Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

school is er om de kinderen dom te maken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pindar

Pindar

11-05-2016 om 13:47 Topicstarter

weer een ad hominem! wow!!!!

basale kennis?

ben notabene officele statisticus.

Moet wel enorm lachen.

Lees dit eens: how to lie with statistics.

Maar het blijft prachtig hoe mensen dit verdraaien bliven en niet inzien hoe enorm gevaarlijk:

wifi, microwave straling, telefoonstraling etc is.

Als je gaat spitten ga je zien dat de onderzoeken waarbij blijkt dat er niets tot weinig problematiek is DEZE ONDERZOEKEN BETAALD ZIJN EN WORDEN DOOR DE TELECOM MAATSCHAPPIJEN,

i.t.t de onderzoeken die laten zien dat het enorm schadelijk is van onafhankelijke zaken afkomen.

Zelfde idee als met de global warming hoax. Er is toch echt geen global warming hoor,

Nog even

En we krijgen te lezen dat bloed-en vaat ziekte wordt veroorzaakt door autouitlaatgassen en dat het beter is om met een filterkapje op, te fietsen.
En dat psychopaten ons dit niet vertellen omdat de ouderenzorg te veel geld kost.

Er zijn natuurlijk zaken waarin een mens eerst zich beter in kan verdiepen voor kwakkeloos mee te gaan met de propaganda.
Zo heb ik onlangs bedankt voor een slimme meter. De melding dat de oude meter niet geschikt was voor zonnepanelen, was een lage manier van manipulatie, waar ik niet in mee ging.
Maar Pindar, je slaat wel door met je post over hersendood en misbruik. Zo kan je toch niet leven.
Door de stress in het voorkomen dat je toch ergens intuimt, loop je een berhoogt risico op dichtslibben van de kransslagader. Relax, aub.

Pindar

"ok eerste stuk is fair ok
(Hoewel er veel meer onderzoek dan dit is dat het aantoont, maar ok)"

Doe eens een link naar die onderzoeken dan? En door wie zijn die onderzoeken dan gedaan, toch ook door wetenschappers?

Verder sluit ik mij bij Noet aan, een vergroting van 500% op de kans op een hersentumor zegt alleen wat als je weet wat je kans zonder gebruik van mobiele telefoon is. En 'mobieltjes veroorzaken hersentumoren' is niet hetzelfde als 'mobieltjes vergroten de kans op een hersentumor'. Ga er maar van uit dat zo'n beetje iedereen in Nederland een mobieltje heeft (zelfs het gros van de kinderen vanaf een jaar of 8). Als mobieltjes allemaal hersentumoren zouden veroorzaken dan zou het gros van de bevolking er één hebben. Maar gelukkig komen hersentumoren nog steeds vrij weinig voor.

"Maar dan het tweede waarom psychopatehne kinderen hersentumoren etc?
Tsja, daar zijn het psychopaten voor. ze willen uiteindelijk iedereen een slechte gezondheid bezorgen zodat we straks zwak zijn en ons niet of moeilijk kunnen verdedigen tegen deze psychopathen.
En waarom niet beiden? hersendood + misbruik. Geen enkel probleem voor die gekken.
Vergeet niet dat ze totaal anders denken dan jij en ik."

Da's wel de ultieme dooddoener, alles verklaren met 'omdat het psychopaten zijn'. Waarom doen die psychopaten alles zo omslachtig? En dan nog op een manier waardoor ze zelf ook last hebben van hun acties (chemtrails, straling e.d.) en daardoor heel moeilijk moeten gaan doen om zichzelf te beschermen? Dat kan allemaal veel makkelijker, sneller en beter, daar heb je helemaal geen complotten voor nodig.

skik

Kaaskopje

Kaaskopje

11-05-2016 om 15:23

Statisticus?

Oh... dat lijkt me dan geen geschikt beroep voor je. Je raakt helemaal overstuur van al die statistieken!.

