Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

school is er om de kinderen dom te maken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pindar

Pindar

27-04-2016 om 16:59 Topicstarter

Pro vaccinatie ..

Het zijn vooral mensen ZONDER schoolopleidingen die de grootste prestaties hebben verricht, maar daar hoor je, uietaard, op school niks van!

Ik noem maar eens iemand, de uitvinder van de radio (niet marconi, zoals men op school leert!), lichtlamp, *niet Edison zoals men op school leert!!, tl-buis, basis voor de smartphone, rontgen en ga maar door.

Wie dat was? Nikola Tesla! Bij hem vergeleken was de idioot en enorme randdebiel einstein een enorme dombo En o ja, wie van de 2 heeft onderwijs 'genoten'? hmmmm

En zo zijn er legio voorbeelden.

Dus neem die vlieger gaat niet op.

Pindar

Pindar

27-04-2016 om 17:00 Topicstarter

mieke

Ja kan jezelf heel veel wijs maken maar het is toch echt indoctrinatie.

Ga gewoon eens wat onderzoek doen, bv op die site van verontruste moeders.

Pindar

Pindar

27-04-2016 om 17:06 Topicstarter

mieke

"De niet-vaccinerenhype is er enkel omdat al die ziektes nauwelijks nog voorkomen waardoor mensen vergeten zijn hoe erg die kinderziektes eigenlijk zijn."

Mieke je hebt overduidelijk absoluut en nooit enig onderzoek hiernaar gedaan. Het enige wat je doet is je indoctrinatie laten zien.

Dat is gewoon een rotsvast geloof wat er door jaren media etc in geramd is.

Maar ja, ik zei je dat het een proces is.

mieke

mieke

27-04-2016 om 17:07

waarom

Ik zou niet weten waarom ik dat zou moeten doen. Jij schrijft hier Pindar, neem jij dan maar de moeite om mij te overtuigen.

Wat ik al zei. Ik vind de democratische school voor sommige kinderen een uitkomst. Maar niet voor die van mij. Ze willen er ook niet naar toe. Ik geloof ook niet in een wereld zonder onderwi j s. Ik vind het toch een prettiger idee dat een arts ervoor gestudeerd heeft.

Pro vaccinatie...

Pro vaccinatie...

27-04-2016 om 17:10

Proces

Oh ja, het is een proces waar wij nog doorheen moeten
Dat wordt niks meer hoor, want wij hebben onderwijs gevolgd.

mieke

mieke

27-04-2016 om 17:12

mis

Mieke je hebt overduidelijk absoluut en nooit enig onderzoek hiernaar gedaan. Het enige wat je doet is je indoctrinatie laten zien.

Dat is gewoon een rotsvast geloof wat er door jaren media etc in geramd is.

Maar ja, ik zei je dat het een proces is.

Helaas pindar. Dat zie je verkeerd. Ik weet wel degelijk dat er meer redenen zijn waarom kinderziektes in West Europa steeds minder voorkomen. Ik ken de percentages en ook de redenen. Ja. Ik kan statistieken lezen namelijk. Dat betekent nog steeds niet dat ik daarom maar tegen vaccineren ben.

Ps. Weet je dat in een draadje niet steeds met andere namen mag reageren?

Pindar

Pindar

27-04-2016 om 17:13 Topicstarter

dokters etc

Je moet niks. Het is echt niet in een paar postinkjes uit te leggen.

Waarom zou je geen moeite doen als het je echt intreseert?

ik heb je al twee linken gegeven waar je kan beginnen.

Waarom doe je dat niet? weerstand?

En laat ik over artsen maar helemaal niet beginnen!

Denk je echt dat die uit zijn op je gezondheid?

Weet je bv in de USA , ik noem de USA omdat het makkelijk aantoonbaar is), dat de DERDE DOODSOORZAAK de zogenaamde juiste medische behandelingen zijn?!

