Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

appel

appel

19-05-2011 om 12:30

Telefoonergernis


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
NaShA

NaShA

01-06-2011 om 16:00

Realiteit pluk

is dat het voornamelijk uitzendkrachten zijn en die zullen zich ook niet snel organiseren....Eruit is eruit, zo simpel is het bij een CC.

Fiorucci

Fiorucci

01-06-2011 om 16:03

Klopt nasha

Zowiezo het eerste half jaar werk je als uitzendkracht, als je mazzel hebt krijg je daarna een 3 mnd contract, en zo verder.

NaShA

NaShA

01-06-2011 om 16:14

Uitzendcao

is zelfs dusdanig dat je geloof ik ruim 3 jaar niet zeker van je baan bent (moet het even nakijken)...Je hebt Fase A, dan kun je per dag er uit (en ik dacht dat dit 72 maanden mocht), dan Fase B en dan mogen ze je 8 kontrakten in 2 jaar aanbieden, dus ook dat is nog weinig zekerheid, en dan pas kom je in Fase C, in vaste dienst bij het UITZENDbureau, dus niet bij de werkgever zelf...Dus wat nou organiseren? Met wie? Bij ons alleen al zijn 3 uitzendbureau's vertegenwoordigd. En hoe denk je dat die het vinden als jij als uitzendkracht de kont tegen de krib gooit????

Pluk53

Pluk53

01-06-2011 om 16:24

Lekkere bedrijfstak

dan hoop ik helemaal dat die in deze vorm gaat verdwijnen

NaShA

NaShA

01-06-2011 om 16:34

Ijdele hoop pluk

geloof me, het wordt alleen maar meer en erger...Amerika he...

Fiorucci

Fiorucci

01-06-2011 om 16:41

Pluk

De uitzendbranche bestaat al erg lang, mijn man heeft in zijn late tienerjaren voor uitzendbureaus gewerkt, een paar jaar, toen ging het al net zo, dus niet bepaald een nieuwe ontwikkeling. Toen, en nog steeds, is het de manier voor bedrijven om te kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben, en gezien de huidige crisis moet er heel wat gebeuren wil je een vast contract krijgen.
Wensen dat de bedrijfstak (cc's) verdwijnt, is ijdele hoop, denk ik. Want voor veel bedrijven en instellingen is dit goedkoper dan zelf een belzaal organiseren. Zelfs goede doelen maken er gretig gebruik van.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2011 om 01:38

Cobi

Die jongen zei niet dat ik niet terug mocht bellen. Hij mompelde zoals jongens van een jaar of 14 kunnen mompelen ´ja hoor´ (dat ik terug mocht bellen) en toen 'wacht!' (wat ik ook al zo zo vind, ik ben geen hond) ..... 'HOU JE BEK!' Daar had hij gewoon zin in, de schat.
We zullen nooit goed uit deze discussie komen denk ik, maar als een jongen van die leeftijd zegt dat hij zijn ouders niet mag storen voor een cc-telefoontje, dan concludeer ik dat mijn gezinsleven er heel anders uit ziet dan van dat gezin. Hoezo niet mag storen? Mijn kinderen mogen mij overal mee storen. Hoezo zonder overleg bepalen dat ik dat gesprek niet wil hebben? Misschien zat ik juist te wachten op een aanbieding van die kant, je weet maar nooit. Ik heb ooit in een enquête aangegeven dat een verzekeringsmaatschappij contact met mij op mocht nemen, die optie kwam mij goed van pas op dat moment. Dat hebben ze gedaan. Stel dat mijn dochter had gezegd 'oh nee hoor, mijn moeder wil helemaal niet met u praten, goededag!'? Dan was ik flink nijdig geworden.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2011 om 01:45

Thera

Ik vind het bijzonder onvriendelijk om midden in iemands zin op te hangen. Wat voor mij het beste werkt is diep ademhalen (zodat ik de zin zonder pauze uit kan spreken), en zeggen: sorry dat ik u onderbreek maar ik heb geen interesse ik wens u nog wel een prettige dag (op z'n GeenpuntbijKarweis). Als iemand me DAN nog onvriendelijk vindt, is dat jammer.===
Zo'n reactie vind ik echt heel plezierig. Dat meen ik echt. Waar wij momenteel een beetje moeite mee hebben is dat we ten alle tijden het keuzemenu van het bmn-register en recht van verzet moeten aanbieden. Moet van de Opta. Ik vind het niet verkeerd dat we dat moeten aanbieden, maar als mensen niet geïnteresseerd in het verkoop-aanbod zijn, dan staan oren de verkeerde kant op en dan hoort men dat stukje wetgeving niet meer los van de verkoop. Nee, nee... hoeft niet, dank u (dat is de beleefde versie) of men hangt op terwijl je nog aan het praten bent. Dat vind ik echt vervelend. Wij moeten dat zeggen, zelfs tegen de oppas, die niets te zeggen heeft over het telefoonnummer van de werkgever.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2011 om 02:15

