Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

school is er om de kinderen dom te maken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pindar

Pindar

09-05-2016 om 20:48 Topicstarter

tsja...

Ik denk dat er maar een paar mensen zijn die denken dat die aanslagen een hoax zijn.

Nou en? Het aantal mensen dat iets gelooft is toch geen maatstaf voor of het waar is of niet?????????????????????

wat een krom denken is dat zeg.

Het gaar om de argumenten. En in de officele verhalen zitten zulke enorme gaten.

Trouwens, als je de door mij genoemde psychopaten onderzoekt, dit is exact hun werkwijze:

1 probleem.
Creer achter de schermen een probleem en geef iemand anders de schuld

2 reactie
De reactie van de mensen is dat de regering met een oplossing moet komen,

3 oplossing

En die komen dan met de oplossing die deze mensen al bij voorbaar grag wilden. Het is bijna altijd een AFNAME VAN DE VRIJHEID!
precies wat die groep wil.

Wat is er nu niet te begrijpen aan??

Pindar

Pindar

09-05-2016 om 20:51 Topicstarter

Stenna

Ik zet mezelf niet te kijk, je leest blijkbaar niet en je zeurt maar, maar ik heb je uitgelegd, wel tig keer, waarom ik je geen rechtstreeks antwoord geef!

Dus blijf maar zeueren als je daar blijer van wordt,
Je bent nu net een enorm klein dreinend kind.
Weet dat je van mij geen reactie meer krijgt.

Renée

Renée

09-05-2016 om 21:15

dreinend kind

wie is hier nu een dreinend kind?
Jij toch Pindar?
Je kunt ook nog niet eens spellen.
Kijk, dit is een echte ad hominem. Want je gebruikt elke keer als je iets niet zint het begrip ad hominem, maar volgens mij weet je niet eens wat het inhoudt.

Ik ga het je ook niet uitleggen, dat moet je hier zelf opzoeken:
http://www.merriam-webster.com/dictionary/ad%20hominem

bieb63

bieb63

09-05-2016 om 21:56

toch nog eens

Pindar, ik heb even niet meer gereageerd, maar wel mee gelezen. En ik kom tot de conclusie dat er binnen een zelfde kringetje wordt rondgedraaid, waar niemand iets wijzer van wordt.

De vraag blijft: HOE worden wij 'wijzer'? Ik heb een tijdje geleden ingehaakt op jouw maan verhaal. Vond het een interessante gedachte, dus serieus gezocht naar dergelijke info. Gevonden. Én gelezen. Maar wat het punt is: HOE zou ik (of enig ander hier) als leek, niet natuurkundige of welk soort kunde en kennis in die materie dan ook, dan moeten kunnen aannemen dat dat dan ook zo is? Ik kan een heel ingewikkeld verhaal doorspekt met allerlei natuurkundige processen voor waar aannemen als ik dat wil. Ik kan het ook voor niet waar aannemen als ik dat wil. Maar het gaat niet om wat ik WIL, het gaat erom of ik het dan WEET. Of persoon x met een ingewikkeld verhaal komt over het traditionele maan verhaal, of persoon y met een ingewikkeld verhaal over een andere visie over de maan. IK kan daar met de beste wil van de wereld geen feitelijke conclusie uit trekken. Hoe zou ik dat moeten doen? Waarom zou verhaal x of verhaal y voor mij wel of niet waar zijn? Ik kan het nl. niet zelf onderzoeken, behalve lezen. En dan heb ik te weinig (sterker nog: geheel geen) kennis van de materie.
Kortom: je kunt mij naar een link verwijzen of mij verzoeken verder te onderzoeken, maar daarmee is voor mij (voor ons) nog steeds niets een waarheid of een vaststaand feit.

Stenna

Stenna

09-05-2016 om 22:11

bosbranden Canada

Pindar, je zeurt. Want je zegt al vijf keer dat je me uitgelegd hebt wat ons te doen staat en wat je zelf onderneemt en dat is niet zo.

