Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

school is er om de kinderen dom te maken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mieke

mieke

01-05-2016 om 17:14

pindar

Kan iemand hier eens uitleggen waarom men deze zaken a priori en in een snelle 'knee-reflex' ontkent, zonder er zelfs maar onderzoek naar gedaan te hebben?"

Er wordt niets ontkend maar er worden jou vragen gesteld. Helaas ga je zelf nergens op in. Behalve dan de reactie dat iedereen dom en blind is en maar zelf op onderzoek uit moet gaan.

Blijkbaar wordt er van alles in scene gezet. Wordt de bevolking dociel gehouden met fluoride. Wordt er van alles in de gaten gehouden en gedood door chemtrails. En is het onderwijs een en al indoctrinatie om alles wat in scene is en wordt gebracht "echt" te h o uden. En dat alles om ruimte te maken voor een fascistisch regime. Ik herhaal hier dus alleen wat je zelf tot nu toe geschreven hebt.

Ik heb een eenvoudige vraag voor je. Wie zijn ze? Dat googled daarna makkelijker naar alle "juiste" pagina's om te lezen.

Angela67

Angela67

01-05-2016 om 17:17

'echt' bestaat niet

Pindar,

Als ik jou was, zou ik erkennen dat er twee soorten waarheden bestaan. Degene waar jij in gelooft en degene waar jij niet in gelooft.

Interessant wordt het als je je afvraagt waarom jij het zo belangrijk vindt dat je hier telkens terugkomt om te vertellen dat wij gered moeten worden van onszelf? Ik vind het amusant, maar ik krijg de indruk dat jij het wel erg serieus neemt. Dat mag natuurlijk, maar what's in it for you?

Aha! Ik moet opeens aan jehova getuigend denken! Even googelen. . .

"Jezus gaf zijn volgelingen de opdracht „discipelen van mensen uit alle natiën” te maken (Mattheüs 28:19, 20). Toen hij zijn eerste discipelen eropuit stuurde, zei hij dat ze naar de huizen van de mensen moesten gaan (Mattheüs 10:7, 11-13). Na Jezus’ dood gingen de eerste-eeuwse christenen ermee door hun boodschap „in het openbaar en van huis tot huis te onderwijzen” (Handelingen 5:42; 20:20). We volgen het voorbeeld van die eerste christenen en vinden dat huis aan huis prediken een goede manier is om mensen te bereiken."

Dus nu is de vraag: van wie heeft Pindar zijn of haar opdracht gekregen om langs alle fora te gaan?

gr Angela

Pindar

Pindar

01-05-2016 om 17:25 Topicstarter

mieke ^angela

@mieke

Ik heb uitgelegd waarom ik niet op veel zaken in kan gaan.
Blijkbaar geloof je dat niet.
Ik heb al eerder gezegd dat je zelf werk zal moeten verzetten als je het echt wilt begrijpen.

@angela

Het is nogal belangrijk te beseffen wat er aankomt.
Je kan het ontkennen zoveel je wilt, maar gaat je niet helpen.
En het is niet te vergelijken met jehova getuigen want dar gaat het over geloof. Ik heb het echt over FEITEM
Alles wat ik schrijf is verifieerbaar, maar je zal zelf aan het werk moeten

Ik vind het nogal wat dat er een fascistische wereldregering aan komt, als we niks doen en onze ogen sluiten.

Het is echt vergelijkbaar met de jodenvervolging. Had je toen ook je mond gehouden?

Angela67

Angela67

01-05-2016 om 17:31

jodenvervolging, echt waar?

wow, dan denk ik meteen dat je helemaal gelijk hebt! Hoe heb ik je zo kunnen misverstaan! Ik zou zeggen: richt een politiek partij op en probeer invloed van binnenuit te gaan uitoefenen. Dat hebben mensen vast niet door, als je voorzichtig bent. Ik zou ook de joden alvast waarschuwen, en bij synagogen gaan posten dat het weer mis dreigt te gaan. En blijf vooral hier posten, want dat helpt hartstikke goed tegen al die fascisten!!!
gr Angela

Pindar

Pindar

01-05-2016 om 17:34 Topicstarter

angela

Eigenlijk is het nog veel erger dan dat, ja.

