Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

30-01-2010 om 14:29

Stel je niet aan pelle!

dan neem je toch gewoon desinfecterende gel mee!! whahha
Dames ik ga zo al vertrekken, daarmee ben ik de eerste vandaag denk ik...
ik ga naar Petr@, en haal daar marjolein en niny op, en dan rijden we door naar mickey en halen die op, en dan rijden we naar amersfoort. Puck ik probeer de beestenboelgarage( ofzoiets) als dat niet lukt laat ik het je weten...

ps Lucretia heeft afgemeld, dus ik mag gelukkig mee!!

Jakiro

Jakiro

30-01-2010 om 14:30

Smoeltje en duimen

Geen zorgen, indien gewenst loop ik met een smoeltje de hele avond
En duimen jullie even mee ? Dat mijn schoonmoeder niet zo ziek is dat ze opgenomen moet worden en daaruit voortvloeiend dus dat ik er vanavond gewoon bij ben....
Jakiro

Guinevere

Guinevere

30-01-2010 om 14:36

Jakiro

Daar was ik al mee bezig Ik zie je heus om 16.27!

Asa Torell

Asa Torell

30-01-2010 om 15:02

Vera

Biene en ik zitten samen in de trein en komen om ca. 17.05 aan op station amersfoort. Als je er dan ook bent en bij het bloemenstalletje in de hal gaat staan, dan kijken we daar wel even of we iemand zien. Ik heb een lange rode jas aan. Eventueel kun je nog mailen op [email protected] (nog een half uur). Als je dit nog leest .
Tot straks!

Heeft iemand nog interesse in videobanden?

Ik ga ze niet allemaal opnoemen maar het zijn vnl Disney banden legaal en illegaal

Guinevere

Guinevere

30-01-2010 om 15:06

Asa

He Asa, wij komen ook om 17.05 aan in A'foort. Misschien staan jullie nog bij de bloemen dus als Izar en ik voorbij komen (en hopelijk Jakiro).

Vera*

Vera*

30-01-2010 om 15:12

Treingangers

Ik stap in Utrecht in de trein en zal volgens de planning ook om 17.05 aankomen.
Je kunt me niet missen, een rood jack en errug wit haar. Willen jullie naar me uitkijken? Ik zelf zal niemand herkennen.
Na aankomst zal ik op zoek gaan naar het bloemenstalletje.

Guinevere

Guinevere

30-01-2010 om 15:15

Utrecht

Vera, ik zal in Utrecht uit het raam kijken. Misschien is het wel dezelfde trein als waar wij inzitten tenslotte. Of die van Asa en Biene (dat is vermoedelijk een andere trein dan die van ons).

Rembrand

Rembrand

30-01-2010 om 15:19

Hier en daar wat camouflage ( snotneus en traanoogjes ).

Wij ( Sanneke* en Rembrand ) zullen waarschijnlijk rond kwart over vijf arriveren en de auto bij de Beestenmarkt of andere parkeergarage zetten. De snotneus en traanoogjes heb ik net enigszins weten te camoufleren met iets meer make up als anders haha.
Zo nog een portie Aleve nemen en dan ga ik richting carpoolplaats waar Sanneke* mij oppikt. Op de terugweg gaat Tonny met ons mee.
Tot straks !
M.

Asa Torell

Asa Torell

30-01-2010 om 15:20

Prima guinevere, izar, vera

Dan zien wij jullie allemaal strakjes daar! Bij de bloemen dus!

Polly Shearman

Polly Shearman

30-01-2010 om 16:38

Vanuit de auto

Melden wij ons. Petr@ niny marjolein mickey en polly. Wij zijn om kwart over ook bij de beestenboel. Het is heel gezellig in de auto. Groet polly en nee ik rijd niet. Want ik kan veel tegelijk maar rijden en tikken niet.

Tineke

Tineke

30-01-2010 om 17:20

Tsk

Dacht ik, 't wordt een rustig forumavondje, vergeet het maar, gaan ze vanuit auto en straks vast ook uit restaurant, nog zitten forummen.
Veel plezier en de groetjes!

Tinus_p

Tinus_p

30-01-2010 om 17:44

Rustig

Kaatje:
"Dacht ik, 't wordt een rustig forumavondje, "
Ik ben er nog, als ik tenminste niet voor pubertaxi aan t spelen ben....

(waar is t eigenlijk; kan ik nog zwaaien vanavond?)

