Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jamie

Jamie

18-12-2015 om 17:58

Taeke en Sjoerd

Ik ben nogal geïntrigeerd door de namen Sjoerd Sjoerdsma (D66) en Taeke Taekema (hockey en Wie is de Mol). Heeft iemand eens gelezen waarom hun ouders zo weinig origineel waren? Zijn er meer van dat soort voorbeelden? Ken je mensen die ook zo'n soort naam hebben (ja je kunt ook anoniem posten)?


Kaaskopje

Kaaskopje

12-01-2016 om 16:53

Fried en Friedje

Temet: En hoe heet het nageslacht van Fried en Friedje? Mayo en Uitjes?

Met en Pinda. Speciaal en Oorlog.

Yaron

Yaron

13-01-2016 om 18:54

Anne en Anne

Wij hadden vroeger buren die allebei Anne heetten en ik ken een echtpaar Hans en Grietje.

grappig 2

Als je hier opeens de namen van je kinderen langs ziet komen onder noemer "rare combinatie". Is mij niet overkomen, hoewel er best iets op aan te merken is. Ach ja, smaken verschillen denk ik vaak bij bepaalde namen.
Dat namen bij een tweede leg verschillen - zoals bij Ronald de Boer- viel mij op. Maar misschien nog vreemder als je alles hetzelfde doet als in je eerste huwelijk.

Elfje65

Elfje65

13-01-2016 om 20:51

Mijn opa

Is 3 x getrouwd geweest en alle meisjes heten Carolien en de jongens heten Karel. Heet je dus hetzelfde als je halfbroer/zus.....

Barbara

Barbara

13-01-2016 om 20:55

erg Elfje!

Dat is wreed! Wat zielig voor de eerste kinderen! (en de tweede serie). Was het 3x jongen/meisje?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.