Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ijsvogeltje

ijsvogeltje

31-01-2010 om 11:31

Ja maar vera

...het Toosje-nieuws moest natuurlijk wel gedeeld worden met de rest van de wereld.
En meid, je moest eens weten hoe fijn het is om overal en altijd te kunnen OOL'en, moet je ook doen

Vera*

Vera*

31-01-2010 om 11:38

Ijsvogeltje

Ik ben zo blij dat ik kan zeggen dat ik niet verslaafd ben! En dat alleen maar omdat ik (snif) het in vakanties zonder doe ))

Jakiro

Jakiro

31-01-2010 om 11:42

Normaal gesproken

Normaal gesproken OO ik niet online, maar voor nu wilde ik wel even de enige (in alle rubrieken actieve)mannelijke OO-er lokken.
Ik wilde persoonlijk aan hem vragen of ik me nu 7 jaar geleden suf gemaild heb met hem over een intolerantie....(met mijn andere nick, wat toen geen nick was, maar mijn naam)
Het is twitter wat ik geen moment kan missen, dus altijd online is op mijn mobiel.
Overigens was voor mij Tihama degene die ik al jaren kwijt was en nu weer "gevonden" heb.
Jakiro

Dan kom ik ook

kon deze keer niet komen jammer vorig jaar was het ook heel leuk!

Jujube

Jujube

31-01-2010 om 11:54

Ja Roos Vicee, wij hebben elkaar idd helemaal niet gesproken. Omdat we weleens pittige discussies op 't forum hebben gehad, leek het me nou net leuk om eens gezellig met elkaar te babbelen op een meeting! Maar ja, er zijn zoveel mensen en we zaten niet bij elkaar in de buurt. Lijkt me leuk je een volgende keer te spreken. En mijn weekend blijft goed nu jij ook nog zegt dat ik er jong uit zie
Liora, Polly zei idd dat ik ook op Willemijn lijk. Van een vriendin hoor ik al jaren dat ik net zo praat als Annet Malherbe.
En nog even: Petr@ en AMK, super georganiseerd! Heel leuke locatie, lekker knus.
Yta en ik vonden dat we eigenlijk weer een meeting moeten hebben in mei/juni. Met mooi weer e.d.
Oh, en ik heb Mirc geïnstalleerd en ga vanavond eens op de chat kijken!
Groet,
Jujube

Oja en

OO nog bedankt voor de mooie en handige agenda!! Erg leuk zo'n kadootje

Wij hadden in de auto ook bedacht dat een meeting in juni een goed idee was. Dan gaat het in elk geval niet sneeuwen

Sascha2

Sascha2

31-01-2010 om 12:06

Wat leuk!

Al die enthousiaste verhalen doen mij aan de vorige meeting denken. Die was ook al zo gezellig en daarom wilde ik er dit jaar weer bij zijn. Helaas kon ik echt niet en heb ik dus een gezellige avond moeten missen. Ik ben blij dat jullie het zo leuk hebben gehad!
En Berber, ik weet het ook niet hoor, wie is nu toch Toosje?

Rieke

Rieke

31-01-2010 om 12:20

Leuk en bijzonder

Om bij al die namen gezichten te zien. Ik heb een gezellige avond gehad, heerlijk gegeten en ook lekker gekletst met Roos en Tonny, aan tafel met Puck, Petr@, Geerke, Sanneke, ik vergeet vast namen, o ja Emmawee inderdaad een jonge blom en vrolijk vooral. Ja, erg leuk en voor herhaling vatbaar, in de zomer zou mooi zijn.
Wij hebben op een gegeven moment 40km/u in colonne door de sneeuw gereden op de snelweg. Roos, bedankt voor het rijden en het gezelschap.
Ik heb ook veel mensen niet gesproken maar zo'n eerste meeting is vreemd hoor, ik moest het echt even laten inwerken, en ik durfde mijn stoel niet uit te komen om te gaan rondstruinen.....Bedankt Petra en AMK voor de superorganisatie.

Yta Chalne

Yta Chalne

31-01-2010 om 12:27

Yep

't Was leuk! Ik heb niet heel veel mensen gesproken maar wel hele leuke mensen. Morgana Fata, heel zeker ga jij een reuzegoede flirt worden. Voor zover dat nodig is als je al van jezelf zo mooi bent. Ook leuk om zoveel mensen bij elkaar te zien die 60 gram vlees eten, twee keer per week (en bij sommigen is het maandquotum wel bereikt na gisteren
Ja, en dan Toosje. Leuk dat je er was! Ik kon het al die tijd al niet uitstaan dat Tihama wél wist wie je was en ik niet, dit is echt een hele opluchting. Ik heb extra lekker geslapen vannacht.

