Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

29-01-2010 om 19:36

Ik bedoel dus met die naamstickers: als iedereen onder haar naam nu even de hoogte van de buffer vermeldt. Bijvoorbeeld: Rodebeuk - 10.000; AMK - 500; dat werk. Lijkt me heel informatief.

Margje
PS En we zijn dus niet meer naar de school gegaan. Het was een christelijke school en zoon beweerde dat we nu voldoende hemelse voortekens hadden gekregen om zeker te weten dat het niet in zijn bestemming lag om naar deze school te gaan.

Roos vicee

hoi, lief dat je eraan denkt, maar die knurft van me haalt de 152 echt nog niet, hoor
Hij zit nu in 140, soms 146...

Ik heb er zin in!
Jons

Polly Shearman

Polly Shearman

29-01-2010 om 19:48

Whoehahhaha

hemelse voortekens!!!!! whahahahahahah

geniale zoon!!

Even een up-date hoe het hier thuis gaat: ik krijg allemaal smsjes van mensen die in spanning zitten.
Ik kan jullie verklappen.. dat zit ik nu ook!
We zijn under construction!!
uw geduld word beloont.
LATER>>>!

over de naamstikkers... ook leuk om te vermelden: je stokpaardjes...
dus pelle: nachtlampje op timer
Polly: oscillococinum
Purk: purktempo
enz...
whahahahahah

oh ene puck de heenweg heb ik 4 vrouwen bij.. dus dat gaat wel lukken

Lis@

Lijkt me gezellig.. ik heb alleen ook een ijzertje in het vuur met de fiets op het station omdat ik dan nog zelf eerder naar huis kan gaan als ik te moe word.
Ik wacht even hoe laat Yta en Jujube naar huis gaan, en dan hak ik 'm door, die knoop.

Izar

als het geen moeite is om mee te nemen, heb ik wel interesse in de puzzel van 100 stukjes.

groetjes van Purk

Rembrand

Rembrand

29-01-2010 om 19:57

Snotverkouden maar vastbesloten.

Ik wil graag een hot toddy bij het buffet. ( mengsel van citroensap, whiskey en kokend water ). Het snot loopt me spontaan uit de neus, mijn ogen zijn voortdurend nat en ik klink echt zielig. Toch ben ik vastbesloten om te komen. Ik heb even wat afleiding nodig. ( zie verdriet en verlies ).
M.

Guinevere

Guinevere

29-01-2010 om 19:58

Rembrand

Dan gaan wij ook maar niet zoenen, hahaha

Guinevere

Guinevere

29-01-2010 om 20:00

Nog iemand broeken 128 over?

Jammer van die broeken maat 128, dat die al vergeven zijn.
Er is hier geen broek meer heel namelijk. Ben helaas te laat met bijlezen omdat ik van 12.00 tot 17.00 in vergadering zat en daarna in borrel (ook niet verkeerd).

Rembrand

Rembrand

29-01-2010 om 20:00

Roosvicee!

Ik heb belangstelling voor de truien !
Mijn jongste is gek op de gaastra truien !
M.

Rodebeuk

Is prima! Ik kan nu niet zeggen hoe laat ik weg ga

Roos Vicee

Roos Vicee

29-01-2010 om 20:14

Rembrand en guinevere

De truien zijn voor jouw zoon
En Guinevere, ik zal eens kijken in de kast van mijn jongste, mogelijk dat ik nog wat heb liggen in die maat. Hij is er net uit nu namelijk.

Ojee rembrand...

moeten we met mondkapjes op in de auto? whahahaha
Hier ook druk gesnotter, dochter is weer beter, maar nu is zoon ziek. Hopen dat het bij mij niet doorzet.... duimerdeduim! Nou ja, morgen ben ik er gewoon bij, veel spuiten en slikken (neusspray en ibuprofen natuurlijk). Heb er zin in!!

Yta Chalne

Yta Chalne

29-01-2010 om 20:56

Rode beuk

We blijven zeker en vast niet tot het uitgaan na afloop. Maar ik heb de hele week energie gespaard (...), dus om acht uur zu Hause fahren zou me ook erg spijten. Ergens ertussenin, denkelijk. Als ik het kan, kun jij het ook, dus zet 'm op, we gaan drinken en doorhalen (

Yta Chalne

Yta Chalne

29-01-2010 om 20:59

Ojeeeee

Misschien moeten de mensen met besmettelijkheden een bel om hun nek dragen? Zijn er ook nog mensen die niet ziek, moe, met geschudde hersens of met opkomende ziektes aan komen zetten? 't Is een sneu stel bij elkaar, die OO-mensen

Yta Chalne

Yta Chalne

29-01-2010 om 21:00

En polly

...nog even, en dan stop ik echt: waar is die hyves van jou? Ik mis niet graag de spanning en sensatie, dat snap je...

ijsvogeltje

ijsvogeltje

29-01-2010 om 21:10

Roos vicee

Jammer, ik ben te laat voor de Gaastra truien!

