Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lynna

Lynna

31-01-2010 om 00:36

Geerke en ik...

....zijn veilig thuis na een barre toch tot Amsterdam Daarna ging het goed!

Het was erg leuk vanavond en al zat ik bij Jakiro aan tafel, ik weet nog steeds niet wie Toosje is. Maar heb wel een aantal andere heel leuke dames ontmoet, ik vond het heel gezellig.

Guinevere

Guinevere

31-01-2010 om 00:41

Veilig

Ik ben ook veilig naar huis geglibberd. Heb nog een goed gesprek gehad met manlief, alle prachtige kleren maat 128 bekeken en zit nu te wachten tot de slaap komt.
Het was gezellig, dames bedankt! En wie heeft nu die leuke ober mee naar huis genomen eigenlijk?

Ook veilig thuis

Ik ben ook net binnen. Het was weer beregezellig!
En die leuke ober is toch met Lis@ mee? Ik heb zelf alleen een leuke Pelle meegenomen, maar die mocht ik niet houden...

Rembrand

Rembrand

31-01-2010 om 01:23

Ook thuis.

Wel een glibberige tocht naar huis ( anderhalf uur over gedaan ipv een uur ) onderweg toch wel wat geslipte auto's en file gezien ( een veel schuif en strooiwagens ).
Het was beregezellig en ik ben weer een stuk wijzer geworden ! ( jammer dat ik pas op laatst erachter kwam dat sommige nicks gewoon hele bekende mensen zijn voor mij........).
M.

Nog even voor ik mijn bed in kruip

Pelle, het was mij een groot genoegen! Van mij mogen we de volgende keer wel weer samen rijden!
En Petr@ en amk, heel hartelijk dank voor al jullie moeite. Prima locatie, goed voor elkaar en het was erg gezellig zo. Even een bacterievrije knuf voor jullie beiden!

Ja!

Ook thuis . Het was supergezellig, en het eten was echt heerlijk!
Petr@ en AMK dank voor jullie regelarij! En Petr@ voor het rijden, super hoor, een taxi vanaf mijn werk én weer terug naar huis . Dat gebeurt me niet alle dagen.

Het was een beetje glibberig onderweg, ietsje langer over gedaan dan normaal.
Hopelijk zijn de andere 4 dames ook goed thuis gekomen het laatste stukje. Enne, luister volgende keer nou naar mij en niet naar Truus of Tom of hoe het ding ook heten mag... ik zag jullie de verkeerde kant uit onze straat uit draaien ))

Kaaskopje

Kaaskopje

31-01-2010 om 01:40

Ik heb aan jullie gedacht

en was wel een beetje bezorgd door al die sneeuw. Zo te horen was het gezellig Ik hoop dat, naast de dames hierboven, iedereen weer veilig thuis is gekomen.

Jujube

Jujube

31-01-2010 om 01:40

Leuk!

Ik vond het echt heel gezellig. Leuk om Lis@ en Minet weer eens uitgebreid te spreken, EmmaWee (leuke meid) lijkt wel een twintiger, Biene een mooie amsterdamse, Morgana Fata (ook al zo'n prachtige jonge vrouw) kreeg flirtles (en Lis@ liet even zien hoe dat moest), Polly made my day with her remark about my appearance en had 't over tampons en lipstick, Puberperikelen uitgewisseld met Petr@, Mickey herkende ik van een oude foto, Tonny is en blijft een schat, Pelle (eh....Anita) ziet er eigenlijk precies zo uit als ik dacht(maar dan met krukken), Jons stond op 0,00 en heeft een zoon met dezelfde naam als Petr@'s zoon, Rodebeuk reed mee terug en woont héél dicht bij mij en Yta zat naast me en ken ik al jaaaaren en de rest spreek ik wellicht een volgende keer (of ben ik nu iemand vergeten?) Oh ja, en ik weet eindelijk wie Toosje is!
En Liora moet volgende keer echt komen, want we schijnen veel op elkaar te lijken.
En we hebben een OO agenda (merçi beaucoup!)
Groet,
Jujube

amk

amk

31-01-2010 om 01:46

Ook thuis en jons

wat zitten er leuke dingen in de tas en dan ben ik nog maar halverwege. Dank je wel.

De terugweg ging sommige stukken echt niet snel, vooral bij Utrecht was het wisselend.
Maar L. slaat alles. Was het bij Emmaw gewoon een sneeuwbaan voor de deur, rijd je de andere kant op geen sneeuwvlok te zien.

Bij mij thuis was er precies voor de deur een plekje vrij, dus ik werd helemaal blij.

