Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roos Vicee

Roos Vicee

29-01-2010 om 22:44

Nee zie net

Zie je me zitten Petr@? LOL
Maar het zoeken ging toch vrij snel Alleen, ik zie net dat ik ze aan Sascha2 had beloofd en die zie ik niet meer op de lijst staan.
Iemand anders die ze hebben wil? anders laat ik ze thuis. Ga er niet mee slepen als het niet nodig is.

@geerke

even zitten verzinnen, maar kan zo gauw even niets bedenken... Je zult zien, morgenavond schieten me er ineens een paar te binnen. Oh ja, toch 1, hebben jullie iets van 16Horsepower? Wij hebben er maar 1 cd van (Hoarse, live-cd), zou leuk zijn om er nog wat bij te kunnen luisteren.
We zijn trouwens gisteravond naar Neal Morse geweest in Zoetermeer, een worship-concert. GEWELDIG!!! Die man straalt zo'n energie uit, wauw! Morgen hoor je mijn enthousiaste verhaal wel hihi
Heb er zo'n zin in! Tot morgen allemaal!

Puck

Puck

29-01-2010 om 22:51

Wooooh, polly

Met zo'n wereldwijf durf ik morgen wel over straat!!!!!

Sanneke

Hans maakt een cdtje voor je met wat horsepower (hij heeft het een en ander op mp3 daar maakt hij wel wat van). Ken je ook "At the end of every day"?
Schijnt ook een goede groep te zijn (ken het niet, maar hij wel, beetje alternatief zegt hij).

Jujube

Jujube

29-01-2010 om 23:01

Rodebeuk

Tuurrrrrrlijk kun je meerijden op de terugweg! Ik kan je thuis brengen, maar mocht je fiets bij het station staan, dan kan ik je ook gewoon daarheen brengen!
Ik kan geen tijd geven hoe laat we terug gaan. Ik ben niet van plan te gaan slempen en sloeren in A'foort na het eten + borrel (nou ja, ik ben de Bob, dus frisje voor mij ), dus het gaat zeker geen nachtwerk worden.
kZie je morgen!
Jujube

Petr@

De TV arm is voor een TV met max 410 mm (diagonaal gemeten) en max 30 kilo, dus voor een kleine tv (hij is gekocht in 1995 haha, de 5 jr garantie zit er niet meer op). Hij is nooit uit de doos geweest, suf eigenlijk zeg. Hij is grijs.
Is dat wat je wilt hebben of wou je 'm voor zo'n plasma scherm hahaha dat gaat dan niet lukken! Maar voor een (tiener?) slaapkamer of zo is hij perfect.

Lucretia!

ga je me morgen interviewen??? Ja ja ja, please?????? Hilarisch die foto's!!!

groetjes van Purk

Lucretia

Lucretia

29-01-2010 om 23:16

Als stront op mijn neus

Bon bini lieve mensen,
de foto's zijn idd hysterisch... vooral die met de stront op mijn neus... dat is bij ons op ons eilandje toch anders als hier in jullie koude kikkerlandje hoor...
ik weet niet of ik morgen kom hoor, misschien stuur ik gewoon mijn alterego wel...

liefs jullie Lucretia

Leuk geerke

Leuk! Daar worden we blij van! Enneh... ik ken dat andere bandje niet, maar ben dol op alternatieve muziek, dus ik hou me zeker aanbevolen!

Uitzieken is de remedie

Ja Pelle, ik had eergisteren al naar je moeten luisteren... (buigt nederig het hoofd). Gisteren heb ik me volgegieterd met paracetamol en ben zoveel mogelijk in bed cq op de bank onder een dekentje gebleven. Met dank aan Genistus die een afspraak afzegde en de zwemles overnam ben ik nu wel zover dat ik kom. Hoezee! Tot vanavond allemaal (sneeuw en weder dienende, het is prachtig hier...)

Genista

goed zo! Ik maakte me al zorgen. Tot vanavond! En bdankt Genistus.

groetjes van Purk

Lynna

Lynna

30-01-2010 om 10:05

De sneeuw

Ja, hier is het ook prachtig. Maar ik las dat er een aantal snelwegen afgesloten waren. Ik hoop wel dat het eind van de middag beter is. Geerke, we houden contact!

Puck

Puck

30-01-2010 om 10:18

Nee... geen sneeuw hè?

Tjonge, niemand laat zich tegenhouden door snotterige neuzen en hoestbuien, zal toch niet het weer roet in het eten gaan gooien!!! Ben bang dat paracetamolletjes en ibuprofennetjes daar niet zoveel kunnen uitrichten

Rote buche you've got mail!

Laat maar weten hoe en wat

Asa Torell

Asa Torell

30-01-2010 om 10:52

Izar, puzzels

Hier een puzzelfanate van 2,5 in huis, haar moeilijkste puzzel is 50 stukjes. Dus ik heb wel interesse in 5+ puzzels die te makkelijk zijn voor purkzoon! (ook minder dan 50 stukjes vindt ze prima).

Biene M.

