Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-06-2016 om 10:21
Ik zie vaak hele leuke nicknames langskomen. Dan vraag ik mezelf af waar die vandaan komt.
Toen ik Wilgenroosje koos, had ik net de halve ochtend met mijn dochter in een verfwinkel gelopen om een kleur uit te zoeken voor de bloempotten die ze wilde schilderen. En dat werd dus de kleur wilgenroosje.
Misschien niet voor iedereen een handige vraag i.v.m. herkenning, maar wat is de gedachte achter jullie nickname?
09-06-2016 om 13:52
verbastering
Mijn nick is de verbastering van mijn tweede naam (die bijna niemand kent). Mijn voornaam is nogal zeldzaam en deze naam niet.
09-06-2016 om 16:39
omdat ik
Omdat ik gewoon zo heet.... en af en toe een nick. Vanwege de herkenbaarheid. Saai, maar mijn voornam komt nooit voor. Tot ik verhuisde naar mijn geboortestreek en er nu dus tig Dorry's en Dorrie's rondhuppelen. Heel verwarrend hahahah
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.