Pluk

Je laat merken enigszins op de hoogte te zijn van hoe een callcenter werkt. Je laat het woord script graag rollen. Een béétje cc-medewerker laat het script voor wat het is. Het is een mooie opstart voor als je er in moet komen, maar het is toch echt professioneler om dat script uiteindelijk te vertalen naar een stukje tekst wat bij je past, zodat je de tekst op het beeldscherm helemaal niet meer hoeft op te lepelen. Ik hou zelf ook niet van overduidelijk voorgekauwde scriptteksten.
Als je als werknemer geconfronteerd wordt met serieuze wanpraktijken van de werkgever dan zit je in een lastig pakket. Wat te doen? Ik weet het niet. Ik stel me voor dat je het werk dan wilt weigeren, maar dan? Het is makkelijk om te zeggen dat ik dan zou weigeren, maar dat zal zo'n moment moeten uitwijzen. Het kan beter zijn om dat in een georganiseerde vorm aan te pakken in plaats van persoonlijk.
Ik zit in de riante positie waarin ik kan zeggen dat men op mijn werk er álles aan doet om volgens de regels te werken. Collega's die klanten iets op de mouw spelden worden ontslagen. Een verkoop die op foute voorlichting berust wordt teniet gedaan (alle voicelogs worden voor controle teruggeluisterd door een paar collega's).

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2011 om 02:16

Oeps, correctie. vorige is tegen ooievaar

sorry

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2011 om 02:26

Nasha - georganiseerde werknemers

Op een callcenter werkt ook vaak wel een deel in vast dienst verband en die mogen zich organiseren in een OR. Bij ons is die OR er dit jaar ook eindelijk gekomen en er wordt al resultaat mee geboekt. De werkgever moet wel in veel gevallen. Bij ons is er nu vooral veel gesteggel rond de arbeidsomstandigheden. Duidelijk een situatie van dat de werkgever te lang zonder tegengeluid van alles heeft kunnen doen. Een OR kan daar toch beter mee stoeien dan een willekeurige werknemer.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2011 om 02:34

Nasha - contract

Je zegt dat ze je 8 contracten mogen aanbieden. Ik ken die regel niet. Bij mijn weten worden collega's die via een uitzendbureau bij ons komen op een gegeven moment in dienst genomen met een 3 maanden contract. Daarna krijgen ze afhankelijk van de tevredenheid over de inzet en dergelijke contractverlenging van 3 maanden tot een jaar Een contract mag tot 3 keer verlengd worden en moet dan verplicht omgezet worden naar een vast contract of ontslag.

Ach ja, die telefoon

Weet je ik vind het vooral vervelend als zo overduidelijk is dat ik iemand van de lijst ben die gebeld wordt en dat de beller met zo'n onnatuurlijke geprogrammeerde stem praat en steeds maar mijn naam zegt

Het hangt van de toon van de beller af hoe ik als gebelde mij gedraag. Komt de cc-medewerker menselijk en vriendelijk over, dan komt er een kort (veelal afwijzend, dat dan weer wel) gesprek tot stand, maar is het zo'n praatautomaat dan ben ik geneigd minder wellevend aan de lijn te zijn.

Mijn kinderen weten dat we geen aanbiedingen van van alles willen, dus net als Cobi zegt mogen zij gewoon namens ons vriendelijk en beleefd zeggen dat wij geen belangstelling hebben. Daarvoor hoef ik niet hoogstpersoonlijk van zolder te komen rennen.

Fiorucci

Fiorucci

02-06-2011 om 09:49

Mee eens, maar........

