Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Emmawee

Emmawee

29-01-2010 om 11:58

Citrosan citrosan citrosan

en neusspray en vroeg naar bed... en hopen dat Blik z'n oorpijn van vannacht echt verdwenen is...
Ik wil het niet missen morgen!!
Groeten, Maw. (bluh)

amk

amk

29-01-2010 om 12:15

Jons

kleuren interesseren mij niet zo veel. Houdt mijn dochter er niet van dan schuif ik het weer door naar haar 2(nouja bijna dan toch) zusjes.
En ik bepaal wat ze aan heeft (wat is 4 toch nog een heerlijke leeftijd

ijsvogeltje

ijsvogeltje

29-01-2010 om 12:50

Jongenskleding maat 128/134?

En kan ik zaterdag nog iemand blij maken met een tas jongenskleding, zo ongeveer maat 128/134? Twee lange broeken, vier korte broeken, 5 truien/longsleeves, paar t-shirts en een winterjas.
Gratis en voor niets.
Het is natuurlijk allemaal gebruikt, maar verder niet kapot ofzo. Hema, C&A, H&M, Mexx, het is van alles wat.

Emmawee

Emmawee

29-01-2010 om 13:04

Ijsvogeltje!

Ja! Ik wordt daar héél blij van.
Groeten, Maw.

Polly Shearman

Polly Shearman

29-01-2010 om 13:10

Ijsvogel en alle zieken/bijna zieken

Ja ijsvogel ook ik word daar heel blij van.

en voor alle zieken of half zieken of mensen die zich niet helemaal ok voelen... ALS DE DONDER NAAR DE DROGIST!!!

OSCILLOCOCCINUM

Ten eerste is het een tip van mij en niet van onno, dat scheelt al wel denk ik.
ten tweede het is een wondermiddel.
Als ik me niet helemaal fit voel neem ik dat spul en echt alle opgezwolle klieren en hoofdpijnen enz verdwijnen als sneeuw voor de zon!

Dit durf ik best te testen, ik heb hier zelf al erg veel aan gehad!!

tot morgen
ik heb vanavond eerst nog een spannende avond. Voor de mensen die mij op hyves hebben, geniet lekker mee. Maar schrik niet!!!!

groet, polly

Izar

hoeveel stukjes hebben de puzzels als ik vragen mag? Hier een zesjarige puzzelfanaat, maar dan wel voor zeker 100 stukjes. En samen eentje van 1000 maken vindt hij ook leuk.

groetjes van Purk

Emmawee

Emmawee

29-01-2010 om 13:34

Oscillococcinum

Okee Polly, moet ik eerst moed verzamelen om de regen in te gaan. Maar ik ga het erop wagen! Ik laat me graag een middeltje aansmeren. Ik was vroeger ook van het suikerwater, maar daar geloof ik (door OO) niet meer in. Scheelt voor de portemonnee!
En die kleren, daar vechten we om. Ok? Of delen. Of we doen een soort auditie, waarna Ijsvogeltje kiest wie de kleren mag hebben.

Groeten, Maw. (os sillo kokkinum... ossillo kokkinum)

Roos Vicee

Roos Vicee

29-01-2010 om 13:38

Purk

Hier een kast vol spellen en puzzels. Ook veel puzzels van < 100 stukjes. Maar... er wordt eigenlijk nooit meer naar gekeken terwijl er wel andere dingen uit die kast worden getrokken en nooit meer netjes teruggelegd. Maw het is een chaossss. Ik moet er noooodig eens gaan ruimen. Alleen, ik heb daar vandaag niet meer de tijd en al helemaal niet de energie voor. Maar ik denk ook dat het wat onzinnig is om die puzzels eerst voor je mee te nemen naar A'foort en dat jij ze daarna weer bijna dezelfde route terug meeneemt. Als je er belangstelling voor hebt wil ik ze ook best eens bij jou om de deur schuiven hoor. Zeg 't u het maar!

Puck

Puck

29-01-2010 om 13:55

Kan het buffet nog uitgebreid worden?

