Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

school is er om de kinderen dom te maken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Imogen

Imogen

08-05-2016 om 13:54

maar Pindar

Al die dingen die je noemt, zoals wifi en smaakversterkers die overal in zitten, komen dan toch ook bij de machthebbers terecht? Die ontvangen dezelfde straling, eten dezelfde voedingsmiddelen. Dan zouden ze zichzelf ook vergiftigen, dat slaat nergens op.

En dna is geen antenne hoor. Misschien moet je even googlen op dna om te zien hoe het is opgebouwd.

Oh Pindar

Wederom op de meeste van mijn zeer concrete vragen geen of geen concreet antwoord.

Deze is trouwens wel heel leuk: "sperma reductie neemt enorm af."

Zijn die Iluminaite/New World Order/Vrijmetselaars/psychopaten nou zo slecht in hun werk? De bejaardenpopulatie reduceren (want useless eaters) gaat toch veel te langzaam als je alleen hun zorg terug brengt of wacht tot ze eindelijk eens bezwijken aan de effecten van chemtrails? Een pilletje of een spuitje is veel efficiënter. Big Pharma heeft vast iets ontraceerbaars op de planken liggen. Tenzij ze natuurlijk weer geld willen verdienen aan het nét in leven houden van die oudjes met dure medicijnen waar zij dan weer stinkend rijk van worden, maar dan kan zo'n maaltijd er wel af voor zo'n anders 'useless eaters'. De Monsantoschoorsteen moet ook roken natuurlijk, hoe meer hongerige mondjes, hoe beter.

Maar goed, desondanks blijft die wereldpopulatie maar groeien. Prutsers.

Ik ben trouwens nog steeds heel benieuwd hoe de complotpsychopaten zichzelf beschermen tegen de effecten van chemtrails, heb je daar antwoord op?

skik

Kaaskopje

Kaaskopje

08-05-2016 om 15:46

Pindar

Je bent nogal dwingend in die verstrekking van informatie. We moeten ons verder verdiepen in wat jij vertelt.

Je gaf een lijstje op van wat slecht is. Mag ik er dan vanuit gaan dat jij geen wi-fi hebt uit angst voor straling? Ik heb zelf een flinke internetbundel voor mijn mobieltje, maar ik schakel waar mogelijk wel wi-fi in. Zit jij dan alleen thuis op internet? En niks draadloos dan ook neem ik aan?

Wat de Codex Alimentarius betreft, zie ik dat het niet om wetgeving gaat, maar om richtlijnen. Iets wat de Codex afraadt, is dus niet verboden. Het lijkt jou vooral dwars te zitten dat de alternatieve zorg erdoor getroffen zou worden, als de richtlijnen overgenomen zouden worden in wetgeving. Misschien is het hoog tijd dat wat in de alternatieve zorg wordt voorgeschreven eens flink wordt afgeroomd. Er zit de nodige misleiding in deze tak. Wat een onzin wordt daar met regelmaat verkocht. Of ga je mij vertellen, dat ik mijn spataderen wetenschappelijk bewezen met kruiden weer op het rechte pad had kunnen krijgen en dat ik de reguliere zorg beter had kunnen vermijden bij alles waardoor ik nu nog leef?

Aspartaam, is in bescheiden hoeveelheden niet schadelijk. Als je er niet behaaglijk bij voelt, ontwijk je het zoveel mogelijk. Je kunt dat zelf al voor een groot deel ondervangen door geen light-producten te gebruiken en alles vers te kopen. Ook al zou al het voedsel aan de natuur onttrokken worden, zou het verstandig blijven om bepaalde stoffen met mate te nuttigen. Een emmer aardbeien achter elkaar leegeten zal ook vast teveel van het goede zijn. Je blijft zélf verantwoordelijk voor wat je eet. Ik vind zelf ook dat er een hoop onzin wordt bedacht op voedsel- en drankgebied, maar dat kun je ook doortrekken naar de wereld waarin zo vreselijk bewust wordt omgegaan met dit soort zaken.

