Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

zomaar een

zomaar een

15-07-2013 om 21:55

Oud gedienden, wie missen jullie?

Ik mis vooral Hermione Narcissa en Mieke Valentijn.....ik draai al ruim 12 jaar mee..waar blijft de tijd. Wie missen jullie?


Hier een oud-gediende, even (wie weet langer ) terug. Ik kan niet meer registeren met m'n oude nick, nick + e-mailadres staan kennelijk nog geregistreerd.
K zeg nog even niet wie ik ben, al zullen sommigen het misschien weten omdat ik elders deze nick vaker gebruik. Leuk te zien wie er nog wel zijn!

Anne

Anne

22-07-2013 om 10:54

Voor jamas

Dat kan het forumbeheer wel voor je oplossen toch?

Jamas

Misschien wel, maar dit is ook prima.

Jade

Jade

22-07-2013 om 16:20

Mickey.

Ik weet het niet of de rest het ook weet.....

Jade

Jade

22-07-2013 om 16:45

Anneque,

even laten raden: op vrijdag 19 juli om 19.24 uur heb jij een berichtje geschreven. Ik ben niét kortstondig opgedoken en ook niét van die vieze huidproblemen

Ha, een speurtochtje

Maar, Jade, ben jij dan degene die me heel lang geleden een mp3'tje heeft gestuurd (in een discussie over of Brown Eyed Girl ooit wel eens door Mick Jagger uitgevoerd was?)??
Ik kán namelijk niet geloven dat jij Freek bent

Ik mis

mass, hadassa, lonneke, marsja, loentje, Beele, lente, judithx, en reepicheep uit de zwanger worden/kinderwens draadjes.
weet niet zeker of het iedereen nog gelukt is om (nog) een kindje te krijgen, ik denk daar wel eens aan.

Gerdina

Gerdina

23-07-2013 om 10:38

Viridantia

Ik heb ook in zo'n draadje meegeschreven. Ik weet dat Mass nog wel een zoon heeft gekregen. Bij Lente en Reepi is het helaas niet gelukt. Van de anderen weet ik het niet.

Biene M.

Biene M.

23-07-2013 om 20:55

Viridantia

Volgens mij heeft Hadassa twee kinderen gekregen

Inderdaad Maite. Ik zie haar berichtje nog staan dat haar zoontje wat slingerde met lopen. (of zit ik nu toch verkeerd?
Ik kom hier zelf ook al zo'n 14 jaar. Maar lees de laatste tijd meer dan dat ik schrijf.Ben niet zo goed in nickwissels onthouden. Lees toch zeker 5 keer per week hier mee.
Heb hier heel veel tips vandaan gehaald vooral toen de kinderen nog klein waren. Had altijd de neiging om iedereen hier naar toe te sturen, maar wilde het eigenlijk ook liever niet. Zodat ze mij niet zouden herkennen misschien..Ik heb ook een nickwissel gedaan trouwens..14 jaar geleden heette ik anders...

Roeland

en Marjolein van der Wekken, Erik van Hannen, Guinevere, Pebbels, Rhea, Tatiana, Flensje, Roefel - ik heb het gevoel dat ik er een paar gemist heb door nickwissels, maar sommigen zijn echt helemaal weg. Wel jammer.

Jade

Even draadje omhoog halen, ben nieuwsgierig!

Jade

Jade

27-07-2013 om 11:52

Anneque,

nee, ik ben niét Freek

Groetjes van A.W.

Nu moet het duidelijk zijn

Aagje

Valkyre heb ik een maand of 2 nog ergens zien posten, toen dacht ik nog: oja, hoe zou het met haar zijn?!

Pelle en koentje weet ik de nicks nu niet. En naar Fladder ben ik heeeel nieuwgierig! Tips?

