Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

school is er om de kinderen dom te maken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pindar

Pindar

10-05-2016 om 18:30 Topicstarter

Angela67

Nee hoor, als ik het beter zou inpakken zou je het nog ontkennen.

Maar idd, ontkennen is prettiger, op de korte termijn,
Op de lange termijn kan het je kop kosten.

En als je echt denkt dat het aan mij ligt, ok ga dan de info dan halen bij iemand die je meer ligt.

Maar dat ga je niet doen. he?!

Stenna

Stenna

10-05-2016 om 19:44

het bestaat maar kan ons niet schaden, als je het echt begrijpt

Nogal een zwaktebod hoor, om degenen die je met je eigen onwetenheid confronteren (bieb en ik) niet meer te lezen. Ook dingen die niet in jouw straatje passen gezeur noemen is een spiegel.

Je hebt eigenlijk helemaal niets begrepen van waar je ons zelf naar verwijst. Ga eens wat diepgrafender je onderzoek doen. Want je geliefde Icke zegt iets heel anders dan jij, en wel:

- Wij zijn alleen oneindig bewustzijn (“infinite awareness”) met bepaalde ervaringen. Die ervaring of percepties kunnen gemanipuleerd zijn door het globale programma, en dus moeten we die niet als leidend nemen. Dan blijft het bewustzijn over.
- De dood is een mythe, gecreerd om ons angst te geven en zo te controleren.

Dus het maakt eigenlijk niks uit wat de psychopaten doen. Want daar heb je als zijnde alleen zuiver bewustzijn uiteindelijk geen last van. Zeker niet als dat bewustzijn oneindig is: dan kunnen ze het niet fataal beschadigen. En aangezien de dood niet echt bestaat, kunnen ook de chemtrails, voedsel en farmacie maffia, etc om ons deel van de (niet elite) bevolking niet uitroeien. Wij die het echt begrepen hebben kunnen ons nu weer gerust voelen. Jij die je kop in het zand steekt en je onderzoek maar half gedaan hebt kan je verder de overgeven aan de (perceptie van) angst die het programma in je hoofd gezet heeft.

Voor de anderen hier: gezien de steeds heftiger wordende schreeuw reacties geloof ik dat ons zaadje van twijfel hier een heel klein worteltje geschoten heeft. Taak zit erop, wat mij betreft.

Angela67

Angela67

10-05-2016 om 19:45

lekker voor je, broccoli

hoi pindar,
wie zegt dat ik geen phd in natuurkunde heb?
gr Angela
ps wij hebben hier de regel dat je geen lekker mag zeggen als het niet over eten gaat. Dus daarom: lekker voor je, broccoli

Imogen

Imogen

10-05-2016 om 20:41

laat Gandhi erbuiten Pindar

'Echt hoor, deze wereld is echt superknettergek (by design!) en een beschaving kan je het al helemaal niet meer noenmen!
Zoals Gandhi al zei!'

Tja, dat zei Gandhi dus helemaal niet. Hij zei dat je het niveau van beschaving van een land kunt meten aan de manier waarop dat land met zijn dieren omgaat.
En in design geloofde hij ook al niet, of het moest van God zijn.

Hij zei ook: 'Het is onwijs al te zeker te zijn van je eigen wijsheid.' Die schoen past jou zeker, Pindar.

Kaaskopje

Kaaskopje

10-05-2016 om 21:33

Stenna

Ik krijg de indruk dat Pindar langzaam maar zekere alle zelfbeheersing verliest, omdat het zaad van Pindar geen wortel schiet.

Stenna

Stenna

10-05-2016 om 22:07

kaaskopje

dat stoorde hem tot nog toe niet zo. Ik denk dus eerder aan paniekreactie omdat hij zelf wat twijfel begint te voelen. Geconfronteerd met zijn eigen onvermogen inhoudelijke vragen te beantwoorden of de theorie naar consequenties om te zetten. Overschreeuwen van dat gevoel.

rode krullenbol

rode krullenbol

10-05-2016 om 22:07

Kaaskopje

Alleen al het aanhangen van een complottheorie getuigt van een betreurenswaardig gebrek aan zelfbeheersing.

Stenna

Stenna

10-05-2016 om 22:17

voorspelling

De reactie zal zijn:
Allemaal Ad Hominems!!

MAN O MAN O MAN

Kaaskopje

Kaaskopje

11-05-2016 om 02:16

Oh ja

Je had het over Glasvezel voor niks. Welke aanbieder geeft dat gratis weg dan?
De Global Warming is onzin zeg je. Ik zou toch maar vast een reddingsvestje klaarleggen voor de dag dat de zeespiegel hoger is dan onze duinen. Het gaat harder dan gedacht, hoorde ik vandaag.