Dan maar even meer concreet: Ik heb vanavond geskyped met mijn nichtje in Canada. Ze heeft zich uit haar huis laten evacueren, zit ergens in een opvang met niks en is danig overstuur. Ik heb geprobeerd haar gerust te stellen dat het niet echt is. Want dat is toch zeker ook een hoax?! Om mensen uit hun huis te krijgen en dat in te pikken? Wat zou jij doen: haar aanraden om gewoon terug te keren naar de zogenaamd “brandende” omgeving en haar haar zogenaamd afgebrande huis? En zeker niet te luisteren naar alle adviezen van de regering en brandweer en andere psychopaten? Dat is denk ik wat ze zou moeten doen, ook volgens Icke. Want de angst voor de dood is de beste manipulatie om ons te controleren, zegt hij. En de dood is sowieso een mythe. Als mijn nichtje dus haar gemanipuleerde ervaring ontstijgt en als oneindig bewustzijn gewoon teruggaat, neemt ze haar verantwoordelijkheid, nietwaar? Dat zou jij toch ook doen, gewoon terug gaan naar haar huis?

Kaaskopje

Kaaskopje

10-05-2016 om 01:26

Nog even terug naar eerder vandaag Pindar

Ik had dit nog liggen na jouw reacties waarin je erg veel plezier had. Ik heb ook nog reacties van anderen gelezen intussen.

Dat herinnert mij aan de vraag of jij dan totaal geen gebruik maakt van wi-fi? En ben je ondanks dat de WHO van mening is dat straling van je beeldscherm niet schadelijk is, niet bang dat ze je voorliegen?

Ten eerste fijn dat je even lekker kon lachen. Dat is gezond. Ten tweede: ja, ik blijf vragen of je antwoord geeft op de vragen die hier gesteld worden. Dat jij het in je hoofd gehaald hebt dat wij op commando van jou (en vertel nu niet dat we vrij zijn om te lezen wat je allemaal voor ons hebt neergezet, want zo komt het niet over) op onderzoek uit moeten gaan, terwijl wij dan verder maar moeten raden of we met onze bevindingen de informatie hebben gevonden die jij zo belangrijk voor ons vindt, daar kan ik niets aan doen. Stop dus met die gewichtigdoenerij over wat jij allemaal weet en wij niet, als je geen antwoorden wilt geven op de vragen die hier voorbij komen. Dan geloof ik gewoon niet dat je die antwoorden in huis hebt. En als je ze wel hebt en tien uur voor nodig hebt om het uit te leggen... ik zou zeggen, begin maar. Dit draadje loopt al 2 jaar. Die 10 uur kan er ook nog wel bij. Een samenvatting zou misschien wel iets fijner zijn. Wij zorgen voor onze eigen lunch.

Dus misschien kun je o.a. uitleggen waarom jouw theorie over spiritualiteit en een voortleven van ons bewustzijn wel waar is en de evolutie niet? En kom nu niet weer aan met dat de een of ander duister figuur dat in mijn hoofd gepompt heeft, dat heb ik nu genoeg gehoord. Ik vind het zelfs beledigend dat je aanneemt dat ik geen eigen keuzes over wat ik geloof en denk zou kunnen maken. Hoezo doe ik aannames en jij niet?

En kom eens met een antwoord op waarom we alternatieve genezers meer moeten vertrouwen dan reguliere artsen? Een eigenschap van alternatieve geneeskunde is dat het niet wetenschappelijk bewezen is, anders is het reguliere zorg. Ik benadruk bij deze vraag, dat ik wel weet dat in de reguliere zorg veel niet door de beugel kan. En ik vertel er ook nog bij dat onze hond vanwege iets pilletjes op plantaardige basis krijgt en dat helpt. Ik wijs het dus niet volledig af, maar ik zou het niet in mijn hoofd halen om in ernstige situaties alleen op plantjes en goedbedoelde handelingen van een natuurgenezer te vertrouwen.

En als je erbij blijft, dat het zo'n grote puzzel is dat je het hier niet kunt uitleggen, hoe weet ik dan dat jij de juiste conclusies hebt getrokken? Waarom ben jij bij uitstek wél in staat gebleken om die puzzel te ontrafelen? Heb je daar hulp bij gekregen?