Zelf ben ik 1x verandetd van nick.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

28-07-2013 om 21:32

Vertigo

Jou heb ik gespot met jouw nieuwe nick. Valkyre heb ik denk ik gemist een paar maanden geleden.
Ik durf eigenlijk geen concrete tips te geven naar de nieuwe nicks van mensen, volgens mij is dat tegen de etiquette van het forum. Anders zou ik het graag doen. Maar als ik het vaag houd, dan mag het vlgs mij wel: Pelle en Koentje denk ik op meters afstand te herkennen aan beschreven omstandigheden en schrijfstijl. Fladder is een ander geval, ik denk te weten wie zij is, maar moet alleen afgaan op schrijfstijl, want vlgs mij schrijft zij nog zeer weinig over de onderwerpen waar ze eerder over schreef. Maar helemaal zeker ben ik niet van mijn zaak !
Aagje

Jade

Leuk dat je er nog bent

Mussie

Mussie

30-07-2013 om 13:03

Al een jaar of 15 nu

Jee zeg, dat moet 15 jaar geleden zijn dat ik hier voor het eerst kwam. Ik wilde graag zwanger worden en oudste is nu 14. Ik ben er wel heel lang tussenuit geweest dus toen ik weer terugkwam, voelde het als Nieuw. Ik herken nickwissels ook niet, maar Pelle heb ik zelfs in de gaten dankzij de schrijfstijl.

Zo'n 10 jaar nu

maar ik ben zoooo slecht in nickwissels, ben ook zelf nog nooit gewisseld.
Kan volgens mij pelle en M( van de borstvoedong) er wel uithalen maar voor de rest...nee.
Heli mis ik wel, maar die had eerst toch een andere nick?

Tineke

Tineke

30-07-2013 om 19:27

Ik ben er gewoon

Hoewel onregelmatig en met mate, ben ik er wel.
Ik ben hier vrij lang, in het begin natuurlijk gewoon onder eigen naam, en uit die tijd stamt ook Mieke Valenteijn, met wie ik (en wie niet) erg begaan was. Ze was de jongste oma ooit op dit forum, met een tienerdochter die een zoontje kreeg. Ze is niet moeilijk te googlen, en het doet me verdriet dat het niet goed gaat, ze schrijft erover op een blog. Openhartig als vroeger hier. Voor wie haar nog kent is het de moeite waard haar blog te lezen.

Jade

Jade

30-07-2013 om 21:27

Anneque,

dank je

Christel

Christel

31-07-2013 om 08:53

Kaatje

Ik herinner me Mieke nog goed, maar ik kan haar niet vinden via google. Vervelend dat het niet goed met haar goed!

Christel

Christel

31-07-2013 om 08:53

Met haar gaat

natuurlijk.

Ellen wouters

Is ook al een hele tijd weg volgens mij. Of goed verstopt achter een nieuwe nick.

Heli is er nog

Heli is er nog, ze heeft een andere nick.
Ik weet ook nooit nickwissels, maar herken Pelle wel meteen.

Yadira

Ik mis Yadira, maar ik weet dat ze een andere nick aannam, maar die ben ik nu weer vergeten en nu weet ik even echt niet meer of ze nog schrijft.

Ik mis mic ook

Heel erg veel aan haar gehad. Maar wie weet is ze er nog?

Fiorucci

Fiorucci

03-08-2013 om 18:52

En...

Tirza mis ik ook al heel lang.

Tijgeroog

Tijgeroog

03-08-2013 om 21:35

Tirza

Is gelijk met een aantal anderen vetrokken na die discussie een tijd geleden. Helaas, allemaal mensen die ik erg mis...

P

P

06-08-2013 om 16:34

Geen geheim

Ik heb er nooit een geheim van gemaakt als ik van nick wissel, dit omdat ik dat niet doe om jullie het bos in te sturen maar omdat ik niet wil dat alles terug te zoeken is op mijn gebruikte namen.

Ik ga overigens weer van nick wisselen maar dus weer om bovenstaande reden, ik doe geen moeite om schrijfwijze of stokpaardjes te gaan omzeilen

Fiorucci

Fiorucci

07-08-2013 om 12:58

Ohja

En Cobi mis ik ook.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.