Ik vind het wel grappig hoe snel je toegeeft dat je niet helemaal goed zat met je informatie over mobieltjes en kanker. En dat dus nadat Skik je éigen informatie onderuit heeft gehaald. Ik heb éigen onderzoek gedaan en heb daaruit geconcludeerd dat verder onderzoek naar het verband tussen hersentumoren en straling van een mobieltje niet onbelangrijk is en dat mogelijk ooit uit de bus kan komen dat het verband er wel degelijk is. Tot die tijd raad ik je aan dat niet als waarheid in je 10 uur lange lesdag te verwerken.

Wat Bush betreft... deze familie heeft niet erg mijn sympathie, maar om ze nou in de schoenen te schuiven dat ze onderdeel zijn van jouw psychopaten-organisatie gaat me ook wat te ver. Voor zover ik heb gelezen, deed oude Bush inderdaad zaken met Hilter-Duitsland. Niet fraai, maar dat mag je zijn nazaten niet meer aanwrijven. We rijden in Nederland ook in volkswagens rond, en nu?

zien mensen hir nu echt nog steeds niet dat ze de zaken zo draaien dat het in hun wereldbeeld blijft passen.===

Dat geldt voor jou toch ook? Je spit net zolang tot je theorieën bevestigd worden. Zie je wel, hij zegt het ook al. Het kan ook best zijn dat je opvattingen door mensen gedeeld worden, maar dat wil nog niet zeggen dat die mensen het juist zien. Als iemand in paviljoen F beweert dat iedereen het op hem gemunt heeft, krijgt hij vast veel bijval.

Wat hebben psychopaten eigenlijk aan totaal verzwakte stumperds? Ik neem aan dat ook een maatschappij van psychopaten op productie, handel, consumptie moet blijven draaien om de kas te blijven spekken? Tot zij iedereen voor de poort van de grote bewustzijnuitgang hebben kunnen wegkapen gaan er nog wel wat jaren voorbij.

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 16:16 Topicstarter

kaaskopje

ach, echt snappen doe je het gewoon niet.

Je wilt echt voor geen meter inzien dat het klopt.

Tot zover de programmering.

en EIGEN ONDERZOEK?

bedoel je nu in een lab of zo???????

je bent toch geen wetenschapper mag ik hopen? die zijn pas echt zo gek als een deur, want ze geloven in psychotische sprookjes zals atomen, relativiteit en quantum bullshit.
en natuurlijk de rest van de rotzooi,

oeps ben weer politiek incorrect! sorry hoor!

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 17:03 Topicstarter

Krankzinnig

Deze wereld is nu toch echt officieel krankzinnig:

MIT Event: “Is Islamophobia Accelerating Global Warming?”

http://www.prisonplanet.com/mit-event-is-islamophobia-accelerating-global-warming.html

Echt O N G E L O O F L I J K!!!!

en nog wel M.I.T. toeterdetuur, zo 'n weet je wel, TOP instituur.

Nou, ik lig weer dubbel over zoveel debiel gedoe!

Kaaskopje

Kaaskopje

11-05-2016 om 17:12

Pindar

Wat mankeert er aan eigen onderzoek? Dat jij statisticus zou zijn, maakt je nog geen allesweter toch? Je wilt dat we zelf gaan zoeken en nadenken. Geef anders eerst even een lijstje met wat we mógen lezen, want elk eigen initiatief wordt met de grond gelijk gemaakt. Doe je dat ook met je eigen kind(eren)? Durft of durven die nog wel te zeggen dat ze zelf nagedacht hebben? Welk belang heb jij erbij dat wij jóuw onderzoek gaan naspitten en geloven? Ik vind het steeds verdachter worden! Het enige wat je van ons wilt is dat we ja en amen zeggen. Waarom zou je zélf geen psychopaat zijn? Ik zie wel wat puntjes die in dat beeld passen.

Stenna

Stenna

11-05-2016 om 17:48

Icke

Tsja, slimpie, als je me niet snapt dan zul je toch echt zelf eens onderzoek moeten doen. De video boodschappen van Icke bijvoorbeeld een keer de volle 27 minuten uitluisteren en kijken of je wat meer woorden verstaat dan "Nazis" en "Pedofiel". Maar dat ga je natuurlijk niet doen he.