Mijn ervaring is dat de kinderen soms slecht verstaan wie er aan de lijn is, en, zoals ik al eerder schreef, het kan dus ook iemand zijn van een bedrijf, die mij wil spreken over het een of ander. Het kan je zieketkostenverzekering zijn, de garage waar de auto staat die dag, het ziekenhuis, de tandarts,noem maar op. Zodra iemand ook maar vermoed kinderen aan de lijn te hebben, vragen ze naar de ouders en gaan ze niet uitleggen waarvoor ze bellen. Vandaar dus : Geef de telefoon maar aan mij als ze naar mij vragen.

Katrien

Katrien

02-06-2011 om 10:10

Over beleefdheid gesproken...

Een paar jaar geleden, toen ik nog buitenshuis werkte, kregen wij gedurende een paar dagen regelmatig telefoontjes van een "anoniem nummer". Maar natuurlijk, omdat wij niet thuis waren, namen wij niet op. Iedere dag minstens twee keer.

Na een paar dagen had ik een voicemail bericht. Ik luister er naar en het is de cc-medewerker die blijkbaar niet doorhad dat onze voicemail al was opgesprongen en die tegen haar collega op zeer onvriendelijke manier haar ongenoegen uitte over het feit dat wij maar niet opnamen als ze belde.

Toen ze ons een paar dagen later dan toch aan de lijn had (ik had een dagje verlof), ben ik ook niet erg beleefd gebleven.

Katrien

Sancy

Sancy

02-06-2011 om 10:37

Euh, kaaskopje

"Op een callcenter werkt ook vaak wel een deel in vast dienst verband en die mogen zich organiseren in een OR."
Wellicht overbodig, maar jouw zin kan verkeerd opgevat worden; ik hoop dat je dat weet en het anders bedoelt dan je geschreven hebt.
Ook niet-vaste werknemers mogen in de OR. Zelfs uitzendkrachten kunnen passief en actief stemrecht krijgen (zij het dat deze dan 2 jaar gewerkt moeten hebben). Bovendien is een OR niet alleen voor 'vaste werknemers' maar voor álle werknemers.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2011 om 13:24

Sancy

Ik geef eerlijk toe dat ik niet helemaal thuis ben in hoe de regels zijn, maar voor zover ik weet, en daar heb jij gelijk in, hoeft het niet persé een vast dienstverband te zijn maar wel een bepaalde periode werkzaam bij het bedrijf. Ik meen een half jaar, maar ook dat weet ik niet helemaal zeker op dit moment. Ik zou dus absoluut in aanmerking komen voor een plek in de OR, maar ik bak daar niks van

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2011 om 13:43

Katrien

Oh, dat is erg!
Wat helaas wel eens voorkomt door het systeem is dat je inderdaad pas binnenkomt bij iemand als diegene zijn naam al heeft genoemd of als de voicemail is gestart, na de piep dus. Dat is voor beide kanten lastig. Als je in de voicemali binnenkomt hoor je stilte. Omdat sommige mensen er voor kiezen om niks te zeggen, zwijgend te luisteren wie je bent en vervolgens op te hangen, weet je nooit zeker of je in die voicemail zit of dat je zo'n 'zwijger' treft. Ik blijf in alle gevallen uitermate beleefd. Ik vraag een paar keer een reactie en als ik die niet krijg zeg ik 'Ik hoor geen reactie, of ik praat helaas al in de voicemail. Omdat ik geen reactie krijg of in de voicemal spreek verbreek ik nu de verbinding en bel u later nog een keer terug.' Dit is de strekking, ik kan soms net even andere woorden kiezen. Ik ga er áltijd vanuit dat iemand hoort wat ik zeg, dus ik blijf correct, maar zonder bericht dat ik niet terug mag bellen (zo'n zwijger bijvoorbeeld) bel ik toch nog een keer terug. Als ik echt duidelijk achtergrondgeluiden hoor en daar dus aan merk dat iemand mij gezellig een eind in de lucht laat praten, word ik daar niet vrolijk van, maar ook daar blijf ik correct bij. Zeker als ik in de notities zie dat er tot meerdere malen niet opgenomen wordt bij die mensen haal ik zo'n naam uit de roulatie. Het moet 'leuk' blijven.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2011 om 14:05