En politiek in?

Nou, je hebt dus geen idee hoe de werkelijkheid dus werkt.

Ga nu toch eens spitten meissie, want je weet er echt helemaal niks van.

En dat is op zich niet erg, maar wat je zegt slaat dan wel op op niets.

Dus ga eens aan de slag.

Angela67

Angela67

01-05-2016 om 17:46

het slaat wel degelijk ergens op

het is namelijk wat ik geloof. Hoe kun jij nou beweren dat het niet waar is wat ik geloof? Dat is toch de essentie van geloof?
gr Angela
ps volgens mij ben je te bang om de politiek in te gaan. Hoewel, er loopt daar iemand rond met raar blond haar die ook van die rare opmerkingen maakt. dus wie weet kom je nog ver

Chemtrails

Hoe beschermen de opdrachtgevers voor het verspreiden van die chemtrails zich tegen de gevolgen ervan? Monsantogroente eten natuurlijk, maar verder?

skik

Aluminium skik

Aluhoedjes.

ik doe mee

ik doe mee

01-05-2016 om 19:10

zucht

"Voor mensen die denken dat chemtrails niet bestan raad ik absoluut deze video aan:"

Youtube als bron.
En dat neem jij serieus?
Ik kan ook morgen wat mensen gaan interviewen (eerst instrueren natuurlijk), plaatjes plakken en het op Youtube zetten.

Ik vraag me wel af waarom de Geheime Alomverspreide Slechterikken Die Ons Manipuleren dit soort video's niet verwijderen? Ze zullen toch wel een stevige vinger in de Youtube pap hebben? Ze kunnen toch niet willen dat iemand zichzelf wijzer maakt?

Alleen al daarom.

bieb63

bieb63

01-05-2016 om 20:56

Pindar, je bent niet eerlijk

"En ipv eens te gaan onderzoeken of het klopt wat ik beweer, gaat men allerlei dingen zoeken van mij die niet zouden kloppen."

En DAT is nou juist het probleem met jou Pindar.
Ik heb gezocht naar info over het feit (volgens jou) dat de maan nep zou zijn. Waarom?, omdat ik dat een interessante gedachte vond en wilde weten hoe en wat. Ik vond een interessante link (die heb ik gegeven in een eerder posting), ik heb gezegd dat ik het interessant vond. Ik heb NIET gezegd dat ik het niet geloofde. Simpelweg omdat ik geen natuurkunde o.i.d. gestudeerd heb, DUS er geen eigen oordeel over kan geven. Lijkt me duidelijk en logisch. Ik heb JOUW gevraagd (waarom jou? nou, omdat jij natuurkunde e.d. gestudeerd hebt én die stelling hier niet zet) waarom jij denkt dat het waar is dat wat daar staat en niet zoals algemeen gedacht wordt. Dáár ben ik dus (oprecht!) geinteresseerd in. Want weet je, IK heb géén natuurkunde gestudeerd. DUS ik kan geen oordeel vellen of het verder beredeneren. JIJ zou dat wel kunnen (zeg je) want JIJ zou natuurkunde gestudeerd hebben (zeg je).
En dan krijg ik deze reactie: "En ipv eens te gaan onderzoeken of het klopt wat ik beweer, gaat men allerlei dingen zoeken van mij die niet zouden kloppen."
En dan ben je dus verre van eerlijk en heeft dit geen enkele zin. Wat wat wil je nou bereiken op dit forum op deze manier? Dat wij gaan onderzoeken? HOE kunnen wij iets verder onderzoeken, verder dan ik zoals hierboven aangegeven, heb gedaan? Ik heb daar de kennis niet voor. Dus zonder te zeggen of het wel of niet waar is (dat weet ik dus niet.... en KAN ik ook niet verder beredeneren), vraag ik aan jou verdere uitleg. Dat doe je niet, sterker nog, je geeft oneerlijke reacties.
Wat DOE je dan hier? Ga dan filosoferen met mensen die wél kennis hebben van de materie.

bieb63

bieb63

01-05-2016 om 21:24

mede posters hier: dit is wel grappig (zie link Pindar / Duh)

http://www.pindar.8k.com/

Angela67

Angela67

01-05-2016 om 21:47

nog een link

http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=65&p=234249

titel van het topic 'Pindar snapt niks van de evolutietheorie'

Op deze site roept men ook dat pindar nooit iets onderbouwt en wel veel ondersch*** en dan weer doorvliegt. Onno comes to mind....