"DIT gaat echt VERSCHRIKKELIJK WORDEN ( als we er niets aan doen)"
Ok, laten we er dan wel wat aan doen dan! Waar zullen we beginnen?

Angela67

Angela67

11-05-2016 om 17:50

misschien toch maar stoppen?

ik word een beetje moe dat als je via recente inhoud leest, deze draad telkens oppopt. Kan Pindar niet een eigen website openen en daar alle linkjes opzetten?
gr Angela

Stenna

Stenna

11-05-2016 om 18:02

wees gerust, kaaskopje en skik

de psychopaten willen onze kinderen misschien wel hersentumoren bezorgen en onze gezondheid schaden, maar dat kunnen ze niet. Want ziekte en dood zijn mythes die diezelfde psychopaten ons doen inbeelden om ons angst aan te jagen en zo te controleren. Zodra je al Pindar´s links en onderzoeken bekeken hebt, iets diepgravender dan hij zelf gedaan heeft, begrijp je dat je veilig bent zodra je dit inzicht hebt. Zodra je de manipulatie herkent, kun je zelf niet meer aangetast worden door denkbeeldige ziektes en dood. Jammer beetje voor je medemensen die je dan niet kunt redden. Want het gaat in de aangedrdagen "oplossingen" alleen om jezelf, nooit om actie om in het groot iets te veranderen, de maatschappij te verbeteren of het gevecht met he kwaad aan te gaan.

rode krullenbol

rode krullenbol

11-05-2016 om 18:25

@Stenna

Rest de vraag wat Pindar motiveert.

rode krullebol

Het enige wat Pindar wil is aandacht. En hij krijgt het nog volop ook hier...

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 20:15 Topicstarter

Jippox

Denk je dat nu echt????????????????

Denk je echt dat het me daarom gaat????????????????
echt ongelooflijk!

weer een mooi voorbeeld van een Ad Hominem btw.

Maar nmensen doen idd alles om niet eens een beetje in te hoeven zien wat ik hier schrijf.

Aandacht? man o man o man. Het wordt wel steeds zieliger, de reacties.

@Emma

@Emma

11-05-2016 om 20:51

Mee eens Jippox

Veel aandacht, van een heleboel vrouwen

Hortensia

Hortensia

11-05-2016 om 20:56

tip

Allemaal even doorschrijven, we zitten bijna op de 1000 postings!

bieb63

bieb63

11-05-2016 om 22:14

oke hortensia

Dan is dit nr. 917

dc

dc

11-05-2016 om 22:19

jammer hoor

918 en we zijn nog steeds dom!

rode krullenbol

rode krullenbol

11-05-2016 om 22:28

En dat, in mijn geval,

zonder blond te zijn!

Stenna

Stenna

12-05-2016 om 00:19

dan doen we er nog een paar

Stenna

Stenna

12-05-2016 om 00:20

zeuren

"weer een mooi voorbeeld van een Ad Hominem btw."

Zeur, zeur, zeur, zeur..

Stenna

Stenna

12-05-2016 om 00:24

begrijpen

"Vooral Stenna is degene die er helemaal niets van begrepen heeft"

Stenna is vooral degenen die de moeite heeft genomen je links echt te bekijken / luisteren. En ze beter begrepen heeft dan jij. Ik kan alleen maar zeggen: doe eens echt onderzoek. Verdiep je er eens in. Dan zul je gerustgesteld zijn.

Kaaskopje

Kaaskopje

12-05-2016 om 01:13

Angela

Daarom graas ik nog steeds alle rubrieken af. Vind ik veel leuker.

