Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

28-01-2010 om 14:50

Babyspul

Nog iemand interesse in een lichtblauw badjasje maat 74 en een paar rode jongensschoentjes maat 21 (met veters, hele coole leren)?

Massi Nissa

Massi Nissa

28-01-2010 om 16:58

Dit is niet leuk

Ladies, ik kom niet. Vorige week moest ik voor onderzoek naar het ziekenhuis. Ben net gebeld met de resultaten en die zijn niet zo geweldig. Ik ga niet dood (haast ik mij er meteen bij te vermelden), maar ik moet het even heel rustig aan doen omdat er nog weer een andere complicatie bij speelt. Als ik alles een beetje onder controle heb, vertel ik wel meer hoor.
Ik baal ontzettend. Al die tijd zat ik eroverin of mijn man niet plotseling op zaterdagmiddag/avond zou moeten werken (ze zijn bezig met een enorm uit de hand gelopen verbouwing op zijn werk en de GGD is bijna ontploft toen ze kwamen inspecteren, vandaar) en nu gooit mijn eigen lijf roet in het eten. Bah, bah bah bah bah. (Nou ja, ik denk heel andere woorden).
Groetjes
Massi
PS: En ik woon zo dichtbij! Het dichtst bij van iedereen, volgens mij. Ach ja.

He jammer

Jammer Massi! En niks aan te doen....
Al met al nog best wat afmeldingen of niet?
MAAR IK KOM HOOR

Puck

Puck

28-01-2010 om 17:07

Jammer

Jammer, dat er toch mensen zijn die moeten afhaken vanwege ziekte. Meiden, beterschap, ik weet precies hoe het voelt om wel graag te willen, maar toch niet te kunnen.
Ik ben op dit moment heel erg snotterig, maar al moet ik een hele strip paracetamol slikken (bij wijze van spreke dan, maak je niet nodeloos ongerust) IK KOM! Heb er enorm veel zin in. Weet iemand ook of de parkeergarages die in de mail genoemd zijn onbeperkt open zijn?

Yta Chalne

Yta Chalne

28-01-2010 om 17:08

Ik ook

Ik kom ook. Als iedereen die iets besmettelijks heeft uit m'n buurt blijft dan durf ik het er wel op te wagen. En de kok gaat speciaal voor mij koken
Massi, wat jammer! Kun je niet even een half uurtje om de hoek kijken dan? Of voor het raam zwaaien ?

margje van dijk

margje van dijk

28-01-2010 om 17:08

Ach nee

Dat is slecht nieuws, Massi. En heel erg jammer! Ik had me er erg op verheugd jou te zien. (Als je dan toch zo dicht bij woont: kan ik 's middags niet even langskomen en je een netje sinaasappeltjes brengen?

Ik wens je veel sterkte, en beterschap.

Margje ([email protected]).

Guinevere

Guinevere

28-01-2010 om 17:13

Ach

Ach, wat jammer, al die ziekte gevallen. Hoewel ik er toch wel op reken dat Ayanna zaterdag weer beter is.
En Puck, dan moeten wij maar niet zoenen bij de meeting....

margje van dijk

margje van dijk

28-01-2010 om 17:34

Ps ayanna

Ik realiseer me net dat het erg lullig staat dat ik wel reageer op Massi's ziekmelding en niet op de jouwe Maar ik jou al eens op youtube gezien, en op een of andere hyves, dus ik ben minder algemeen nieuwsgierig zeg maar. Natuuurlijk hoop ik dat jij beter wordt en dat we je kunnen verwelkomen! Want in real life ben je vast weer heel anders dan op TV (geintje).

Margje

Zoenen en zingen

Guinevere,

Je kunt Puck beter een zoen dan een hand geven. Handen schudden geeft een veel groter risico op besmetting.

Ik ben trouwens wel geinteresseerd in die pot wax. Mijn oudse zoon verbruikt liters per jaar om van die puntige stekels te maken.

Mij kunnen jullie trouwens herkennen aan mijn feesthoed,ik ben namelijk jarig. En wel zingen he !

Damajo

Polly Shearman

Polly Shearman

28-01-2010 om 19:08

Even nog...

het uitspreken van de nicks

het fijne al al die gezellige gekke nicks van ons is dat wel die alleen maar lezen. En dus nooit uitspreken tenminste ik niet..

dus voor alle mensen die een tikkie lastige nick hebben: zeg het meeeeeeeee hoe spreek je hem uit!!

groet, pol ( zie heeeel makkelijke nick)

Guinevere

Guinevere

28-01-2010 om 19:32

Polly

Noem mij maar kwinnifeer.

Puck

Puck

28-01-2010 om 19:33

Polly, guinevere

Ach, Pol, mensen luisteren vast ook wel naar een verkeerd uitgesproken nick. En van kwinnifeer vind ik nog steeds de uitspraak van jenevjère mooier.

Asa Torell

Asa Torell

28-01-2010 om 21:44

Aasa

ben ik toch maar, ipv Ohsa zoals het netjes zou moeten op zijn zweeds. Maar ook dat laatste herken ik wel.
En verder was ik van plan om in iets met roze te komen, speciaal voor Cobi. Maar ik weet niet zeker of ik wel iets heb dat warm genoeg is! Ik slijt de laatste 2 maanden namelijk in een laag of vier aan kleding: hemd, wolletje (met dank aan rodebeuk), bovenkleding, extra fleece...

Asa Torell

Asa Torell

28-01-2010 om 21:52

En massi

dat klinkt echt naar. Veel sterkte en beterschap!

Nasha 1st

Nasha 1st

28-01-2010 om 22:23

Veel plezier op de meeting!

allemaal!

