Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

zomaar een

zomaar een

15-07-2013 om 21:55

Oud gedienden, wie missen jullie?

Ik mis vooral Hermione Narcissa en Mieke Valentijn.....ik draai al ruim 12 jaar mee..waar blijft de tijd. Wie missen jullie?


Klaartje

Klaartje

19-07-2013 om 22:42

Inderdaad freek

Wist hij van te voren al dat wat hij schreef niet kon.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

19-07-2013 om 22:56

Wie er ook niet meer zijn:

De zussen Sassefras en Marit, Thomas Dalenberg, Claire (was dat niet de Canadese trol, of haal ik nu dingen door elkaar), Valkyre heb ik ook sinds vlak na haar bevalling niet meer gespot. Volgens mij mis ik nog wel wat mensen, maar kan er zo niet opkomen.
Zelf ben ik ook al een jaar of 10 op OO, met wisselende nicks. Soms lees ik vooral mee, soms reageer ik wat. Maar duidelijk is dat ik niet gemist word als ik een nick inruil.
Aagje

Cersei

Cersei

20-07-2013 om 00:03

O ja freek

Die mis ik echt, als je voorbij het junkengedrag kwam was het zo'n oorspronkelijke denker. Heb nog een tijdje met hem gemaild tot hij van de radar verdween. En thomas mis ik echt niet, hoewel zijn eentweetjes met cobi wel hilarisch waren. Vroeger was er ook een andere Ingrid, rabiaat thuismoeder met enge honden als huisdier, hele discussies mee gehad. Op de chat bleek het dan weer prima te klikken. Die diversiteit mis ik wel.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Mix

Ja! Ben heel benieuwd.
anneque. oo @ gmail. com

Aagje Helderder

Aagje Helderder

20-07-2013 om 10:39

Pebbels is ook al heel lang weg volgens mij. En Chippie is in de herfst vertrokken. Een boel anderen die ik miste zijn natuurlijk al genoemd al heb ik van in ieder geval 1 het gevoel dat ik die wel weer onder een andere nick terugzie. Ik denk nog even verder.
Aagje

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

20-07-2013 om 10:49

De wasmachineman

Hoe heette hij ook al weer, was dat niet Rinus? Als je wat met je wasmachine had wist hij hoe je het moest oplossen.

Rosa van der Zanden

Verhip chippie ja

Claire was idd de Canadese troll. Pebbels is al heel lang weg. Net als Altair, weet haar nick van daarna niet meer, maar volgens mij is die ook verdwenen.
Terug van weggeweest: Knurf!
Och, Valkyre idd, en Asa Torell heb ik ook al lang niet meer gezien. Sassefras had dacht ik een korte comeback, Marith is idd ook vertrokken. O, en koentje? Ook weg volgens mij....

Aagje Helderder

Aagje Helderder

20-07-2013 om 11:35

Anneque

Volgens mij was Knurf nooit helemaal weg hoor. Haar dacht ik te herkennen door de nieuwe nick heen. Net als Koentje. Maar ik kan er ook stevig naast zitten natuurlijk. Dat valt geheel niet uit te sluiten, ha ha.
Aagje

heb Knurf idd ook onder andere nick gezien, maar dacht dat die ook alweer een tijdje weg was. Koentje ben ik echt kwijt. Ik heb eigenlijk altijd maar het liefst dat alles blijft zoals het is. Wel dat er nieuwe mensen bijkomen, maar dat er niemand weggaat En die nickwisselingen vind ik een ramp, al is het vaak begrijpelijk natuurlijk.

Alex?

Is Alex al genoemd?die zorgde ook vaak voor ophef .Nu ik al die namen voorbij zie komen denk ik:oh jah ,die mis ik ook.Maar uit mezelf had ik ze niet op kunnen noemen.
Heb ook geen idee wie er achter al die nickwissels zitten.en hoe lang ik hier al meedraai? ook geen idee??