"Nou ik denk dat we kunnen wachten tot Sint-juttemis. Pindar heeft wel veel tijd over om pagina's vol met beweringen te spuien, maar zodra er netjes gevraagd wordt om enige onderbouwing voor zijn uitspraken vertikt hij dat. Wellicht met de opmerking, op zijn tijd. Ja met Sint-juttemis.
Ik denk dat deze draad zonde is van de bandbreedte en opslagruimte, zoals zijn posts tot nu toe ook al zijn. Maar laten we ons verrassen op de volgende sneer en zien welk bedenkelijk niveau dat weer gaat halen."

gr Angela

@Emma

@Emma

01-05-2016 om 22:09

Tja

Of we horen niks meer van Pindar, of er komt straks een bericht dat het natuurlijk om een ander Pindar gaat.
Btw: we zitten al aardig in de buurt van Sint Juttemis: als het na de IJsheiligen (14 mei) nog vriest is het zover! Misschien bedoelde Pindar dat wel met "de dag dat we allemaal gaan nadenken"......

Kaaskopje

Kaaskopje

02-05-2016 om 14:13

Vol verbazing

Zit ik al die nieuwe reacties op een draadje van twee jaar terug te lezen. Mijn hemel, in wat voor wereld moet je leven om zo te denken als Pindar. Een agressieve, achterdochtige, paranoïa, gespeend van realiteitszin-wereld. Ik ben diep onder de indruk van het geduld waarmee alweer ellenlang gereageerd wordt.

Als ik het goed heb moeten we álles loslaten van waar we in onze maatschappij mee te maken hebben. Worden we niet door de huisarts naar de filistijnen geholpen dan wel door... tja wat niet? Daarnaast is íedereen dommer, te slim of wat dan ook. Ik heb het gevoel dat we met iemand te maken hebben die zijn anti-depressiva weigert in te nemen en aan ernstige zelfoverschatting lijdt. Hoe heet het ook al weer als je denkt Napoleon te zijn, als je gewoon magazijnmedewerker bent?

Sorry, verder heb ik niet veel inhoudelijks te vertellen. Misschien een troost... ik laat onze honden en katten niet elk jaar vaccineren. Zelfs ik als 'niet anti vaccineren', vind een jaarlijkse herhaling overdreven. Zelfs driejaarlijks.

Pindar, als jij anderen in hun waarde laat en jij gewoon je eigen gang gaat, wat is daar mis mee? Waarom die zendingsdrang?
Ik hoop oprecht dat jij nooit in een situatie zult raken waarin je moet constateren dat het toch wel een beetje dom was om je zo volledig af te zetten tegen de reguliere medische wetenschap. Kanker en hartinfarcten genezen nog steeds niet door bloesem therapie en ingestraald water en aangezien we niet allemaal geleerd hebben voor huisarts, zitten we bij een huisarts toch veiliger dan zelf diagnoses te stellen.

dc

dc

02-05-2016 om 20:17

wel grappig

Ik vind het wel grappig om alles te lezen. Ik ben ook gek op fantasy en sci-fi. Jammer dat Pindar een beetje in de herhaling valt steeds, maar de reacties zijn leuk!

Vol verrbazing 2 (ot)

Ik ben ook vol verbazing, maar meer om het feit dat er nog gereageerd wordt.
Is er dan nog werkelijk hoop dat Pindar tot een inzicht komt die overeenkomt met die van anderen?
En ondertussen blijft Pindar's visie aandacht krijgen. Onvolstelbaar. Alsof men niets beters te doen heeft.
Een trol of een puber houdt het niet zo lang vol.

bieb63

bieb63

02-05-2016 om 21:21

Flanagan

Je hebt helemaal gelijk!
Feit blijft wel dat ik best geinteresseerd ben in sommige dingen (bijv. de maan theorie of de evolutie theorie) en daar best over wil doorbomen. Maar die hoop heb ik opgegeven....

