Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

school is er om de kinderen dom te maken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pindar

Pindar

04-05-2016 om 13:57 Topicstarter

Fransien

Hitler is nooit gekozen. Hij is vooruitgeschoven en betaald door de Bush familie (ja ja van de psychopathische presidenten familie) via o.m het bedrijg I.G Farben in Duitsland. O ja. de ss'er prins Bernhard had er ook een handje in/

Er is helemaal geen democratie!

Neem bv de usa. de meeste presidenten zijn gewoon familie van mekaar.ze zijn geslecteerd hoor, niet gekozen.

Kinderen van 12 weten dit al!

Getver hoor net op de radio over 'vrijheid'! Er is momenteel helemaal geen vrijheid.En de oorlogen zijn door de banken opgezet!

En laat ik niet starten over de psychopathische banken.

Fransien

Fransien

04-05-2016 om 14:05

Ach natuurlijk

De hele wereld is dom, alleen pindar weet hoe het zit. Informatie geven ho maar, alleen wat meningen zonder onderbouwing neerkwakken en verder iedereen die om onderbouwing vraagt het bos in sturen met dooddoeners.

Pindar

Pindar

04-05-2016 om 14:09 Topicstarter

Fransien

Ik zeg nergens dat de hele wereld dom is, hoe kom je hier nu weer bij?

Ik geef wat informatie en ik zal voor de zoveelste keer zeggen dat als je het eht intresseert je aan het werk zal moeten.

Ik wil niemand het bos in sturen,

Maar ja, maar wederom mij aanvallen in plaats van eens in te zien dat we jaren geregeerd zijn door pedofiele psychopathen,

Nu ka, je kan natuurlijk je kop een poosje in het zand blijven steken als je het allemaal te eng vind.

Verder sta ik absoluut achter alles wat ik geschreven heb.
Maar mensen kunnen alleen zichzelf deprogrammeren als ze er aan toe zijn.

Het enige wat ik kan doen is wat zaadjes planten.
Als mensen dan behoefte hebben om de zaadjes weg te schoppen, wel dat zegt wat over hen uiteraard, maar ik kan er weinig aan doen.

Pindar

Pindar

04-05-2016 om 14:32 Topicstarter

hmmm

‘What a wild ride 2016 continues to be. The good news is that people continue to wake up in droves and it’s causing even the most highly indoctrinated to question the ‘beliefs’ they’ve been ‘designed’ with. Even the official 911 story is finally being questioned by those who never did their proper research, thanks to the recent Saudi Arabia debacle.

bieb63

bieb63

04-05-2016 om 15:23

Pindar

Ik heb het over een SYSTEEM. En dat in het Torentje de dienst wordt uitgemaakt snap ik ook wel. Maar nog steeds zal bijv. de Partij van de Dieren niet of nauwelijks zetels hebben als er weinig mensen op stemmen. Wordt er wel massaal op gestemd, dan komen zij toch echt met meerdere zetels in de kamer. Dat is wat het is. Niet meer en niet minder.

Pindar

Pindar

04-05-2016 om 16:29 Topicstarter

Bieb63

Nee, dat is nu juist niet zo. Ga nou eens onderzoek doen.

En in het torentje wordt al helemaal niks besloten.

Daar zitten alleen de "puppets on a string"

Hoewel, ze zijn wel zwaargestoord. De pedofilie van Deetman is maar een heel klein stukje van de ijsberg.

Kaaskopje

Kaaskopje

04-05-2016 om 19:46

Pfff

Hoe meer je zegt hoe vreemder het wordt Pindar. Ben jij vanavond 2 minuten stil, of heb je daar ook een theorie over?

Verder sta ik absoluut achter alles wat ik geschreven heb.===

Blijf daar vooral staan.

Pindar

Pindar

04-05-2016 om 20:15 Topicstarter

kaas

Natuurlijk besef ik hoe vreemder het wordt! Maar dat betekent niet dat het niet waar is.

Kijk, het is natuurlijk vreselijk die oorlogsslachtoffers,

Maar dan zie ik de hypocriete kut-koppen van de zogenaamde 'hoogwaardigheidsbekleders" die donders goed weten dat ze de boel belazeren. Die geven er echt geen ene ruk om hoor.

Maar ja, bijna heel nederland tuint er weer eens in!!

bieb63

bieb63

04-05-2016 om 20:42

Hoogwaardigheidsbekleders...?

Ik heb ze niet gezien op de Waalsdorpervlakte. Jij wel? Of kijk jij liever naar de Dam? Eigen keuze.

bieb63

bieb63

04-05-2016 om 20:44

Hé Pin

Hé Pin, ben jij al zo close en amicaal met Kaaskopje dat je haar Kaas noemt? Zit daar ook een theorietje achter?

