilhandel-draadje? En dan ook een ik-vind-het-eng-nee-we-zijn-niet-eng-draadje?
En krijgen we nog het overhalen-van-Tinus-draadje?
Groetjes, Maw.

Emmawee

Emmawee

05-01-2010 om 23:19

Liora

Wat jammer! Maar je hebt groot gelijk. Evengoed bedankt voor jouw initiatief.
Groeten, Maw.

Tineke

Tineke

06-01-2010 om 08:42

Oo-creche

Fladder, ik ga dit keer niet naar de meeting, maar wil best op je kinderen passen, als je ze ff bij me brengt? Is logistiek niet zo handig misschien...;(

Puck2

Puck2

06-01-2010 om 09:16

Fladder en jujube

Fladder, ik ga heeeeeel hard voor je duimen!!! Als carpoolmaatje MOET je gewoon mee.
En Jujube: ook ik heb wel interesse in je meisjekleding.

Fladder

Ik duim ook enorm mee. En zijn er heel misschien eventueel andere opties?

Ayanna

Ayanna

06-01-2010 om 13:41

Fladder

Ik duim met je mee hoor. Ik wil namelijk een ware Johnny Depp-adept (hmmm, zit een leuke woordspeling in...) wel eens in het echie ontmoeten!

Jujube

Jujube

06-01-2010 om 17:34

Kastanjet, puck2 en fladderbeestje

Ik zal de kleding in 2 tassen doen, voor allebei wat
Dan kunnen jullie altijd nog ruilen (of komt van ruilen huilen?).
En fladderbeestje, ik hoop wel dat je komt! Lijkt me leuk om jou eens te ontmoeten. Ik duim ff mee dat ex niet moeilijk doet.
Groet,
Jujube

Puck2

Puck2

06-01-2010 om 17:55

Jujube

Van ruilen komt vast geen huilen. Ik heb KAstanjet volgens mij nog nooit ontmoet maar we zullen elkaar vast niet de hersens intimmeren voor wat kleding verwacht ik. Gewoon gezellig samen in een tas neuzen is meer mijn stijl

Tijd?

Wat was nou de aanvangstijd? Kan me herinneren dat er 2 voorstellen gedaan zijn maar welke wordt het uiteindelijk?
Wil graag opzoeken hoe laat we de trein moeten pakken

Ayanna

Ayanna

07-01-2010 om 10:57

En carpoollijst?

....

Jaaaaaaa ik wil graag van de misschienlijst af en naar de zekerw

Kan ik me nog definitief opgeven? Hans gaat niet skien dus ik kan naar de meeting!!
Kan ik met jou mee Lynna?

Mail

Op welk mailadres geef ik me ook alweer echt op?
Wat is de tijd ook alweer?

Lynna

Lynna

10-01-2010 om 15:23

Geerke

Hallo Geerke,
leuk dat je gaat en tuurlijk kun je met mij mee!
Je kunt me mailen op [email protected]. Of je kunt via mijn hyves een berichtje sturen.

Roos Vicee

Roos Vicee

10-01-2010 om 15:48

Jammer

Jammer dat mijn poolmaatje toch echt, echt niet meegaat. Ik wil erg graag naar de meeting maar om nou helemaal in mijn eentje te gaan (vooral het binnenkomen...) zie ik niet zitten. Wie wil er met me afspreken? Please????

Puck

Puck

10-01-2010 om 16:34

Roos vicee en fladder

Ach Roos, niemand die vreemd opkijkt als je alleen binnenkomt. Gewoon gaan, binnen een minuut zie je bekende namen die ineens een gezicht krijgen en voor je het weet voelt het heel vertrouwt.
Fladder: weet jij al iets over de opvang van de kinderen door je ex? Zou toch jammer zijn als je alsnog niet meekunt.

Ayanna

Ayanna

10-01-2010 om 16:35

Roos vicee

Ik heb geen flauwe notie waar je woont, maar ik wil dit met je afspreken: ik blijf voor de deur van etablissement staan wachten op jou. Voor mij ook de eerste keer. Nu vind ik het niet zo giga eng om ergens zo maar binnen te stappen, maar het voelt wel veiliger als je met zijn tweetjes bent.
Ik blijf dus buiten op je wachten, goed? Doe ik wel een bloem in mijn knoopsgat ofzo. Of nee, wacht....zou ik niet in elfenpakje komen???? Want ik ging dansen in beemd...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.