Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

school is er om de kinderen dom te maken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pindar

Pindar

06-05-2016 om 07:53 Topicstarter

reacties

Wat een reacties! Waarom durven mensen dit niet in te zien?

IK ben niet fout, maar de hoogwaardigheidsbekleders die kinderen misbruiken.

btw ik werd notabene om uitleg gevraagd!!!!!!!!!!!!

En dat doe ik doen en het bevalt niet en men gaat dan meteen als kleine kinderen tekeer,

Bekijk dit eens:

Child Sacrifice and Trafficking in Holland An Eyewitness speaks out


https://www.youtube.com/watch?v=-A1o1Egi20c

Het enige wat ik vraag is dat mensen wakker worden, zien wat er gebeurt en hun kracht terugnemen.

eens zullen mensen echt moeten inzien dat dit echt is.

simpel

Als het waar is wat je zegt, en je brengt dit hier zo in de openbaarheid, dan zul je heel binnenkort wel verdwijnen of op zijn minst monddood gemaakt worden. Dat kàn niet anders.

Dus we zullen het vanzelf zien.

hortensia

hortensia

06-05-2016 om 08:36

ik zeg het nog maar eens

Alles wat aandacht krijgt, groeit.

Pindar

Pindar

06-05-2016 om 08:38 Topicstarter

Jippox

O jee,Weer DAT argument, en uiteraard geen origineel argument want dit is wederom de programmering.
Men wil en durft het niet in te zien en gaat dan van alles eromheen maken om maar 'in denial' te blijven.

Anyway, ten eerste wil deze groep dat deze informatie langzaam maar zeker naar buiten komt.
Ten tweede over monddood maken, ach, bekijk de postinkjes eens hier.
Dat laten ze gewoon aan de 'gewone mensen' over.Zoals ik al zei, we zijn erger dan een kudde schapen. Hier snoeren we zelfs elkaar de mond.Ik mag van sommige mensen hier niet eens schrijven wat ik schrijf! Nederland vrij? Ammehoela.

Maar, alweer, dat is de programmering. Zo is het systeem opgezet.

Pindar

Pindar

06-05-2016 om 08:40 Topicstarter

hortensia

Als dat waar is zeg je dus dat we kindermisbruik niet hoeven aan te pakken.Gaat vanzelf weg.

Als dat waar is hoef je geen criminelen te vangen,Gaat vanzelf weg, toch?

Ja?

Imogen

Imogen

06-05-2016 om 09:16

Nee Pindar

Alles wat je aandacht geeft, groeit. Maar dat wil niet zeggen dat wat je geen aandacht geeft, vanzelf verdwijnt. Je weet wel: alle appels zijn fruit. Maar niet al het fruit is een appel.

Pindar

Pindar

06-05-2016 om 09:26 Topicstarter

onzin wederom

Laten we eerns naar kijken.

Als we kindermuisbruik aandacht geven, dan groeit het kindermisbruik dus?!

Right!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heel logisch hoor.

Je zit nu in een lekkere kuil.

Ely

Ely

06-05-2016 om 09:54

Mis ik iets?

Wellicht ontgaat mij iets maar ik zie niet in waarom forumbeheer zou moeten worden verzocht om een draadje te sluiten. De beschuldigingen van Pindar zijn zeer generiek dus kan me niet voorstellen dat daar iets in zit. En verder zie ik geen aanleiding om de vrijheid van meningsuiting hier anders te handhaven dan elders. Of is er hier een soort code die ik heb gemist?

Over gezweef gesproken

Het enige wat ik vraag is dat mensen wakker worden, zien wat er gebeurt en hun kracht terugnemen.

Zo'n mooie bla bla bla zin. Ik kom hem vaak tegen in stukken uit de zachte sector. Je kan er niks mee, maar er kan ook niemand tegen zijn. Zo nietszeggend.

On topic: ik zou werkelijk niet weten waarom ik over mijn nek moet gaan van hoogwaardigheidsbekleders specifiek. Ik zou over mijn nek moeten gaan over alle kindermisbruikers in het publiek.

Kom je nog boven het niveau van een roddelblad uit, denk je?