Sancy

Sancy

30-01-2010 om 18:18

Ha!

Geen idee waar het is Tinus, maar als jij nu even alle mogelijke locaties rond de Beestenmarkt langsgaat en het ons dan laat weten?

Mensen, ik hoop dat jullie genieten! Vorig jaar vond ik het heel erg leuk om al die nicks in het wild te ontmoeten

Bastet

Bastet

30-01-2010 om 18:40

En.....

Veel plezier allemaal!!!
Bastet

Ayanna

Ayanna

30-01-2010 om 18:48

Iets buitenmeetinglijks

Ik had erbij willen zijn, maar heb me moeten afmelden ivm ziekte.
Dus nu zit ik hier, met mijn brakke lijf en mijn pijnlijke kop, met een rode bouwvakkershelm op (!) terwijl mijn zoontje rond rent met zijn Bob de Bouwer-masker op. Je raadt het al: hij is Bob en ik ben Wendy..... 'Kunnen wij het maken???' Oh shut up Bob!!! Dat laatste denk ik hoor, ik zeg het niet hardop.
Lidwientje, heb je voor mij een klein glaasje wijn? Bovenop alle paracetamol die ik geslikt heb, ga ik waarschijnlijk knock-out....ga ik dromen over al die gezichten en al dan niet bijpassende nicks die ik vanavond dus niet ga ontmoeten. Enne Fladder, goed idee! Volgende meeting niet pas weer over een jaar, maar iets eerder. Een soort van herkansingsmeeting voor de kanslozen onder ons

Polly Shearman

Polly Shearman

30-01-2010 om 20:44

Vanaf de meeting

Iedereen de groeten. We hebben het heel leuk. Iedereen is veilig aangekomen. Toosje is er ook. En onno kwam ook nog langs. Tot later. X pol

Jakiro

Jakiro

30-01-2010 om 20:46

Saai hier

het is hier maar een rare boel, vooral die Polly.....
Zit hier aan tafel gewoon te forummen..

Jakiro

Jakiro

30-01-2010 om 20:46

Saai hier

het is hier maar een rare boel, vooral die Polly.....
Zit hier aan tafel gewoon te forummen..

Jakiro

Jakiro

30-01-2010 om 20:55

Langswaaien

maar ik begrijp dat Tinus nog langs komt ?
We hebben nog bonnetjes over hoor en we zitten voor het raam op je wachten..

Jakiro

Jakiro

30-01-2010 om 21:09

Ja ! we weten wie toosje is

zie titel

Ayanna

Ayanna

30-01-2010 om 21:09

Lidwientje..hips!

Oeps, pardon...een boertje.... Meid, hij is verrukkeluk...hips! Maar hij hakt er wel in hoor. Ikke....ik geloof dat ik maar naarre....god hoe heet het ook alweer....eeeh...oh ja...hahahaha....hips....naar bed ga!
Kunnen wij gaan slapen???? Yes we can! Hips!

Ayanna

Ayanna

30-01-2010 om 21:10

Laat mij raden:

Toosje en Onno zijn dezelfde maar dan anders!

Jakiro

Jakiro

30-01-2010 om 21:36

Ayanna

als je zoveel kan zuipen, had je ook kunnen komen
Guinevere mist haar John F.
Jakiro

Klinkt gezellig

iedereen de groeten van mij vooral Roos en Geerke

Ayanna

Ayanna

30-01-2010 om 22:05

Jakiro

Hips.....zzzzzzzzzzzzzzzzzz.....snurk........
PS en een aai over de krullenbol van Guinevere

Polly Shearman

Polly Shearman

30-01-2010 om 23:47

Wij

Hebben net een avontuurtje gehad met een fijne man in de parkeergarage. Bij petr@ staat het zweet nog onder haar oksels. Wat een hete bedoeling. Nu onderweg naar huis dus. Groet polly

Jakiro

Jakiro

31-01-2010 om 00:08

Polly

Verkeerde rubriek !!
Avontuurtjes met fijne mannen in parkeergarages bespreek je ergens anders !!
jakiro
(weer heerlijk thuis)

May

May

31-01-2010 om 00:10

Details graag..

Alleen met die klotsende oksels komen we er niet... Heette die kerel soms Herman?

Jakiro

Jakiro

31-01-2010 om 00:15

Onderhandse verkoop

Van wandelende takken eieren ?
Jakiro

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.