Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heb ik wel pelle

Herinner me maar even vrijdag dan leg ik ze klaar

Biene M.

Biene M.

26-01-2010 om 22:27

Wat trekken we aan?

Nou, ik in elk geval een galajapon van Cobi's kennis. Ik hoop dat er een blauwe bij zit want dat staat me goed (weet ik zonder dat ik ooit kleuradvies heb gehad!)

Een eerste indruk van Ayanna heb ik al gehad, dus dat maakt al niet meer uit.

Jakiro

Jakiro

26-01-2010 om 23:29

Guinevere

Ja, we gaan nog samen (graag)en Izar komt vanaf het station met ons mee.
Ik heb alleen je mailadres of tel.nr niet meer (bij syncen met de nieuwe telefoon is er een heleboel fout gegaan) Kan je me mailen op [email protected] ?
Zijn er nog meer liefhebbers uit onze regio, of die bij station Gouda willen instappen ?
Jakiro

margje van dijk

margje van dijk

26-01-2010 om 23:50

Nergens tijd voor

Oooo, ik heb niet eens tijd meer om mijn haar te verven. Ik denk dat ik compleet afgeragd van een week hard werken en dan óók nog de scholenvoorlichtingsavonden-ochtenden te hebben moeten aflopen met middelste uitgeput binnen kom vallen in Amersfoort.

Nou ja, het scheelt dat je dan ook geen tijd hebt om je ergens druk over te maken.

En dat het heerlijk is om naar uit te kijken, een zaterdagavondje lekker relaxen met allemaal mensen waar ik nieuwsgierig naar ben

Margje

Jujube

Jujube

27-01-2010 om 19:47

Puck2

Hee, volgens mij is Kastanjet van de lijst verdwenen!? Kom je met de auto, Puck2, want ik neem een aardige hoeveelheid kleding voor je mee.
Greetings,
Jujube

AMK en Petr@

AMK en Petr@

27-01-2010 om 19:56

De definitieve lijst!

AMK
Asa Torell
Ayanna
Biene M
Cobi
Damajo
EmmaWee
Geerke
Genista
Guinevere
Izar
Jakiro
Jons
Jujube
Lis@
Lynna
Margje van Dijk
Massi Nissa
May
Marjoleine
Mickey
Minet
Morgana Fata
Niny
Pelle
Petr@
Polly
Puck2
Purk
Rembrand
Rieke
Rode Beuk
Roos Vicee
Sinilind
Sanneke*
Tonny
Tihama
Vera
IJsvogeltje
Yta Chalne

Puck (vroeger bekend als Puck2 ;-) )

Puck (vroeger bekend als Puck2 ;-) )

27-01-2010 om 20:03

Jujube

Ik kom met de auto en denk erover om met de patserbak te komen ipv met mijn boodschappenautootje. Alhoewel... parkeren vind ik ellendig met het slagschip. Maar ook in mijn autootje moet heel wat kwijt. Maar er was nog iemand die interesse in jouw kleding had, we gaan eerlijk delen hoor!

Guinevere

Guinevere

27-01-2010 om 21:05

Toppie

Top, de mail is binnen. Dus vanaf heden gaan we AMK en Petr@ platbellen.

Petr@

Petr@

27-01-2010 om 21:20

Chips

Dat was niet de bedoeling, die nummers zijn alleen voor NOODgevallen

amk

amk

27-01-2010 om 21:27

Guinevere

lees het draadje over het opnemen van de telefoon.
Datzelfde beleid hanteer ik met mijn mobiel.....
Andere mobiel beleid is dat het kreng een eigen leven leid onafhankelijk van mij. Hij is dus zeer regelmatig: leeg, ergens anders, onvindbaar etc.

Guinevere

Guinevere

27-01-2010 om 22:26

Tssss

Tsss, heb ik al gebeld dan? Zou ik echt niet zomaar doen, daarom stond er ook een bij.

Polly Shearman

Polly Shearman

27-01-2010 om 22:29

Jammer

Ik wilde net allemaal schunnige smsjes gaan versturen, maar ik zie hier dat dat niet mag.... !

flauw hoor. ))

Hmm...

zelfs ik was bereid om morgen snel een prepaidkaart te kopen en voor het eerst van leven flauw te gaan sms-en met een eigen mobiel, maar ja....mag nie

groetjes van Purk, die nog steeds mobielloos door het leven gaat

Morgana Fata

Morgana Fata

27-01-2010 om 23:59

Margje van dijk

Margje! Hoe en wat precies weet ik niet meer, maar ergens gaat er een belletje rinkelen dat ik de volgende vraag moet stellen:
Draag je jouw haar los?! Ja toch?