Knurf

Knurf

20-07-2013 om 11:50

Nee hoor anneque en aagje

ik ben hier niet onder een andere nick geweest. Ik had mezelf echt helemaal uitgeschreven, maar ben sinds kort weer terug. Gewoon als mezelf.

Echt?

Ooo, dan heb ik er zo naast gezeten. Ik wist zeker dat je het was Weet nu zelfs die nick niet meer, was iets franserigs geloof ik.
Zie je, tis niks gedaan die wisselingen, ik raak helemaal in de war

Fiorucci

Fiorucci

20-07-2013 om 12:15

Ja hoor

Knurf is er toch gewoon?

Aagje Helderder

Aagje Helderder

20-07-2013 om 12:29

You could have fooled me

Knurf, zat ik er dan zo naast? Net als Anneque dacht ik aan die franserige nick. De omstandigheden, sommige beschreven details en de behoorlijk specifieke schrijfstijl wijze, nu ja wezen, daar sterk op, hoor. Maar goed, ik zei het al: ik kan er naast zitten.
Aagje

Aagje Helderder

Aagje Helderder

20-07-2013 om 12:33

Anneque

Koentje is vlgs mij echt niet weg. Maar ja, ik dacht ook iets zeker te weten mbt Knurf en dat is ook ontkracht, dus ik durf niets meer te zeggen!
Aagje

Knurf

Knurf

20-07-2013 om 14:34

Oooooh, joyeux bedoelen jullie

Ja, dat was ik wel! Hahaha, die nick was ik zelf al weer vergeten! Zie je hoe slecht ik ben in nickwissels

Jeetje, dat is al een tijd geleden! Daarna was ik weer gewoon mijn eigen Knurf(t)erige zelf, en toen weg, en nu terug.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

20-07-2013 om 14:39

Ha ha

Ja precies!!!! Ik wist t ook wel, dat t Joyeux was, maar dacht dat t not done was om die naam nu te noemen, dus ik moest er omheen. Pfieuw, gelukkig dat jij het wel was, ik begon erg aan mijn eigen waarnemingsvermogen te twijfelen....
Maareh, welkom terug Knurf!
Aagje

Fiorucci

Fiorucci

20-07-2013 om 14:57

Ik mis

Och kom, hoe heet ze ook weer...Janine Notenborn. Zo heette ze toch?

Jade

Jade

20-07-2013 om 19:37

Ik ben niet weg hoor,

al jaren (vanaf 2000) gebleven, alleen schrijf ik nu minder vaak en sinds een hele lange tijd onder een Nick

Jade

Ik weet wie je bent, maar weet de rest dat nu ook....

Jade

Dat zegt me niks maar ben nu stiknieuwsgierig

Heel slecht in nickwissels

Ik ben hier echt heel slecht in merk ik. Maar het voordeel is inderdaad dat het lijkt of je steeds weer nieuwe mensen 'ontmoet' hier op het forum
Ik mis een beetje Lydia: tenminste volgens mij heette ze zo. Een dame met een hoop cavia's die ze 's avonds binnenriep met de zin "dames! inkwartieren". Kijk, dat soort dingen blijven me dan vreemd genoeg bij.
Verder mis ik de mannen op het forum. Tinus schrijft nauwelijks nog (waar blijven zijn bijdragen die startten met "heu" en zijn oproep "wat zegt de huisarts?"), Freek natuurlijk en Thieu. Rinus mis ik niet zo, maar ik had dan ook weinig problemen met mijn wasmachine.
En Fladder(beestje) mis ik. Zo jammer dat ze er niet meer is. Haar bijdragen vond ik altijd heel waardevol.
n@nny

Fiorucci

Fiorucci

21-07-2013 om 12:43

Nanny

Goed nieuws, Fladder is er nog hoor, met andere nick.