Misschien is het een optie om een extra schaal aan te laten rukken met buisjes occiliccoccinum, paracetamolletes, iboprofennetjes, neussprays en citrosan? Dan komen we de avond wel door. Ik voel me ook nog steeds niet jofel, maar ik kom toch zeker. Heb in de kast nog van die buisjes van Polly, zal eens proefondervindelijk gaan uitvinden of het echt werkt.

Petr@

Petr@

29-01-2010 om 13:59

Puck

Ben benieuwd of het bij jou wél werkt! (Ook op advies van Polly die occidinges aangeschaft en het hielp bij mij helemaal niet.)

Polly Shearman

Polly Shearman

29-01-2010 om 14:05

De kunst is

dat je er op tijd mee begint, als je al met griep in je bed ligt ben je te laat.. als je het aan voelt komen werkt het wel!
Proefondervindenlijk bij MIJ werkt het.. whahahah

Roos vicee

ik neem graag een keer de puzzels van je over. Kan inderdaad ook een ander keertje en niet perse morgen (ja, het is mórgen al de meeting...ik heb er zin in!)

groetjes van Purk

Puck

Puck

29-01-2010 om 14:38

Nou dan heb ik weinig hoop, pol

Ten eerste heb ik beslist geen griep, gewoon een langsdrijvend snottervirusje en ten tweede loop ik er al 3 dagen mee. Maar de buisjes moetsen toch op voor 5/21010 dus heb er toch maar 1 genomen. Baat 't niet, schaadt t niet. Kreeg net op mijn hyves ook van iemand te horen dat het een wondermiddel is. Ben benieuwd...

Emmawee

Emmawee

29-01-2010 om 14:39

Owww...

...het is dus wel gewoon een onnoplossing.
Dan houd ik het gewoon bij mij paracetamol-coffeïne-vitamine C-xylometazolyne-hibitane-vroeg naar bed combinatie.
Ik ben net een ex-roker als het om homeodinges gaat.
Groeten, Maw.

Petr@

Petr@

29-01-2010 om 14:40

Ik zie het ineens voor me ))

Dat restaurant weet morgen ook niet wat hen overkomt... vrouwen die binnenkomen met zakken met kleding, speelgoed en haarproducten. Die worden vervolgens uitgebreid bekeken en geruild. En ondertussen wordt er druk gekwebbeld....

Ik heb er zin in!

Emmawee

Emmawee

29-01-2010 om 14:42

Wat ik mij opeens bedenk...

Had ik nog moeten zeggen dat ik geen vlees eet?
(en nu niet over spek beginnen!)
Groeten, Maw.

Ayanna

Ayanna

29-01-2010 om 14:54

Kwinnefeer

Mail je mij even op emmelenn bij gmail?

Massi Nissa

Massi Nissa

29-01-2010 om 15:56

Ik beloof niks

Maar als je een krullenbol op het raam ziet tikken, al dan niet vergezeld van een meisje met grote zwarte ogen: dat ben ik . Ik ga kijken wat er mogelijk is.
Groetjes
Massi

Puck

Puck

29-01-2010 om 16:50

Samen parkeren?

Is er animo op afspraken te maken over in welke parkeergarage je wilt parkeren. Als er dan mensen zijn die het niet fijn vinden om bij nacht en ontij (zoals ik) in je uppie door de stad te lopen in ieder geval samen naar de auto kunnen teruglopen. Voor mij is de parkeerfarage beestenmarkt een goede plek om te parkeren.

Yta Chalne

Yta Chalne

29-01-2010 om 16:50

Dat...

...lijkt me super, massi nissa! We kijken naar je uit!

tonny

tonny

29-01-2010 om 17:01

Hee massi!

Waar kun je nu beter ontspannen dan bij ons?

Was er nou al een trein gekozen?

Yta, hoe reis jij?
Even brutaal
En voor de treinreizigers: ik stap het laatste station in. Hoe laat komen jullie aan vanuit de richting Utrecht?

