Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

school is er om de kinderen dom te maken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ely

Ely

05-05-2016 om 11:07

En dat is precies ook wat ik er zo lastig aan vind

Iedereen heeft een dak boven zijn hoofd en eten en drinken nodig. In onze maatschappij heb je daarvoor geld nodig. Voor dat geld moet je werken. De meeste mensen hebben een intrinsiek streven naar meer. Graaiers daargelaten vind ik dat heel begrijpelijk. Als je iets kan doen om je gezin te voorzien van wat meer dan is het een natuurlijke neiging om dat na te streven denk ik. Zelfs biologisch te noemen.
En dat is meteen ook vaak de bron van een hoop misère. Want niet iedereen heeft hetzelfde idee bij de grens tussen deze neiging en een bepaalde integriteit. En dat zit in kleine en grote dingen. Sommige keuzes heb ik meer begrip voor dan andere. En een aantal vind ik misselijkmakend.

Hoe kunnen we dat gaan ombuigen?

Kaaskopje

Kaaskopje

05-05-2016 om 12:26

Ely

Als ik merk dat iemand genuanceerd is in zijn denken, kom ik een stuk verder dan met iemand die werkelijk alles weet om te zetten naar naargeestige theorieën. Iedereen met gezond verstand weet dat we niet in een perfecte wereld leven, maar als we alles hiervan zouden afwijzen, beland je vanzelf opnieuw in een imperfecte wereld. Hoe holistisch, niet-kapitalistisch, niet-religieus, gespeend van chemische rotzooi e.d. meer... er komt rottigheid boven drijven. Binnen groepen mensen zal het altijd gaan wringen. Daarom zal anarchie nooit werken en zul je altijd mensen nodig hebben die leiding nemen en geven. En zullen daar ook altijd mensen tussen zitten die daar misbruik van maken en/of beslissingen nemen waar je het niet mee eens bent.

Ik vind het prima als mensen naar alternatieven zoeken voor wat wij gewoon zijn gaan vinden. Zolang die alternatieven veilig en verantwoord zijn. Ikzelf voel me daarom nog steeds veiliger bij een "normale" arts, dan bij een alternatieve genezer. Als Pindar mij echter voorbeelden kan laten zien van mensen die met hun zicht via oefeningen van -20 op 0 zijn uitgekomen, ben ik bereid dat serieus te proberen. Hopelijk vult Pindar ondertussen mijn inkomen aan. Maar als het voor een domme opticiën al moeilijk te begrijpen is, gaat het mij ook nooit lukken natuurlijk.

Angela67

Angela67

05-05-2016 om 13:43

Ik ben blij....

Pindar, dat je vooral niet vertelt hoe het echt zit met die perfecte oplossing voor je ogen waar je zo druk mee vezig bent, zo druk dat je daar vadt gern tijd voor hebt. Of nee, laat me raden, het staat nergens op internet want internet is ook 1 groot complot --. Wat dat betreft lijk je gelukkig op onze HH Onno!
Gr Angela
Ps HH staat voor HuisHomeopaat

Angela67

Angela67

05-05-2016 om 13:43

Typefouten

Sorry klein scherm

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 14:15 Topicstarter

Angela

Wat bedoel je precies te zeggen?

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 14:19 Topicstarter

kaaskopje

Wat je niet schijnt te willen begrijpen is dat ik helemaal niet alles omzet naar naargeestige theorien. Blijkbaar wil je dat wel zo zien.

Ik zeg hoe een en ander zit en ja dat is idd soms nogal naargeestig.
Dat kinderen verkracht worden door zogenaamde "hoge heren' is ook enorm naargeestig. Ja en? Omdat het naargeestig is moet ik mijn mond er over houden?

Dit heet gewoon je kop in het zand steken.

En de rest van de post maakt duidelijk dat je eigenlijk gewoon niet weet waar je het over hebt, terwijl je ergens blijknaar het idee hebt dat je het wel weet,

Maar dat is, zoals ik al eerder zei, de programmering.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 14:26 Topicstarter

Ely

Over "Geld"

Vaak een beladen onderwerpt.

Echter, het is niet meer en minder dan een illusie.

Een hele stevige en daar ben ik me van bewust, maar geld is en blijft en illusie.

En ooit komt er aan een illusie een einde.

Hortensia

Hortensia

05-05-2016 om 15:47

Laat ik er ook maar weer eens een quote ingooit...

"Alles wat aandacht krijgt, groeit."

Bron onbekend.