Ik zal je verder weer aanduiden met 'hij' overigens.

Stenna

Stenna

08-05-2016 om 15:53

herhaal

Ik vroeg wel om inhoud en richtee niet op je persoon. Maar daar ga je dan niet op in.

"En ik vraag me ook af wat de mensen straks tegen hun kinderen en kleinkinderen gaan zeggen als ze gaan vragen waarom U niks gedaan heeft."

Ik wil straks inderdaad niet hoeven zeggen: "niks, want ik wist niet wat ik kon doen". Dus, help me: wat moet ik wel doen. Wat zou ik eigenlijk moeten zeggen (en dus nu ook doen)? Die video's helpen me daar niet bij, sorry.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-05-2016 om 15:55

Wereldpopulatie

De Chinese overheid werkt ook al niet erg mee bij het verminderen van de populatie. Hét overheidsbeleid bij uitstek wat gericht was op bevolkingsgroeivermindering, heeft blootgelegd (ja dompies, dat hadden ze 50 jaar geleden al kunnen voorzien...) dat ze daar in vast zouden lopen. En zolang religieuze leiders onbeperkt verwekken en baren niet ontmoedigen, zal het wel loslopen met die stiekem aangestuurde populatiekrimp.

Pindar

"Pindarus heeft dus op grond van de oude godsleer de Tartarus gevuld met zwavelvlammen en hij heeft onder die ene naam van Tyfon, die bij de dichters het perfecte model van een tiran is, alle Giganten ofwel Tirannen in het hellevuur doen verdwijnen. Tevens zinspeelt hij erop dat er meerdere van dat soort vuren aanwezig zijn......"

Pindarus is een oude Griekse zanger en dichter van goden en giganten die tamelijk bloemrijk daarover berichtte.

Grieks drama eigenlijk, oorspronkelijk theater van de verbeelding.

Psychoanalitisch te begrijpen als de wens zelf almachting, een tiran, te zijn.

Ely

Ely

08-05-2016 om 16:18

O sorry

Een paar pagina's geleden las ik dat Pindar schreef dat ik refereerde naar zijn pagina en Pindar was geen hij maar dat las ik verkeerd. Wel een hij dus

Ely

Ely

08-05-2016 om 16:24

Kaaskopje

Volgens mij doe je wat veel aannames. En trek je daar vervolgens conclusies uit. Schiet niet op als je het mij vraagt. In ieder geval zit je er wat mij betreft helemaal naast. Maar ik ga hier geen samenvatting geven van wat ik wel en niet heb gezegd if you don't mind. Nou maar hopen dat je me gelooft

Maar misschien wil je wat voor me doen. Ik snap nl iets niet. Ik begrijp uit je posts dat je het absoluut oneens bent met Pindar en zijn links niet wilt openen. Heb ik dat goed begrepen? Zo ja, wat is dan de reden dat je hier blijft lezen en schrijven? En -zo komt het op mij over- je ergeren? We zitten toch niet aan je keukentafel ofzo? Je kunt dit draadje toch gewoon negeren?

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 16:27 Topicstarter

over straling etv

Deze lui beschikken over veel betere mogelijkheden dan wij qua genezen van kanker en allerlei andere ziektes.

Maar dit is, uiteraard, onderdrukt voor het gepeupel, wij dus.
Er iz zoveel onderdrukt,ook bv vrije energie,
vrije energie bestaat al heel lang en autos'die op gewoon water lopen ook. Maar ja dat geeft ons te veel vrijheid.

btw de oprichters van de pharmaceutische mafia, laten zich vooral
behandelen door.........homeopaten!

Dat zegt wat over homeopathie en wat over de Medische mafia.

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 16:30 Topicstarter

zeurders!