Cobi

Dat zijn dan toch de meningsverschillen waar we tegenaan lopen. Door geen genoegen met uitspraken van een minderjarige te nemen ben ik correct bezig vind ik. Dat heeft niks te maken met over bepaalde opdrachten van ouders heenwalsen. Als je de ouders bij een onderwerp als dit mag negeren, dan mag het bij alles waar tenminste geen wettelijk verbod op zit, of niet? Jij kunt bij hoog en laag vinden dat ik jouw kinderen mag vertrouwen op een afwijzing. Ik zal dat nooit doen, omdat ik hen niet als beslissingsgerechtigd beschouw, zuiver door hun leeftijd. Als je dat onbehoorlijk vind, vind ik dat van jou inconsequent. Daarmee geef je aan dat een kind mag zeggen dat jij als moeder achter een aankoop of uitspraak staat, terwijl een ander dat niet zeker kan weten. Of vind jij het ook goed dat een 12 jarige een fiets van 800 euro koopt zodra hij een eigen bankpas heeft en de fietsverkoper het kind op zijn blauwe ogen vertrouwt dat jij daar achter staat? Ik zou als fietsverkoper de fiets niet eerder meegeven dan wanneer een ouder, verzorger of oudere broer of zus terugkomt en toestemming geeft. Erg onbehoorlijk blijkbaar.
Ik had laatst een jongeman aan de lijn met een duidelijk meerderjarig 'timbre' en daar heb ik op een aan beide kanten met humor omgeven gesprek mee gehad, waarin duidelijk was dat ik niet meer terug zou bellen. Het is voor mij dus regelmatig een wikken en wegen wat ik moet beslissen, maar ik ga dus niet zomaar af op een stemmetje wat zegt dat vader en moeder toch niet geïnteresseerd zijn.

Katrien

Katrien

02-06-2011 om 15:31

Maar kaaskopje

Als jij belt met een aanbieding, bel jij met een aanbieding. Niet meer niet minder. Daar kan een kind gerust op antwoorden dat de ouders niet geïnteresseerd zijn.

Anders is het als het gaat om het aangaan van contractuele verplichtingen. Dat kan een minderjarige niet doen.

Jij doet alsof die aanbieding waarmee een cc-medewerker afkomt één of ander officieel iets is waarbij enkel een meerderjarige/ouder kan beslissen of er wel niet naar de aanbieding moet geluisterd worden. En dat is niet zo.

Katrien

Collectant aan de deur, kind doet open

en kind zegt 'Mijn moeder is er niet?' Wat dan?

Da's net zoiets dan wanneer jij als CC-medewerker persé de volwassene in huis wilt spreken, wanneer een kind opneemt. Hoor eens, jij belt op of aan, het is maar net wie je dan te spreken krijgt.

Ik vind het vooral duidelijk als een CC-medewerker meldt dat men op zoek is naar A. Bromvlieg. Of B. Bromvlieg. Dan is alles helder.

Fiorucci

Fiorucci

02-06-2011 om 16:00

He!

Het laatste bericht van Fiorucci is dus niet van mij, de enige echte!!

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2011 om 17:46

Bromvlieg

Kom ik nu van zo'n andere planeet als jij? En dat bedoel ik niet eens zo onaardig als het er staat. Uiteraard meld ik dat ik op zoek ben naar Bromvlieg a of b. En zo niet dan vraag ik of er eventueel een andere ouder aanwezig is. Als ik te laat verbinding krijg moet ik wat uitstel creëren en dan zeg ik wel eens 'spreek ik met de familie Bromvlieg? Vind ik zelf niet handig, omdat je niet weet of het wel een familie betreft, maar dat klinkt beter als wanneer ik mis gok en tegen mevrouw meneer Bromvlieg zeg of omgekeerd. Als een kind zegt dat zijn ouders er niet zijn zeg ik dat we later nog een keer bellen. Ik doe mijn gesprek nooit met een kind, tenzij het kind voor de ouders moet vertalen (dat komt bijvoorbeeld ook bij de klantenservice voor).
Voorbeeldje waarbij ik toch echt de ouders moet spreken en waarbij het kind niet kan beoordelen of je als ouder aan de telefoon wilt komen of niet: ik bel de klant met onbekend nummer vanuit mijn positie als klantenservice. Ik neem dus op met Goedemorgen met Kaaskopje van Bedrijf. Het kind beantwoord met 'mijn ouders hoeven niks van jullie' en verbreekt de verbinding. Ik bel dan wel omdat er iets geregeld moet worden over het abonnement wat ze hebben. Als ze dat 'iets' niet doen, kan er een vervelend probleem ontstaan. Dat vind ik natuurlijk niet leuk voor zo'n klant en dus gaat er een brief naar zo'n gezin toe met de boodschap dat men onbereikbaar was en of ze met spoed contact op willen nemen. Vervolgens krijg je bij het contact daarop te horen dat het een schande is dat ze een paar minuten in de wacht moesten staan, wat denk je niet wat dat kost!? Ik vind de reactie van zo'n kind in een dergelijke situatie dus knap brutaal. Het zorgt voor onnodig oponthoud en mogelijke problemen. Uit de reacties van sommigen van jullie maak ik op dat dit een situatie is die zich kan voordoen.
Zit ik op de verkoopstoel en een kind verbreekt de verbinding met 'mijn ouders hoeven niks', dan vind ik dat ook niet zoals ik het gewoon vind, maar goed, dan benadelen die mensen zich daarmee mogelijk in financiële zin, of weten ze niet wat er nog meer mogelijk is met een product wat ze al hebben en daar kan ik minder mee zitten. Ik vind dan altijd wel dat die mensen, klanten dus, later niet moeten klagen omdat ze nooit iets aangeboden krijgen. Want ook dat komt voor en meer dan je zou denken. De folders gaan de vuilnisbak ongelezen in en telefoontjes worden afgekapt met 'ik heb er geen belang bij' of 'sodemieter op', maar dan is het wel de schuld van het bedrijf als zo'n klant iets misloopt en of het bedrijf dat dan nog maar in orde wil maken anders gaan ze naar Radar.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2011 om 18:04