Meiden ik vond het een geweldige avond. Ik weet niet meer wie ik allemaal wel en niet gesproken heb. Ik weet nog steeds niet wie Toosje is, en ach misschien is dat maar beter zo.

Tot de volgende keer.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

31-01-2010 om 02:09

Leuk!

Dames, wat was het een gezellige avond, en wat was het leuk om iedereen nu eens in levende lijve te ontmoeten! Prima locatie (bedankt amk en Petr@ voor het regelen), lekker eten, heerlijk toetje, mooie OOL-agenda.
Een volgende keer kom ik graag weer!

Polly Shearman

Polly Shearman

31-01-2010 om 02:22

Weer thuis

Zo ook ik ben weer veilig thuis. Petr@ en AMK super locatie!! peet bedankt voor de lift met winterbanden. Dat gedoe met die man in de parkeergarage was wel heel spannend. De petr@ toch.
Ik heb vele leuke mensen (opnieuw) ontmoet, dat is het leuke aan gezichtsblindheid, je blijft maar nieuwe mensen ontmoeten.
Verder ben ik ook nog dyslexties en dyscalculaties! dus daarmee pleit ik mezelf volledig vrij van alle gemaakte blunders van vanavond.
Liora moet echt eens kennis maken met jujube.
en emmawee is een stiekume langvoedster ( dat kon je zien aan haar oren en floppie straart)
verder weet ik nu ook wie toosje is,
En voor diegene die het niet weten, vanaf volgende week is bij de AVRO een show te zien: OP zoek naar TOOSJE presentitie Frits Sissing.

Herman onze nieuwe doorgeefman, met wandelende tak, borstkolf en die in de vaatwasser kan, is nu bij mij!! als ik hem beu ben dan gaat hij naar MAY.

Weltrusten als ik over een week weer ben vergeten wie je bent, help me rustig herrineren hoor.

groet, Polly

Roos Vicee

Roos Vicee

31-01-2010 om 08:03

Het was leuk!

Ja het was heel leuk, gezellig en het eten was heerlijk! Ik geloof dat ik alle mensen die ik echt graag even had willen zien en spreken ook echt even gesproken heb. Maar wat is het toch raar dat mensen die je nog nooit eerder ontmoet hebt er toch heel anders uitzien dan je dacht. Jujube bijv. (eigelijk niet gesproken) wat zie jij er nog jong uit ! En Jakiro, leuk om nu eindelijk te weten dat jij één van degenen was die ik al een een hele tijd gemist had hier op het forum Verder heerlijk zitten kletsen met Tonny, Petr@, Rembrand, Geerke, Jons, Polly (niet te vergeten ), Emmawee, en nog een heleboel meer! En Rieke natuurlijk! Heel gezellige reis gehad! Terugweg duurde vanwege de sneeuw dubbel zo lang maar dat was zo te lezen bij de meesten zo. We waren de eersten die weggingen maar ik was gisteravond te moe om nog even in te loggen om te vertellen dat we veilig thuis waren gekomen.

Biene M.

Biene M.

31-01-2010 om 08:31

Bedankt!

AMK en Petr@, bedankt voor de organisatie, het was erg geslaagd! Dit keer heb ik veel meer mensen gesproken dan vorig jaar en nog steeds een paar mensen niet en ook wat gezichten gezien van wie ik nu nog niet achterhaald heb wie het zijn.

Inderdaad dacht ik heel even dat Liora toch was gekomen toen ik Jujube zag zitten en ja, sommige mensen zien er ongelooflijk jong uit (en anderen zíjn gewoon heel jong!) Het is zo leuk dat de één enorm lijkt op het beeld dat je van haar had terwijl dat bij de ander juist helemaal niet zo is. En dat mensen die op het forum breedsprakig zijn in het echt juist wat stiller zijn en vice versa.

Ondertussen weet ik nog steeds niet wie Toosje nu is...

Door een fikse sneeuwbui ben ik met Margje teruggelopen naar het station. Tijdens de treinreis die twee keer zo lang duurde als de heenreis bedacht ik me dat de auto misschien toch een beter vervoermiddel was geweest, maar zo te lezen zou die reis ook veel tijd hebben gekost. Nu kon ik in elk geval onderweg mijn OO-agenda lezen.

liora

liora

31-01-2010 om 08:33

Jujube

Oh wat jammer dat ik er niet bij kon zijn, snik. Jujube, ik had je sowieso heel graag willen ontmoeten maar nu blijken we ook op elkaar te lijken? Grappig zeg! Lijk jij ook op Willemijn uit Gooise Vrouwen dan, oftewel Annet Malherbe? Hahaha.