Het eten was lekker en ik ben er niet eens ziek van geworden, het was heerlijk warm binnen, goed bereikbaar, en leuk om even in A'foort te zijn geweest. Alleen Massi heb ik nog gemist (maar begrijpelijk dat je geen zin had om in het donker in de sneeuw te gaan zwaaien buiten, als het meisje met de zwavelstokjes

margje van dijk

margje van dijk

31-01-2010 om 12:43

Ook weer boven jan

Ik ben ook weer thuis, nadat het inderdaad wel een enorme sneeuwbui was waar Biene en ik ons zeker een kwartier doorheen gewerkt hebben om op het station te komen, zodat we de rest van de reis lekker koud-nat waren, en ik min of meer als een ijsblok thuiskwam (waar man gelukkig nog de kachel lekker warm aan had). Overigens ging mijn terug-treinreis wonderwel voorspoedig, want op de heenweg heb ik er ongeveer drie keer zo lang over gedaan dan nodig was vanwege allerlei duistere ingrepen van de NS.

Ik vond de meeting erg leuk, al vind ik een meeting zonder Tinus eigenlijk geen meeting, maar goed. Ik heb eerst wel een uur staan bijpraten met Tihama en Cobi, en Izar en Biene, en voordat je dan bijgepraat bént, want het gaat gewoon continu door.

Een paar verrassende nieuwe mensen gezien zoals bijvoorbeeld Mickey en Petr@. En dat je dan eindelijk eens Pelle en Guinevere live ziet. Met Polly heb ik vertwijfeld staan uitwisselen wat we ook al weer gemeen hadden (3 zonen!).

De mooiste uitspraken die tegen mij gemaakt zijn waren: "O, dat is Margje, die is altijd zo lang van stof", en "Als ik jou zie kan ik maar aan één ding denken" (en bedankt, Emmawee (dat was dus: dat ik zo lang borstvoeding heb gegeven). En: "Waarom ben jij niet klein en blond?".

Rembrand, ook zo fijn om die eens live te zien, en Geerke en Roosvicee (die mij geschokt bleef aankijken omdat ik dingen over haar wist en dat ze dan blijkbaar toch een indruk had achtergelaten - ja, lieve schat, het is een forum, daar schrijf je dingen op en die lezen andere mensen, zo werkt het).

Ik vond het qua nieuwe mensen vooral leuk om met Biene en Izar te praten, die kende ik nog niet en dat klikte wel goed. Damajo, die vol goede ideeën zit (en ook nog jarig was).

Sinilind, heb je al gehoord dat sommige mensen jou zo verrassend anders vonden dan ze dachten, "want ze had gezegd dat ze best wel stevig was, maar dat is ze helemáál niet"

En al die anderen, Morgana Fata die echt belachelijk jong is, en Minet, met haar mooie jongens waarvan ze heeft onthuld hoe ze hun naam hebben gekregen, en nog veel meer mensen die ik allemaal wel even een hand heb gegeven maar lang niet allemaal heb gesproken.

Maar eeh, die Ouders Online agenda, was die voor VIP's only of zo? Want mij is die niet gegeven, hoor

Margje

Guinevere

Guinevere

31-01-2010 om 12:46

Haha margje

Ja, die agenda was inderdaad voor VIP's, LOL!!!
Verder word ik nu nog nieuwgieriger naar de mensen die ik te kort heb gesproken of helemaal niet heb gesproken...

Puck

Puck

31-01-2010 om 13:12

Margje

Ik had al een OO-agenda maar MOEST er van Petr@ nog één om een ander een plezier mee te doen. Zal ik 'm naar je opsturen. Hij is echt heel handig.

Puck

Puck

31-01-2010 om 13:14

En jujube

Dank je wel voor de megahoeveelheid kleren. Dochter was er erg blij mee. Voor een deel is het niet mijn smaak en zou ze ik het niet voor haar gekocht hebben, maar dochters smaak komt kennelijk meer met die van jouw overeen en het staat haar hartstikke leuk. Ze vond alles geweldig! Super, dank je wel.

Puck

Puck

31-01-2010 om 13:24

Verder

Ook ik vond het weer supergezellig en ben blij dat ik gegaan ben. Ik heb een heleboel mensen gesproken, maar nog steeds ook en aantal niet die ik wel even had willen spreken. Maar dat maakte de avond niet minder gezellig. Het eten was prima, de locatie uitermate geschikt, je moest alleen niet vergeten te zeggen dat je GEEN ijs in je cola wilde (he Mickey?). Maar ook ik weet nu nog steeds niet wie Toosje is GRrrmmmm.
Wat er nu allemaal in de parkeergarage mis ging??? Polly/Petr@... vertel. Het binnenkomen in de garage was al een probleem en het uitrijden was ook van alles bij loos, maar ik ben maar achter anderen aangereden en toen konden we via de ingang naar buiten. Had ik dat maar van te voren geweten, dat had me 12 euro parkeergeld gescheeld. Ik zag bij het uitrijden wel dat het hek bij de uitrij dicht was en dat er veel gedoe was. De terugweg was wel behoorlijk bar, heb er ruim 1,5 uur over gedaan ipv 55 minuten. 40 rijden was op sommige snelwegen nog te hard, de auto zwierde soms als een volleerd kunstrijder over de snelweg. Maar zonder erge pirouettes veilig thuis gekomen. Onderweg had ook ik me bedacht dat een volgende meeting maar in een ander jaargetijde moet plaatsvinden. Minder kans op bacillenoverdracht en minder verkeersproblemen.