Wist je dat toen dokters in Los Angeles staakten het aantal doden DAALDE en toen de staking overwas het aantal doden weer STEEG?!

En ik heb het totaal niet over de intenties van de dokters, voor de meeste is die goed, hoewel er ook aardig wat enorme randdebielen onder zitten.

Ze zijn goed met ongelukken, spalken etc. Maar voor de rest....

Er zijn betere alternatieven.

Pindar

Pindar

27-04-2016 om 17:16 Topicstarter

statistieken

ja sorry voor die andere namen, dat komt omdat ie automatisch 'duh' invult als ik vergeet Pindar in te vullen. Maar beetje overdreven van je he? zeker een strenge corrector in je?

En statistieken? Tsja ik heb ook gestudeerd en laat ik het zo zeggen,

wie betaalt de statistiekmakers?

Je moet nl echt iets dieper graven dan de propganda.

de site van de verontruste moeders al bekeken?

Mag ik trouwens dan vragen wat je achtergrond is?

pindar/duh

Het lijkt me heel naar om in een wereld te leven waar iedereen altijd maar andere (en dan vooral slechte!) bedoelingen heeft en waar je niemand kunt vertrouwen.
En dan wil ook nog eens niemand je boodschap horen.
Vreselijk lijkt me dat.

Ik ben oprecht blij dat ik niet in die wereld leef.

Sterkte!

Pindar

Pindar

27-04-2016 om 17:19 Topicstarter

proces

En ach zoals ik al zei het is een proces

Ik kan alleen maar wat zaadjes zaaien.

Pindar

Pindar

27-04-2016 om 17:22 Topicstarter

Jippox

Tsja dat kan maar er is idd op enorm grote schaal misbruik gemaakt van dat vertrouwen,je hebt nog steeds echt geen idee.

Mensen hebben autoriteiten blindelings geloofd.En doen dat nog!

Idd erg zielig.

Maar....de tijden zijn aan het veranderen en mensen zijn hun macht en kracht terug aan het nemen,

Ik denk wel dat het goed komt.

Er beginnen steeds meer mensen wakker te worden. Top!

mieke

mieke

27-04-2016 om 17:29

waarom

Waarom doe je dat niet? weerstand?

Nee hoor. Geen interesse in andere sites. Geen tijd. Geen noodzaak.

Meestal gaan mensen naar alternatieven zoeken als er iets is. Volkomen logisch. Dat wil niet zeggen dat ik er daarom niet in geïnteresseerd ben maar kom jij dan maar met iets inhoudelijks als je er blijkbaar alles van weet maar dat die je niet. Je gooit met wat quotes. Wat semi wetenschappelijke "feiten" en wat links naar andere websites en daarna ga je heel beledigend doen. Nou, daar bereik je natuurlijk het tegendeel mee.

Maar nu is het klaar. Je bent net Onno. Ik ga maar eens eten koken.

Pindar

Pindar

27-04-2016 om 17:33 Topicstarter

mieke

Sorry als ik beledigend over kom. Dat is niet mijn bedoeling.
Dat zal hoop ik het medium zijn.

En natuurlijk heb je het recht dingen niet te doen.

Maar je vraagt mij het onmogelijk en dat kan je alleen maar doen als je er niks van weet.

Je bent niet eens bereid bepaalde sites te bekijken en daarom denk ik dat je jezelf behoorlijk voor de gek houdt.

Maar ik heb duidelijk gezegd dat het

1. Niet in een paar postinkjes is uit te leggen, Je zult echt zelf werk moeten doen

2. het is een proces van onleren. Je zult de onzin die gekeerd hebt uit je hoofd moeten laten, althans, ooit.

Imogen

Imogen

27-04-2016 om 17:35

echt?

Zijn mensen echt hun macht en kracht aan het terug net? Welke mensen dan? Waar? En hoe? Want ik merk daar in mijn omgeving echt helemaal niets van.

