Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

zomaar een

zomaar een

15-07-2013 om 21:55

Oud gedienden, wie missen jullie?

Ik mis vooral Hermione Narcissa en Mieke Valentijn.....ik draai al ruim 12 jaar mee..waar blijft de tijd. Wie missen jullie?


Cobi

is wel op FB. Ik vind het ook erg jammer dat ze er niet meer is, ze schrijft van die hilarische bijdragen. Jammerjammer.

klant

klant

07-08-2013 om 14:57

Tips

Iemand schreef in deze draad: "En naar Fladder ben ik heeeel nieuwgierig! Tips?" Fladder fladdert nog volop rond volgens mij, onder diverse nicks.

Vic

Vic

07-08-2013 om 19:01

Stokpaardjes

Over het algemeen heb ik nickwissels wel door, maar soms duurt het even of denk ik het te weten en kom er dan later achter dat ik het de hele tijd fout had Zo was ik ervan overtuigd dat ik wist wie Toosje was, en toen reageerde die forummer ineens in hetzelfde draadje. Oh, ik herken ze dus aan hun stokpaardjes. Helaas lijken Tirza en Gale echt helemaal verdwenen, die mis ik wel.

Vic

Vic

07-08-2013 om 19:04

Wie ik ook mis

Is Petra volgens mij met zo'n ~ erachter (Petra~). Ik heb haar wel eens op een meeting ontmoet en vond dat zo'n leuk mens.

Vic

Bedoel je Petr@? Die heb ik idd ook al een hele tijd niet meer gezien, niet in ons vaste hardloopdraadje, noch ergens anders. Jammer idd. En Lidwientje, Tirza, cobi, ik vind het eeuwig zonde. Is Silone ook verdwenen?

Vic

Vic

07-08-2013 om 19:35

Anneque

Nee, Petr@ is iemand anders. Volgens mij heette ze Petra~, maar ik kan daarop niet zoeken in het archief. Ze heeft twee of drie puberkinderen.

Stenna

Stenna

10-08-2013 om 00:46

Ook oudgediende

Ooit meer dan 15 jaar geleden begonnen hier. Toen wonend in het buitenland en behoefte aan wat nuchtere hollandse tips en gedachten over kinderen en opvoeding. Begon destijds met gewoon mijn hele eigen naam, nicks waren en toen niet/nauwelijks. Later alleen mijn (echte) voornaam als nick gebruikt, maar toen er een tweede persoon met dezelfde naam kwam heb ik de letters door elkaar gehusseld en dat is sindsdien mijn nick gebleven (Stenna dus). Door al die jaren heen over rubrieken heen geschoven: van IVF naar baby, basisschool, pubers.
De meeste namen die jullie noemen en missen herken ik ook. Zelf schrijf ik soms een poosje veel, en soms een hele tijd helemaal niet.

Stenna

Stenna

10-08-2013 om 00:51

Is?

is Tinus misschien Hombre geworden? Doet me er wel aan denken soms.

Biene M.

Biene M.

10-08-2013 om 09:04

Nee

Hombre is niet Tinus

Manda

Rijn is denk ik op vakantie? Toch niet verdwenen?!

hilse

hilse

14-08-2013 om 20:09

Lilian1 e.a.

Dat je mij mist Ik ben er nog hoor, maar met andere nick dus. Mijn vorige nick associeerde ik zelf teveel met een (trauma-)helikopter, vandaar. (Had daarvoor nog weer een andere nick, maar dat is wel lang geleden.)
Ben er met mate, schrijf niet veel meer en lees ook niet alles. Reden daarvoor is dat ik op een gegeven moment vond dat ik veel te veel achter het scherm

hilse

hilse

14-08-2013 om 20:15

Ehh

(Per ongeluk op zenden gedrukt.)
Dat ik teveel achter het computerscherm zat dus. Met andere sociale media werd dat teveel. Ik gebruik Facebook soms en Twitter regelmatig. Beide met vlagen. Op Twitter vond ik niet lang na overlijden van onze oudste een aantal mensen met dezelfde ervaring en ondanks het open medium heb ik daar heel veel aan gehad, nog steeds trouwens.
Vandaar dus minder hier aanwezig, uit een soort zelfbescherming dus. Maar helemaal loslaten wil ik niet hoor Helemaal niet als ik dan zo'n lijst met namen voorbij zie komen waarbij ik heel vaak een 'oh ja!' heb.

Groetjes, Hilse (heli)

Fijn dat je er nog bent,

Ik had t ineens in de gaten toen Geerke voor je een berichtje neerzette, dacht t al eerder maar wist t niet zeker en zette daarom onder je oude naam kaarsjes neer. Ik snap je wissel heel goed trouwens.

Groetjes Lilian

oregano

oregano

27-08-2013 om 23:15

Oudgedienden

Ik kom hier sinds mijn dochter 1 of 2 was denk ik, dus nu een jaar of 14,15. Toen nog alleenstaande ouder en heb veel gehad aan de tips van Rinus. Ik mis onderdaad ook cobi, fladderbeestje en nog een paar waar ik nu even niet op de naam kan komen. Ik heb mijn naam veranderd in een nick toen mijn dochter in de puberteit kwam om haar privacy te beschermen en herkenniing irl te voorkomen..
Ik vind het een fijn en integer forum heb er veel steun aan gehad!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.