Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

school is er om de kinderen dom te maken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Stenna

Stenna

08-05-2016 om 22:51

huh?

"Ik heb gezegd wat je kan doen."

Nee. Wat dan? Je kunt niet lezen. Ik bedoel niet het onderzoek doen en de video's kijken om te zien dat je gelijk hebt, dat heb ik al gedaan. Nu gaat het om concrete actie om een einde te maken aan wat er aan de gang is en mijn kinderen te beschermen. Hoe doen we dat?

Het zou dom zijn om steeds te herhalen wat er allemaal mis is en anderen te waarschuwen dat ze later aan hun kinderen verantwoording moeten afleggen als jezelf geen plan hebt wat er aan te doen. Dus ik neem aan dat je dat wel hebt en ook al uitvoert. Wat is het? Kunnen we meedoen of zouden dat moetne doen?

Ik ben serieus hoor, "je begint flauw te worden" is een ad hominem.

Kaaskopje

Kaaskopje

09-05-2016 om 01:11

Ely

Ja waarom blijf ik reageren? Omdat ik het best boeiend vind. Niet alles wat Pindar zegt, maar zijn heilige geloof in dat hij het allemaal veel beter begrijpt dan wij dat doen.

Ik heb me inderdaad al een paar keer voorgenomen om het er verder te bij laten, maar ik merk zelf ook dat ik daar niet erg standvastig in ben. Ik zeg het dus ook maar niet meer.

Kaaskopje

Kaaskopje

09-05-2016 om 02:04

Pindar

Ik lijk eindelijk iets te hebben gelezen waar we het over eens kunnen zijn. Auto's kunnen inderdaad allang op water rijden, maar met al die olievaten zo her en der op de wereld, zijn we daar nog niet aan toe. Maar zelfs Saudi Arabië heeft bedacht dat ze die afhankelijkheid van olie moeten aanpakken. Afkicken dus eigenlijk. Dat is een belangrijk inzicht, want als ze alles laten zoals het is, wordt het een puinhoop als hun economie niet meer op olie kan draaien.

Ik kan ook een eind met je mee wat betreft de farmaceutische industrie, maar dan het geheel. Welke beslissingen worden genomen, welke belangen spelen allemaal mee, waarom mogen apothekers geen eigen pillen meer draaien, waarom mag een verzekeraar bepalen wie wat mag krijgen, etc.. Als je daar kritisch over bent, begrijp ik dat. Maar wie zijn 'deze lui' in "Deze lui beschikken over veel betere mogelijkheden dan wij qua genezen van kanker en allerlei andere ziektes". Er zijn geen oprichters van de farmaceutische industrie die nu nog leven. Het eerste pilletje wat je onder farmaceutische industrie kunt scharen is het aspirientje en dat was in 1899. Of bedoel je die niet'? Wie is dan (met namen graag) die maffia? En waar heb je gevonden dat ze homeopathische middelen gebruiken?

Zaken als vrije energie, wit licht en onsterfelijk bewustzijn zijn niet aan mij besteed, daar geloof ik allemaal niet in. Na grondig onderzoek overigens. Kun je ermee leven dat mensen niet geloven in wat voor jou wel geloofwaardig is?

Nou morgen maar weer verder.

Pindar

Pindar

09-05-2016 om 07:58 Topicstarter

kikker

Kun je ermee leven dat mensen niet geloven in wat voor jou wel geloofwaardig is?

Blijkbaar lees je biet goed.

Ik heb geschreven dat ik hier de informatie neerzet,

Wat mensen er mee doen is niet aan mij.

Natuurlijk kan ik er mee leven! Dat heet nl: vrijheid.

Alleen vraag ik me af hoe lang we dat nog hebben.

Mijn visie is dat de meeste mensen hier de kikker zijn die niet doorheeft dat ie , langzaam maar zeker, gekookt wordt en dus blijft zitten.

Maar idd dat is de keuze van de kikker.

Ik kan alleen op het vuur etc wijzen. Als de kikker zichzelf voor de gek wil blijven houden, moet ie dat maar doen.

mieke

mieke

09-05-2016 om 08:47

pindar

Je hebt nog steeds niet verteld wat wij dan moeten doen. En wat doe je zelf?