Emmawee, Polly en Guineverre: het zijn twee tassen vol hoor, gewoon even samen de buit verdelen? Ik zal morgen nog eens goed in de kast kijken, misschien ligt er nog wel meer.

Jakiro

Jakiro

29-01-2010 om 21:19

Ik kom ook met mondkapje

Snotter, proest, hoest, koppijn, keelpijn etc.
Maar dat weerhoudt me niet om te komen. Paracetamol en ibuprofen cocktail werken heel goed !
Echter, mijn schoonmoeder zit weer tegen een ziekenhuisopname aan (de 3e in een maand) en weet nog niet hoe het morgen gaat lopen.
Partner probeert er rekening mee te houden, maar het gezegde "bij leven en welzijn" komt wel om het hoekje kijken nu (en uiteraard maak ik dan het bedrag direct over !)
Maar ik ga er in principe van uit dat ik kom !
Jakiro

Ok yta / ok lis@

Yta: ik neem de handdoek op, of de handschoen, of de zakdoek, wat is het ook al weer.

En Lis@: ik durf zeker, maar is het niet onhandig voor jou of zo? ik weet toevallig dat Jujube bij mij in de buurt woont. Ik woon 3523. Laat maar ff weten...ik ben een geoefend OVreiziger.. er gaat geen dag voorbij... maar ik wil natuurlijk ook niet zomaar je aanbod afslaan. Kunnen we ff warmdraaien

Guinevere

Guinevere

29-01-2010 om 21:21

Gezond!

Ik ben tot nu toe mega gezond in elk geval. Voor de liefhebbers heb ik nog dozen vol Brufen liggen (800 mg Ibrupofen langwerkend ofzo, kan het niet aanbevelen, haha).

Roos

Roos

29-01-2010 om 21:49

Puck

Puck

29-01-2010 om 22:01

Yta

Van Polly's hyves worden we op dit moment ook nog niet echt wijzer.

Puck

Puck

29-01-2010 om 22:02

Roos

Die sneeuwbuien zijn vannacht, die zijn morgenavond allang weggesmolten, maar lief dat je zo bezorgd om ons bent.....

Iemand belangstelling voor......?

*zo'n TV-arm voor aan de muur. Nooit gebruikt. Anders gaat-ie naar de kringloop.
*pc cd-rom Disneys Jungleboek.
*pc cd-rom (sim game, wat het ook mag zijn) Paard & Pony, mijn manege.
*dvd Franklin de held (fox kids tv).

Sanneke?

Wil je dat ik nog muziek voor je meeneem van iets dat je graag eens wilt horen? Onze verzameling is te groot om op te noemen, maar als je denkt: dat end at lijkt me nog wel eens wat, geef het dan maar aan want dikke kans dat we het hebben.

Petr@

Petr@

29-01-2010 om 22:23

Geerke

Ik heb wel interesse in de tv-arm voor aan de muur!

Roos Vicee

Roos Vicee

29-01-2010 om 22:36

Oh ijsvogeltje

Sorry... maar het zijn er twee. Misschien dat jullie daar samen uit kunnen komen...

Roos Vicee

Roos Vicee

29-01-2010 om 22:37

En dat 152

Als Jons het niet kan gebruiken mag het naar een ander hoor!
Ben er trouwens nog steeds niet achter wie nou die Dry nights nodig had *proest*
moet ik toch gaan zoeken in deze laaaaaange draad...

Petr@

Petr@

29-01-2010 om 22:38

Puck e.a.

Ga nu maar eens kijken op Polly's hyves!

Polly, ik verwacht naturlijk nu wel dat je ons morgen in die stijl ons op komt halen ))

(kan nu eindelijk naar bed)

Petr@

Petr@

29-01-2010 om 22:39

Roos vicee

Of je neemt ze gewoon mee, zet ze op tafel en wacht tot er iemand zich meldt!

Polly Shearman

Polly Shearman

29-01-2010 om 22:41

Het is gebeurd

whahahahah

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.