Over welke camera's had je het in je reactie? In mijn straat zijn geen camera's. Wel op plaatsen waar het nuttig kan zijn. Vind jij het niet handig als de politie gebruik kan maken van camerabeelden bij o.a. geweld en diefstal?

Ik kan me voorstellen dat je de link tussen vingerafdrukken en criminelen legt, maar ik begrijp dat jij het criminelen liever niet te moeilijk maakt om misbruik van jouw paspoort te maken?

Je zegt dat je overal cash betaalt war het kan. Dus je pint ook wel eens, begrijp ik. Ik zou er mee stoppen als ik jou was, echt waar. Levensgevaarlijk! De winkel, maar ook de bank weet zo precies wat jouw betalingsgedrag is.
Je reist ook niet met het OV neem ik aan?
Ben je lid van een bibliotheek? Dan zullen ze onderhand wel een profiel van je samengesteld hebben. Man met bovenmatige interesse voor complottheorieën en psychopaten.
Je computer... onuitwisbare informatie op de harde schijf. Ze zullen mij ook vast verdacht vinden als ze zien waar ik allemaal al op gegoogled heb. Oh jee, daar zeg ik wat... google. Gebruik je ook niet zeker?
Zorgverzekeraar: ze weten precies wat er gedeclareerd is, dus kunnen daardoor ook een beeld vormen van jou.
Heb je je gordijnen overdag en 's avonds open? Men kan zomaar bij je binnen kijken!

Je verwijst me naar een aantal speelfilms voor informatie. Nu weet ik dat SF best interessant kan zijn, maar toe nou...je gaat me toch niet vertellen dat je je baseert op speelfilms? Als een kind van jou téveel opgaat in computerspelletjes, vertel je toch hoop ik wel dat het maar spel is? Of nee, natuurlijk speelt een kind van jouw geen computerspelletjes! Er kunnen zomaar verborgen boodschappen inzitten die je kind kunnen programmeren.

Imogen

Imogen

11-05-2016 om 06:46

Ik denk

Dat Pindar juist zelf een van de kopstukken van die lui is. Haar hysterisch manier van doen heeft ervoor gezorgd dat ik nooit meer een woord zal geloven van welke complottheorie dan ook. Wat vast precies de bedoeling is geweest. De machthebbers inclusief Pindar kunnen nu rustig verder met hun snode plannen.

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 06:49 Topicstarter

vooral Stenna

Vooral Stenna is degene die er helemaal niets van begrepen heeft.

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 06:52 Topicstarter

Eens op een dag

Deze is ook erg leuk:

"Alleen al het aanhangen van een complottheorie getuigt van een betreurenswaardig gebrek aan zelfbeheersing."

Ten eerste is het een ad hominem, ten tweede 'hang ik niks aan'
en 'gebrek aan zelfbeheersing slaat helemal als een tang op een...

en wederom fascinerend te zien hoe men de eigen gevangenis verdedigd.

Maar

Eens op een dag.....

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 06:55 Topicstarter

films

Deze was absoluut verwacht:

"Je verwijst me naar een aantal speelfilms voor informatie. Nu weet ik dat SF best interessant kan zijn, maar toe nou...je gaat me toch niet vertellen dat je je baseert op speelfilms? "

Nee, ik heb niks gebaseerd op speelfilms. Dat beweer ik ook helemaal niet. Je leest totaal niet goed.

Ik heb ze neergezet TER ILLUSTRATIE.
want het laat wel degelijk zien hoe de wereld er uit gaat zien als we de psychopaten hun gang laten gaan!

Maar de mensen hier blijven de zaken maar verdraaien en verkrachten.

De toestand van de wereld is idd in een zeer slechte staat.

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 07:20 Topicstarter

Gandhi

"laat Gandhi erbuiten Pindar

'Echt hoor, deze wereld is echt superknettergek (by design!) en een beschaving kan je het al helemaal niet meer noenmen!
Zoals Gandhi al zei!'

Tja, dat zei Gandhi dus helemaal niet. Hij zei dat je het niveau van beschaving van een land kunt meten aan de manier waarop dat land met zijn dieren omgaat.
En in design geloofde hij ook al niet, of het moest van God zijn."

Ten eerste moest ik extreem lachen omdat deze persoon mij even wil gaan vertellen wat ik wel en niet mag doen.
Het is gewoon lachwekkend!!

EN , uiteraard, geen onderzoek gedaan!

Ik doelde op dit:

“What Do You Think of Western Civilization?” “I Think It Would Be a Good Idea”
=Mohandas Gandhi

En stel zelfs dat die niet van Ghandi kwam, wat dan nog? Hij is pot -on.

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 07:21 Topicstarter

Icke

Met wat ik hierboven over Icke lees kan ik alleen maar zeggen dat je er niks van snapt.