Kaaskopje

Kaaskopje

06-05-2016 om 10:04

Pindar

Zoals je ziet gaat dit draadje verdwijnen, of tenminste naar het archief. Als je de noodzaak voelt om iets met je angst te doen, kun je twee kanten op: je zoekt een mogelijkheid om gehoor te vinden bij mensen die daadwerkelijk iets voor je kunnen betekenen (niet weer een forum dus), óf zoek een goede psychiater die je helpt om van je angst af te komen. Het liefst eentje die zijn kennis niet baseert op natuurgeneeskunde (fijn voor erbij misschien, maar niet alleen maar), maar zo'n 12 jaar gestudeerd heeft voor arts en psychiater om mensen te mogen begeleiden en passende medicatie voor te schrijven.

Hier, dat heb je ongetwijfeld al aangevoeld, wordt je niet erg serieus genomen, ondanks (dat benadruk ik!) dat ieder verder denkend mens dan 'ik heb het van Facebook, dus het is waar' ondertussen echt wel zal en kan weten dat de wereld en de mensheid vol rottigheid zit. Maar het is een keuze om je door die rottigheid van een zo aangenaam mogelijk leven af te laten houden. We leven in een ingewikkelde tijd, maar het is nogmaals een keuze om je daar persoonlijk door ten onder te laten gaan. Doe je dat wel, neem anderen daar dan niet in mee.

Kaaskopje

Kaaskopje

06-05-2016 om 10:05

Ely

Je kunt altijd nog het emailadres van Pindar vragen om verder te gaan.

Imogen

Imogen

06-05-2016 om 10:09

nu doe je het weer Pindar

'Als we kindermisbruik aandacht geven, dan groeit het kindermisbruik dus?!'

Nu doe je het weer Pindar. Je leest ergens iets en betrekt dat meteen op anderen dingen, waarvoor dat helemaal niet hoeft te gelden. En als het dan niet klopt, klopt het nooit? Dat is raar.

Overigens vraag ik me inderdaad wel eens af of we bijvoorbeeld potentiële zelfmoordenaars niet op ideeën brengen als we regelmatig berichten over 'gelukte' gevallen.

@Emma

@Emma

06-05-2016 om 10:10

Kaaskopje

Dit draadje gaat helemaal niet verdwijnen. Zolang jij, en anderen, maar blijft proberen Pindar te "redden" blijft er iets bestaan wat de suggestie wekt van een gesprek. En natuurlijk gaat een moderator daar niks aan doen.

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

06-05-2016 om 10:14

verkeerd begrepen

Ik zie nu dat mijn titel niet duidelijk was. Ik zie inderdaad geen aanleiding om dit draadje te archiveren. Ik zie wel heel veel mensen die steeds maar weer opnieuw aandacht geven. Prima wat mij betreft maar dan moet je inderdaad accepteren dat het dan 'groeit'.

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

Kaaskopje

Kaaskopje

06-05-2016 om 10:18

Oh Emma

Zo leek het wel Nee ik ben er nu verder klaar mee.

Pindar

Pindar

06-05-2016 om 11:09 Topicstarter

zaadjes

Wel, ik meen wat ik geschreven heb en sta er helemaal achter.

Heeft men de door mij geplaatste video eigenlijk al bekeken?
Over kindermisbruik door hooggepkaatste idioten in nederland?

Duidelijk is dat de meeste mensen dit niet verteren kunnen,

Maar het is ok, de wereld begint wakker te worden en straks zal men het ook van andere kanten gaan horen.

Ooit zal men hierop tergblikken en zien dat het klopte wat ik schreef. Zeker in thema.

Zie dit als zaadjes die ik bij jullie geplant heb.

Dit is echt de tijd dat de illusies en leugens eindelijk ontmaskerd worden.

Namaste!

Pindar

Pindar

06-05-2016 om 13:14 Topicstarter

Ely & waarheid

Tsja, de mensen willen graag de waarheid horen, mits die aangenaam is.

Maar als men het niet aan kan of wil, gaat men de persoon aanvallen.

