Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

school is er om de kinderen dom te maken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pindar

Pindar

07-05-2016 om 12:04 Topicstarter

Kaaskopje

kaaskopje.

Om met het eerste te beginnen.

Je bewustzijn gaat gewoon door hoor.
Dat je het niet gelooft, ok.
Maar hier kan je een en ander eens bekijken:

http://www.victorzammit.com

Bewijzen zat daar dat we, althans ons bewustzijn, doorleeft na de fysieke dood van ons lichaam.

Eigenlijk denk je precies zoals de psychopaten willen dat je denk:
Een mens met af en toe misschien een spirituele ervaring,
Maar dat ben je niet, maar zo ben je wel makkelijker te manipuleren,
Maar je bent een spiritueel wezen met oneindig bewustzijn, die een ervaring hier op aarde opdoet.

O ja en ik zit niet in angst of zo.

Waarom psychopaten er baat bij hebben? Om dezelde reden waarom ze andere dingen doen. Daar zijn het psychopathen voor Die zijn zo enorm ziek dat ze er op kikken.

Een soort powertrip of zo.
En veel mensen kunnen zich niet voorstellen dat mensen zo denken
dus is het moeilijker te snappen wat er gebeurt en waarom het gebeurt.
Een 'normaal' mens doet zulke dingen niet.Dus denkt men dat andere mensen dat ook niet doen.

Helaas, pindarkaas, kaaskopje.

En iemand die het veel veel beter kan verwoorden dan ik.
ook heeft hij het hier over de negatieve reacties van mensen op
deze informatie, net zoals hier:

Want Solutions? - Here You Go: The David Icke Videocast:


https://www.youtube.com/watch?v=Maq1L6gUKRI

Misschien verduidelijkt dat een en ander.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-05-2016 om 13:24

Pindar

Succes met je leven verder. Ik sta zo ver af van jouw werkelijkheid, dat ik alleen maar verbazing voel. Ik kan alleen maar hopen dat dit een fase is, die ooit weer over gaat.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-05-2016 om 13:27

Ely

In het licht van wat er nu nog meer geschreven is, vind je dan nog steeds dat we op aanraden van Pindar dieper na moeten denken over wat hij zegt en zijn linken moeten openen?

salie

salie

07-05-2016 om 14:04

pindar.

Vraag aan jou: WAT moeten wij doen??? Stel dat we het allemaal overtuigd raken van alles wat jij zegt (en ik persoonlijk denk dat je op veel punten gelijk hebt), WAT moeten we doen, en anders doen in ons dagelijks leven? Wat ik om me heen zie en hoor is dat veel mensen onderhand OVERAL een complot inzien, achter alles iets zoeken, en niets meer geloven. HOE kunnen we het kaf van het koren scheiden en WAT hebben we eraan? Persoonlijk heb ik totaal geen zin om er zo intensief mee bezig te zijn, ik geloof zeker dat veel dingen niet zijn zoals ze lijken, maar dat er aan de andere kant ook zo ontzettend veel onzin verschijnt, vooral op internet, zoveel blijkt een hoax te zijn. Nu las ik weer dat Prince vermoord is door de Illuminati, hij wist teveel....pffffff. Mijn vraag nogmaals, met al die kennis en dat onderzoek, wat doe je ermee?

Pindar

Pindar

07-05-2016 om 14:07 Topicstarter

Kaaskopje

Natuurlijk staat het heel ver af van je 'werkelijkheid'.
Dat was ooit ook bij mij het geval.
Dar was nu juist de bedoeling van de 'psychopaten'

Maar om het wederom op een ad hominem te gooien, door te zeggen dat het maar een fase is, is wel weer wat goedkoop.

En mijn linken moeten openen?

Moet je toch zelf weten. Maar wat je schrijft impliceert dat je dat dus niet gedaan hebt, en dus geen kennis hebt genomen van bepaalde informatie.

Je beseft niet hoe door en door we genaaid zijn en worden door deze psychopaten.

Pijnlijk in te zien? Jazeker, maar nog pijnlijker het niet in te zien.

Pindar

Pindar

07-05-2016 om 14:10 Topicstarter

salie

Op zich redelijke vragen.

Ik raad je aan de eerder geposte link van David Icke te zien.
Daar krijg je antwoorden.

Of ze je zullen bevallen is een ander verhaal.

Pindar

Pindar

07-05-2016 om 14:13 Topicstarter

informatie

En beste mensen,

Zie wat ik hier neerzet als informatie waar ik achter sta.

maar wat iemand er verder er mee doet is niet aan mij.

Dus val me niet aan omdat ik een totaal ander wereldbeeld heb,

want daarmee zeg je impliciet dat ik jouw wereldbeeld moet aannemen.