Biene M.

30-01-2010 om 12:13

Oei

Wat is er de laatste dagen veel gepost in dit draadje, als ik dat allemaal ga lezen kan ik óf geen boodschappen meer doen (geen optie) óf vanavond niet komen (ook geen optie). Hopelijk mis ik niets belangrijks!

Tot vanavond! (IJs en weder dienende, maar ik geloof dat de NS inmiddels wel aan het winterse weer zijn gewend. Zal alleen maar niet mijn leuke nieuwe hooggehakte laarsjes aantrekken, maar mijn stevige stappers met profielzool. Geen behoefte aan een avond op de SEH van het Meander ziekenhuis.)

Kaaskopje

Kaaskopje

30-01-2010 om 12:33

Hé dames

Veel plezier vanavond! Hopelijk is de weg goed begaanbaar. Ook veilige reis gewenst dus.

Petr@

Petr@

30-01-2010 om 12:35

Geerke

Dat is wat ik hebben wil! Wij hebben een klein tv-tje op de slaapkamer op een krukje staan en ik ben al járen van plan om zo'n arm te kopen. Dus ik wil hem nog steeds graag!

Vera*

Vera*

30-01-2010 om 12:43

Aankomst trein

Al mijn plannen zijn veranderd. Behalve dan de meeting vanavond. Ik kom nu rechtstreeks voor de meeting naar Amersfoort. Hoe laat is er op het station afgesproken en waar? Dan kan ik mij ook bij dat groepje voegen.

reina

reina

30-01-2010 om 12:49

Meeting-gangers

Allemaal een superleuke avond gewenst en ik zal duimen voor goed weer vanavond!

Ach

En mochten er dan toch een paar stranden hier dan kunnen zij altijd bij mij terecht voor een nachtje.De vriezer en voorraadkast zitten vol dus nergens gebrek aan.Ik ga er alleen niet speciaal voor opruimen maar het staat een ieder vrij om de handen uit de mouwen te steken..

Damajo

Petr@...?

Komt voor elkaar! Wij zijn met de auto, parkeer jij ook ergens? Dan kan ik hem in de auto laten tot na de meeting, of neem ik hem meteen mee naar het restaurant? Wat jij wil!

Polly Shearman

Polly Shearman

30-01-2010 om 13:13

neem ingeval van stranden gewoon mijn tandenborsten en schone onderbroek mee! dan kan mij niks gebeuren! toch?
Gelukkig is er weer zout voldoende en de snelwegen zullen allemaal keurig gestrooit zijn.
we zullen wel zien, ik hou wel van avontuur.
Nu moet ik eerst maar haar gaan fohnen, voetenbadje, make-up, aankleden, enz enz enz dus dus over 1,5 uur ben ik wel klaar.... whahahahhahaah
Petr@ je ziet me verschijnen... ik moet nog even je adres opzoeken waar heb ik dat nou staan?W??W?

Hee sanneke*

Hans heeft een dvd gemaakt met daarop 30 of 40 verschillende gospelalbums op mp3 formaat. Het beste is als je alles lekker op de pc zet, maar je kunt het ook omzetten naar cdtjes, alleen zijn het er dan dus wel 30 of 40 whoehaha!

Lis@ -was bij de kapper

ga nu mijn mail checken..

Hahaha ook al!

Nou vanavond zien we allemaal mooie koppies met haar

Iedereen in de verf en geknipt hahahaha

margje van dijk

margje van dijk

30-01-2010 om 14:05

Nou, ikke niet hoor

Net komt mijn bevriende automonteur aan de deur om onze niet-startende auto te gaan verhelpen, en het eerste wat hij zegt na zijn begroetingsomhelzing: "Je hebt er wel eens beter uit gezien, waarom heb je van die kleine oogjes?". En dat in combinatie met mijn uitgroei en niet-zittende coupe zal ik dus wel afsteken tegen al die fijngekapte modellen

Maar nee hoor, geen zorg. Ik weet van de vorige keer dat het er allemaal niet toe doet, gewoon. Zodra je binnen bent ga je met elkaar zitten praten en dan maakt het allemaal al snel geen bal meer uit.

Ik heb er zin in!

Margje

Petr@

Petr@

30-01-2010 om 14:08

Hier ook kleine oogjes (

En ben ook niet naar de kapper geweest.
Maar ik heb wel heel veel zin!
Neem de arm maar mee naar het restaurant Geerke, ik weet nog niet waar we gaan parkeren.
Tot vanavond!

Puck

Puck

30-01-2010 om 14:11

Ikke ook niet

Ik ben ook niet naar de kapper geweest en zie er ook niet echt op mijn florissantst uit met rode schrale loopneus en waterige oogjes.

Guinevere

Guinevere

30-01-2010 om 14:16

Mijn haar is perfect gekapt, er is nergens uitgroei te bekennen, ik zit perfect in de kleding en mijn hooggehakte schoenen zijn gepoetst! Jullie zullen me herkennen aan mijn perfect gestylde uiterlijk. (not, haha)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.