Polly Shearman

Polly Shearman

29-01-2010 om 17:15

Ja puck

mail me even of kijk op hyves naar mijn 06 nr..
en geef het adres door van de parkeer garage die jij wil, dan parkeer ik ook daar en dan komt het wel goed!

ooooooooh het is zo spannend!!!!!!!! totale hysterie.. ik hoop dat ik jullie vanavond allemaal aan je hyves kan laten plakken!! whahahahahahah

Yta Chalne

Yta Chalne

29-01-2010 om 17:30

Red beech

Ik rij met Jujube mee in haar automobiel, wij hebben eerst nog een middagplan. Maar ik weet zeker dat ook Jujube het erg gezellig zou vinden als je mee terugrijdt! Dan geen retourtje nemen dus Bdw, lis@ komt ook uit U.

Dames

Veel plezier allemaal volgende keer hoop ik er weer bij te zijn!!!

Puck

Puck

29-01-2010 om 18:56

Polly (en alle anderen): parkeergarage beestenmarkt

Dit is de link naar de Parkeergarage Beestenmarkt, Binnen de Veste 2. Volgens mij wordt hij aangegeven als P5 op de borden.

Het gaat mij overigens vooral om de terugweg maar als er mensen zijn die op de heenweg ook liever met een groepje lopen: laat maar horen, dan kunnen we wat afspreken.

http://www.q-park.nl/tabid/657/qparkParkingLocatorvw1074/parkingDetail/ParkingID/597/Default.aspx

Roos Vicee

Roos Vicee

29-01-2010 om 19:02

Dry nights! en kleding

Voor wie waren de dry nights ook weer? Ik weet het echt niet meer!
En wie kan ik verder nog blij maken met twee Gaastra 'truien' maat 176? Een longsleeve in aquablauw en grijs met oranje accenten (deze wilde mijn zoon niet dragen en is dus nog helemaal nieuw) en eentje in blauw met bruine (brede) streep en witte polokraag. Die laatste is wel gedragen. Ik hoef er niets voor te hebben, dus wie maak ik blij hiermee?
En Jons had jouw zoon niet maat 152? Ik heb nog een mooi McGregor setje liggen maar ik weet niet of je daarvan houdt. Als je er belangstelling voor hebt mag ej het hebben.

Old neighbourhood and lunatic

..

Hoe laat wilden jullie ongeveer de thuisreis aanvaarden?
Ben zelf nog een beetje in dubio hoe lang ik wil blijven.
Wat ik kan doen is voor de heenreis de fiets in de CS-stalling zetten, dan kan ik ook nog in mijn eentje vroeg terug. Alternatief is lopen naar station zodat ik met Jujube terugkom (u weet wel waarom etc enz kwa ligging).

Rodebeuk?

Ja mag wel met mij mee rijden hoor als je dat durft

margje van dijk

margje van dijk

29-01-2010 om 19:33

Jeetjemineetje

Moest ik toch net met m'n zoon naar de voorlichting op een middelbare school. Stappen we in de auto, wil-ie niet starten. Echt!

Dus besluiten we dan maar met de bus te gaan. We gaan op de fiets naar de bushalte. Zoon mag bij mij achterop. Ik ben de bocht nog niet om of... baf! Daar liggen we allebei op de grond. Het is nl. spekglad (was me nog niet geheel opgevallen). Ik ben best raar gevallen, op mijn arm die nu overal pijn doet, en op mijn hoofd, waardoor ik enigszins dubbel zie nu. Maar ja.

Dus morgen ga ik dan ook maar met het openbaar vervoer naar de meeting! Misschien zie ik je nog in de trein, rodebeuk, hoewel ik dat niet denk, want ik zit in een boemeltje (tenzij ik die mis, dan wel misschien).

Ik heb nog een idee voor de naamstickers: als iedereen daaronder nu even haar buffer vermeldt, dan hoeven we het daar verder de rest van de avond niet meer over te hebben.

Margje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.