Pindar

Pindar

09-05-2016 om 08:54 Topicstarter

mieke

Je begint te zeuren, want ik heb jou en anderen een paar keer verwezen naar iets!

en daarin wordt zeer duidelijk dat het zo totaal niet werkt.

Maar ja, als je dat niet wil, wel mij best, maar hou dan wel op stompzinnige vragen te stellen, waar ik al een paar keer op geantwoord hebt.

Snap ie?

Pindar

Pindar

09-05-2016 om 08:56 Topicstarter

Kaaskopje.

Dat je niet gelooft in onsterfelijk bewustzijn. mij best.

Maar dat je dat doet NA onderzoek is gelul & geleutel

Je hebt NIKS onderzocht. start eens bij de website die ik noemde.

mieke

mieke

09-05-2016 om 09:06

pindar - niet zo bot reageren

Het kan allemaal wel wat vriendelijker. Volgens mij stel ik een normale vraag dan verwacht ik ook een normaal antwoord. Jij probeert iets duidelijk te maken en ik ben oprecht belangstellend.

Dus, nee, het is mij niet duidelijk. Uit de brei aan links is het mij en nog meer mensen niet duidelijk waar dan staat wij wij moeten doen. En wat jij zelf doet.

Misschien toch nog een keer duidelijk herhalen.

Pindar

Pindar

09-05-2016 om 09:07 Topicstarter

kaaskopje en de rest van je vragen

Ok, wel je hebt wat gevonden. prima

(Btw, het gaat er niet om of ik het beter weet, want dat intresert me niet, het gaat me er alleen om of het waar is of niet waar.)

En, ik wou het liefst dat het niet waar was. Maar ja dan hou ik mezelf enorm voor de gek.

Verder heb ik gezegd dat je verder zult moeten onderzoeken want het is een te grote puzzel voor hier. Dus ga gewoon door als het je intreseert en doe je eigen onderzoek.

Ik ga niet en wil niet op alle vragen hier antwoorden geven.
Als je weet hoe dit gebied in elkaar steekt is het niet te doen.

Zou ik je face a face spreken zou ik dat wel proberen, maar dan zou ik je ook vragen zo'n 10 uur uit te trekken, om het allemaal goed uit te leggen.

Dat komt vnl. omdat bijna alles, ook zaken die op het eerste gezicht niks met elkaar te maken hebben, met elkaar verbonden zijn.

Pindar

Pindar

09-05-2016 om 09:13 Topicstarter

mieke & sorry

ok dan, sorry voor de botheid. ik dacht echt dat je aan het 'vervelen' was, is dat niet zo dan biedt ik opreccht mijn verontschuldigingen aan.

Ga terug naar de link van de videocast van David icke en bekijk deze.
Echt, daar wordt het beter uitgelegd dan ik kan.

wat ik zelf doe is o.m. mensen inlichtten zoals hier, maar ook in mijn omgeving.

Ook zorg ik voor redelijk goed eten, liefts niet uit de supermarkt,
liefts rechtstreeks bij de boer,

Ik bestudeer dit gebied nog steeds zeer diepgaand, Als je er nooit naar gekeken heb, heb je ook geen idee hoe diep
het konijnenhol' gaat.

en zo meer.

Alleen waarom wil je dat in godsnaam weten?

IK wil hier niet steeds ter discussie staan, en dat doe jij eigenlijk hier ook weer.

Het gaat om de informatie en zeker niet om mij.

Pindar

Pindar

09-05-2016 om 09:19 Topicstarter

mieke & bot

en over die botheid, waarom vraag je dat wel aan mij om inder bot te zijn, maar niet aan de anderen die niet anders lijken te kunnen dan bot te reageren op mij, Sommige wilden zelfs dit draadje sluiten omdat ze niet willen inzien dat wij echt door satanisten worden geregeerd.

Vandaar dat 9-11 geen probleem is voor deze psychopathen.
3000 doden? wat is het probleem.
psychopaten hebben dan ook geen empathie.
Dus een kernbom op wat vrouwen & kinderen? Geen enkel probleem voor deze door en door achterlijke gekken.