"Nou en? Het aantal mensen dat iets gelooft is toch geen maatstaf voor of het waar is of niet?"===

Iets geloven, is sowieso nooit gebaseerd op bewezen waarheid. Wat ik geloof moet ook nog maar blijken.

"1 probleem.
Creer achter de schermen een probleem en geef iemand anders de schuld"

Dit komt me bekend voor. Jou niet? Jij creëert hier een gigantische probleem door te stellen dat het een grote schurkenbende is die ons zo heeft geprogrammeerd dat we hun leugens lijdzaam ondergaan en laten gebeuren en je geeft ons vervolgens de schuld dat we jou daardoor vragen stellen over waar jouw kennis op gebaseerd is. Begín er dan niet over! Zo schep je alleen maar chaos om je heen.

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 07:54 Topicstarter

ad & de diepe ontkenning in hypnose

Tsja, ik ben me bewust hoor van de door mij geplaatste ad hominems.

Deze waren expliciet gericht nar mensen die me tig keer hetzelfde vragen en maar blijven zeuren, zeuren , zeuren en zeuren, Zelfs na uitleg, idd net kleine kinderen.

Op sommige idioten (=ad hom.) reageer ik niet eens meer vanwege de
diepgaande stompzinnigheid.

Maar soi,

Als mensen er blijkbaar geen noeite mee hebben dat er een wereldwijd, dus globale, fascistische staat aankomt,waarbij nazi duitsland slecht KINDERSPEL was, wel ga dan vooral zo door,
Doe geen eigen onderzoek,en blijf verkeren in een diepgaande staat van hypnose.

TOT er op uw deur geklopt wordt.

(Het blijft echt fascinerend te zien hoe ver mensen gaan om zeer onaangename zaken te ontkennen, fascinerend!!)

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 08:15 Topicstarter

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

en neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik beschuldig niemand er van dat ie vragen stelt! Laat maar zien waar!

ECHT ONGELOOFLIJK HOE MEN CONTINUE IN STAAT IS OM ALLES TE VERDRAAIEN EN EROM HEEN TE DRAAIEN.

Ik zeg dat ik heb uitgelegd waarom ik het zo doe. EN dat mensen echt zelf in zalen moeten gaan duiken als ze het echt willen weten.

Maar dat doet men niet OMDAT

MEN HET NIET ECHT WIL WETEN!

Lekker voor uw kinderen en kleinkinderen die, als we niks doen, gaan leven in een extreem fascistische maatschappij,

U wilt voorbeelden zien hiervan?:

Bekijk de film: Equilibriun:

http://www.imdb.com/title/tt0238380/?ref_=fn_al_tt_1

en ook "The Hunger Games":

http://www.imdb.com/title/tt1392170/?ref_=nv_sr_2

De Hunger Games laat goed zien hoe Agenda 21 er uit gaat zien!
Geen auto's , alles per sneltrein, daar zie je de elite en de slaafjes.

Ook de film

Elysium

http://www.imdb.com/title/tt1535108/?ref_=nm_flmg_act_12

Geeft los van de sci-fi een goed beeld van de komende sociale structuur.

De psychopathen zetten hun zaken op films en dit heet:

predictive programming

Zodat ons onbewuste er straks al aan gewend is aan deze komende
fascistische rotzooi!

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 08:18 Topicstarter

bieb63

Doe aub geen moeite meer, want ik lees je stukjes tekst nu toch totaal niet meer. Sla ze meteen over namelijk.

Dus het is echt zinloos meisje, om er je energie in te stoppen,

Zonde hoor.

Dag, dag.

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 10:13 Topicstarter

inhameren

Uiteraard blijf ik het er inhameren:

"Five kids ripped from family after veteran father pursued cannabis treatment for PTSD: 'They're using my kids as a pawn to take away freedoms I fought for'

Learn more: http://www.naturalnews.com/053960_cannabis_legalization_veteran_medical_police_state.html#ixzz48ErHXTvn
"

"http://www.naturalnews.com/053960_cannabis_legalization_veteran_medical_police_state.html"

Niks aan de hand hoor.