Pindar

Pindar

04-05-2016 om 22:26 Topicstarter

bieb

Jaloers, bieb? I.v.m. kaas lol

ik heb idd de dam gekeken.

wat een idioten! en dan bedoel ik de 'hoogwaardigheids' bekleders.

Allemaal en alleen voor publieke consumptie1 En men trapt echt massaal in die schijnvertoning.

Bah!

Maar jah Hitler zei het al, he?!

bieb63

bieb63

04-05-2016 om 23:29

Pindar

Het is nu gewoon klaar! Als jij een gedenking wilt zien zonder koning e.d. dan kijk je naar de waslsdorpervlakte. Hoef je je ook niet te ergeren en complottheorien te bedenken. Of je kijkt gewoon helemasl niet en je trekt je eigen plan. Ook goed. Maar als jij naar de dam gaat kijken, louter en alleen om te schofferen, dan ben je zielig en een zeer kwalijk wezen. Erzit een knop op die tv, dus doe er wat mee!

@Emma

@Emma

05-05-2016 om 00:06

Bieb63

Pindar is nog lang niet klaar hoor. Zolang er hier mensen zijn die happen zal Pindar blijven zuigen.

Laat je niet opnaaien Bieb63

Pindar is zelf zo hypocriet als maar kan met dat gespeelde "het is natuurlijk vreselijk, die oorlogsslachtoffers" om vervolgens het eigen ding naar voren te schuiven.

Gedenkingen zijn rituelen om de verhalen levend te houden. Het verhaal van mijn familie, van vele families, die zich uitstrekken over Europa.

Natuurlijk zijn er mensen als Pindar die deze rituelen bezoedelen. Ze kunnen niet anders, er zijn geen normale argumenten. Wat overblijft, is het choqueren.

Laat mij er maar intuinen, Pindar. Het is jouw makkelijke conclusie om jouw wereld overeind te houden. Het is goed zo.

Kaaskopje

Kaaskopje

05-05-2016 om 01:11

Haha Pindar

Nog even en je wilt met me borrelen, zo amicaal ga je opeens doen. Maar het lijkt me verstandig dat we het hierbij houden.

Succes met je eigen gedachten. Hou ze in het echte leven bij jezelf, is mijn wijze raad.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 09:01 Topicstarter

Done

Ja hoor is je goed recht. Maae eens op een dag...

Bedoeling is helemaal niet choqueren.

Je snapt niet eens dat ik zou willen dat het niet waar is wat ik schreef,

Zou een stuk makkelijker zijn.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 09:03 Topicstarter

Kaas

Maak je geen illusies. Was een grapje.
Ik heb je idd ook liever niet in de buurt.

Ik hou meer van mensen met open geestem.

vroeger,

toen het internet nog niet voor iedereen toegankelijk was, en ik in Haarlem werkte, was er ook zo iemand als Pindar. Hij zag in alles en iedereen een complot, zelfs de mensen die op het postkantoor werkte deden dat in dienst van de Illuminatie. Maar zijn theorieën kon hij niet wijd en zijd verbreiden, dus typte hij hele a4-tjes vol en plakte hij die op zijn ramen. Je kon niet meer naar binnen en buiten kijken, zo volgeplakt zat het. Ik heb 1 keer de moeite genomen om 1 velletje te lezen maar ik haakte al gauw af. Wat een onzin weten deze mensen te verkopen. Nu is er internet en dat is een zegen voor die lui. Je kan er van alles kwijt, van waarheid tot de grootst mogelijke onzin. En, helaas, vinden mensen als Pindar daar hun gelijk. Natuurlijk, niet alles wat gezegd word en wat via de media tot ons komt moet je voor zoete koek slikken, maar als je al begint met dat Hitler door de Bushes aan de macht is gekomen word het tijd voor de broeders, ambulance en een spanlaken. Mijn reactie op zo iemand: ze hebben de deur van paviljoen F weer open laten staan.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 09:47 Topicstarter

Hitler etc.

O ja, Hitler is echt door de Bush familie ( echt een stel psychopaten!) aan de macht gekomen.

Om me meteen als gek neer te zetten is natuurlijk wel erg goedkoop en laat je jezelf wel aardig in de kaarten kijken en je kleuren bekennen.

Als er dus iets gezegd wordt wat jou niet bevalt en bizar overkomt, wil je meteen de psychiatrie bellen? Dat zegt toch echt meer over joow gebrek aan tolerantie dan over mij hoor.
Het is gewoon zielig.