En Minet had ik ook heel graag eens kennis mee willen maken, ik 'ken' haar vanwege altijd waardevolle bijdragen in de rubriek kinderopvang.

Ja gewoon jammer! Ik had ook wel even uitgebreid met Polly willen praten, en van Pelle even nog horen hoe dat handige systeem van administratie opberen werkt. Maar dat laatste kan ik gelukkig ook op het forum vragen.

Ben wel blij dat ik bij de 40e verjaardag van een goede vriendin kon zijn, dat is toch wel heel belangrijk. Er hadden veel mensen afgezegd, dus dat sterkte me nog in het gevoel dat ik de juiste keuze heb gemaakt.

Volgend jaar hoop ik er wel echt weer bij te zijn!

Liora

Biene M.

Biene M.

31-01-2010 om 08:34

O ja, polly

Ik wilde je uitnodigen op hyves zodat je achter mijn ware identiteit kunt komen, maar eh, ben jij dat nou echt of is dat het zusje van Dushi?

Was tof

Ja het was erg leuk gisterenavond!!! Een leuke reis met Lynna gehad, met veel gezellige mensen gesproken, muziek uitgewisseld, foto's van man en kids gezien, mijn tv-arm kwijt en lekker gegeten.
Super!

Minet

Minet

31-01-2010 om 10:13

Heel gezellig!

Uitstekend georganiseerd door AMK en Petr@, erg leuke lokatie, precies passend voor ons gezelschap.
En wat heb ik veel mensen gesproken deze avond! Ook leuk om de ontdekken wie Jujube was.......wat stom dat ik dat al die tijd niet wist!
En dan natuurlijk de rode draad van de avond...........wie is nou toch Toosje! En dan ontdekken dat ze er echt was, en inderdaad de passende juiste uitstraling had. Ik zie haar verhalen nu in levende lijve voor me!
De reis met Purk en Morganafata, die terecht werd begroet door ???? met: Ahhh, daar is onze sterkste vrouw! was erg gezellig. De terugreis duurde ongeveer dubbel zo lang door de sneeuw en de ijzel, maar we zijn heelhuids thuisgekomen (mede met dank aan mijn winterbanden)
Het vertrek uit de P had NOGAL wat voeten in de aarde. Eerst konden we er niet in, dus op HELP gedrukt waarna een aardige jongeman de deur opende. Toen bleek de betaalautomaat buiten gebruik en gingen we per auto naar de andere kant om te betalen
Vervolgens waren we als eerste bij de slagboom.......die niet openging Wederom op HELP gedrukt, alweer een vriendelijke jongeman die de boom en schuifdeur wel even open zou doen. Helaas.........niets werkte. Of we maar even achteruit terug wilden gaan, en dan via de ingang eruit. Daar moesten we ons weer melden zodat hij open kon doen. Inmiddels stonden er zo'n 7 auto's achter ons in een van hoge randen voorziene uitrijstrook, dus iedereen manoevrerend terug onder leiding van Purk, om vervolgens via de ingang eruit te kunnen. Helaas moest eerst via de HELP van iedereen worden gecheckt of er wel betaald was, dan ging pas de slagboom open. Vervolgens bij de schuifdeur nog maar eens op HELP drukken, want die was alweer dicht voordat je er was!
Maar goed, al met al zijn we eruitgekomen ))

Guinevere

Guinevere

31-01-2010 om 10:20

Zoon

Zoon heeft zijn nieuwe kleding met goedkeuring in ontvangst genomen. Nu zit ie tip-top gekleed te spelen, zónder gat in zijn broek.
Vind het wel sterk, dat het precies zijn smaak/kleur is.

Leuk!

ik vond het gewoon ontzettend leuk gisteren. Veel lol gehad en inderdaad ons verblijf in de parkeergarage was goed waar voor het geld. Tjonge jonge, wat een gedoe met slagbomen, knopjes, pratende mannen uit machines en nog een heuse achteruitrijrace.

Terugreis duurde inderdaad iets langer dan de heenreis, maar dankzij dé winterbanden ging het prima. Volgens mij ligt nog wel mijn sjaal in de auto van Minet, maar dat komt wel goed.