Minet

Minet

28-01-2010 om 08:08

Heb er zin in!

Krijgen we weer een sticker met naam/nick/nicks erop zodat ik niet 100 keer hoef te vragen wie ik voor me heb?
Mijn grootste gebrek is nl. het onthouden van namen, en bij mijn onlangs gestarte klus heb ik met zo'n 75 nieuwe mensen te maken en dat kost me al zo ontzettend veel energie......dus heeeeeeeeeel graag naamstickers! Desnoods neem ik ze zelf mee

Ayanna

Ayanna

28-01-2010 om 09:38

Ziek....

Ik was er gisteren al bang voor, maar ik hield me groot.... Nu moet ik echter toegeven. Ik ben ziek... Koppijn, keelpijn, duizelig en koud en warm tegelijk. Ik vrees voor beginnende voorhoofdsholte-ontsteking, want ik herken de symptomen.
Ik moet de dus afmelden voor zaterdag. En ik baal hier giga van!! Ik had er zo'n zin in....prutzooi. Ik ga nu even heel zielig zitten wezen....

Emmawee

Emmawee

28-01-2010 om 09:38

En...

Stickers die goed blijven zitten zijn ook fijn.
Misschien kan ik wel badges regelen via mijn werk.
Groeten, Maw. die er ook heel veel zin in heeft.

Vera*

Vera*

28-01-2010 om 09:54

Pelle

Ook met grote letters maak ik een buiging richting iemands decolleté maar ik zal het (proberen) netjes te houden .

Puck

Puck

28-01-2010 om 10:41

Vera*

jij staat wat dat betreft onder en boven de wet.

amk & Petr@

amk & Petr@

28-01-2010 om 11:05

Naamstickers

ja voor naamstickers wordt gezorgd.
De badges met speld zijn helaas op hier, maar we hebben altijd erg goede stickers. (tenzij ze net de leverancier gewijzigd hebben)

Doe dan ook...

... een dikke zwarte stift, want met pen is zo'n naam niet te lezen in een ietwat schemerige omgeving, is ook al eens gebleken

Polly!! You and me moeten nog wel ff mobiele nrs. uitwisselen! En schunnige sms'jes negeer ik

Guinevere

Guinevere

28-01-2010 om 11:39

Pelle....

Pelle is van veraf te herkennen. Die schrijft met koeieletters "Pelle" op het gips. Hoeft niemand in haar decolleté te hangen. Zelf laat ik nog wel even een tatouage op mijn voorhoofd zetten.

Puck

Puck

28-01-2010 om 12:15

Guinevere

Zelfs zonder dat Pelle haar naam op het gips zet is ze al van verre te herkennen.

O wat suf

Het hele forum weet geloof ik wat Pelle heeft, maar ik niet (ja, gips)

Pelle

Op je hyves lees ik wel van alles, maar niet wat je hebt (ja, ben al wat verder: loopgips, dus geen gebroken arm)

margje van dijk

margje van dijk

28-01-2010 om 13:05

Morgana

Hahahaha, ja hoor, ik zal mijn haar los doen.

Het is een stuk korter dan voorheen, en ik heb ook van de kapper geleerd wat ik moet doen om er niet als een ragebol bij te lopen. Dus dat zal ik jullie keurig demonstreren a.s. zaterdag.

En Pelle! Ik weet ook niet dat jij wat hebt. Maar het klinkt onhandig. Succes ermee!

Margje

Guinevere

Guinevere

28-01-2010 om 13:21

Nog iemand een potje...

Wil nog iemand een potje professional styling smurrie van de Hema hebben? Vanmorgen getest, maar het bevalt niet op mijn pluizige pruik. Het is een soort wax. Met één mm eruit.

Ayanna

Ayanna

28-01-2010 om 13:47

Oh kwinnefeer

Ik ben er zaterdag dus niet bij ivm ziek (kijk inmiddels aan één kant scheel van de hoofdpijn), maar zal ik anders de JF-spullen opsturen? Om ze nou tot volgend jaar te laten liggen....

Guinevere

Guinevere

28-01-2010 om 13:51

Maar ayanna

Maar jij bent zaterdag weer gezond hoor! En anders: graag, dan mailen we zondag wel even. Snap nog steeds niet waarom John F bij anderen niet werkt trouwens...

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

28-01-2010 om 14:25

Veeeeeel plezier allemaal

en maak er wat gezelligs van, zaterdag!!

Enne, nu kunnen jullie toch nog voetbalplaatjes ruilen . Aardig van Appie he?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.