Waarom zou je me anders zo heftig aanvallen? Denk er aub eens over na.

mieke

mieke

07-05-2016 om 14:17

waarom

Pijnlijk in te zien? Jazeker, maar nog pijnlijker het niet in te zien.

Waarom is het pijnlijk om niks in te zien? Dit is blijkbaar al voor 1938 (opkomst Hitler) gaande. Wij leven nog steeds. Het gaat dus blijkbaar erg langzaam overal. Liever in alle rust leven (ja, ik ben best gelukkig met man en kinderen) dan in angst leven en overal maar dan ook overal een complot in te zien.

En Salie. Misschien heeft Prince wel gewoon een hartaanval gehad of een overdosis genomen. Soms is een logische verklaring ook de juiste verklaring.

salie

salie

07-05-2016 om 14:19

pindar

Weer een link.... zeg nou eens met je eigen woorden hoe jij dan in het leven staat en je leven leidt. De kans op paranoia is best groot vind ik. Als jij dan stelt dat hier geheim agenten of zo op het forum je in de gaten houden dan vind ik dat je dan wel moet uitleggen hoe je dat weet en wie dat dan is (welke nick). Anders maak je jezelf echt ongeloofwaardig en kom je paranoia over.

Pindar

Pindar

07-05-2016 om 15:09 Topicstarter

salie

Wederom stel je MIJ ter discussie.

Je denkt liever dat ik gek, achterlijk, idioot en paranoia ben dan de informatie te bekijken.

Dat is natuurlijk veelzeggend.

Pindar

Pindar

07-05-2016 om 15:14 Topicstarter

mieke

Door je hoofd in het zand te steken zou je de toekomst van je kinderen wel eens kunnen verwoesten,

Ik geloof best dat je lekker leeft. En dat gun ik iedereen.

Maar ja, als we onze kop in het zand steken kan dat wel eens veranderen,

En ja, je hebt gelijk, het gaat heeeel langzaam.

Dat is de manier waarop de Fabian Society o.m. werkt.

Steeds een stukje verder, zodat de mensen het accepteren, en niet zo hard en snel dat de mensen zich beginnen af te vragen wat er aan de hand is,

Deze manipulatietechniek heet dan ook: "gradualisme"

Of met een andere term, de 'totaliarian tip toe'.

Maar dat het langzaam gaat garandeert niet dat jij, je kinderen of je kleinkinderen er later geen last van hebben.

Mat alle respect, maar je steekt wel je kop in het zand.

Is je goed recht, maar of het slim is...

salie

salie

07-05-2016 om 16:37

pindar

Ik stel JOU niet ter discussie. Noch zeg ik dat je gek, achterlijk of idioot bent. Ik vraag alleen aan JOU, (en niet aan David Icke en wie dan ook), hoe je omgaat met al die informatie, en hoe jij dan in het leven staat. Want dat vraag ik me oprecht af. Met het ontdekken van hoe slecht de wereld eigenlijk in mekaar zit (simpel gezegd) komt er namelijk heel veel negativiteit en is het best moeilijk de moed er in te houden en een houding te geven in het leven. En ik wil graag discussieren over zoiets, maar niet door alleen maar links toegespeeld te krijgen die ik dan moet gaan bestuderen, dat vind ik heel onpersoonlijk en daar heb ik ook helemaal geen zin in. Verder zeg ik niet dat jij paranoia bent, maar dat (in het algemeen) door zoveel met dit soort zaken bezig te zijn de kans op paranoia gedrag toeneemt, omdat je niets en niemand meer vertrouwt en overal een complot achter vermoedt. En in dat licht bezien werkt het tegen jou als je begint over geheime agenten hier op het forum en dan vervolgens niet toelicht hoe je daarbij komt en wat de details dan zijn. Dat kom paranoia over, dat is wat anders dan dat ik zeg dat jij paranoia BENT.
Nog 1 vraagje, wat bedoel je met je laatste zin: 'dat is natuurlijk veelzeggend'.

Pindar

Pindar

07-05-2016 om 16:44 Topicstarter

salie

Je stelt me wel degelijk ter discussie.

Maar soi.

Ik loop helemaal niet met angst en beven rond, maar kan zeer goed zien hoe we gemanipuleerd worden en juist dat zorgt er voor dat ik en anderen minder manipuleerbaar ben.
Zo heb ik nooit een huis gekocht omdat ik wist dat de juizenmarkt in zou storten en er een crisis zou komen.
Een klein voorbeeld van hoe me dut geholpen heeft.

Maar ja, dat had je kunnen snappen als je dat stukje van Icke bekeken had die het echt beter uitlegt dan ik het kan.
Maar ja, hij onderzoekt dit al meer dan 25 jaar, ik pas 15.

Wat is er nou tegen om daar naar te kijken? Leg me dat in godsnaam eens uit.