Ik ben al vaak beschuldigd hier van het niet verder discussieren, terwijl ik al tig keer heb uitgelegd waarom ik het doe zoals ik het doe, Maar dan blijft men, uiteraard, men mij maar aanvallen op dat punt.

Het is een vorm van "editing", liever je richtten op de echte of gemeende tekortkomingen van de persoon die met het "slechte nieuws" komt, dan om ook maar een milimeter te kijken naar de inhoud van wat er gezegd werd.

Het is psychologisch gezien een soort afweermechanisme.

Het doet me denken aan dit:

"The truth will set you free, but first it will make you miserable"

Hoe juist, hoe juist.

Het is ook nogal wat om na jaren en jaren in te zien dat je door en door en diep belazerd bent. Dat is niet makkelijk nee.

Maar niemand heeft gezegd dat het makkelijk zou zijn.

Pindar

Pindar

06-05-2016 om 13:24 Topicstarter

kaaskopje& psychiatrie

Psychiatrie eh? Je hebt geen idee wat dat echt is!

btw het is weer een forum van een ad hominem.

Verder ga je er van uit dat 12 jaar studie, 12 jaar vruchtbare studie is.

Ik denk van niet.Het is trouwens ook de logische fout van het kritiekloos steunen op autoriteiten.

Zie je, de meeste psychiaters worden in hun opleiding en later als ze hun beroep uitoefenen aangestuurd door de farmaceutische industrie. Nu ja, noem maar gerust geindoctrineerd!

Het zijn wat edele pillenverkopers en meer niet.

Op een paar, zeer zeer zeer zeldzame, uitzonderingen na.

Dus nee, ook de psychiatrie is verre van fris!

zie ook deze zeer goede docu:

PSYCHIATRIE: EEN INDUSTRIE DES DOODS


https://www.youtube.com/watch?v=Kbd2-EOPFwY

psychiatrie weer niet eens wat de oorzaak van een stoornis is!
En niet ik zeg dat, nee de psychiaters zelf.
Ze hebben niet eens een clue!

Give it another try zou ik zeggen.

bieb63

bieb63

06-05-2016 om 13:26

Forumbeheer, een vraag

Dat Pindar hier onzinnige postings neerzet is 1 ding, dat mag. En jullie hebben gelijk: reageer er dan niet meer op. Inderdaad, ik ga er ook niet meer op reageren.
Maar daar gaat het mij niet om. Het gaat mij totaal niet om alle rariteiten die hier worden neer gekalkt. Van mij mag iedereen hier van alles verkondigen. Tot een grens.... en die grens is smaad en discriminatie.
Het gaat mij er om dat er een grens wordt overschreden, en dat is het feit dat ze alle hoogwaardigheidsbekleders pedofielen (en psychopaten) noemt. Dat zie ik als discriminatie en smaad. Dat is geen mening...
Ik neem aan dat iemand hier ook niet mag verkondigen dat alle Joden alsnnog uitgeroeid moeten worden alszijnde een 'mening'.

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

06-05-2016 om 13:39

discussie

Beste Bieb63,

Discussies over onze manier van beheren doe ik alleen via de mail en niet openlijk op het forum. Dit omdat ik niet wil dat onze precieze grenzen daar te lezen zijn. We lopen het risico dat daar dan weer later naar verwezen wordt in de trant van: "Zij mocht wel en ik mag niet". Ik wil het overigens best toelichten aan een ieder die daar interesse in heeft en ik, wij, maken ook fouten in onze beslissingen. Vaak gaat het ook een beetje op gevoel.

Als iedereen veel eerder was gestopt met reageren hadden we al deze uitingen niet gehad.

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

Pindar

Pindar

06-05-2016 om 13:42 Topicstarter

tsjonge jonge

bieb63

welnu. ten eerste vind ik dat je je echt enorm maar dan ook aanstelt.

Ten tweede, deze zaken zijn allemaal genoemd in de boeken van David icke.

NOG NOOIT heeft 1 persoon hem hiervoor voor de rechter gedaagd!

NOG NOOIT EN NIET 1!!!

Je kan wel raden waarom niet!