Oeps bromvlieg

Ik wilde blijkbaar lezen dat het nog over de telefoon ging en zag niet dat je het over een deurcollecte ging.
Bij collecteren komt er een andere factor bij: mijn vrije tijd. Ik doe zoiets vrijwillig in mijn eigen tijd (doe het niet, maar stel dat ik het zou doen) en dan ga ik niet achter de k... van iemand aanrennen om een bijdrage te vragen. Dus als iemand zijn kinderen stuurt om een collectant weg te krijgen, loop ik natuurlijk gewoon verder. De ouders zijn tenslotte niet thuis, zegt dat kind. Volgend jaar weer (want dat blijft gewoon doorgaan bij een collecte). Bij een collecte zit er altijd een jaar tussen, bij een aanbieding niet.

Ooievaar

Ooievaar

02-06-2011 om 18:16

Woe ha ha ha

Kaaskopje: "De folders gaan de vuilnisbak ongelezen in en telefoontjes worden afgekapt met 'ik heb er geen belang bij' of 'sodemieter op'maar dan is het wel de schuld van het bedrijf als zo\'n klant iets misloopt en of het bedrijf dat dan nog maar in orde wil maken anders gaan ze naar Radar."
Mensch! Ik ga misschien maar naar Radar omdat ik telefonisch word lastig gevallen. En ik ga natuurlijk niet naar Radar omdat ik geen reclame naar mijn hoofd krijg. Denk toch eens na. Er zijn per dag honderdduizenden reclame-uitingen via alle mogelijke media en vehikels. Nu zeg jij eigenlijk: "allemaal kennis van nemen want anders benadeel je jezelf misschien, wie weet zit er een interessante aanbieding bij". Want minstens de helft van die reclame-uitingen jubelt over de lage prijs van het niet-te-missen-aanbod.
Ik spel het nog even voor je uit:
1. Er zijn zoveel aanbiedingen daarbuiten dat geen mens dat allemaal bij kan houden
2. Ik wil ZELF kiezen wat ik wil weten uit die zee van aanbiedingen
3. Ik wil dus NIET dat een ccmedewerker zoals jij voor mij gaat bedenken, laat staan bepalen, dat ik ergens kennis van moet nemen
3. GEEN contract afsluiten is veel goedkoper dan een mooi aanbod voor een contract aannemen
4. Als ik mijn kinderen de telefoon laat aannemen en ze verbied om ccmedewerkers te woord te staan, is dat mijn goed recht. Het zijn MIJN kinderen en het is MIJN telefoon. En al ik dan het risico wil lopen dat ik jouw geweldige aanbieding misloop is dat geheel mijn eigen zaak en verantwoordelijkheid. Dat jij dat stom vindt, overtuigt me er alleen maar meer van dat ik goed bezig ben.
Straks ga je me nog vertellen dat ik niet mag zappen met MIJN televisie, omdat ik dan misschien een gunstig aanbod misloop. Bizar, dit.