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 10:16 Topicstarter

slimme steden

Singapore Is Taking the ‘Smart City’ to a Whole New Level

http://www.wsj.com/articles/singapore-is-taking-the-smart-city-to-a-whole-new-level-1461550026?

walg, walg, walg

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 10:19 Topicstarter

ook agenda 21 in nederland!!!

Zo is men bv in Assen al een en het ander aardig aan het verprutsen!!

http://www.sensorcity.nl/

Sensor City is een ambitieus project waarin een grootschalig stedelijk meetnetwerk is gerealiseerd waarmee verschillende, praktisch bruikbare, toepassingen van complexe sensorsystemen kunnen worden ontwikkeld. Als proeftuin en etalage voor toepassing van sensorsystemen vormt het een faciliteit die uniek is in de wereld.

walg, walg, walg.

let op, straks de 'slimme sto"f"!!!!!

agenda 21 wil namelijk een inventaris van ALLES! inclusief U en uw kinderen!

Ach ja, Hitler's natte droom lijkt nu toch door de techniek uit te komen!!!!

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 10:20 Topicstarter

zelf rijdende auto's

En dan de zelfrijdende auto's

Hmmmm waarvoor zal dat nu weer zijn? Toch niet 'controle' eh?

Hmmm

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 10:24 Topicstarter

predictive programming

En U dacht echt dat films alleen entertainment zijn?

welnee, zoals ik al eerder schreef: predictive programming

voorbeeld:

"Minority Report"
http://www.imdb.com/title/tt0181689/?ref_=fn_al_tt_1

Ahum:

Crime prediction software used to prosecute people for misdeeds they have yet to commit

http://www.naturalnews.com/053373_future_crime_detection_software_predictive_models.html

Maar is echt toeval hoor?!

Waarom onderschrijven zoveel mensen de toeval-theorie??

mind control? programmering? hmmmmm

Imogen

Imogen

10-05-2016 om 10:26

pindar

Je moet niet alles geloven wat je leest.

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 10:41 Topicstarter

ontkenning

Imogen

Doe ik niet eens. en zelfs dan is het nog erger dan je maar kan vermoeden.btw dit is weer een ad hominem. Je hebt het weer over mij en niet over de informatie an sich. Schijn toch extreem moeilijk voor je te zijn!

Je wil natuurlijk erg graag dat het niet waar is, dat begrijp ik, maar het is natuurlijk ook een vrom van lafheid.

Maar ja, ik schreef het al eerder:

Denial isn't only a river in egypt.

Cheers!

Noet

Noet

10-05-2016 om 10:43

Pindar

jij wilt dat wij geloven dat wat jij leest de waarheid is.
Maar wij willen precies hetzelfde van jou.
Dat botst, heb je het nu nog niet door.

Wij trekken andere conclusies uit de links die jij ons laat lezen. Maakt dat jouw conclusie beter dan die van ons, dacht het niet.

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 10:50 Topicstarter

Noet

Ook jij leest mijn berichten niet, niet goed en selectief.

Ik heb ergens iets geschreven over waarom ik het hier schrijf.

Uiteraard lekker over heen gelezen.

Ga eens spitten of zo.

En natuurlijk snap ik dat men het niet met mij eens is!

DAT IS JUIST DE REDEN DAT IK HET HIER NEERZET,OH SLIMMERD!!!

(de mensen zijn diep geprogrammeerd)

Maar ,
ZUCHT ZUCHT ZUCHT ik heb al eerder geschreven

dat ik alleen de informatie neer kan zetten, niet meer en niet minder. Maar dat blijf ik niet ad infinitum herhalen uiteraard.
wat mensen met de info doen is niet aan mij. Gelukkig maar

WIL JE AUB VOLGENDE KEER VOOR JE REAGEERD MIJN POSTINGS BETER LEZEN?

man o man.