Verder schreeuw je als een of andere gek nu ( ga je me nu ook aanklagen voor smaad??) en heb je HELEMAAL NIKS VAN ONDERZOCHT VAN WAT IK GEZEGD HEB.

Maar je hebt wel het hoogste woord, wss vind je dat zelf niet vreemd.

en reageer dan aub niet meer! Dank U! Blijf alsjeblieft weg!

Onderzoek en de resultaten

Heel verhelderend, die laatste You tube filmpjes.

De eerste personen zijn een stel fraudeurs die graag mistige alternatieve cursussen en hulp verkopen. Iemand noemde eerder Bach Bloesem, die heeft de juistheidsprijs gewonnen.

Schop schop schop tegen de maatschappij, graai graai graai uit de verzekeringspenningen. Plus donaties aan een persoonlijk bankrekeningnummer, liefst bij periodiek automatisch incasso.

De tweede komt oorspronkelijk van een samenwerkingsverband van Scientologie en een hoogleraar psychiatrie. Heel boeiend om te lezen als je een autistisch kind hebt. Dat bestaat niet. Of toch weer wel, dankzij vaccinatie en giftige moeders. Oh well, kies maar. Het hangt er van af welke link je volgt.

Daarmee is Pindar verworden tot een reclamespot voor de alternatieve sector en een zelfverzonnen religie.

Forumbeheer, bedankt voor het advies. Ik volg het op. Geniet van de zon.

Pindar

Pindar

06-05-2016 om 15:11 Topicstarter

Done

Te simpel wat je doet.

Nu doe je allemaal aannames die zomaar in je straatje passen

Ga nu eens echt goed spitten.

Ely

Ely

06-05-2016 om 22:23

Kaaskopje & Bieb

kom nou zeg. Denk nou na. Pindar hier roept van alles maar alles hier is zeer generiek. Geen naam en toenaam met daad en motief. Waarom moet daar de censuur op? Wil je dat? Waar ligt jouw grens dan? Hoe eerder je een grens trekt , hoe eerder ook jij en jouw gelijkgestemden erover heen gaan he. Wil je dat? Geen forumbeheer maar forumpolitie?

Stenna

Stenna

06-05-2016 om 22:27

o mijn god, wat nu

Ik heb je raad gevolgd, Pindar, en ben serieus op onderzoek gegaan. En ben geschokt. Ondanks mijn hoge opleiding zijn mijn ogen open gegaan doo rwat ik vond. Hoe heb ik zo lang met mijn kop in het zand kunnen leven. Nu kan ik niet meer rustig blijven leven zoals eerst en moet iets doen hieraan, voor het echt te laat is, in elk geval voor mijn kinderen later. Maar wat?! Wat kunnen we doen, Pindar? Het gevaar is overal, je kunt niet weten wie er nog goed is en te vertrouwen en wie niet. En ze zijn zo machtig. Als jij er al zo lang mee bezig bent, heb je dan een plan? Wat kan ik doen?

bieb63

bieb63

06-05-2016 om 23:54

Ik weet niet precies wat je bedoelt Ely, maar

stel dat jij lereares bent, en ik of Pindar of wie dan ook vinden te moeten ventileren hier dat leraren (of leraressen) pedofielen zijn. En /of psychopaten. Vind jij dat kunnen? Hoe zou jij dat ervaren?

Ely

Ely

07-05-2016 om 00:55

Maar Bieb

Ik kan me eerlijk gezegd gewoon niet voorstellen dat je zo'n aantijging serieus neemt. Pindar noemt ook niet leraren of zoiets maar gebruikt een term als -wat was het ook alweer- hoogwaardigheidsbekleders ofzo (sorry kan even niet teruglezen). In ieder geval zo'n term dat ik denk: wie? Horen directeuren daar ook bij? En hoe groot moet de organisatie dan zijn? Het is toch geen soort of ras oid waar ze het over heeft? Ik vind het maar vaag op wie er gedoeld wordt.