Pindar

Pindar

03-05-2016 om 13:50 Topicstarter

Ach ja,

Tsja,

Er wordt, uiteraard weer enorm op de man gespeeld.
Ik moet anti-depressiva slikken etc. Ben niet eerlijk en andere
heerlijke onzin. Een enorm zwaktebod dus.
Ik zou geen antwoorden geven . Dat doe ik dus wel , maar ben blijft het buiten zich zoeken en fouten bij mij zoeken. Ik ben verre van perfect dus dat kan ad infinitum doorgaan. Ik geef dus wel zeker antwoorden, maar geen antwoorden die men hier bevalt. Het is niet anders.
Het is de programmering.

En,

NIEMAND hier die blijkbaar ook maar enigszins bereid is om echt te onderzoeken hoe een en ander zit.En dan bedoel ik niet even een ander sitje bezoeken. Het vergt echt wat meer dan dat.
Men weet het al bij voorbaat, zonder onderzoek, hoe een en ander zit.
Knap hoor.
Ik snap het wel.
Het is de programmering.

Verder heb ik uitgelegd waarom ik sommige dingen hier niet uitleg, maar daar leest blijkbaar iedereen overheen.
Dat is de programmering.

DIT vond ik nog wel de mooiste:

"Mijn hemel, in wat voor wereld moet je leven om zo te denken als Pindar. Een agressieve, achterdochtige, paranoïa, gespeend van realiteitszin-wereld. "

Tjs, wat je niet snapt is juist hoe bevrijdend het is je los te weken van alle dogma's die steeds naar ons toe geslingerd worden.
Men noemt het ook wek 'Free Your Mind" .
Van alle shit die je van kinds af aan naar binnen geramd krijgt.
Allerlei leugens dat als je die slikt je bewustzijn verlaagd wordt.
Maak je los van die rotzooi en je bewustzijn vliegt terug in zijn natuurlijke staat. Je bewustzijn wordt dan verhoogd.
Als een bal die je onderwater drukt, vanzelf naar boven springt als je hem loslaat.
Maar ja, dat is de programmering.

Zoals bv dat een arts je kan helpen. Tsja, soms is dat zo, maar verklaar dan meteen even waarom in de usa een medische behandeling
doodsoorzaak nummer 3 is?
Maar ja, dat is de programmering.

En dan worden bachbloesems en zo genoemd die ik NOOIT genoemd heb, Maar ik ken wel therapien die kanker echt kunnen genezen.
Straling (kankerverwekkend) en chemisch gif(kankerverwekkend) lijken me nou niet de aangewezen middelen.Toch?

Maar we worden door de Pharmaceutische Mafia natuurlijk gebombardeerd door hun propaganda. op scholen, universiteiten en de media. Ja, de Pharmaceutische Mafia heeft een heel groot aandeel in de media. Verklaart meteen waarom je op tv en radio zo weinig over goede alternatieven hoort. Ach ja.
Het is de programmering.

Ik kom al jaaaaren niet meer bij de dokter. Alleen voor ssn spalkje en dergelijke zaken zie je me daar verschijnen indien nodig.

Verder wil ik die achterlijke gasten niet zien.En moeten heel ver uit mijn buurt blijven! Hun intentie zal goed zijn, hoewel ik er ooit een paar gekend heb bij wie ik ook daaraan twijfelde, maar wat ze leren is zoo enorm slecht en verkeerd en dom. Zo leren artsen bijna niets over voeding. Hoewel je bv met rauwe voeding diabetes kan genezen.
Maar ja, slecht voor de portemonee van de Pharmaceutische Mafia.
Ach ja.
Het is de programmering.

Nu kan je er voor kiezen je kop in het zand te steken of je gaat je eens de-programmeren van alle onzin die je in de loop van de jaren geslikt hebt.DAN maak je je geest echt vrij.