En sommige mensen blijven maar zeuren en zeuren en zeuren dat ze geen antwoord krijgen terwijl ik al tig keer gezegd heb dat je toch echt zelf aan de slag moet, zo werkt het hiermee nu eenmaal.

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 16:31 Topicstarter

Ely

Geen probleem, de hij en zij.

Kan gebeuren, zoals je zag las ik ook af en toe verkeerd.

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 16:42 Topicstarter

Comclusies

Ik zie veel mensen hier conclusies trekken zonder echt diepgaand een en ander onderzocht te hebben. Ik ga op veel idioterie niet eens meer in, want dat wordt echt zinloos.
Zoals ik al eerder schreef, mensen moeten echt zelf hun huiswerk gaan doen. Nu lijken er een paar net kinderen die lopen te blerren. Sorry dat ik het zeg.

Wwn vb.

Zo is het bv nu duidelijk dat je geen enkel medisch onderzoek zomaar kan vertrouwen. Momenteel totaal onmogelijk.

Om een en ander te begrijpen moet men echt veel veel dieper graven.

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 16:48 Topicstarter

Global warming hoax

En de psychopaten die al de geweldige rechnologien onderdrukken, zijn dezelfde die met de Global warming/ klimaatverandering shit komen!

Wat dus bewijst dat Global Warming/ klimathysterie een hoax van de hoogste orde is.

Global warming is gewoon weer een manipulatietool om ons onze rechten af te nemen en de industrien kapot te maken.

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 16:58 Topicstarter

Agenda 21

Global warming wordt gebruikt om de horror agenda van agenda 21 er door heen te drukken zonder veel tegenstand.

Een van de dingen die men wil is mensen in steden stoppen en af van het platteland. Dat maakt controle namelijk makkelijker.

Omdat men echt wil dat mensen van het platteland verdwijnen, krijgt men deze extreem absurde situaties:

This is Agenda 21 California - Government Driving Folks off Their Land


https://www.youtube.com/watch?v=TAAxKG1XmTk

Maar ja, gaan we niet kijken, toch?

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 17:04 Topicstarter

smartmeters & agenda 21

O ja, ik waarschuw U vast voor de installateurs van de komende 'smartmeters"

Deze worden vnl gebruikt om U te bespioneren en om later Uw toegang tot gas en elctriciteit te rantsoeneren.

Dus niet zeggen dat ik U niet gewaarschuwd heb!

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 17:07 Topicstarter

smart & agenda 21

En alles waar 'smart' voor staat zou ik zeker erg voorzichtig mee zijn.

Zo is bv de smart-tv van samsung in staat U thuis te bespioneren via de ingebouwde camera en microfoon!

waanzin, paranoia?

Nee hoor, het staat gewoon in hun handleiding.

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 17:07 Topicstarter

smartphone

En met de smartphone, ontwikkeld in samenwerking met de cia en de nsa,

kan emn ten alle tijde zien waar U uithangt.

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 17:10 Topicstarter

smartcities

Maar geen zorgen hoor, de "slimme steden' komen er aan!

Hoeft U zich nergens meer zorgen over te maken want men weet dan alles van U. U heeft dan geen privacy meer.

En dan wordt de stad uiteraard nog bedolven onder de 'smart dust'

Maar neeeeee hoor, er is niets aan de hand.

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 17:17 Topicstarter

Big Brother

En uw kind is veilig op school echt waar hoor!

Big Brother Arrives In Public Schools - Biometric Scanners Track Students Every Move

http://www.zerohedge.com/news/2016-05-06/big-brother-arrives-public-schools-biometric-scanners-track-students-every-move

ZzzzZzzzZz ZZZzzzZZZzzzZZzzz zzzzzzz

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 17:26 Topicstarter

middenstand

en o ja, de hele hele hele middenstand gaat verdwijnen en er komen zg 'spooksteden'!

Zoals in Enschede.

En u dacht toch niet dat de teneergang van V&D een 'ongelukje' was???

Allemaal 'by design"

Leve de vooruitgang!!!!!