Kaaskopje

Kaaskopje

09-05-2016 om 14:19

Ho Pindar

Jij kunt niet bepalen wanneer iemand voldoende heeft onderzocht of er meer tussen hemel en aarde is. Ik heb daar zoveel websites over bezocht, dat ik je dat echt niet meer zou kunnen noemen. Ik heb er niet meer nodig om mijn mening nogmaals te bevestigen. Ik geloof in de evolutie en dat de mens steeds verklaringen en rituelen heeft gezocht om er mee om te kunnen gaan. We ontstaan door een biologisch héél knap 'kunstje' en stoppen er ook weer mee door ziekte, ouderdom, of pech. Klaar uit. Voor mij dan. Jij mag dromen over het witte licht en een gezellige samenkomst van bewustzijnen hoor.

Als iemand de bewuste keus maakt om van een christelijke achtergrond over te stappen naar atheïst, kun je gevoegelijk aannemen dat diegene daar grondig over nagedacht heeft en dat dat niet van de ene dag op de andere is gebeurt.

Zie je nu niet hoe dwingend je mensen jouw mening opdringt? Ik heb een andere mening, dat vind je maar niks, waardoor je het nodig vindt om mij aan het werk te zetten op de door jouw genoemde websites. Je verwijt anderen manipulatie, programmeren e.d., maar doe je zelf niet net zo? Je lijkt te denken dat als ik maar vaak genoeg zeg wat ik vind en wat ze moeten lezen, gaan ze het vanzelf van mij aannemen. Zo werkt dat niet, wat mij betreft.

Kaaskopje

Kaaskopje

09-05-2016 om 14:54

Pindar

"Verder heb ik gezegd dat je verder zult moeten onderzoeken want het is een te grote puzzel voor hier. Dus ga gewoon door als het je intreseert en doe je eigen onderzoek."

Als ik zeg dat ik een bepaalde opvatting ergens over heb, word ik afgekat door jou omdat het niet in jouw straatje past dat ik door mijn eigen onderzoek andere conclusies heb getrokken. Je doet in dit draadje niet anders dan mensen beschuldigen van gebrek aan onderzoek, omdat je niet wilt accepteren dat mensen op iets anders uitkomen dan jouw waarheden.

Als je wilt dat we jouw denkwijze kunnen volgen, zul je toch eens met wat op tafel moeten komen. Jij wil dat wij iets van jou aannemen, dan zul je toch van je luie toren af moeten dalen om daar je best voor te doen. Stellen dat wij jou daarin tegemoet moeten komen is de omgekeerde wereld. Wij willen niet door jou overtuigd worden, jij wilt óns overtuigen.

"Deze lui beschikken over veel betere mogelijkheden dan wij qua genezen van kanker en allerlei andere ziektes."

- Ik heb gevraagd wie die lui zijn, maar op elke vraag die ik en anderen stellen, geef je als antwoord dat je daar allemaal niet op in kunt gaan en dat we dat zelf maar moeten onderzoeken. Het gaat míj er bij deze vraag om dat ik wil weten wie 'die lui' zijn. Daar kan ik niet op googlen.

Ik ga op veel idioterie niet eens meer in, want dat wordt echt zinloos.

- Heb je in de gaten, dat ik en anderen al heel lang niets anders doen dan op jóuw idioterie in te gaan? (Als jij die termen mag gebruiken, dan vind je het van mij ook akkoord.) Toch blijf ik in je geïnteresseerd. Meer om je gedrag, dan om wat je zegt. En ja daarmee maak ik het persoonlijk. Ik heb het steeds niet al te letterlijk zo willen zeggen, maar ik maak me zorgen over het feit dat je de kans krijgt om anderen te beïnvloeden met jouw gedachtenwereld. 10 Uur naar je luisteren met een gezonde lunch, pfff... die mensen zijn helemaal murw en weten aan het eind van de rit niet meer wat ze zelf bedacht hebben of door jou erin gestampt is. Vast met een voldaan gevoel door de goede maaltijd, dat neem ik direct aan.

Pindar

Pindar

09-05-2016 om 15:05 Topicstarter

niet eens

Nou niet met alles eens en ik kan zeker bepalen of iemand iets wel of niet voldoende onderzocht heeft. Wat ik idd niet kan bepalen is wat of hoe iemand denkt, maar dat is wat anders dus.