Kaaskopje

Kaaskopje

05-05-2016 om 15:49

Pindar

Ik heb mijn leeftijd niet bereikt terwijl ik met mijn hoofd in het zand stond. Ik heb levenservaring, een beetje mensenkennis, de nodige dingen meegemaakt... Ik ben me er zéér van bewust dat hoge heren er meestal beter vanaf komen en ergens makkelijker mee wegkomen dan lagere meneertjes. Dus voor je in je zelfgenoegzaamheid conclusies uit over hoe weinig ik weet t.o.v. jouw enorme kennis en hoeveel moeite ik daarvoor doe... daar weet je niets van. Ik heb in mijn leven ook mensen zoals jij voorbij zien komen en ik heb daaruit geleerd dat ik deze mensen niet kan vertrouwen, omdat ze niet weten wat ze teweegbrengen met hun vage zelf bij elkaar gezochte informatie van gelijkgezinden. Hoe meer jij zegt hoe meer je dat in mijn ogen bevestigt. Daarom heeft dit geen zin.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 16:16 Topicstarter

Kaaskopje

In mijn ogen bevestig je wederom gewoon dat je er helemaal niks van onderzocht hebt of weet van hebt.

Levenservaring? Ja en? Ik ook.

Daar heb ik het helemaal niet over.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 16:19 Topicstarter

Kaaskopje

En met zelfgenoegzaam heeft het ook niks te maken.

Zie je nu zelf niet dat je me steeds persoonlijk aanvalt i.p.v. wat ik beweer eens recht in het gezicht te kijken?

Ik ben bang....

Allemaal mensen en de achterdocht de 5 mei lezing

http://www.npo.nl/nos-nationale-viering-bevrijding-2016/05-05-2016/POW_03173959

Niet bang zijn Pindar. Zonde van je tijd. Behalve in de bijbel over de mussen enzo schrijft ook Arita Baaijens mooi over die onzekerheden.
http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/4221633/2016/01/09/Arita-Baaijens-de-kunst-is-te-leven-op-de-rand-van-het-mysterie.dhtml

""Ik heb geen pensioen, geen financiële zekerheid. Af en toe kan de paniek mij aanvliegen en dan spreek ik mezelf ernstig toe: 'Heb je een dak boven je hoofd? Ja. Ligt er eten in de koelkast? Ja. Oké, dus op dit moment is alles in orde. Vertrouw er maar op dat het morgen nog steeds zo is.' En mócht het toch mislopen, dan ga ik gewoon met een tasje foto's - een verzameling herinneringen aan mijn leuke, ingewikkelde leven - ergens in de woestijn zitten om daar langzaam maar zeker op te drogen en in een mummie te veranderen."

Het helpt ook om de aardse luchtige bespiegelingen over serieuze zaken te lezen van mensen als Thomas Erbrink.
Hij was degene die de 5 mei lezing deed. Het gaat altijd over mensen. En over jezelf.
Zo'n dag als 5 mei is belangrijk om weer luidop te praten over de wereld die wij allemaal wensen en wat je aandacht geeft groeit. Ondanks de narigheid die er ook altijd is.
Thomas Erbrink beschrijft de achterdocht zoals dat in een Iraanse samenleving werkt maar altijd blijken er mensen te zitten achter vermeende grote vijanden. Dan besef, dat gun ik je Pindar. Allemaal mensen.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 18:10 Topicstarter

Annej

wat een geklets, sorry dat ik het zeg hoor.

Ja hoor Pindar

Wat je aandacht geeft groeit. Als jij je hersenen blijft vergiftigen met die youtubefilmpjes over illuminati, chemtrails, en wat niet al, wordt dat jou wereld. Zonde van je leven vind ik. Maar een ieder is vrij om zijn eigen geest te vergiftigen.

Angela67

Angela67

05-05-2016 om 18:17

geklets

wat goed Pindar, dat je onderscheid probeert te maken tussen geklets van jezelf en geklets van een ander! Je bent lerende!
Ga vooral door met onderzoeken en doe verslag hier op deze site want je kunt hier nog veel mensen overtuigen! Wij zijn zo ontzettend onwetend op dit gebied, behalve Firestarter (wellicht jouw alter ego in moeilijke dagen)?
gr Angela

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 18:27 Topicstarter

geen aandacht

Echt wwer zo'n mew age term.

Wat je aandacht geeft groeit.

Wel ok, lateb we dat eens toepassen op de jodenvervolging.
hadden we niks moeten zeggen. Hadden de mensen gewoon geen andacht moeten krijgen? was het dan vanzelf verdwenen????

NATUURLIJK NIET!

Kindermisbruik door hoogeplaatste heren en vrouwen, politici, priesters, bischoppen?? Laat maar zitten?
Geen aandacht aan geven want dan gaat het vanzelf weg??????

Nee natuurlijk niet. Geen aandacht geven werkt voor de daders alleen maar in hun voordeel!!

Als je huis afbrandt? geen aandacht geven anders wordt het erger????

Zie je nu zelf niet hoe super knetter gek het is wat jij schijft?!

Hortensia

Hortensia

05-05-2016 om 18:37

Alles wat aandacht krijgt, groeit

Is geen new age-gebrabbel, maar de keiharde waarheid.

Kijk maar in dit topic. Hoe meer aandacht jij krijgt, hoe meer berichten jij schrijft.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 18:59 Topicstarter

aantoonbaar onjuist

Ga eens in op wat ik schrijf over de jodenvervolging, kindermisbruik etc.

