Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

school is er om de kinderen dom te maken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

ach...

Het was een belangstellende vraag. Wat triest dat je zelfs daar zo op moet reageren.

@Emma

@Emma

30-04-2016 om 21:37

Pindar

Natuurlijk zitten wij op zaterdagavond met ipad op de bank. Wij hebben kinderen.
Wat doe jij hier zonder kinderen op zaterdagavond? Citeer: mafkeesje ))

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 21:39 Topicstarter

zielig

Niks belangstellends hoor. Kijk je andere postings maar.
Zo ben je absoluut niet. Het is gewoon weer je behoefte tot het belachelijk maken van iemand die je niet snapt.
Het wordt zelfs een beetje zielig.

Maar goed als je het per se moet weten, hoewel het een hele vreemde vraag is en dat weet je best , ik ben verre van eenzaam,
In tegendeel en ga zo weer terug naar de heerlijke gezelligheid waar ik uit kwam.

Maar vertel me eens dit: waarom denk je dat het allemaal onzin is wat ik hier schrijf? want je doet wel enorm je bst het allemaal enorm stompzinnig te ridiculiseren.

Dus ik zou zeggen, doe je best!

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 21:41 Topicstarter

@Emma

Ik doe wat ik moet doen.

Zeer vervullend hoor, je hebt geen idee.

Now..I am off.

Angela67

Angela67

30-04-2016 om 21:41

gedicht

oh pindar met je mooie intelligente verhalen
ik weet zeker dat mensen veel voor jouw lezingen betalen
een maanlanding ontkennen, dat lukt niet zomaar ieder persoon
jij stoot Einstein toch zomaar van zijn troon!

je kennisniveau en woordbeheersing zijn fenomenaal
de links die je geeft, voor de leek een feestmaal
gelukkig kom jij op het forum van Ouders-punt-èn-èl
want al is de wetenschap nog zo snel, Pindar achterhaalt haar wel!

groet,
Angela

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 21:43 Topicstarter

Angela

Je laat nu alleen maar zien dat je er idd geen bal van snapt.

So be it.

(Niet meer lezen he meissie)

Pindar

Ik gun je van harte een gezellige zaterdagavond, of je dat nu gelooft of niet.

@Emma

@Emma

30-04-2016 om 21:44

Pindar

En nu, na dit mooie gedicht:
Hupsakee, terug naar de gezelligheid war je uit kwam!

Komkommertijd en Lang Leve Skepsis!

http://skepsis.nl/vliegtuigsporen/

Ik had eerlijk gezegd nog nooit van 'chemtrails' gehoord dus maar eens gegoogled.

"Op 27 juni 2009 werd de gemeenteraad van Evergem verrast door een vraag over chemtrails. Peter Vereecke, de oud-burgemeester van het Vlaamse stadje, bracht het onderwerp ter sprake tijdens het ‘vragenhalfuurtje van de burger’. De gemeenteraad ging er eens goed voor zitten: eindelijk eens een ander probleem dan een losse straattegel of een kapotte rioleringspijp."

"Na zijn burgemeesterschap (1995-2000) had Vereecke gebroken met politiek, gezin en werk om op zoek te gaan naar het waarom van ons bestaan. Tijdens die rustperiode had hij over chemtrails gelezen en was hij geïnspireerd geraakt door de ideeën van David Icke, een Britse activist die al sinds 1990 speurt naar de verborgen samenzweerders die onze planeet in hun greep hebben. [18,31]"

"Evenals Icke gelooft Vereecke dat een geheim genootschap van Illuminati verantwoordelijk is voor de chemtrails. Volgens Icke zijn deze Illuminati genetisch gemodificeerde mensen. De leden geven niets om de waarde van het menselijke leven. Ze zijn slechts uit op macht, geld en controle. Vereecke kent belangrijke personen die er lid van zijn. "

"In een interview met De Gentenaar noemt hij Al Gore en stelt dat diens boodschap over global warming slechts één doel heeft: geld. [28] De breinen achter de chemtrails zitten in de top van farmaceutische en chemische industrieën: kreeg vroeger een op de honderd mensen kanker, nu is dat een op de drie. Volgens Vereecke zijn we nog nooit zo ziek geweest als nu: alzheimer, parkinson, autisme, ADHD, astma, diabetes, allergieën, allemaal ziektes die vroeger nauwelijks voorkwamen. Ook onze fysieke, emotionele en intellectuele gezondheid wordt systematisch ondermijnd."