Pindar

Pindar

07-05-2016 om 17:27 Topicstarter

mieke

Je schrijft:

"En Salie. Misschien heeft Prince wel gewoon een hartaanval gehad of een overdosis genomen. Soms is een logische verklaring ook de juiste verklaring."

really>

hoe heette dat wereldberoemde liedje ook al weer?

O ja, Purple Rain.

Hmmmmm

vind je DIT niet erg vreemd dan:

"Niagara Falls Is Turning Purple For The Queen — Not Prince — And People Are Salty"

https://www.buzzfeed.com/laurenstrapagiel/purple-falls?utm_term=.gt5VyxwAwb#.rpX6RDmkm0

En die Queen staat zeer hoog in het groepje achter de schermen,
Zo is ook Prince Di in opdracht van haar vermoord.

salie

salie

07-05-2016 om 17:59

mieke

Mieke:
"En Salie. Misschien heeft Prince wel gewoon een hartaanval gehad of een overdosis genomen. Soms is een logische verklaring ook de juiste verklaring."
Maar dat bedoel ik toch ook met mijn pffff erachter? Er kan tegenwoordig niemand meer doodgaan of er wordt een complot achter gezocht. Dat bedoel ik dus, je hebt er dan een dagtaak aan om alles te bestuderen en het kaf van het koren te scheiden.

Pindar

Pindar

07-05-2016 om 18:12 Topicstarter

salie

Ik begrijp je wel.

MAAR als je dit echt diepgaand gaat bestuderen worden bepaalde patronen enorm duidelijk,

Ik vergelijk het een beetje met een goocheltruc. Daar wordt gebruik gemaakt van 'smoke $ mirrors" om de kijker af te leiden.
Ken je de truc door en door dan weet je precies wat bij en hoofdzaak is.
Als nu dit gebied echt gaat bestuderen. Dan wordt alles langzaam aan vrij simpel en snap je de goocheltruc (leea: manipulaties)

Zo staan bijna alle muzikanten onder invloed van de psychopaten.
Prince wist daaraan (moeizaam) te ontsnappen. Dat beviel deze psychopaten dus niet. Ook liet Prince zich uit over de chemtrails.
Beviel hun ook al niet. Ook Michael Jackson werd heel kritisch naar de muziek maatschappij en beviel hun ook al niet.

Pindar

Pindar

07-05-2016 om 18:22 Topicstarter

gek

En DIT is hoe gek de wereld gemaakt wordt!

(de echte terroristen zijn de psychopathen hoor!)

‘Recipe for disaster’: Nine year-old children to be included on Netherlands terrorism watch list


https://www.youtube.com/watch?v=tPNk73_15fo

Stenna

Stenna

07-05-2016 om 23:09

ik herhaal: wat moeten we doen?

Kun je nog antwoord geven op Salie's vraag en die van mij: ik geloof je, heb de links bekeken en zelf onderzoek gedaan. Het is echt erg. Ik vertrouw de wereld niet meer en wil mijn kinderen en hun toekomst beschermen. Hoe kan ik dat doen? Wat moeten we doen? Wat doe jij?

Ely

Ely

07-05-2016 om 23:49

Kaaskopje

"In het licht van wat er nu nog meer geschreven is, vind je dan nog steeds dat we op aanraden van Pindar dieper na moeten denken over wat hij zegt en zijn linken moeten openen?"

De draad is lang geworden dus ik kan me voorstellen dat het lastig is te onthouden wie wat schrijft maar als je iemand aanspreekt op wat hij/zij zegt is het echt aan te raden om ff te verifiëren of diegene dat daadwerkelijk heeft gezegd. Niet dat je nou hoeft terug te zoeken hoor, bespaar je de moeite: ik heb niets van dien aard gezegd. Dus je post raakt kant noch wal.

O en ter info: Pindar heeft ook al aangegeven geen 'hij' maar een 'zij' te zijn.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-05-2016 om 02:17

Is Pindar toch zij?

Ik twijfelde maar heb de melding ervan over het hoofd gezien.

Laat ik het zo zeggen, dat ik de indruk kreeg dat jij voor een deel wel mee kunt gaan met Pindar en dat je vond dat wij meer moeite moesten doen om wat ze zegt, vrij vertaald, niet op een grote hoop te gooien, omdat niet alles onzin is. Heb ik dat verkeerd samengevat? Zo ja, dan was mijn vorige vraag aan jou niet correct.

Hoe dan ook, ik heb niet de behoefte om alles wat Pindar schrijft en linkt verder uit te diepen, zolang alles wat afwijkt van de opvattingen van Pindar verwezen wordt naar dat men wil dat ik zo denk, dat ik geprogrammeerd ben.

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 09:30 Topicstarter

Stenna

Leuk geprobeerd, maar zo werkt het niet.

Wil je het echt weten bekijk dan de link met de videocats van Icke.

iets minder dan een half uur van je leven.