Kaaskopje

Kaaskopje

10-05-2016 om 13:48

Pindar

Je mag ondertussen wel tutoyeren hoor.

Ik was gister met iemand anders in gesprek over zaken die wel passen bij wat jij allemaal zegt. Later stuurde deze persoon een stuk tekst door van hemzelf, die ik gelezen heb. Hij blijkt al een heel boekwerk bij elkaar geschreven te hebben, maar deel 5 heb ik nu dus kunnen lezen. Samenvattend komt het erop neer dat ik begrijp wat hij vertelt en snap dat hij bepaalde idealen heeft. Het zou mooi zijn als de wereld eruit kon zien zoals hij wil. Maar ik ben mijn idealisme in dat opzicht wat kwijtgeraakt en ben realistisch. Een ideale wereld krijgen we niet.

Door hoe je uit de bocht schiet met behoofdletterde schreeuwerij en je gebruik van U, raak je me steeds verder kwijt. Ik doe al een hele tijd mijn best om zo vriendelijk mogelijk met je om te gaan, maar het wordt moeilijk.

Ik kan je vooral aanraden om geen films meer te kijken waardoor jouw angst en ongerustheid groter wordt.

Wat zelfrijdende auto's betreft: men weet zonder die auto ook al heel wat van je hoor. Ik snap nooit waarom mensen zo moeilijk doen over dat geregistreerd wordt waar je bent geweest. Alleen al door te tanken is dat te enigszins te achterhalen. En als je ergens anders pint, hopla... staat genoteerd. Of betaal jij overal contant?

Je blijft maar herhalen dat je het niet voor niets zo doet als je doet. En ondertussen ga je op niets in. Ik krijg een en al geschreeuw terug gestuurd, raar toegesproken met hoofdletter U en ik blijk wéér tegen een muur gepraat te hebben. Mag ik dat gek vinden? Tot nu toe heb ik amper iets gelezen waardoor ik het beeld krijg met een geestelijk stabiel persoon te 'spreken'.

Google eens op hoogmoedswaanzin.

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 14:00 Topicstarter

kaaskopje

VOOR DE ALLERLAATSTE KEER

IK HEB GESCHREVEN WAAROM IK NIET OP ALLES IN GA!

WAAROM BLIJT U ZO ENORM DOORZEIKEN?

NIKS BETERS TE DOEN?

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 14:10 Topicstarter

contant

en o ja, ik betaal overal waar ghet kan contant

en waarom?

om te voorkomen dat we een cashloze maatschappij worden.

Dan is namelijk het hek van de dam!

Helaas is dat wel het doel van die gekken.

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 14:20 Topicstarter

1984

Als mensen echt, echt echt interesse hebben, en ik vermoed gezien de enorm negatieve reacties hier van niet. Men blijft blijkbaar liever het koppie in het zandje steken en begrijp me goed, dat is Uw goed recht! Niet verstandig, maar van een brug afspringen is ook uw goed recht,

Maar ach,

Lees "1984" maar eens! 1984 laat heel duidelijk zien wat er aan komt en vermoedelijk wordt het zelfs nog erger dan dat.

Not Just Surveillance — Three Current Phenomena Exposing 1984 As An Instruction Manual For The State

http://www.activistpost.com/2016/05/not-just-surveillance-3-current-phenomena-exposing-1984-as-an-instruction-manual-for-the-state.html

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 14:23 Topicstarter

overpopulatie

O ja, en dan dat geschreeuw over overpopulatie!

Denken mensen nu echt nog steeds dat er te veel mensen op deze planeet wonen?

Dan heeft U toch echt de propaganda geslikt want het is aantoonbaar onwaar.

Imogen

Imogen

10-05-2016 om 15:53

Pindar

'WAAROM BLIJT U ZO ENORM DOORZEIKEN?

NIKS BETERS TE DOEN?'

Die vraag kan ik jou ook stellen ...

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 16:48 Topicstarter

spreekwoord

ja maar je kent spreekwoord, he?!

rode krullenbol

rode krullenbol

10-05-2016 om 17:52

Waar blijft de liefde?