.........fantastische voorvallen op het gebied van chemtrails en wat er verder volgt.......

"Maar waar is de realiteit? Als ik de bevolking ziek zou willen maken met kwaadaardige medicijnen, dan zou ik ze in het drinkwater of in toetjes stoppen, of ik zou ze heel subtiel aan benzine toevoegen en de maximumsnelheid iets, maar nutteloos, verhogen. Als ik het broeikaseffect een halt zou willen toeroepen dan zou ik veel satellieten in een baan om de aarde brengen en af en toe een IJslandse vulkaan activeren.

De chemtrailhysterie is in al haar facetten een echte complottheorie, maar wel een erg ongeloofwaardige."

pindar

"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow. The important thing is not to stop questioning"

skik

bieb63

bieb63

01-05-2016 om 00:00

Hahahahahahahaha Pindar

Jij geeft lezingen!!!!!???? Hahahaha. Wie is jouw publiek? En belangrijker: krijgen zij dan ook alleen maar de 'info' (welke????) die we hier krijgen?
Maar..... Ik geef je het 'voordeel' van de twijfel: waar en wanneer is je volgende lezing? Ik zal present zijn. En........ Als je geen tijd, plaats en datum geeft, ben jij voor mij definitief een infantiele, zielige leugenaar. Punt

oeh!

Ik voel een OO meeting opkomen! Wanneer en waar is je volgende lezing Pindar??

Lottemarie

Lottemarie

01-05-2016 om 00:34

Desiree Rover

Pindar, ken jij haar?

Noet

Noet

01-05-2016 om 09:06

leuk draadje

wat een leuk draadje is dit zeg.

Een malloot beweert iets,
er worden serieuze vragen om bronnen gesteld
malloot reageert met nog meer stellingen
wederom bronnen gevraagd
malloot reageert met nog meer stellingen en onbewezen gezwets.

mijn dag is met een lach begonnen.

kunnen jullie nog even doorgaan, dan kom ik deze week wel door.

Pindar

Pindar

01-05-2016 om 09:59 Topicstarter

Noet

Ook jij leest niet , want ik heb uitgelegd waarom ik het zo doe.

Maar ja, uiteraard wordt daar niet op ingegaan.

Heel selectief dus.

Pindar

Pindar

01-05-2016 om 09:59 Topicstarter

Lottemarie

Ja ik ken haar,

Pindar

Pindar

01-05-2016 om 10:06 Topicstarter

skepsis

Ik zie hier een artikel van Skepsis, wat ook even kritiekloos overgenomen is.

Graag eens echt onderzoek doen i.p.v. skepsis zomaar geloven.

Skepsis is nl nogal goed in het verdraaien van feiten en vooral het weglaten van feiten.

En eigelijk is dit een mooi voorbeeld van het zomaar geloven van 'autoriteiten'. Wat een van de grootste logische fouten is.
Maar tsja, de verleiding is groot he? Als je daar je plaat mee overeind kan houden.

Een andere die we hier vaak zien lansgskomen is de logische fout van het populariteitsargument. Zoals, eenzame wolf, roepende in de woestein etc

Maar ja Gandhi zei het al:

"Even if you are a minority of one, the truth is the truth."

Mahatma Gandhi

En over de logische fout van de Ad Hominem zal ik het nu maar niet hebben.

Maar bij deze, 'hoogopeleide' mensen ontbreekt duidelijk het logisch kunnen denken. Die 3 logische fouten worden hier de hele tijd gemaakt.

Maar goed, ik neem het ze niet kwalijk want het past precies bij wat ik beweer over het school en onerwijssysteem.

Zo maar wat gedachten.