Hortensia

Hortensia

27-04-2016 om 17:35

Imogen

Je omgeving is te geleerd

Pindar

Pindar

27-04-2016 om 17:37 Topicstarter

Imogen

Het is een kleine groep maar wordt steeds groter.

Let de komende jaren maar goed op.

Pindar

Pindar

27-04-2016 om 17:38 Topicstarter

imogen

Een voorbeeld:

UNGRIP:


https://www.youtube.com/watch?v=uliLfykURYo

Pindar

Pindar

27-04-2016 om 17:40 Topicstarter

agenda 21

En de geschoolde mensen hier.

ooit gehoord van "Agenda 21"? of "Codex alimentarius?"

Onbelangrijk????

Hmmmmmmmm

Imogen

Imogen

27-04-2016 om 17:43

pindar

Agenda21 is van de Verenigde Naties, zit die club niet juist vol met mensen die alle kinderen onderwijs en vaccins gunt?

Pindar

Pindar

27-04-2016 om 17:46 Topicstarter

Imogen

Gunt?

Verdiep je eens in de echte achtergrond van de U.N.!

bv wie het gebouw betaalt heeft etc, en kom dan maar eens terug!

Verre van fris,

Zo laten ze clusterbommen vallen op kinderen in oorlogs gebieden!

Nee, natuurlijk Zie je dat niet op de propaganda kanalan (tv etc)

mama van twee

mama van twee

27-04-2016 om 17:46

Nikola Tesla

Pindar: Ik noem maar eens iemand, de uitvinder van de radio (niet marconi, zoals men op school leert!), lichtlamp, *niet Edison zoals men op school leert!!, tl-buis, basis voor de smartphone, rontgen en ga maar door.
Wie dat was? Nikola Tesla! Bij hem vergeleken was de idioot en enorme randdebiel einstein een enorme dombo En o ja, wie van de 2 heeft onderwijs 'genoten'? hmmmm.

Nikola Tesla heeft ook gestudeerd aan de universiteit : natuurkunde, techniek en filosofie. Dus blijkbaar wordt je van studeren toch niet zo heel dom.

mieke

mieke

27-04-2016 om 17:47

laatste posting

ik zal je uitleggen waarom ik over jouw postings zo verbaasd ben en waarom ze zo teleurstellen. Wij wonen vlakbij een democratische school. Ik ken ouders die daarvoor kiezen. Ze kunnen mij prima uitleggen waarom ze voor zo'n school kiezen. Sommige omdat hun kind nergens anders terecht kon maar sommige ouders hebben andere reden. Inderdaad redenen als zelf ontwikkeling, eigen keuzes etc.

Mijn schoonfamilie woont midden in de bible belt. Er worden daar veel kinderen niet gevaccineerd. Ook die ouders kunnen uitleggen waarom ze dat niet doen (en ook dat ze stiekem kinderen gingen vaccineren tijdens de mazelen uitbraak (stiekem thuis zodat andere mensen dat niet zagen)).

Jij kan dat niet, Pindar. Jij maakt nu blijkbaar andere keuzes maar je kan niet verwoorden waarom je dat doet. Ook ben je niet in staat om andere mensen met een andere keuze in hun waarde te laten. Wij zijn blijkbaar dom en blind en moeten nog een proces door.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een van die ouders die niet vaccineert of de kinderen naar de democratische school stuurt zo reageert. Integendeel. Je kan daar prima mee praten en beslissingen en keuzes met elkaar delen. Zo kan ik prima uitleggen waarom 3 van mijn kinderen naar een montessori basisschool gaan en eentje niet. Zo kan ik ook uitleggen waarom mijn oudste zoon op een scholengemeenschap zit en de tweede naar het gymnasium gaat. Maar jij, Pindar jij wil alleen maar wat? ogen openen? Denk je nou echt dat ouders niet weten dat er alternatieven zijn maar daar niet voor kiezen.