Onwillekeurig heeft zich een beeld van jou opgedrongen aan mijn geestesoog, dat zelfs kwaadaardiger is, dan het al dan niet denkbeeldige complot waarop dat jij ons hier de neuzen drukt. Dat krijg je er nu van! Het is mij niet in de kouwe kleren gaan zitten: te zijn opgevoed door een moeder met een nog zwartgalliger levenshouding dan jij.

Vermoedelijk zal het mij weinig tot geen moeite kosten om jou ervan te overtuigen, dat zoiets bestaat. Jij hebt immers als geen ander stilgestaan bij alle mogelijke mentale gevolgen van het nazisme op kleine kinderen, ook in de latere fasen van hun leven?

Alles goed en wel; ik zie mij helaas voor een duivels dilemma geplaatst. Want wat als ik mij de vrijheid zou permitteren om onverbloemd mijn indruk van jouw persoon te verwoorden? Vergelijkbaar met hoe jij je uitlaat over bepaalde medemensen? Dan maak ik mijzelf precies schuldig aan wat ik jou nu juist hartgrondig verwijt: het vrijblijvend spuien van gratuite, stigmatiserende haatpraat.

Natúúrlijk zou ik mijn verhaal baseren op persoonlijke levenservaring. Maar zolang als jij voor mij slechts een anonieme schrijver op dit forum bent, draagt welk oordeel ik dan ook zou vellen over jou een tamelijk hoog speculatief gehalte. Bovendien! Zelfs als ik jou persoonlijk zou kennen – hetgeen overigens strikt genomen niet valt uit te sluiten – heb ik de nodige voorzichtigheid te betrachten bij het trekken van vergaande conclusies.

Ja, ja; vergaande conclusies over personen behelzen een hele uitdaging. De vertegenwoordiger ervan dient naast een goede onderbouwing over de juiste communicatieve vaardigheden te beschikken om zijn medemens, voor zover nodig, te overtuigen van zijn gelijk. Tenzij hij zich binnen de jungle van een roddelcircuit bevindt, uiteraard. Daar gelden heel andere wetten.

Toch zal men ook daar wel letten op wie wat zegt.

Jij laat de uitleg van de complottheorie die je aanhangt wijselijk over aan lieden die je op dit punt superieur zegt te achten aan jou. Eerlijk en bescheiden? Ik waag het te betwijfelen.

Ik ben zo vrij geweest e.e.a. voor te leggen aan mijn moeder. In de privésfeer van haar appartement heeft zij zich onomwonden uitgelaten over zowel de door jou te berde gebrachte kwestie als jouw persoon. Je complottheorie deed haar benadrukken, dat ook Adolf Hitler en de zijnen complotdenkers waren, die nota bene zelf een satanisch complot smeedden. Over jouw persoon vroeg zij zich het volgende af. “Wat te denken van iemand die zich enorm opwindt over het ongestraft blijven van seksueel misbruik van kinderen en daarbij een voorstelling van zaken geeft, alsof het slechts om hooggeplaatste daders gaat? Is dat een heerschap die daar persoonlijk slachtoffer van is geweest, of een zedendelinquent die de perverse behoefte gevoelt hetzelfde te kunnen doen?”

Dat is nogal een vraag, hè?

En dan heb ik er nog een paar voor je: vanwaar eigenlijk jouw verbeten houding naar het lezerspubliek hier? *Waar blijft de liefde?*

Rode krullenbol

Ter illustratie van een liefdevoller manier van waarschuwen:


https://youtu.be/y8pvXLVu8Yk

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 18:07 Topicstarter

Deze Ad Hominem heeft gewonnen. Gefeliciteerd!

ach ja, wederom een schat aan ad hominems.

en ach het kan altijd liefdevoller , tuurlijk.

Maar ach geldt dat dan ook niet voor de reacties naar mij toe?

Hmmmm

Onderzoek gewoon eens wat ik zeg en zie dat ik het over FEITEN heb,

En zie de Liefde die zit in he feit dat ik mensen probeer te waarschunwen. Misschien op een botte manier, misschien op een verkeerde manier, maar dat, het waarschuwen. is zeker mijn intentie.