Tigress

Tigress

21-07-2013 om 14:56

Gut

Ben ik dan nu al aan het dementeren? Dan loop ik hier 'pas' 16 jaar rond. Ik was in 1996 zwanger van mijn jongste. Ik weet dat ik zwanger was, dat dan weer wel hahaha!
Over oudgedienden: Waar zijn Sarcas, Pelle, Kaatje Heksenvet, Pebbels, IngridT, Worrel (Worrelsjek) Reina? Lopen die hier nog onder een andere nick of zijn ze echt weg?

mix

mix

21-07-2013 om 15:27

Tigress/n@nny

sarcas duikt sporadisch op onder die nick, of hij ook een andere nick heeft weet ik niet.
Pelle is er nog met een andere nick, Kaatje heksenvet nog onder deze nick, pebbels dacht ik dat die er niet meer was, Ingridt is er nog onder deze nick, Worrel heeft een andere nick, reina heeft volgens mij echt afscheid genomen, maar zeker weten doe je hier natuurlijk nooit iets
Lydia had daarna een andere nick, maar is volgens mij ook vertrokken

Tigress

Tigress

21-07-2013 om 15:51

Leesblind?

Jeetje, ben ik plotseling leesblind? Verderop in deze rubriek staat IngridT nota bene zelf! Van Kaatje Heksenvet wist ik het niet maar ik kom niet in alle rubrieken.
Ik ben slecht in nickwissels en schrijftstijlen herkennen. Maar ik vind het een leuk idee dat er toch nog zoveel zijn die hier blijven rondhangen.

Ook slecht in nicks

Ik draai zo'n 15 jaar mee. Had net miskraam gehad en zocht, en vond, hier enorm veel troost en herkenning.
Door de jaren heen vooral veel gedeeld/gevraagd/geleerd van rubrieken 'het nieuwe huishouden (nu keuken etc), "ouders en school" en "gezondheid".
Ik refereer ook vaak aan het forum, 'ik heb gelezen dat...' Of het zet me er toe aan om bepaalde zaken uit te zoeken.

Mn het feit dat er zoveel ervaringsdeskundigenbij elkaar zijn vind ik geweldig; ik word eigenlijk altijd erg goed op weg geholpen. Toen jongste in pubertas praecox bleek te zitten en er (destijds) op internet heel weinig over te vinden was, vond ik hier op het forum een moeder die 3 dochters had die al jaren dezelfde behandeling kregen. Lang mee gemaild, en enorm veel aan gehad. Zelfs nog met de gedachte gespeeld om zelf een website op te starten over deze materie. En zelf waar mogelijk natuurlijk ook mijn kennis en ervaringen gedeeld waar relevant, al ben ik niet een enorm regelmatige poster.

Soms ook even weggeweest: af en toe lopen discussies heel vervelend uit de hand. Ook zijn er notoire beterweters of querulanten die ipv antwoord op je vraag liever gaan hakketakken en kritiek leveren, puur om aan te vallen dus zonder onderbouwing. Dat vind ik altijd heel vervelend - als je niks relevants te melden heb, zeg dan niks.

Maar overall; geweldig forum, en ook vaak enorm zitten schateren bij het lezen: sommigen hebben echt schrijftalent hoor!

Mare

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

pooh bear

pooh bear

21-07-2013 om 20:13

Ook slecht in nicks

Ik ben ook heel slecht in Nicks herkennen.
Fladderbeestje miste ik inderdaad en er was ook nog een mary of zo die meestal bij zorgenkinderen schreef.
Zelf ben ik ook een aantal x van Nick verwisselt als ik dacht dat ik te herkenbaar werd. Maar de laatste tijd hou ik dezelfde Nick. Eind vorig jaar heb ik er even over gedacht om van Nick te wisselen nadat ik het idee had dat er iemand irl met een draadje van mij had mee gelezen.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

21-07-2013 om 21:44

Ook

zie ik Hetty al een hele tijd niet meer.
Aagje

Asa Torell

Asa Torell

21-07-2013 om 21:45

Ben er nog

maar lees bijna alleen nog maar.
Groetjes Asa

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.