Kaaskopje

Kaaskopje

12-05-2016 om 01:20

Maar nmensen doen idd alles om niet eens een beetje in te hoeven

Ja zo kan ik het ook! Je schrijft wel veel, maar we moeten wel heel veel moeite doen om te begrijpen waarover. Zo werkt dat niet. Bij het LOI, of de NTI , of Studieplan, zeggen ze toch ook niet 'hé luitjes, we gaan het vandaag over boekhouden hebben. Zoek zelf maar uit wat de lesstof zou kúnnen zijn." En bij les 20: "snap je het nu nóg niet? Ik heb toch gezegd dat je alles zelf op moet zoeken?". Gelukkig hebben we jou niet betaald voor je inzichten, anders had ik me flink bekocht gevoeld. Moeten mensen die een dagje Pindar doen trouwens wel lesgeld betalen? Of vind je het zo belangrijk om je verhaal te doen, dat het gratis is?

rode krullenbol

rode krullenbol

12-05-2016 om 08:11

Daar raak je een punt, Kaaskopje

We hebben Pindar niet betaald. Dus krijgen we slechts linkjes en geen nadere uitleg!

rode krullenbol

rode krullenbol

12-05-2016 om 08:17

Tarief?

Hoeveel moeten wij schuiven, Pindar, eer jij over de brug komt?

rode krullenbol

rode krullenbol

12-05-2016 om 08:20

Aan wie dienen we het geld over te maken? Aan Justine Pardoen?

Duit in het zakje

Misschien houdt Pindar wel een lezing( tegen betaling), (en komen we daar een nog een bekende forummer tegen. Twee voor de prijs van één.

Zo ken ik een man die ipv. van de globale overheersing ala Oraon Welles in 1984, de bijbel gebruikte als leidraad voor het gevaar in de wereld. Zijn kinderen keerden zich tegen hem, met zoveel angst wilden en konden ze niet leven.
Het is jammer maar iemand die zo bevreesd door het leven gaat, is snel gehuld in eenzaamheid. Misschien dat Pindar daarom hier aandacht probeert te krijgen. En daarin ook slaagt ook.
Ik ga ook niet wachten tot de. 1000, maar lekker genieten van de zonnige kant van het leven.

rode krullenbol

rode krullenbol

12-05-2016 om 11:05

Gelijk heb je, Flanagan

Althans als het gaat om je keuze te genieten van de zonnige kant van het leven.

Zelf ben ik op een hoge positie werkzaam bij de AIVD en ‘profiler’ van beroep. Ik ben, het mooie weer ten spijt, met mijn collega’s hard bezig met het maken van een voorstelling van de persoon met wie wij waarschijnlijk van doen hebben. Tot op heden hebben wij hier het volgende op een rij gezet.

• Is man van circa 45 jaar oud
• Komt uit een middelgroot gezin
• Is als kind reeds in aanraking gekomen met Justitie, bijvoorbeeld als leider van een jeugdbende
• Heeft een vrouwelijk partner, met wie hoogstens twee kinderen
• Vrouwelijke partner is aanzienlijk hoger opgeleid (op academisch niveau) en verdient doorgaans een hoger jaarinkomen
• Is zelf parttime werkzaam als in de creatieve sector; niet uit te sluiten als ontwerper van computerspelen voor kinderen
• Is vrijwilliger geweest bij de buitenschoolse opvang van de basisschool van zijn kinderen, maar is daarmee gestopt na ruzie
• Is woonachtig in het centrum van een grote stad
• Woning betreft een appartement binnen de sociale huursector
• Heeft een verleden van jarenlang drugsgebruik
• Kampt met gezondheidsklachten die voortvloeien uit een onregelmatige, onverantwoordelijke levensstijl
• Ouders (indien nog in leven)zijn nog altijd nauw betrokken bij het in goede banen leiden van zijn leven
• Draagt jeugdige, informele kleding, zoals zogeheten ‘hoodies’
• Beschikt ondanks egocentrische persoonlijkheid over een tamelijk groot netwerk van sociale contacten
• Weet de aandacht te trekken met het opdissen van sensationele verhalen en het creëren van spectaculaire, spannende scenes
• Kent niet alleen zelf een bovengemiddelde fascinatie met de dood, maar betrekt er ook anderen in
• Speelt graag de rol van ‘man van de wereld’, maar stapt tevens zonder enige moeite in die van ‘roddeltante’
• Wekt over het algemeen een weinig betrouwbare indruk, waardoor het sociale contact met kennissen en vrienden au fond tamelijk oppervlakkig van aard blijft
• Omgang met partner is eveneens opvallend oppervlakkig

N.B. Deze opsomming draagt uiteraard een (vergaand) speculatief karakter. Maar je moet toch ergens beginnen, als ambtenaar zijnde ...