Het is heel simpel hoor,

Als we dit niet stoppen zitten we straks in een Orwelliaanse staat.

dat mensen hiervoor waarschuwen Liefdeloos is, ontgaat me ten enen male.

En deze is helemaal SMERIG & GENEEN van je:
(zo smerig en gemeen dat ik hem in hoofdletters moest zetten!!!!!!!)

" en daarbij een voorstelling van zaken geeft, alsof het slechts om hooggeplaatste daders gaat?"

Ik heb gezegd dat er zeer veel hoogwaardigheidsnekleders idd pedofiel zijn. Niet allemaal , maar zeer veel en hoe 'hoger' hoe groter de kans dat het pedofielen zijn, want de top wordt geleid door satanisten en pedofilie is een belangrijk onderdeel van dat satanisme.

Nou, let goed op; IK HEB NERGENS GESCHREVEN DAT PEDOFILIE ALLEEN VOORKOMT BIJ HOOGGEPLAATSTE HEREN!
Ik weet dat het in alle lagen voorkomt.
Ik heb zelfs de slachtoffers gesproken en gezien!!
Maar dat is heel simpel niet het topic hier!

DUS breng ik dat niet ter sprake.

En ik ben wederom versteld van hoe een en ander verdraaid kan worden en iemand meteen als kwaadaardig weg zetten, terwijl de de persoon totaal niet kent! TENZIJ JE DEZE BELANGRIJKE INFORMATIE WIL ONTKENNEN!

Maar ook hier, je speelt veel liever op de persoon, dat ik niet deug, kwaadaardig en gemeen en weet ik niet wat ben, maar je hebt wss niet eens een blik geworpen of gecheckt of er ieYs waar is van de informatie die ik hier neerzet.

btw Gefelicteerd, je bent de eerste met de meest uitgebreid Ad Hominem.

Man o man.

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 18:13 Topicstarter

simpel

"En dan heb ik er nog een paar voor je: vanwaar eigenlijk jouw verbeten houding naar het lezerspubliek hier? *Waar blijft de liefde?*

Simpel, kijk eens naar de krankzinnige reacties naar mij als persoon.
Er wordt continue op mij als persoon gespeeld, en niet naar de info gekeken.

Zou dat er misschien iets mee te maken hebben?

wie weet, vraag het maar weer aan je mama!

Val dan niet alleen mij aan, o slimpie!

Maar ach, nlijkbaar lees ook je mijn postings niet echt goed, he?!

"
btw Liefde is niet altijd 'zacht'. Als er een vrachtwagen op een kind afrijdt, trek je het kind zo snel mogelijk weg, of ga je een liefdevolle dialoog aan met het kind in de hoop,,, nou ja snapt me wel. of..?

Man o man o man.

Pindar

Pindar

10-05-2016 om 18:21 Topicstarter

omdraaien & ontkenning

Laten we het eens omdraaien.

Mensen denken blijkbaar dat er geen orwellianse wereldstaat aankomt.

Hmm,
-de camera's dan? en kom aub niet aan met 'veilighied'
-alle info's op pc's smartphones etc wordt vastgelegd.
-dan is er agenda 21 die zorgt dat we in slimme steden gaan wonen
onder de leugen van global warming
-voor je paspoort heb je een vingerafdruk nodig.
(maw je wordt behandeld als crimineel!(
-o ja , de belastingem , nb een communistische constructie!
-glasvezelkabel! voor niks! Voor niks?? stinkt hoor!

kijk gewoob eens om je heen!

ach k en ga zo maar door, dus, zo vraag ik me echt af, waarom zijn mensen er zo diep van overtuigd dat er geen fascistische staat aankomt? Waarom deze massale ontkenning?

Angela67

Angela67

10-05-2016 om 18:21

ontkennen

het is prettiger te ontkennen, want ik vind de mensen die zoals jij zijn enger dan de mensen die het tegendeel beweren.
Dus als je het beter zou inpakken . . .
gr Angela

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.