amk & Petr@

amk & Petr@

31-01-2010 om 13:28

Margje

de agenda was een kadootje van oo, maar er bleken er minder in de doos te zitten dan wij dachten of er zijn er te kort meegegeven. Petr@ gaat er nog achteraan.
Bij mijn weten en telling zijn er 7 mensen zonder agenda naar huis gegaan.

Amk & petr@

Ik had ook geen agenda gekregen maar heb 'm van Sanneke gekregen, dus voor mij hoef je er niet meer achteraan.
Geerke (die totaaaaaal niet weet wie Toosje is)

Minet

Minet

31-01-2010 om 14:04

En ik

had blijkbaar zoveel haast om naar binnen te komen dat ik na betaling gelijk wegliep zonder bonnetjes en zonder agenda
De bonnetjes zijn nog goedgekomen, de laatste agenda ging net voor mijn neus weg.
Ach, het was ook zonder dat ding heeeeel gezellig!

margje van dijk

margje van dijk

31-01-2010 om 14:05

Nee hoor

Ik hoef helemaal geen OO-agenda, echt niet, wij hebben hier al een sluitend systeem dus dat is echt niet nodig.

Maar zoals dat gaat met alles wat uitgedeeld wordt: je wilt het natuurlijk wel aangeboden krijgen

Puck, ik heb jou gelukkig wel heel even gesproken, maar inderdaad, zo'n avond is veel te kort om iedereen uitgebreid te spreken. Rodebeuk, ik vind het ook leuk om nu jouw gezicht te kennen als ik eens een keer die koekjes ga proberen waar ik de recepten van opgeslagen heb op mijn computer. (Net als de taarten van Jujube).

En o ja, Niny vond ik ook leuk om eens live te zien. Ik weet nu beter wie je was.

En Jakiro, ook leuk dat ik jou nu kan plaatsen. Nog excuus voor mijn blatante opmerking, dat was wel een beetje raar (sorry!).

Margje

Puck

Puck

31-01-2010 om 14:25

Voor de agendalozen

Margje hoeft mijn agenda niet te hebben, zijn er andere agendalozen die ik er een plezier mee kan doen? Dat was namelijk de opdracht van Petr@ toen ik hem kreeg en zei dat ik hem zelf al had.
Vond het overigens een leuk kadootje

Lynna

Lynna

31-01-2010 om 14:43

Geerke en oo-agenda

Zeg Geerke, waar heb je je OO-agenda dan

Roos Vicee

Roos Vicee

31-01-2010 om 14:46

Ja die agenda

Die agenda was echt een leuke verrassing!
Enne Margje, maak het nou niet gekker dan het is :p JIJ zei eerst (in zijn algemeenheid bij ons aan tafel,) dat je moeite had om nicks te onthouden, en vooral ook dingen die geschreven werden bij de juiste nick te onthouden (iets in die geest in elk geval) en prompt erachteraan vraag je mij: he jij was toch eerst (en toen noemde je notabene mijn eerste nick!). Vind je het gek dat ik je dan even geschokt aan ga zitten kijken?! :s Want ja, als je zegt niet veel te onthouden en je onthoud mij dus wel...dat kan dan niet veel goeds beloven dunkt me
Maar 't is niet erg hoor Als je maar niet vergeet dat ik ondertussen ook wat starre 'waarheden' heb laten varen Gaan we volgende meeting nog een keer over door ok?
En ja Jujube ik vind het ook onwijs jammer dat ik jou niet heb gesproken, alleen bij binnekomst even een hand heb gegeven! Net als Tihama, die heb ik al helemaal niet gesproken! Heeft wel even heel dicht bij mij gezeten maar een gesprek aanknopen... hmm nee zo vrij ben ik dus niet irl. Zeker niet als je al met een ander zit te kletsen. Misschien een volgende keer?
Dus ik kom weer terug op wat ik vanochtend zei, dat ik iedereen die ik wel had willen spreken ook gesproken had. Niet helemaal waar dus... Maar de meesten wel gelukkig Ja het was leuk!