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 09:31 Topicstarter

ik ben een hij

Ely, met alle respect, maarik ben geen 'zij' Geen idee waar dat zou staan.

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 09:33 Topicstarter

Kaaskopje

Je kan helemaal zelf weten wat je denkt of wat je met de informatie wil doen. Ik kan alleen de informatie neerzetten.

Ik bepaal niet wat jij en anderen er mee willen doen.

Gelukkig maar.

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 09:40 Topicstarter

inhoud vermijden

Het blijft wel enorm opvallend hoe de inhoud vermeden wordt en
we het over personen blijven hebben.

Welnu, als men het niet erg vind straks in een wereldwijde nazi kamp te vertoeven is dat het beste wat men kan doen.

Orwell zei het al wat er komen gaat, en hij kon het weten als lid van de Fabian Society:

If you want a vision of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever.

George Orwell

Nu kunnen we bang worden, maar dat hoeft helemaal niet, want we kunnen ook wakker worden en het tegenhouden. Maar niet zo lang het ontkend wordt.

En:

Knowledge is power.

En ik vraag me ook af wat de mensen straks tegen hun kinderen en kleinkinderen gaan zeggen als ze gaan vragen waarom U niks gedaan heeft.

Tsja..

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 09:57 Topicstarter

gooien

En wat gooien de die psychopathen allemaal naar ons om ons zwak te maken?

Eens kijken:

gmo.genetisch gemodificeerde rotzooi wat je dna kapotmaakt
(btw dna is een antenne en ontvangt en zend uit, maar ja, dat leren ons ze niet op school, zoals ze ons heel veel niet leren.)

wifi: Heerlijke straling. kankerverwekkend, maar dat maakt niet uit.
het is geweldig voor zwangere vrouwen. echt!

vaccinaties uiteraard:Hoeveel gif inspuitingen krijgen de baby's en kleuters tegenwoordig?

Fluoride: calcificeerd je pijnappelklier. Echt heerlijk voor je gezondheid. Maakt mensen dociel. Hitler deed dat al zo.

Microwave oven: verkracht het voedsel, maar ach lekker snel klaar.

o ja en dan hebben we nog de 'Codex Alimentarius". Nog nooit van gehoord zeker? Wel, ze gaan straks kruiden , vitamines en zo verbieden en krijg je alleen nog op doktersrecept. En U weet hoe ik over dokters denk.

aspartaam. Zit in veel spullen, blaast de hersens een beetje op.
Wat maakt het uit.

smaakversterkers (E621), tegenwoordig bijna overal in. Dat het een neurotoxine is is natuurlijk niet zo erg.Het maakt je verslaafd en je wilt steeds meer.

En zo is er veel meer.

En dan denken mensen nog steeds dat er geen populatie-reductie-plan in werking is gezet door deze psychopathen?

Tsja, dream on...

populatiereductieplan

Lukt niet zo goed toch, dat populatiereductieplan, de wereldbevolking blijft maar groeien. Ook worden we steeds ouder en ook vaker gezonder oud.

Al die complotten zijn al decennia- en misschien al eeuwenlang bezig. Je zegt dat onze kinderen en kleinkinderen aan ons zullen vragen waarom we niks gedaan hebben, heb jij het al aan jouw ouders gevraagd? Wat merk je in het dagelijks leven van al die snode plannen? Behalve dan dat je géén polio hebt gekregen?

skik

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 11:42 Topicstarter

inhoud vermijden

Tsja,

gezond ouder??????? wake up!

sperma reductie neemt enorm af.

de zorg voor de bejaarden neemt enorm af ( ze noemen ze ook wel 'useless eaters".

Maar ja, als je kritiekloos alle propaganda slikt, ja dan worden we steeds zieker, maar we noemen het dan maar 'gezonder"

weet je nog?

"Everything is upside down.."

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 11:47 Topicstarter

skik

Het begint er op te lijken dat je DIT soort onzin kritiekloos slikt:

Dit heegt propagande, de kranten staan er 99,9 % vol mee, mmet propaganda.De 'waarheid' ga je daar niet vinden dus!

Fukushima radiation ‘unlikely’ to increase cancer rates – UN report

https://www.rt.com/news/fukushima-report-cancer-radiation-829/

Ik zeg niet voor niets ga eens zelf denken.

Pindar

Pindar

08-05-2016 om 11:51 Topicstarter

gezonder

Dit ligt toch echter dichter bij de waarheid:

"Why won't Big Pharma ever cure cancer? They reaped $100 billion on cancer drugs in 2014"

http://www.naturalnews.com/049816_Big_Pharma_cancer_industry_medical_profits.html

Iemand die beweert dat we gezonder zijn en worden is in mijn ogen enorm ver heen.

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

08-05-2016 om 12:10

test

test

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.