Het is aantoonbaar onjuist wat jij hier schrijft.

ik doe mee

ik doe mee

05-05-2016 om 20:16

nou, vertel

"Er is echter idd nog iets anders achter de schermen aan de hand, wat verklaart waarom de hoge heren en vrouwen psychopathische pedofielen zijn."

Nou, vertel het ons dan maar.
Je zit hier gewoon maar ongefundeerd wat mensen zwart te maken. En dan niet eens 1, maar allemaal. Wel ja.
En dan ben je verbaasd als men je als niet helemaal goed bij je hoofd ziet?

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 20:47 Topicstarter

niet verbaasd hoor.

Nee, ik ben niet verbaasd dat men mij niet helemaal goed bij mijn hoofd ziet!

Integendeel, DAT is exact de programmering.Daar ga ik tegein ,maar veel mensensnappen dat (nog) niet omdat ze denken dat ze niet geprogrammeerd zijn.

En mensen zwart maken? Is dat zo? en die arme kinderen die ze misbruiken dan? waarom heb je het daar niet over?

Er zijn getuigen hoor , de slachtoffers van deze psychopaten zoals
een vrouw die o.m. misbruikt is door bisschoppen en o.m. 'prins' bernhard,

DAT is namelijk de manier waarop de wereld echt 'geregeerd' wordt.

Als je dat inziet kan je zeggen:

welcome to the REAL world.

ik doe mee

ik doe mee

05-05-2016 om 21:06

en wat dan?

En wat verklaart het dan dat die mensen zo zijn? Jij weet het. Vertel het ons.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 21:11 Topicstarter

satanisten

Het zijn praktizerende satanisten.

zo leverde Saville bv kinderjes voor de satanische rituelen voor het koninklijk huis aldaar.

Klinkt bizar, ik weet het,

Dat is nou net de bedoeling.

Maar dat het bizar klinkt betekent zeker niet dat het niet waar is.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 21:18 Topicstarter

Dutroux en consorten

Dutroux leverde kindertjes voor het konklijk huis aldaar.

Bekijk de Dossiers-X eens op youtube.

Als men daar te dicht bij de waarheid komt (het satanisme) dan wordt het onderzoek door een 'hoge'(!!!!) pief stopgezet.
De onder aan de ladder bungelende agenten waren stomverbaasd, want er klopten bijna alles aan de getuigenis.

En zo is het overal.

Maar om in deze satanische cult ingelijfd te worden dien je zwaar psychopatisch te zijn en wordt je daar op getest.

De pedofilie heeft banden met het satanisme maar wordt ook gebruikt om de hoogwaardigheidsbekledertjes te chanteren zodat ze wel moeten doen wat hun gevraagd wordt.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 21:24 Topicstarter

The Franklin Cover Up

en dan is er nog dit:

The Franklin cover up:


https://www.youtube.com/watch?v=sQHrbJPhus4

"The pulled from the air at the last moment documentary that deals with the Franklin (Murder/Satanism/Child Abuse) cover-up. "

En voor er gezeik komt dat het 'maar' youtube is, er is ook een boek van!

Triva

Triva

05-05-2016 om 22:00

zullen we

na de levering van de kindertjes voor satanische rituelen aan het Britse en Belgische koningshuis nu echt even stoppen met reageren voor Pindar roept dat Robert M geleverd heeft aan Beatrix...

bieb63

bieb63

05-05-2016 om 23:21

Aan forumbeheer

Dit begint de spuigaten uit te lopen. Ik denk dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Ik begrijp dat dit een interessante discussie zou kunnen worden, met de nodige pit en venijn, maar dat zou niet geven. Duidelijk is, en ik neem aan dat forumbeheer dat ook zo ziet, dat er op geen emkele manier enige discussie op gang komt vanuit TS. Op zich ook niet erg, maar inmiddels is dit vuilspuiterij. Er zal hier maar een ambtenaar meelezen die uitgemaakt wordt pedofiel en psychopaat. Kan niet de bedoeling zijn van dit forum......
Kan deze draad naar het archief aub?

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

05-05-2016 om 23:23

archivering

Iedereen is tot op zekere hoogte vrij om zijn of haar mening op dit forum te uiten. Ik vraag mij vooral af waarom iedereen blijft reageren?

Met vriendeljke groet,

Forumbeheer Ouders Online

bieb63

bieb63

05-05-2016 om 23:40

Forumbeheer

Jazeker. Maar tot op zekere hoogte mag ik aannemen..... op dit forum. En als er nou nog een discussie ontstond, dan was het nog anders, maar die is er niet, het is alleen vuilspuiterij, die een grens overschrijdt. Maar goed, dat is mijn mening.

@Emma

@Emma

06-05-2016 om 00:32

Stop

Stop dan ook met reageren! We weten dat er geen gesprek is, waarom steeds blijven doorgaan?

Kaaskopje

Kaaskopje

06-05-2016 om 00:59

Eens hoor

Ik reageer tegen beter weten in ook nog, maar ik vind het verstandig om er een stop op te doen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.