Rode Krullenbol, (ot)

Ik zat mij al af te vragen wie Pindar bedoelde in #623 met zijn opmerking over de twee overheidsfunctionarissen.
Toch klopt er iets niet in het profiel.
Toen ik uit gekheid toch pagina 1 (2014) onder ogen nam, viel het mij op dat in 2014 veel en diepgaand gereageerd werd op het punt dat Pindar aandroeg. Opvallend speelde Pindar daarin een betrekkelijk kleine rol.
Na een jaar stilte, komt TS terug, iets actiever.
Na weer een jaar pauze, is Pindar opnieuw aan het posten. Maar nu vele malen opstandiger en van de hak op de tak. Eigenlijk onherkenbaar. Welk een gedaantewisseling in zo'n korte tijd.

Stilletjes vraag ik mij af of iemand misbruik maakt van andermans nicknaam.
Een tijdje geleden was dat ook met Onno het geval. Arme Onno.
Of er moet iets ergs gebeurd zijn..

Oja, ik had ook ergens gelezen ( meen in 2014) dat Pindar geen kinderen had...

Excuus aan OOL, als ik per ongeluk gedragsregels heb overgeslagen in mijn reactie op je post.
Ergens is het niet zo netjes om op een forum een profiel te plaatsen van iemand, daarmee de indruk wekkend dat het de waarheid betreft.

Terug naar mijn tuinstoel.

Kaaskopje

Kaaskopje

12-05-2016 om 12:30

Analyse

Jeugdig uitziende man inderdaad. Uiterlijk: je denkt toch niet dat ik aan de mode meedoe? Wat de levensstijl betreft neig ik juist naar iemand/mensen die de supermarkt mijd(en), of tot het minimum beperkt.. Groene winkels, zelf een groentetuintje in eigen tuin. Wel vlees, van een bio- of zelfstandige slager, want er zit vast een psychopaat achter al dat vegetarische gedoe en in supermarktvlees zitten ziekmakende stoffen.
Karakter: ooit een populaire jongen met sociaal wenselijk gedrag, maar naarmate de jaren verstrijken steeds moeilijker te pruimen voor de vrienden, omdat hij zichzelf steeds hoger plaatst. Hij vervreemdt steeds verder van zijn vrienden. Een kind, hooguit twee die op handen gedragen worden, hun prins(es)jes. Of ze bij anderen mogen spelen betwijfel ik. Je weet niet wat die mensen er allemaal inproppen tenslotte.
Creatief, heel goed mogelijk, met de nadruk op grijs/zwart/wit-tinten en mystiek en afschrikwekkende gezichten.
Met kinderen gewerkt, maar ook daar ging het wrikken. Ik denk niet aan school, maar meer in de creatieve hoek, vrijetijdskant.
Ik denk dat de ouders niet of amper in beeld zijn. Ook zij horen inmiddels bij de vijand, omdat ze niet in zijn theorieën willen geloven. Moeder, een hoogopgeleide vrouw, heeft hem al vele malen naar de GGZ vewezen, maar kreeg een grote mond, omdat hij niet gek is. Dus heeft hij de deur achter zich dichtgetrokken.
Kinderen zitten op de vrije school. Niet omdat hij de hele filosofie van de school nu zo aantrekkelijk vindt, maar het is het minst misdadig voor de tere beïnvloedbare kinderzieltjes, vergeleken met regulier onderwijs.
Er is wel een tv in huis, je moet al die psychopaten tenslotte wel kunnen bestuderen, maar niet in de huiskamer. De buitenwereld moet denken dat hij daar allemaal geen behoefte aan heeft.
Zijn vrouw... ja, vast een lief mens, maar omdat haar man haar held is, teveel verdedigen en meegezogen in een isolement.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.