Tirza G.

Tirza G.

02-06-2011 om 19:19

Zoals ik al eerder zei

Een kind wat een callcenter afwijst, ontneemt mij niets en verplicht mij ook tot niets. Een kind met mijn bankpas een fiets gaat kopen (of zoiets, wat je in je voorbeeld zei) ontneemt mij wel iets: mijn geld. En verplicht mij ook tot iets: betalen.
En ja, er bellen soms tandartsassistentes, garages en weetikwat allemaal. Als ik wéét dat die gaan bellen (de garage bijv) dan zeg ik dat tegen mijn kinderen. Als ik niet weet dat ze gaan bellen, tja, dan loop ik wellicht een belangrijke boodschap mis. Ik kan het me níet voorstellen (piekerpiekerpieker), maar het zóu kunnen. Nou, dan sturen ze maar een brief. Dat zouden ze tenslotte ook doen als ik niet thuis ben.

Tirza

Katrien

Katrien

02-06-2011 om 20:21

Kaaskopje

"Ik bel dan wel omdat er iets geregeld moet worden over het abonnement wat ze hebben. Als ze dat \'iets\' niet doen, kan er een vervelend probleem ontstaan."

Heb je een voorbeeld van iets dat geregeld moet worden over het abonnement en waarbij er een vervelend probleem kan ontstaan als ze dat niet doen? Iets wat dus telefonisch geregeld moet worden? Ik kan me er namelijk niets bij voorstellen. Want mijn ervaring is dat dergelijke zaken altijd schriftelijk worden geregeld.

Katrien

Fiorucci

Fiorucci

02-06-2011 om 20:33

Tirza

Je weet gewoon niet altijd dat er gebeld kan worden. Vaak beginnen ze met hun naam, en pas gaandeweg hun eerste zin snap ik waar ze voor bellen. Een cc vraagt gelijk naar ouders, bij ook maar het lichtste vermoeden dat het een kind is. Dus kan ik zo mislopen dat het wel belangrijker was dan een cc gesprek. Daarbij maak ik liever zelf uit of ik iemand wil spreken, dat hoeft mijn kind niet te beslissen. Uiteraard vind ik niet dat een cc dat een probleem mag vinden, hoor, dat kinderen hun ouders niet willen geven, dat dan ook weer niet, ik snap je punt wel.

Fiorucci

Fiorucci

02-06-2011 om 20:35

Single lady

Dat bedacht ik ook, een seconde nadat ik mijn bericht had verstuurd, maakt niet uit hoor.
Nee, ik heb twee pubers met bariton stemmen en een meisje van 11, niet meer klein dus. Maar die soms wel zo verdiept zijn in zaken dat ze echt niet binnen de seconde weten of het een cc is of niet.
Dus de makkelijkste oplossing: Is het niet voor jou, dan geef je de telefoon aan je ouders. Ik los het zelf wel op met dat cc.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2011 om 22:23

Ooievaar

Je mag lachen wat je wilt, maar ik werk op een klantenservice (tenminste... af en toe mag ik nog) en ken mijn pappenheimers zo langzamerhand.
Je houdt het heel erg bij jezelf in wat je schrijft. De algemene klant is geen Ooievaar. Ooievaar zou wel een van de klanten kunnen zijn. Jij zal het zelf uitzoeken, alles begrijpen dus geen uitleg van een klantenservice vragen. Joh... doe je ding. In dat opzicht lijken we op elkaar. Anderen hebben daar wel behoefte aan. Jij zal je aanbiedingen zelf opsnorren, anderen willen ze op een presenteerblaadje en zijn boos omdat nieuwe klanten een welkomstaanbieding krijgen en zij niet. Het is er allemaal.
Voor de rest sla je ernstig door. Je haalt er contracten bij die ik nergens noem en zie je mij aan voor iemand die jou onder druk zet bij het televisie kijken. Doe even normaal. En in deze versie verbiedt je je kinderen zelfs een cc te woord te staan.... Is dat niet hetzelfde als dat ik zeg dat ik niet met kinderen in gesprek ga?
Ik rond het maar eens af als ik de reacties van vandaag heb beantwoord. Zodra het woord cc in beeld verschijnt trekt er een waas over je ogen, waardoor je niet meer eerlijk wilt lezen wat ik schrijf, daar valt niet tegenop te praten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.