Pindar

Pindar

01-05-2016 om 10:09 Topicstarter

bieb63

"Jij geeft lezingen!!!!!???? Hahahaha. Wie is jouw publiek? En belangrijker: krijgen zij dan ook alleen maar de 'info' (welke????) die we hier krijgen?
Maar..... Ik geef je het 'voordeel' van de twijfel: waar en wanneer is je volgende lezing? Ik zal present zijn. En........ Als je geen tijd, plaats en datum geeft, ben jij voor mij definitief een infantiele, zielige leugenaar. Punt"

Gossie , a;s kindje niet krijgt wat kindje wil kindje boos!

Je begint echt lachwekkend te worden.

Nee, kindje, ik geef je helemaal niks. En je maakt wederom een enorme blunder door maar te denken dat het mij wat uitmaakt hoe je me noemt.

En echt uitnodigend ben je ook niet he?!

Nee hoor ik hoef en wil je niet eens zien daar.

Verboten ja! lol

mieke

mieke

01-05-2016 om 10:15

voorspelbaar

Natuurlijk is het artikel van Annej niet goed. Je moet wel de juiste artikelen lezen.

maar ik ben overtuigd. Ik ga nu verder leven. Helemaal gelukkig want in het echt worden er nooit kinderen neergeschoten door doorgedraaide idioten met een wapen, aanslagen zijn ook niet echt. Vliegtuigen storten ook niet neer. Alles is in scene gezet. Van de fluoride in tandpasta worden mij. Kinderen heerlijk rustig. Door de chemtrails kan ik ze zo op internet weet terugvinden. Heerlijk. Lekker doorleven in lalaland. Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen.

Pindar

Pindar

01-05-2016 om 10:34 Topicstarter

mieke

blind dus.

mieke

mieke

01-05-2016 om 10:50

een nadeel

Vooruit, er is een nadeel. Je krijgt er een wat nare persoonlijkheid van en je bent niet meer in staat om op een normale fatsoenlijke manier te communiceren.

rode krullenbol

rode krullenbol

01-05-2016 om 12:36

Je bedoelt?

Zoals het gros van de Nederlanders?

bieb63

bieb63

01-05-2016 om 15:48

Tuurlijk Pindar

Ik ben 'verboden' op je lezingen. Tuurlijk, want er zijn geen lezingen, en dat weet je zelf ook.

Overigens, dit zegt jou volgens mij wel iets (of alles..): illuminati

Pindar

Pindar

01-05-2016 om 16:10 Topicstarter

bieb63

Er zijn zeer zeker lezingen.

Je weet echt lekker te draaien.En vooral zielig te doen. Jammer maar voorspelbaar.

En verder, als 'men' hier met ad hominems gooit is het ok, maar als ik het doe ben ik poeens naar iemand.

Wel, dat riekt naar met 2 maten......

Eens op een dag zal men toch echt moeten inzien hoe diep men belazerd is.

Maar het is natuurlijk veel gemakkeilijker degene aan te vallen die het aanwijst.

En ipv eens te gaan onderzoeken of het klopt wat ik beweer, gaat men allerlei dingen zoeken van mij die niet zouden kloppen.

Maar het is begrijpelijk. Het is de programmering.

Op school o.m. ja

Pindar

Pindar

01-05-2016 om 16:12 Topicstarter

Leg eens uit

Kan iemand hier eens uitleggen waarom men deze zaken a priori en in een snelle 'knee-reflex' ontkent, zonder er zelfs ,aar onderzoek naar gedaan te hebben?

ik doe mee

ik doe mee

01-05-2016 om 16:21

Omdat wij heel snel kunnen denken.

Pindar

Pindar

01-05-2016 om 16:45 Topicstarter

denken

en je denkt dan wat?

wimb

wimb

01-05-2016 om 16:59

Lezingen ?

Zoiets als deze dus :
http://www.delezing.nl/lezing/180/d-sir-e-r-ver-chemtrails-mind-controll
Klinkt als . . . . Pindar
wimb

Pindar

Pindar

01-05-2016 om 17:05 Topicstarter

wimb

Wat wil je eigenlijk zeggen?

Pindar

Pindar

01-05-2016 om 17:07 Topicstarter

chemtrails

Voor mensen die denken dat chemtrails niet bestan raad ik absoluut deze video aan:

What in the world are they spraying. Full video. - YouTube


https://www.youtube.com/watch?v=ybWku-lJe6I

Het is toch echt allemaal echt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.