Is het niet grappig, en triest tegelijkertijd, te zien hoe mensen elkaar binnen de lijntjes willen houden!? Zo is het ook opgezet namelijk. Het aantal (13!) families dat ons 'regeert' is namelijk zo klein, dat ze er voor gezorgd hebben dat de mensen elkaar 'policed".

We zijn eigenlijk nog erger dan een kudde schapen, want wij proberen elkaar 'in het gareel' te houden.Niet alleen de hond.

Verder raad ik aan de mensen '1984' van Orwell te lezen.
Dat is namelijk niet zomaar een verhaal. Het is de agenda die zich nu voor onze ogen ontvouwt. Orwell was dan ook een insider en een
lid van de "Fabian Soiety".

Tsja, mensen willen blijkbaar geen waarheid weten als die te oncomfortabel is.

dat je

1 van de complottheorieen aanhangt en voor waar aan neemt kan ik me nog voorstellen, maar om ze allemaal voor waar aan te nemen wijst toch wel op kortsluiting in de hersenen. En de pest is, hoe verder je het internet afstruint hoe vreemder de complotten worden en hoe gretiger de aanhangers die slikken.

Ely

Ely

05-05-2016 om 10:01

Ik ken ook iemand irl

Die vergelijkbare ideeën heeft als Pindar. Zijn Facebook postings zijn veelvuldig en afwisselend. Wat ik merk in irl gesprekken is dat het zo moeilijk discussiëren is als iemand zich meer laat leiden door hetgeen ze tegen zijn dan zich focust op wat het dan wel zou moeten zijn. Ook omdat ik het over sommige dingen wel eens ben. Voorbeeld: de heilige eeuwige economische groei. Volgens mij ben ik niet de enige op OO die al eerder heeft gezegd dat dat anders kan en moet. Pindar hier heeft het ook genoemd. Ik boom graag over wat een realistisch scenario zou kunnen zijn om daar vanaf te komen. Maar ik geloof niet dat alle wereldleiders en invloedrijke families eigenlijk aliens zijn die onze planeet op die manier proberen voor zichzelf te krijgen. Als mijn discussiepartner dat wel gelooft en daar alles op gooit dan praat het gewoon minder lekker.

Ander voorbeeld; de farmaceutische industrie en diens eenzijdigheid in het kijken naar gezondheid en welzijn. Puur ingegeven door het commerciële model (lees The Billion Dollar molecule). Ik ben absoluut van mening dat een meer holistische aanpak effectiever zou zijn. Maar ik zeg niet dat alle middelen die door de farmacie zijn voortgebracht schadelijk zijn. Er zijn trouwens zat middelen die natuurproducten zijn en alleen worden gewonnen en gezuiverd en daarna op de markt gebracht. En door sommige mensen vervolgens worden bestempeld als chemische troep.

Kortom, ik vind het zo zonde als de nuance verloren gaat. Want dan raak je ook pareltjes aan waar- en wijsheden kwijt.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 10:06 Topicstarter

roefel

Je maakt hier een aantal enorme foute aannames:

Ten eerste ik neem helemaal niet zo maar een complottheorie aan, maar dat wil jij blijkbaar graag geloven.

Ik neem ze ook niet allemaal zo maar voor waar aan, ook dat wil jij blijkbaar graag geloven.

Verder heb ik het meeste helemaal niet van internet maar gepuzzeld via honderden boeken en documenten.

En ja, het is vreemd wat je leest, dat snap ik ook wel. Maar dat is uiteraard de bedoeling, Dat je meteen iets afwijst zonder zelfstandig onderzoek.

Eigenlijk een beetje als een kind zeg maar.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 10:10 Topicstarter

Ely

Nou, dank je wel!

Ik ben het met je eens dat ik wat radicaler in mijn ideen ben dan jij.
Ik heb daar zo mijn redenen voor, net als jij ze zal hebben.

En ieder vogeltje zingt.......nietwaar?

Maar wat bedoel je hiermee:

". Zijn Facebook postings zijn veelvuldig en afwisselend"

Je verwijst naar zijn dus dat ben jij niet en ik heb geen facebook pagina. Ik kijk wel uit! facebook is van de cia.En nee, dat is geen grapje.

dan zijn we er

"En ja, het is vreemd wat je leest, dat snap ik ook wel. Maar dat is uiteraard de bedoeling, Dat je meteen iets afwijst zonder zelfstandig onderzoek".