Verder schrijf je over de evolutie-theorie, waar ik lang in geloofd hebt, want je wordt er op school mee doodgegooid.
Maar de (macro) evolutie is echt enorme kul, opgezet door de Lunar Society met als doel ,ons, het peupelvolk, wij dus, ver weg te houden van enige spiritualiteit. Zoals bijna alle mainstream theorien zijn opgezet door de door mij genoemde psychopathen!
Zoasl bv de quantumtheorie-hoax, de relativiteits-hoax, de zwarte gaten hoax, de atoom-hoax, de gravitatie hoax de comsom hoaxm en ga zo maar door, Echt, de geest van onze kinderen wordt volgepleurd met rotzooi waardoor ze op een gegeven ogenblik niet meer helder kunnen denken en zien. En btw de meeste zijn nu toch te afhankelijk van hun 'smartphone'.
Echt hoor, deze wereld is echt superknettergek (by design!) en een beschaving kan je het al helemaal niet meer noenmen!
Zoals Gandhi al zei!

Pindar

Pindar

09-05-2016 om 15:08 Topicstarter

Kaaskopje

aannames, aannames, aannames, aannames, aannames. ad infinitum.

Dat is echt het enige wat je doet en Ely heeft je er ook al opgewezen.

Je doet heel veel aannames en ondertussen heb je echt geen idee waar je het over hebt.

En ja, je mag het van mij noemen zoals je wilt. 'idioterie' is goed hoor.

Kaaskopje

Kaaskopje

09-05-2016 om 17:17

Dan neem ik maar van alles aan

Goed hoor. Maar dan zitten we dus op een dood punt. Jij gaat nergens op in. Hoe komen we hier nu uit?

Kaaskopje

Kaaskopje

09-05-2016 om 17:26

Pindar

Verder schrijf je over de evolutie-theorie, waar ik lang in geloofd hebt, want je wordt er op school mee doodgegooid.===

Ik ben deels opgegroeid in de jaren '60 en ging naar christelijke lagere scholen. Dacht je dat ik daar werd platgegooid met de evolutie-theorie? ) En mijn familie ging twee keer naar de kerk op zondag, dus daar heb ik het ook al niet van.

Maar Pindar, jouw opvattingen zijn toch ook theorieën? Waarom is jouw theorie meer waar dan andere theorieën?

Ik krijg de indruk dat je je eigen problemen op de jeugd projecteert. "Echt, de geest van onze kinderen wordt volgepleurd met rotzooi waardoor ze op een gegeven ogenblik niet meer helder kunnen denken en zien. "

Ik typ een heleboel op; mijn smartphone overigens.

Kaaskopje

Kaaskopje

09-05-2016 om 17:57

Die hoorde niet in mijn tekst.

Pindar

Pindar

09-05-2016 om 18:04 Topicstarter

kaaskopje

vrag je het nu al weer????????????????????????????????/

en smartphone??? lekker hoor, heel gezond echt.

Pindar

Pindar

09-05-2016 om 18:27 Topicstarter

projecteer

lol

Ik projecteer mijn eigen problemen op de jeugd????????????????????????????????

ONGELOOFLIJk, wat mensen al niet doen om sommige dingen maar niet te hoeven zien.

En deze onzin had ik echt nog niet eerder gehoord.

Bedankt! ha ha ha ha ha wat een enorme kul!

Pindar

Pindar

09-05-2016 om 20:00 Topicstarter

Pindar

Pindar

09-05-2016 om 20:11 Topicstarter

nazi nederland

Een voorbeedje:

"Is het zo gek om het woord nazi te gebruiken met betrekking to Europa en Amerika? In het artikel van Truthseeker1313 leest u niet alleen dat de familie Bush via de Union Banking Corporation en IG Farben Adolf Hitler financierde, u leest ook hoe Nederland met Prins Berhard een sleutelrol speelde in het wegsluizen van honderden Nazi topfiguren via de KLM. Hiervoor gebruikten ze reisdocumenten van het Nederlandse Rode Kruis. Ook het Nederlandse concern Philips werkte intensief samen met de Gestapo tijdens de oorlog. Maar veel erger is het om te lezen hoe Prins Bernhard feitelijk het Nazi-regiem voort wilde zetten via eerst de Benelux, daarna Europa en in wereldverband via de Bilderberggroep. Nederland speelde dus een sleutelrol in de onopvallende voortzetting van het Nazi-regiem. De Bush familie duikt ook steeds weer op."

http://www.martinvrijland.nl/2016/05/05/bevrijdingsdag-vieren-weet-u-wel-wat-u-viert/

nazi is dus ALIVE AND WEL !!!!!