Ga eerst zijn boeken eens lezen! Kom dan pas terug.

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 07:27 Topicstarter

atoom

Om maar weer eens terug te komen op school die onze kinderen dom maakt.
(alles wat je op school leert is mind-control! btw ook Icke zegt dit,dus voor je hem de volgende keer aanhaalt....)

Anyway

Kindertjes leren over het 'atoom' , je weet wel een klein balletje met protonen, electronen etc etc.

Maar zo'n atoom kan echt onmogelijk bestaan! Schier onmogelijk!
n kom niet met de daaruitvloeiende technologie aan, want die is er simpelweg niet! en vooral hier, ket op, ik zeg niet dat er geen technologie is, ik zeg dat de basis waarop die zogenaamd zou staan er niet is. M.a.w er is GEEN ENKELE TECHNOLOGIE gebasserd op de huidige'moderne natuurkunde'. Niksm nada zilch.

Maar ja de psychopaten willen graag dat Uw kinderen deze enorme onzin leren en geven het op een leeftijd, waarbij het kind nog weinig kritisch vermogen heeft, zodat al die onzin als zoete koek geslikt wordt.

Maar ja, mag je niet zeggen he?! is politiek natuurlijk incorrect he?!

wat een wereld, wat een wereld!

Kaaskopje

Kaaskopje

11-05-2016 om 09:47

Film kijken

Pindar, die films zijn gemaakt door mensen met een heleboel fantasie. Als je nu naar de films van 40 jaar terug kijkt zie je het bordkarton eraf springen en is de fantasie van toen lachwekkend. Ik zie bijvoorbeeld voorlopig nog niet gebeuren dat we massaal door de lucht zoeven met ons vervoermiddel, maar dat we keurig met wielen op de grond blijven. Zelfs het gebruik van drones moet al aan banden gelegd worden omdat het gevaarlijk wordt in de lucht.

Pindar, jij kijkt dus films. Ik neem aan dat je wel eens hebt gehoord van verborgen flitsreclames in films? Wie zegt jou, dat de makers van films integere eerlijke mensen zijn die niets anders willen dan jou een leuke avond bezorgen? Terwijl jij lekker zit te kijken, hoewel... ik denk dat jij niet 'lekker' zit te kijken, krijgen jouw hersens informatie binnen, waarvan jij je niet bewust bent. Of zou dat niet zo werken? Wie weet heeft een bedrijf wel belang bij jóuw angst.

Op het gebied van computers en robots, hoop ik zelf ook wel dat men zich steeds af blijft vragen hoe ver dat mag gaan. De mogelijkheden lijken steeds onbeperkter tenslotte.

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 11:19 Topicstarter

mobieltje

En o ja, Uw kind al een mobieltje gegeven?

The 'evidence is clear' - cell phone radiation causes brain cancer, scientists conclude

http://www.naturalnews.com/053980_cell_phones_brain_cancer_scientific_evidence.html

also "BY DESIGN' door de psychopathen!

bieb63

bieb63

11-05-2016 om 11:26

volgens mij doen we het zelf

De technologie (ofwel de behoefte van de mens om verder te ontwikkelen, nieuwe dingen uit te vinden, het ons zelf makkelijker te maken, meer mogelijkheden te hebben enz.) zal altijd voortgaan. En we maken er allemaal maar wat graag gebruik van. Of alles goed is, is weer een ander verhaal. Maar we doen het toch écht zelf. En in hoeverre je er gebruik van maakt, heb je ook deels zelf in de hand.
Ook Pindar zit zijn berichten te typen en te ventileren naar de buitenwereld achter e.o.a. apparaat. Maar dat hóeft hij niet, hij kan het ook laten als hij geen gebruik wil maken van dergelijke apparaten en het internet. Hij kan ook gewoon een boek schrijven of het land in gaan met een roeptoeter.

mieke

mieke

11-05-2016 om 11:27

president

Pindar wie wordt de volgende president van Amerika? Het is allemaal al gepland dus vertel.

en waarom is Jeb Bush dan nu niet de presidents kandidaat voor de republikeinen als de familie Bush blijkbaar achter zo'n beetje alles zit sinds de opkomst van Hitler.

Of zitten die psychopaten toch ook in hun maag met de opkomst van nieuw geld ipv de oude elite (lees senatoren?

Kaaskopje

Kaaskopje

11-05-2016 om 11:39

Pindar

Hoewel nog niet bewezen is dat een mobieltje kanker veroorzaakt, kan ik me voorstellen dat je daar zorgen over hebt, omdat de aanwijzingen dat het wel zo is er wel zijn. Voor mij is het geen reden om er geen gebruik van te maken. Ik hoor bij de eerste generaties, die langdurig in contact heeft gestaan en nog staat met dit soort apparatuur en het zal moeten blijken hoe ik het ervan af ga brengen.