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 10:14 Topicstarter

Ely

Maar ik geloof niet dat alle wereldleiders en invloedrijke families eigenlijk aliens zijn die onze planeet op die manier proberen voor zichzelf te krijgen. Als mijn discussiepartner dat wel gelooft en daar alles op gooit dan praat het gewoon minder lekker.

Wel, ik heb het nooit zo genoemd. Het is ingewikkelder.
Ik heb gezegd dat de hoogwaardigheidsbekleders pedofiele psychopathen zijn.

Er is echter idd nog iets anders achter de schermen aan de hand, wat verklaart waarom de hoge heren en vrouwen psychopathische pedofielen zijn.

Ik hebe chter nooit gezegd dat de wereldleiders 'aliens' zijn.

Met alle respect voor je Ely, maar dat heb ik echt nergens beweerd.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 10:23 Topicstarter

Ely

Hier wil ik ook nog wat over zeggen.

Je schrijft:

"dat het zo moeilijk discussiëren is als iemand zich meer laat leiden door hetgeen ze tegen zijn dan zich focust op wat het dan wel zou moeten zijn"

Wel, ik ben tegen alle leugens die verspreid worden via scholen, universiteiten, media etc.

De reden dat ik deze leugens probeer bloot te leggen. Tegen te zijn zoals jij zegt, Is dat men op die manier zich vrij kan maken van deze leugens. is men hier vrij van dan kan men makkelijker creatieve oplossingen bedenken, dan wanneer men net haken en ogen aan de leugens vastzit. DAT is voor mij de reden.

Natuurlijk ben ik ook voor oplossingen dus.

Voorbeeld:

Neem het banksysteem wat geld uit het niets creert (money out of thin air) en als we dan lenen moeten we dat geld (wat nooit bestaan heeft!) nb met RENTE terugbetalen.

Geen wonder dat de bankgebouwen steeds hoger en groter worden!~!

Het is gewoon simpelweg pure diefstal.

MAAR er zijn systeem gekomen die dat proberen op te lossen.
Zoals bv het LETS systeem.

verder is het zo dat het echt zo onnoemelijk veel is, en het is allemaal met elkaar verbonden, dat het echt onmogelijk in vier postinkjes is uit te leggen.Daarom vraag ik de mensen als het ze echt willen weten zelf wat onderzoek te doen.

Maar de enige echte oplossing is een spirituele oplossing en dat betekent inzien dat we geen persoon zoals Jan of Wilma zijn, maar een spiritueel wezen wat ervaringen opdoet in deze wereld.

Ely

Ely

05-05-2016 om 10:24

Blijkbaar is mijn post niet duidelijk

Het was ook niet mijn bedoeling te suggereren dat jij dit beweert Pindar. Ik refereerde aan een kennis die ik heb aan wie ik moet denken als ik jouw postings lees. En dat is een man en hij heeft wel eens iets gepost over die aliens. Vandaar.

Die kennis heb ik ook op Facebook en hij post vanalles en nog wat. Naast de aliens zeg maar.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 10:32 Topicstarter

Ely

Ely, ow ok dank je voor de verduidelijking. Deze verwarring neemt dit medium af en toe met zich mee.

Mijn ervaring is dat als mensen, zoals jij en die kennis, ook deze ideeren hebben zeg maar, er een soort overlap en een soort vershil is in de dingen die men denkt.
Maar dat is wat mij betreft ok.

Persoonlijk ga ik nog veel verder dan ik hier neerschrijf, maar omdat men al moeite heeft met wat ik hier nu al neerschrijf laat ik dat nu even.

Hoewel ik er persoonlijk voor ben vaak alles te vertellen omdat een en ander dan heel duidelijk kan worden.

Het is eigenlijk een enorme gigantische puzzel en een konijnenhol wat extreem diep gaat. Zo diep, dat mensen die geen onderzoek hiernaar gedaan hebben het zich niet eens kunnen voorstellen.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 10:37 Topicstarter

Ik ken ook iemand

Ely, ik zie nu de verwarring

Ik las "Ik ben ook iemand" ipv "Ik KEN ook iemand"

sorry, duidelijk nu.

Pindar

Pindar

05-05-2016 om 10:40 Topicstarter

ogen

Nog zoiets.

Ik heb ook erg slechte ogen dus dan lees ik wel eens iets verkeerds.

Maar weer een mooi vb:

Maar, ik heb jaren een bril. Nu is een b ril blijkbaar het slechtse wat je kan doen aan je ogen want je spieren worden dan lui en gaan je ogen nog verder achteruit.

Er zijn methoden om van je bril af te komen en ben er druk mee bezig. Pittig, maar de moeite waard!

Maar ja ook dat leert een medicus en een opticien niet en van die opticien snap ik het nog!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.