Free Your Mind.

rode krullenbol

rode krullenbol

03-05-2016 om 14:18

Mag ik eens vragen;

Hoe kijk jij tegen geestverruimende middelen aan?

Pindar

Pindar

03-05-2016 om 15:05 Topicstarter

rode krullenbol

Vanwaar deze vraag?

btw ik gebruik helemaal niks, zelfs geen alcohol, daar mijn lichaam daar niet tegen kan.

Maar ja, je kan natuurlijk blijven proberen me te ontleden in de hoop dat je niet hoeft te zien wat ik beweer.

Dat is wederom, de programmering.

rode krullenbol

rode krullenbol

03-05-2016 om 16:14

Vanwaar deze vraag?

Nou gewoon; omdat iemand die zijn mening klaar heeft over van alles en nog wat, toch ook wel iets bewust zal vinden van geestverruimende middelen.

Nog een open vraag: waar kan je lichaam niet tegen? Tegen alcohol of tegen alcohol én geestverruimende middelen?

Pindar

Pindar

03-05-2016 om 16:46 Topicstarter

ziek

En tot nu toe heb ik het nog niet eens gehad over onze 'elite', mensen die deze naam eigenlijk niet waardig zijn!

Betere naam zou zijn 'scum of the earth!

Maar goed, deze 'elite, en dan heb ik het over het koninklijk huis, ministers en hoogwaardigheidsbekleders die aan kinder mishandeling en kinderhandel doen , diep in de pedofilie ringen (Deetman comes to mind!) zitten etc.
Prins Bernhard bv was een ss'ér die zijn pootjes niet van kindjes af kon houden. Prinses Beatrix is helemaal geschift als een deur en vermoord mensen aan de lopende band.Dit deed ze o.m. in het kasteel
"chateau des amerois " in Belgie waar deze enorme psychopathhen regelmatig samenkwamen.

In de USA gaan ze (en ik bedoel dan presidenten, hoge militairen , hoogleraars, ceo's etc naar de "Bohemian Grove" om zich om te kleden en het doden en verwonden van menselijke slachtoffers, voor hun door en door gore praktijken.

Als men me niet gelooft, dat snap ik, maar ga het eens opzoeken!

Matuurlijk ben ik me er van bewust hoe bizar dit allemaal klinkt.
Maar dat is uiteraard de bedoeling!

Gelukkig is dit de tijd dat al deze shit eindelijk naar boven komt!

btw ik groet de 2 overheids-agenten-trollen die hier zitten, waarvan 1 zich onterecht voordoet als een vrouw.

rode krullenbol

rode krullenbol

03-05-2016 om 17:00

Ik begrijp het al

Jij hebt helemaal geen geestverruimende middelen nodig.

Pindar

Pindar

03-05-2016 om 17:12 Topicstarter

rode

krullebol, die heeft niemand nodig

rode krullenbol

rode krullenbol

03-05-2016 om 17:23

Vraagje

Wie of wat geeft jou het recht om voor anderen te spreken?

Pindar

Pindar

03-05-2016 om 18:26 Topicstarter

rode krullenbol

rode krullenbol

rode krullenbol

03-05-2016 om 18:38

Een knipoogje?

Moet ik het daarmee doen? Kom op!

Pindar

Pindar

03-05-2016 om 18:39 Topicstarter

rode krullenbol

ja.

doei.

rode krullenbol

rode krullenbol

03-05-2016 om 18:52

Beste Pindar,

Ik mag dan de indruk hebben gewekt dat ik wellicht enige twijfel heb ten aanzien van jouw vermogens in het algemeen en jouw verstandelijke vermogens in het bijzonder; graag laat ik je weten toch wel enigszins teleurgesteld te zullen zijn, indien je inderdaad - zoals het er nu althans naar uit ziet - geen enkele verdere moeite zou doen om jezelf nader te verklaren, dan dat je mij en het algehele lezerspubliek alhier slechts van repliek voorziet d.m.v. een simpele knipoog.

Tijd voor een quote

Education is not the learning of facts , but the training of the mind to think. -- Viktor E. Schoff

Wat je al niet opsteekt van wat rondneuzen op het internet.

skik

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.