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 12:10 Topicstarter

films

"Op het gebied van computers en robots, hoop ik zelf ook wel dat men zich steeds af blijft vragen hoe ver dat mag gaan. De mogelijkheden lijken steeds onbeperkter tenslotte."

hopen??????????????????????
DIT gaat echt VERSCHRIKKELIJK WORDEN ( als we er niets aan doen)

Ga eens op onderzoek uit naar transhumanisme.

Over die films, geen idee wat je nu probeert te zeggen, maar als je echt en eerlijk onderzoek er naar doet, is dat EXACT wat de door mij genoemde psychopathen willen!

Of het nu door bordkarton of marsepein gemaakt is maakt me echt geen reet uit Het gaat me om het thema, en dat is dus een fascistiosche wereldheerschappij waarbij de periode met hitler (o.m. betaald door Bush en geholpen door prins Bernatrd) verbleken zal.

Ja ik snap dat mensen dat wullen ontkennem, maar dat gaat niet helpen.

We zullen echt dit probleem recht in het gezicht moeten kijken!

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 12:11 Topicstarter

artikel

"Hoewel nog niet bewezen is dat een mobieltje kanker veroorzaakt,"

Duh??? artikel dus niet gelezen.

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 12:15 Topicstarter

mieke

Je verdaait het weer mooi, ik heb nergens geschreven dat de "Bush familie" achter bijna alles zit! Ik heb gezegd dat deze familie Hitler via betalingen via I.G Farben in het zadel geholpen heeft.

oorlogen ontstaan niet zo maar, bankiers creerem oorlogen.

Niks toeval aan hoor.

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 12:16 Topicstarter

mobieltjes

Niet gelezen?

CEELPHONE USE AN HOUR A DAY INCREASES CANCER RIKS BY 500%

Best veel he?

mobieltje

Pindar, in de link die jij geeft en ik gelezen hebt staat dat dat dr. Davis van de EHT heeft gezegd: "The weight of the evidence is clear: cell phones do cause brain cancer"

Je spoort ons aan onderzoek te doen, dus dat heb ik gedaan. Ik heb de naam van die arts en de organisatie gegoogled en het achterliggende onderzoek bekeken. Uit dat onderzoek blijkt helemaal niet dat mobieltjes hersentumoren veroorzaken. Die (zogenaamde) quote slaat dus nergens op en is waarschijnlijk door de schrijvers van de website bedacht.

Nou mag jij eens even gaan kiezen wat je wil met die link. Het onderzoek klopt, mobieltjes veroorzaken kanker? Maar dat onderzoek is gedaan door een wetenschapper, en wetenschap is onzin, dus wat is dat onderzoek dan helemaal waard?

En waarom zouden die psychopaten kinderen hersentumoren willen laten krijgen door mobielgebruik terwijl zie die kinderen ook op grote schaal willen misbruiken? Zonde van de misbruikmogelijkheden toch, als er dan zoveel kinderen doodziek in het ziekenhuis liggen of sterven?

skik

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 12:26 Topicstarter

skik

ok eerste stuk is fair ok
(Hoewel er veel meer onderzoek dan dit is dat het aantoont, maar ok)

Maar dan het tweede waarom psychopatehne kinderen hersentumoren etc?
Tsja, daar zijn het psychopaten voor. ze willen uiteindelijk iedereen een slechte gezondheid bezorgen zodat we straks zwak zijn en ons niet of moeilijk kunnen verdedigen tegen deze psychopathen.
En waarom niet beiden? hersendood + misbruik. Geen enkel probleem voor die gekken.
Vergeet niet dat ze totaal anders denken dan jij en ik.

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 12:29 Topicstarter

zien

zien mensen hir nu echt nog steeds niet dat ze de zaken zo draaien dat het in hun wereldbeeld blijft passen.

Nu ja veranderen van je wereldbeeld is idd nogal een klus.

En ik blijf zeggen dat het een proces is.

Het heeft echt tijd nodig.

Pindar

Pindar

11-05-2016 om 12:30 Topicstarter

fracking

En fracking, is zeker ook geen probleem?

Ik snap dat al deze dingen versnipperd lijken, maar de kracht er achter is echt dezelfde, de psychopathen.

fracking wordt bewust gedaan om de natuur te verkrachten door deze psychopaten.

Noet

Noet

11-05-2016 om 12:55

ja maar Pindar

een verhoging van 500% op 0.00000001% is nog steeds een heel klein kansje hoor.

Toch maar iets aan je kennis van statistiek en onderzoeken interpreteren doen zou ik zeggen.
Als je deze basale kennis al niet hebt dan snap ik waar jouw conclusies vandaan komen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.