Pindar

Pindar

27-04-2016 om 17:49 Topicstarter

agenda 21

Zo wordt bv de Global Warming Hoax aan ons 'verkocht' door de V.N om
via 'agenda 21' ook de V.N. de hele wereld te verbouwen zodat we beter controleerbaar zijn!

Belachelijk? doe eerst eens onderzoek!

begin bv eens met de pas overleden " blueprint voor agenmda 21 heeft gemaakt en de U.N. als zijn instrument gebruikt heeft.

Agenda 21 van de U.N. is een Trojan Horse!

Pindar

Pindar

27-04-2016 om 17:51 Topicstarter

mieke

Ik zal het simpel houden en iet WEER uitleggen

Ga eens onderzoek, hoe klein dan ook, doen

Vaccinaties zijn NIET de stoppers van ziektes geweest
DUS is het propaganda.

Succes!

Pindar

Pindar

27-04-2016 om 17:54 Topicstarter

mama van twee

Fair enough1

Ik dacht echt van niet, maar zal gaan spitten daarnaar.

En los van hem zijn er mensen met veel diepere inzichten dan de gestudeerden

Een paar namen: Victor Schauberger ( die heeft absoluut noout gestudeerd, hij zag zijn broer gek worden toen die ging 'studeren')

Bruce Cathie, die het wereldgrid ontdekt heeft en zelf toegaf dat als hij academisch geschoold was het hem niet gelukt zou zijn.

En zo zijn er zat anderen, maar ook anderen die na hun onleren pas echt verder konden.

Pindar

Pindar

27-04-2016 om 17:56 Topicstarter

zaadjes

Tot zover de zaadjes van vandaag!

Ga nu lekker ongeschoold vreten.

Imogen

Imogen

27-04-2016 om 18:02

Ik dacht dat je agenda21 aanhaalde als voorbeeld van de mensen die in opstand kwamen. Als antwoord op mijn (serieuze) vraag. Maar je ging alleen door met je monoloog.
Kun je dan misschien alsnog antwoord geven? Dat zou een veel beter zaadje zijn dan het ongefunderde moddergooien dat je nu doet.

Pindar

Pindar

27-04-2016 om 18:10 Topicstarter

duh?

Duh? Agenda 21 als voorbeeld van mensen die in opstand kwamen?!

Sorry hoor maar ga eens begrijpend lezen. Waar in godsnaam heb ik dat neergezet?

Moddergooien? Maar de U.N.? Jazeker! Ik hou niet zo van mensen die clusterbommen op kindertjes gooien

ben nu echt vreten!

joehoe

Het is weer schoolvakantie!

dc

dc

27-04-2016 om 18:35

Pindar

"Sorry hoor maar ga eens begrijpend lezen. "
Ik zou zeggen, ga eens logisch schrijven, dan begrijpen we je misschien. Als je scholing hebt gehad, dan zul je blij zijn te horen dat dat niet terug te vinden is in je manier van communiceren. Er is geen touw aan vast te knopen.

Ik snap dat je tegen scholing bent. Nou is mijn oma bijvoorbeeld na de lagere school gaan werken. En ook al was het een slimme vrouw, je kon het echt merken met discussies. Ze repeteerde wat iemand op de tv zei en bleef dat herhalen. Ze had geen flauw idee hoe je je mening kunt opbouwen met feiten en argumenten. Mijn moeder met alleen basisschool was niet veel beter.

Dus vanuit een persoonlijk perspectief zie ik dat goed onderwijs je juist leert om niet vanalles zomaar aan te nemen, en je te laten indoctrineren, maar alles in vrage te stellen.

Bij mijn oudste was ik heel sceptisch over bijvoorbeeld vaccinaties, heb ik echt heel veel onderzoeken gelezen, met veel mensen erover gepraat, en ben ik uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik natuurlijk mijn kinderen moest laten inenten. Ik heb je nog met geen enkel echt verifieerbaar argument zien komen, die mij aan deze conclusie laat twijfelen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.