Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

toch maar even anders

toch maar even anders

20-06-2014 om 12:18

mobiel ipv davitamon ontvangen, wat zouden jullie doen?


jeugdige winkeldief

Mijn zoon graaide vroeger vanuit de buggy dingen uit rekken die hij achter zijn rug verstopte, vaak uit van die laatste rekjes bij de kassa. Bij onze H.M. stonden daar batterijen, tot twee keer toe ging na het afrekenen het alarm af en vond het personeel de batterijen in de buggy.
Voordat ik ging afrekenen ging ik daarna altijd de hele wagen nazoeken of zoon niets had gepakt.
Daarna zette ik de buggy altijd ergens neer dat zoon nergens meer bij kon en ging dan zelf in de rij staan. Zoon luid snikken, ik uitgemaakt voor ontaarde moeder maar wilde mezelf de volgende "winkeldiefstal" besparen.
Na nog twee fouten van kassa dames in diezelfde winkel waar de bedrijfsleider voor geroepen moest worden zijn de bedrijfsleider en ik nooit meer op goede voet gekomen, andere klanten wenst hij goedemorgen mij niet.

Fiorucci

Fiorucci

26-06-2014 om 16:13

Andersom....

Bij mijn schoondochter vergat men de magneet van kleding te halen, en het alarm ging niet af....kon ze weer terug om het te laten verwijderen..ondingen.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-06-2014 om 22:35

Ja, terecht misschien wel

maar als je al heel lang klant bent bij een winkel en je betaalt altijd trouw, dan vind ik het wel erg dat je na eventuele excuses voor het feit dat je het artikel over het hoofd hebt gezien alsnog van diefstal wordt beschuldigd. Ik zou zeggen zand erover, maar bij een volgende keer moeten we actie ondernemen.

En die boodschappen in kinderwagens en zo heette vroeger proletarisch winkelen. Ik ken mensen die dat bewust deden toen ze erg weinig geld hadden. Tja, dat is mijn stijl ook niet. Ik ben totaal ongeschikt voor bewust stelen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.