Emmawee

Emmawee

28-01-2010 om 22:33

Ayanna

Ik zie dat we gelijktijdig postten. Beterschap!! En graag een beetje snel, ok? Dan kun je zaterdag gewoon komen. Ik ben wel nieuwsgierig naar jou eigenlijk. Volgens mij ben jij hier nog niet zo lang, toch? Of heb je een nieuwe nick? Je klinkt zo vertrouwd en bekend op de één of andere manier. (En ik ken je in elk geval niet van tv).
Groeten, Maw.

Emmawee

Emmawee

28-01-2010 om 22:35

Hee massi...

Ook al niet! Wat ontzettend jammer en wat een nare reden. Heel veel sterkte en doe wat de dokter zegt... rustig aan. Misschien kan er zaterdag een gezellugge paralelle meeting online worden georganiseerd voor de mensen die niet gaan?
Groeten, Maw.

tonny

tonny

28-01-2010 om 22:35

Missen....

Iedereen die nu - op het laatste nippertje - moet afzeggen, gaan we erg missen... Wat een teleurstelling voor jullie. Vorig jaar ging het ook zo, ook toen moesten op het laatst sommige mensen afhaken. Heel jammer, maar ja, het leven is niet eerlijk.

Beterschap gewenst, met de grote en minder grote - maar zeer hinderlijke- ongemakken! En we houden contact!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

28-01-2010 om 22:45

Tot zaterdag

Ik heb er zin in! Jammer van de zieken, maar Ayanna, jij bent vast weer beter zaterdag.
(En Massi, misschien win ik wel hoor... ha ha, moet er opeens aan denken dat we elkaar dan wellicht wel kennen. Maar daar komen we zaterdag dus niet achter. Sterkte!)

Guineverre

ik neem zaterdag een fles john f mee voor fladder. Ik heb een postbode gevonden die hem bij haar aflevert. Misschien kan jij mij wel even leren hoe ik die smurrie in mijn haar moet smeren zonder dat het plakt? Ik zweer gewoon weer bij de Andrelon Curl control.

groetjes van Purk

O, wat jammer

Ayanna en Massi! Beterschap allebei!!

En nu we het toch over John F hebben: ik heb hier een flesje met precies het omgekeerde, het heet Frizz-ease Wind-down (voor droog, pluisgevoelig haar) en belooft een creme te zijn voor tijdelijke straightening. "Strekt krullen uit en maakt ze glad en steil tot aan de volgende wasbeurt." Nouja, ik vond het 3x niks, maar misschien maak ik er iemand blij mee??

Pelle en Genista, de flesjes liggen al klaar! (Nu nog zorgen dat ik ze zaterdag niet vergeet, haha)

Ook zin in

Yta, of het besmettelijk is, weet ik niet, maar ik voel me "niet zo jofel". Gisteravond vroeg in bed gekropen, maar echt geholpen heeft het nog niet. Maar als ik straks de kinders naar school heb, ga ik als waanzinnig liggen uitzieken. Ik wil, en Pelle wil ook
Kortom, voorlopig toch echt tot morgen allemaal!

Roos Vicee

Roos Vicee

29-01-2010 om 08:22

Mickey, en...

Als er niemand anders is voor dat flesje van jou Mickey dan denk ik dat ik daar mijn dochter wel blij mee kan maken.
Verder ben ik ook al een tijdje niet zo lekker en vooral erg moe. Krijg vandaag als het goed is uitslag van onderzoek. Hopelijk komt er niets geks uit en kan ik vandaag nog wat energie opsparen. Het moet wel heel gek gaan voor ik niet naar de meeting komt hoor. Ik kan Rieke ook niet zomaar in de steek laten natuurlijk
Enne ik had een boek voor Jons dat weet ik nog. Maar voor wie waren de DRY NIGHTS ook weer?

AMK en Petr@

AMK en Petr@

29-01-2010 om 08:44

Reservering is nu definitief

en wij kregen een mail van het restaurant dat daarmee de betaling ook bindend is voor het aantal personen. Dat betekent dat wie zich nu afmeldt, wel moet betalen!

Genista, pelle en roos

...wel komen hè!!

Ayanna

Ayanna

29-01-2010 om 09:46

Margje en emmawee

Ja Margje, ik voelde me al zielig en toen reageerde jij niet op mijn ziekmelding....boehoehoe
En Emmawee, ik zit hier pas/al ruim 3 jaar op het forum en idd eerst onder een andere nick. Maar leuk om te horen dat ik zo vertrouwd klink.
Ik wens jullie allemaal heel veel plezier morgen en hopelijk een verslagje van hoe het was. Met mij gaat het niet goed. Heb sinds gisteravond koorts en het gevoel alsof er stenen in mijn kop zitten. Hoop iig zondag een beetje opgeknapt te zijn ivm verjaardag man. Dan stort ik maandag wel weer in...

Meidenkleding maat 104?

Kan ik iemand nog een genoegen doen met meidenkleding maat 104? Gaat om longsleeves, vesten, broeken... Ziet er goed uit, wel gebruikt...

Normaal gesproken zou ik zoiets gratis weggeven, maar ik zit momenteel even heeel erg krap en misschien wil een geinteresseerde het voor een tientje ofzo overnemen?

tot morgen!!!

Jons

amk

amk

29-01-2010 om 11:22

Jons: kleding ja graag!

en de prijs komen we wel uit (denk eerder meer als minder)

Leuk, amk!

nog een specifieke kleur die ik er absoluut NIET tussen moet doen? Of juist een favoriete kleur?

groetjes,
Jons

Vera*

Vera*

29-01-2010 om 11:54

Jons

Volgens mij mag roze niet ontbreken. Amk schreef dat haar dochter vooral haar handschoenen aan wilde omdat ze roze zijn....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.