Roos Vicee

Roos Vicee

31-01-2010 om 14:48

Oh en guinevere

Gaaf dat je zoon blij is met zijn kleren!

tonny

tonny

31-01-2010 om 15:08

Bedankt allemaal!

voor de gezelligheid en de bijzondere avond, het was prachtig zo!

En Sanneke, erg bedankt voor je chauffeurskunst, het was echt geen lekker weer op de terugrit. Je hebt het super gedaan.
Goed hier te lezen dat iedereen goed thuis is aangekomen.

Een meeting bij mooi weer - dat zou inderdaad prachtig zijn!

Puckdochter

Puckdochter

31-01-2010 om 15:22

Voor jujube

dankje wel voor de kliren die ik van je heb gekreegen.

Rembrand

Rembrand

31-01-2010 om 15:27

Roosvicee.

L. past de truien nu al ( even mouwen omslaan dat is het enige ). Hij bedankt je er hartelijk voor en ik natuurlijk ook !
Vooral de streeptrui staat hem leuk, maar die andere ook !
M.

liora

liora

31-01-2010 om 16:16

Mooi weer?

Jaaaa een meeting in juli!! Misschien picknicken met kinderen? of sla ik nu door..,.

Jakiro

Jakiro

31-01-2010 om 16:18

Margje

Ik heb het geheugen van een zeef.
Ik ben van jullie allemaal de vroegere nicks al weer kwijt, jullie eigen namen en jullie aankomende nicks.
Laat staan dat ik weet met wie ik allemaal écht gesproken heb en wie wat gezegd heeft en als iemand al wat gezegd heeft of het blatant was of niet.
Dus ik zou niet weten wat je gezegd zou hebben waarvoor je nu sorry zegt....
Jakiro

Grote deelverzamelingen

Bedankt
.. Jujube en Lis@ voor het veilige en gezellige voor- en natransport;
.. Petra en amk voor de vlekkeloze organisatie;
.. iedereen die er was voor de leuke gesprekken.

Moet ik nou nog wat weggeven voor degenen die er niet bij waren? Seffe denken. Ik vind het niet leuk om met een namenrij te beginnen want dan vergeet ik weer mensen. Nou ja. Laat ik het zo zeggen. Als je op een afstandje gaat staan kijken hebben we heel veel gemeen. Dat viel wel op. Ik verliet het pand met twee dames in een grijs/antraciete jas met een bordeaux-kleurige sjaal en ik droeg zelf een grijs/antraciete jas met een bordeaux-kleurige sjaal.

En zo waren er wel meer groooooote deelverzamelingen te maken daarbinnen!

We hebben dan ook besloten om de volgende keer een enquête te doen. Misschien kunnen we die nu ook wel op het forum organiseren. Als we nou eerst een vragenlijst maken, max. 10 vragen, en dan allemaal met een gelegenheidsnick antwoord geven. Daar ga ik nog even goed over nadenken. De hoogte van de buffer hoort erop. Niet het aantal kinderen, dat is te herkenbaar. Misschien het quotient van het vooraf verwachte en het daadwerkelijk gekregen aantal kinderen? Verder aantal kappersbezoeken per jaar, kledingbudget, oh ja, ook niet al die dingen van handdoeken, beddegoed en douchebeurten. Dat weten we al.

Nou ja, misschien hebben jullie nog ideeën?

Jakiro

Jakiro

31-01-2010 om 17:08

Biene m.

Met jou had ik nog wat langer willen praten.
Ik had/heb namelijk het gevoel dat ik je in IRL ook ken, van heel lang gelee.
Maar ik kan niet plaatsen hoe en wat.
Dus maar weer een jaartje wachten
Jakiro

Polly Shearman

Polly Shearman

31-01-2010 om 17:33

Eigenlijk maar een paar

ik heb nauwelijks met rode beuk gesproken en helemaal niet met izar maar dat waren dan ook de enige die ik niet heb gesproken volgens mij.

Ik was vergeten hoe vreselijk leuk ik emmawee vond. En may! ook hylarisch ( wil jij de doorgeef man na mij?)
Ik vond een heleboel dames ook erg jong, Jujube, emmawee, Yta, Morgana. Wat is jullie geheim???? vertel vertel!!!! want volgens mij was ik de jongste maar zag ik er het oudste uit...
tja roken! dat is natuurlijk heel slecht voor je huid... oooooooooooh maar dat doet morgana ook!! hmmm
Feit of Fabel!!?!?!?

Ik ben trouwens echt vreselijk moe, om 3 uur lag ik in bed vannacht en manlief heeft me om 11 uur echt wakker moeten schudden want we moesten weg, nu net thuis en ik zit al weer in pyjama in bed met lappie... zoooooooo moe mijn ogen vallen steeds dicht..
vele indrukken maken moe!

oh en voor de nieuwsgierige op hyves.. Er is idd maar één LUCRETIA MARTINA

groet, pol

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.