Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Vesper Lynd

Vesper Lynd

22-12-2016 om 09:33

Netflixfavorieten


Molleke

Molleke

24-04-2017 om 13:58

Ciska

Het is 1 seizoen. Het de seizoen is een compleet ander verhaal.

Molleke

Molleke

24-04-2017 om 13:58

het 2e seizoen bedoel ik .....

....

Good wife

Ik ben nu bij de 8e aflevering van het eerste seizoen en twijfel toch erg. Zaken die in no time opgelost zijn, de "goeden" zijn vrouw, zwart, gehandicapt of alles in één, alle kinderen zijn superbraaf, doen niet lastig en knuffelen hun ouders om de haverklap. Enorm Amerikaans.

De overkoepelende verhaallijn (van die gezinssituatie dus en de politieke toestanden rond die man) vind ik wel intrigerend, maar de kleinere verhaallijnen beginnen me wat te storen.

Wordt het nog wat of moet ik maar opgeven?

Phryne Fisher

Phryne Fisher

24-04-2017 om 15:29

13 in een dozijn

The good wife was toch ook op Net5? Ik vind het een beetje een 13 in een dozijn advocatenserie, en houd helemaal niet van die achterbakse intriges.
Ik heb net twee afleveringen gekeken van Chesapeakes Shores, en dat is toch verschrikkelijke cliché rommel Het gaat over een alleenstaande moeder, carrièrevrouw die steeds wedstrijden van haar kinderen vergeet. Maar tijdens eens bezoek aan haar geboortedorp komt ze haar stoere redder in nood, een werkloze muzikant/timmerman tegen, en het zou me niets verbazen als ze daarmee gezellig huisje gaat spelen en ze leefden nog lang en gelukkig.

Fiorucci

Fiorucci

01-05-2017 om 10:57

n@nny

Wacht maar..komt helemaal goed in The Good wife...

Helena

Helena

01-05-2017 om 11:21

Geheimnisse des Dritte Reiches

Zit vast een spelfout in de Duitse titel, maar dit is ook interessant. Gisteren de eerste aflevering gezien, over Hitlers familie. Op Netflix.

En dan nog iets geheel anders: op Belgie loopt nu een serie over weduwen van dictators, op dinsdagavond. Je hebt er al twee gemist, Farah Diba van Iran en de weduwe van een president van Rwanda, maar wat interessant! Ik geloof dat er acht afleveringen zijn.

Fiorucci

Ik vertrouw blind op jouw oordeel. Dan zet ik nog even door!!

Oorlog en Vrede

https://www.npo.nl/war-peace/29-04-2017/POW_03539066

Afgelopen week begonnen op NPO1. Een mooi gefilmd 6-delig BBC kostuumdrama van Oorlog en Vrede naar het boek van Leo Tolstoj. Met veel Britse acteurs die je ook tegenkomt in de Britse detectiveseries als Lewis, Grantchester, Morse.

https://en.wikipedia.org/wiki/War_%26_Peace_(2016_TV_series)

Alleen jammer dat je dan weer een week moet wachten voor het volgende deel.

Triva

Triva

01-05-2017 om 15:06

wie zei dat

Modern Family leuker was dan When I met your mother...

Ik had het kunnen weten, ik houd niet van kinderen in series onder de 14

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.