Wat ik probeer duidelijk te maken is dat er tussen alles wat er gezegd of geschreven wordt ook dingen tussen zitten waar je zeker over na kunt denken. Niet over vermeende pedofiele dat aan een functie is gekoppeld. Maar wel dat onze samenleving gestoeld is op een economisch systeem dat op een heel aantal fronten zwaar te wensen overlaat. Dat ook in de geneeskunde we daar soms net zo hard de dupe van zijn als dat we ervan profiteren. Complexe problemen als je het mij vraagt die je niet oplost door door dezelfde bril ernaar te blijven kijken. Daarmee zeg ik niet - en heb ik ook nergens beweerd - dat ik het eens bent met alles of zelfs de meerderheid van wat Pindar post. En ik vind daarom kaaskopje haar opmerking over mailen ook flauw. Een beetje in de trant van: als je niet voor ons bent, ben je tegen ons ofzo.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-05-2016 om 01:25

Ely

Dat het draadje afgesloten zou worden was een misverstand. Ik dacht dat echt en ik vond het niet zo'n slecht idee. Ook al zegt Pindar niet met naam en toenaam wie hij/zij van alles toedicht, vind ik het nogal beschuldigingen die rondgestrooid worden.

Wat het mailen betreft: ik kreeg de indruk dat je het wel kon vinden met Pindar, dus als het draadje gearchiveerd zou worden, zouden jullie ook privé verder kunnen bomen.

Ik kan niet voor heel Nederland spreken, maar ik denk dat héél veel mensen wel enigszins aanvoelen dat er van alles rammelt in de maatschappij. Het onderwijs kan ongetwijfeld beter, de zorg ook, banken en verzekeringen hebben érg veel macht, er wordt gesjoemeld, witgewassen, zwartgemaakt... het is niet altijd even fraai allemaal. Maar wat denkt iemand als Pindar te bereiken, door hier als een perpetuum mobile te blijven herhalen dat we zelf moeten nadenken en op onderzoek uit moeten gaan? Denkt Pindar a. nou echt dat juist op dit forum mensen niet nadenken en dingen uitzoeken en b. dat we daardoor massaal overstag zullen gaan? Nee, ik niet. Ik bepaal zelf wel of ik dat doe, ook al denkt Pindar dat ik zo geprogrammeerd ben, dat ik geen eigen beslissingen meer kan nemen. Hij of zij kijkt te veel films.

Juist, ja sorry, mensen als Pindar zijn voor mij reden om thuisonderwijs nog láng tegen te houden in Nederland. Het onderwijs mag dan niet perfect zijn, maar ik vind het idee dat kinderen daaraan onttrokken kunnen worden door ouders met een verknipt wereldbeeld en/of die door angst, argwaan en paranoïa niet meer helder kunnen denken, zorgwekkend.

Pindar

Pindar

07-05-2016 om 09:50 Topicstarter

Eens kijken

Eens kijken

Je schrijft:

"Ik kan niet voor heel Nederland spreken, maar ik denk dat héél veel mensen wel enigszins aanvoelen dat er van alles rammelt in de maatschappij."

Ok, mee eens. Alleen zeg ik er bij dat dat geen toeval is, maar
"by design"!

"Het onderwijs kan ongetwijfeld beter."

Natuurlijk kan die beter, maar dat wil men aan de top niet. Dat het onderwijs zo enorm slecht is, en dat is het echt, is ook 'by design"
Het wordt gebruikt om de creativiteit van mensen te doden,ze dom te maken en te indoctrineren met allerlei onzin, waardoor men a.h.w alternatieve informatie in een reflex actie afwijst.Zie de reacties alhier.

"de zorg ook,"

Het zelfde verhaal. De zorg is erg slecht en allemaal 'by design"

"Banken en verzekeringen hebben érg veel macht, er wordt gesjoemeld, witgewassen, zwartgemaakt.

Ook allemaal "by Design". Zo als ik al eerder gezegd heb, de banken plukken ons leeg. Eerst laten ze on geld lenen dat niet bestaat, daarna creeren de banken een crisis (een crisis is van a tot z opgezet), en daarna kunnen we ze niet meer terugbetalen en dan nemen ze echte spullen, zoals huizen, van ons af, en dan is de bank opeens een stuk rijker.Ook dit is allemaal uit te zoeken.

".. het is niet altijd even fraai allemaal."