Nu ga ik proberen om mirc te installeren op mijn laptop. Kan ik als gevorderde chatter meedoen voortaan

groetjes van Purk

Niny

Niny

31-01-2010 om 10:37

Leuke avond

Gisteravond moest ik eerst uitgebreid verslag uitbrengen en toen was het echt wel heel laat geworden...
Petr@ en AMK, bedankt voor de organisatie, het was allemaal perfect geregeld. Petr@ ook bedankt voor het meerijden, wat was het glad (twee straten voor mijn huis maakte ik nog een schuiver, er waren gelukkig geen andere auto's op straat).
Leuk om nu een gezicht te hebben bij veel van de namen, nou maar hopen dat niemand heur haar verft anders weet ik het volgend jaar weer niet...
Niny

Jakiro

Jakiro

31-01-2010 om 10:39

Asa

Was ik eigenlijk wel slim geweest en had ik alles van de telefoon afgehaald ?
Of ben je nu achter mijn alter-alter-ego ?
Jakiro

Hahaha pelle

Hadden wij lekker tóch de goede parkeergarage! En dichter bij de automaat hadden we nauwelijks kunnen staan. Bij ons geen weigerende deuren en enge mannetjes

Erg leuk!

Petr@ en AMK, super geregeld! Leuk locatie maar dat wist ik al van de ober hahahaha

Polly Shearman

Polly Shearman

31-01-2010 om 10:44

Net wakker

Erg diep geslapen en in mijn dromen zijn jullie allemaal voorbij gekomen. Ons avontuurtje in de beestenboel leek op dat van minet. Het bezorgde petra Klotsende oksels. Maar volgens mijn kwam dat door de stem van de man uit het kastje. Unaniem besloten in de auto dat meetings in januari toch niet zo handig zijn. Dus nu zoeken we iemand met een grote tuin waar we ook onze tentjes op kunnen zetten. Of we moeten toch maar een camping zoeken voor een oo kampeerweekend. Groet polly

amk

amk

31-01-2010 om 10:56

Parkeergarage

wij waren iets later en toen stond de deur gewoon open, de bomen omhoog en niemand om te controleren of je betaald had.
Zou ook lastig gaan, ik had geen kaartje, bij mij moest de boom open als ik mijn cc in het apparaat steek.
We zullen dus wel zien wat de schade wordt. En dan lekker klagen bij de cc maatschappij.

reina

reina

31-01-2010 om 10:59

Leuk

Leuk te lezen dat het weer zo leuk was!!

Jakiro

Jakiro

31-01-2010 om 11:00

Hier

Ik heb een redelijk ruim huis met een normale tuin, doch redelijk groot eigen parkeerterrein achter mijn huis met daarbij een halfleegstaand bedrijfspand waar met gemak 30 luchtbedjes in kunnen.
Ergens halverwege de zomer wil ik best mijn huis ter beschikking stellen en gaan dineren op de plassen achter mijn huis in een fluisterboot......
Jakiro

Vera* (O nee, nu even niet ;)))))))

Vera* (O nee, nu even niet ;)))))))

31-01-2010 om 11:23

Wat zal ik er van zeggen

Gisteravond zat ik op een gegeven moment aan een tafel met Polly links van me en die was druk bezig de hele tijd met haar mobiele telefoon/internetapparaat. Aan mijn rechterkant zat Jakiro en die probeerde met haar mobiel contact te maken op het forum om Tinus naar ons toe te lokken. Dat laatste wilde overigens niet lukken . Dat is gewoon níet leuk, dames die niet eens een paar uurtjes zonder forumdraadjes kunnen.....
En wat ik nu van de rest van de avond vond??????

Vera*

Vera*

31-01-2010 om 11:27

Opdracht en leuk

Er waren lieden bij die vonden dat ik maar moest gaan rellen. Zie boven.
Ik heb een hele leuke avond gehad en met veel mensen gekletst.
AMK en Petr@ wil ik bedanken voor de organisatie.
Volgend jaar wil ik weer!

Asa Torell

Asa Torell

31-01-2010 om 11:27

Toosje

ik weet het ook niet hoor! Of ik heb wel iets gehoord maar weet dan weer niet of dat klopt of voordegekhouderij is, in dat soort subtiliteiten ben ik slecht. Maar Pelle schijnt toch niet in het echt Anita te heten, zover ben ik dan nog wel.
Daarentegen zat ik tussen twee langtijdsforumsters die van elkaar de vorige nicks ontdekten, terwijl ik die beide allang wist.
Amk en Petra, zeer veel dank voor een supergezellige avond!
Jakiro, ik ben nog niet voorbij 'insert simcard' gekomen dus ik denk dat het meevalt met de saillante details die ik aan de weet ga komen.
Massi, ik heb een paar mooie krullekoppen gezien maar volgens mij niet de jouwe... maar ik zat ook niet dicht bij het raam dus wie weet heb je toch even naar binnen gegluurd?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.