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 17:33 Topicstarter

familie

Een ander belangrijk iets is dat de psychopaten de 'kern familie willen vernietigen, Hierdoor zullen mensen 'alleen' staan, en zijn ze minder in staat zich tegen deze psychopaten te verdedigen.

Nu weet U waarom het feminisme in het leven is geroepen. vrouwen
'mochten' gaan werken, en waarom het steeds makkelijker en makkelijker wordt te scheiden,

DIT is ook een van de redenen waarom veel Hollywood sterren scheiden.
Dit doen ze in opdracht van de psychopaten en zijn zo een rolmodel voor de kinderen van de toekomst.
schelden wordt zo normaal.

En op zich heb ik helemaal niks tegen homosexuelen. Een par vrienden van mij zijn het. Maar homesexualiteit en transgender gaan heftig gepromoot worden, en zal de norm worden. Dekernfamilie zal geen bestaandrecht meer hebben straks.

Dwz als er we geen stokje voor steken.

Imogen

Imogen

08-05-2016 om 19:20

waarom dan?

'terwijl ik al tig keer gezegd heb dat je toch echt zelf aan de slag moet, zo werkt het hiermee nu eenmaal.'

Waarom dan? Waarom moet ik zelf allerlei vage links openen (waarmee de kans op virussen alleen maar groter wordt) als jij het zo zou kunnen uitleggen? Dat geeft mij toch het idee dat je niks KUNT uitleggen, omdat het allemaal van vage aannames en kromme redeneringen aan elkaar hangt. Circumstantial evidence, zogezegd.

'Deze lui beschikken over veel betere mogelijkheden dan wij qua genezen van kanker en allerlei andere ziektes.'

Wat een bullshit.

Imogen

Imogen

08-05-2016 om 19:22

enne

'Maar homosexualiteit en transgender gaan heftig gepromoot worden, en zal de norm worden.'

Dan zou de mensheid grotendeels uitsterven. Dus dan zijn de machthebbers de baas over niemand. En als die kleine kring van machthebbers alleen in eigen kring kinderen krijgen, wordt de kans op inteelt-effecten veel te groot.

mieke

mieke

08-05-2016 om 19:28

echtscheiding

En echtscheidingen zorgen toch niet voor minder kinderen? Integendeel denk ik. De meeste mensen scheiden nadat er kinderen zijn geboren. Die kinderen zijn er dus al. Die ouders krijgen vaak een nieuwe relatie en misschien ook weer kinderen. Kinderen die er zonder die scheiding niet geboren zouden zijn.

Ook zijn al die gescheiden ouders met hun kinderen en nieuwe relaties veel lastiger om ik n de gaten te houden dan een gezin in een huis met een smart tv.

Niet handig gedaan dus door die psychopaten.

Stenna

Stenna

08-05-2016 om 19:31

ik wil zelf aan de slag

zeg maar wat ik moet doen

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 20:38 Topicstarter

Stenna

Je begint erg flauw te worden. Ik heb gezegd wat je kan doen.

Renée

Renée

08-05-2016 om 20:48

ongelooflijk

Wat een grappig draadje! Zou Pindar de zus van Onno zijn? Ook alleen maar links neerplenzen en niks uitleggen. Ik vermaak me kostelijk over zoveel onzin.

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 20:58 Topicstarter

Renee

Weer zo een?!

Blijkbaar lees je niet goed. NOGMAALS, ik heb uitgelegd waarom ik het zo doe.

En wat is volgens jou dan wel precies 'onzin'?

Of heeft U last van cognitieve dissonantie?

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 20:59 Topicstarter

grappig

Het is ook zeker weer grappig te zien hoe mensen de zaken enorm verdraaien en geen enkele echte moeite doen het beter te begrijpen.

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 21:17 Topicstarter

hij

en hoe kan een 'hij' een zus van iemand zijn?

wederom bewijs dat je niet echt goed leest!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.