Nee, idd allemaal By Design. "Normale mensen' zullen dit soort dingen nooit doen, Psychopaten hebbn er geen enkel probleem mee.
Erger nog, de bedoeling van deze psychopathen is dat het nog vele malen erger wordt.

" Maar wat denkt iemand als Pindar te bereiken, door hier als een perpetuum mobile te blijven herhalen dat we zelf moeten nadenken en op onderzoek uit moeten gaan? "

Omdat het erg erg erg belangrijk is. Als we niet oppassen komt er een wereldwijde politiestaat aan die zijn weerga niet zal kennen.
Lekker voor Uw kinderen en kleinkinderen,

"Denkt Pindar a. nou echt dat juist op dit forum mensen niet nadenken en dingen uitzoeken "

Natuurlijk wel, maar tot op zekere hoogte. Men heeft de informatie niet en door het onderwijs kunnen mensen niet echt meer goed denken. btw ook de tv en de smartphone etc spelen hierbij een belangrijke rol.En ik zie hier mensen niet nadenken en onderzoeken, maar mij aanvallen en in een automatische reflex afwijzen wat ik zeg. Dat is geen nadenken.
En begrijp me heel goed, ik denk echt dat de meeste mensen, inclusief hier, enorme genienen zijn. Dat is onze aard!
Maar de psychopaten aan de top zijn bang voor ons dus laten ze ons door een systeem lopen waardoor we dat kwijt raken. Gelukkig kan helemaal kwijtraken niet, maar dan dien je je eerst echt los te maken van het systeem.

"en b. dat we daardoor massaal overstag zullen gaan? Nee, ik niet."

Nee, waar schrijf ik dat? Integendeel. Ik heb geschreven dat het zaadjes zijn. Meer kan ik niet doen. Als men het hier leest en straks hetzelfde van iemand anders hoort, zullen er zeker kwartjes gaan vallen.Ook heb ik vaak geschreven dat het een proces is wat zijn tijd nodig heeft.

" Ik bepaal zelf wel of ik dat doe, ook al denkt Pindar dat ik zo geprogrammeerd ben, dat ik geen eigen beslissingen meer kan nemen. "

Ik begrijp dat je denkt dat je je eigen beslissingen neemt.
Echter, je beslissingen zijn gebasserd op je perceptie, ja?
Met onze perceptie is enorm gekloot, ook die van jou.
En als je perceptie niet klopt dan zullen je beslissingen en handelingen ook niet juist zijn

"Hij of zij kijkt te veel films."

Wist je dat de groep psychopaten ook Holly-wood (de naam komt van de Druiden en betekent heilig woud en refereert aan een toverstokje.) Het is een vorm van hypnose.
Anyway, die gekken maken films waarin dus heel veel waarheid zit, zodat een en ander afgewezen kan woren door jouw 'argument"
The Matrix comes to mind, maar ook heel veel andere films.

Verder denk ik dat het belangrijk is te weten dat de kracht achter de banken, de scholing, de 'zorg'. de 'wetenschap' etc etc dezelfde is!

We worden echt van de wieg tot de graf, en zelfs daarna nog, door en door genaaid.

Daarna zult U vragen? Jazeker! Als je dan naar het 'witte licht' gaat wordt je 'gerecycled" en kan je weer opnieuw op aarde beginnen.
Maar eigenlijk ben je gewoon oneinding bewustzijn.

DAAR wil me ons van af houden.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-05-2016 om 11:05

Pindar

Als je zoals ik gelooft dat we simpelweg geboren worden en weer dood gaan, zonder je zorgen te hoeven maken over wat er met je bewustzijn gebeurt (niets) hoef je ook niet bang te zijn dat het aan jou voorbij zal gaan. Wat heb je er aan om je hele leven in angst te zitten voor iets wat nog door niemand (wetenschappelijk) is vastgesteld?

Je opmerking over het witte licht bevestigt voor mij dat je de realiteit een beetje bent kwijtgeraakt. Verdiep jij je daar nu eens in. Waarom zou dat witte licht er zijn? En waarom zouden al die psychopaten (jouw woorden) er baat bij hebben om jou daar bij weg te houden?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.