geen antwoorden

Dat er geen antwoorden komen en alleen maar met linkjes wordt gestrooid en quotes aangehaald (en zelfs die niet altijd juist, ook nog eens), komt volgens mij omdat Pindar zelf gewoon niks te zeggen heeft. Nooit enig originele gedachte gehad, nooit zelfs een mening geformuleerd. Alleen maar nablaten wat anderen verzonnen hebben, meer kan hij niet.
Ik vermoed een heel eenzame figuur zonder relatie, vrienden, baan. En ik denk ook dat hij helemaal niet gelooft in alle onzin die hij hier neerzet, maar dat hij 'leeft' op de reacties die hij oproept. Dat hij denkt: "ha, die domme moeders die steeds maar happen!", en dan voelt hij zich heel slim en verheven. Voor even dan...

Volgens mij het beste om deze persoon niet meer te 'voeden'. Laat hem maar weer op zoek naar een ander forum. Hier is alles nu wel gezegd (meer dan eens).

Pindar

Pindar

09-05-2016 om 20:15 Topicstarter

zout maar op & IDIOOT

wel, wel,wel, wel, wel

Wederom wordt de persoon weer eens aangevallen!

Niks gezegd? ha ha ha ha nu zeg ik gewoon dat je IDIOOT bent want ik heb TIG keer geschreven waarom ik dit zo doe!

Dus je doet gewoon IDIOOT nu!

als het je niet bevalt, zout dan aub een km op! dank u!

Pindar

Pindar

09-05-2016 om 20:19 Topicstarter

hoax

Een ander ding nu. Denken mensen hier nu cht dat de aanslagen op Brussel Zaventem echt geen hoax zijn? en die in Parijs? etc etc.

Gewoon de hagliaanse dialectiek om ons door middel van manipulatie onze rechten af te staan. Zogenaamde veiligheid voor vrijheid!

Maar als het allemaal een hoax is, waarom dan je vrijheid inleveren?

Net als ISIS, made in the USA (lees:pentagon)

ALLEMAAL manipulatie tools!

vlinder72

vlinder72

09-05-2016 om 20:31

Andersom pindar

Ik denk dat er maar een paar mensen zijn die denken dat die aanslagen een hoax zijn. Jij leeft niet in deze realiteit. De mensen die jij volgt op internet zien overal een complot in.

Als er mensen nergeschoten worden in een theater dan worden die mensen echt doodgeschoten. Het is buitengewoon bot naar de nabestaanden en overlevenden om dan te zeggen dat het niet echt was. En dat iedereen nog gewoon leeft en heel blij ergens op een onbewoond eiland verder leeft.

Net als die Dankbaar die maar niet ophoudt en continu maar weer nabestaanden kwetst door zijn obsessie met de dood van een 16 jarig meisje. Hoewel jij vast een fan bent van die man.

Stenna

Stenna

09-05-2016 om 20:33

ok kikker moet uit de pan springen

als hij merkt dat hij gekookt wordt. En wij moeten dus zorgen dat ze geen aanslagen meer faken om ons voor hun karretje te spannen. Maar ik zie Icke in zijn filmpjes niet uitleggen hoe we zulke "aanslagen" (of chemtrails) kunnen tegengaan. Ik denk dat we een paleis revolutie moeten starten en een hele groep machthebbers, koningshuis en de Bush familie van hun troon moeten gooien. Toch? Zijn daar al initiatieven voor in jouw kring, of moeten we nog van voren af aan beginnen? Waar zullen we dan beginnen?

Stenna

Stenna

09-05-2016 om 20:35

oftewel

kom eens met wat actie, als je het serieus meent allemaal, in plaats van dat geblaat en je tijd verdoen met filmpjes kijken. Dat gaat de wereld niet veranderen!

Pindar

Pindar

09-05-2016 om 20:43 Topicstarter

Stenna

Je zeurt weer en gaat er vanuit dat ik alleen filmpjes kijk.
Wederom maak je jezelf belachelijk met dit 'argument'

Stenna

Stenna

09-05-2016 om 20:48

geen argument maar een vraag

Wat doe je dan zoal meer? Actiegericht bedoel ik?

En ik blijf "zeuren" tot ik antwoord krijg op mijn simpele vraag. Je ontwijkt die namelijk. En zet jezelf daar mee te kijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.