Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

20-12-2010 om 21:42

Inschrijven OO meeting 5 februari 2011


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
fladder

fladder

06-02-2011 om 01:26

Margje

Dank je voor het compliment! En wat Bienebaby (mag dat?) betreft: wat een schattig kindje... Ik ben niet zo iemand die bij elk kindje loopt te kirren, maar voor dit prachtmeidje maakte ik graag een uitzondering!
Ik voelde zelfs een eileider rammelen... Néé...! Dáár beginnen we niet meer aan op mijn leeftijd

fladder

fladder

06-02-2011 om 01:28

Savon

Je hebt je premiere met glans doorstaan! Viel best wel mee, he...?

Note to self: nooit meer met je rug naar de andere gasten gaan zitten! Je zou zomaar een kudde dokters kunnen missen!

fladder

fladder

06-02-2011 om 01:36

Genista

Da's mooi! Volgende keer kan ik 'm beter lopend brengen, dan weet ik zeker dat die op tijd komt

Polly Shearman

Polly Shearman

06-02-2011 om 01:44

Thuis

Ik ben thuis, na dat ik 12 uur geleden was vertrokken.
Jet opgehaald, petra en niny opgehaald. Mickey verrast met bloemen, die ik zelf prachtig vond. Ze bloosde zo lief!! Hopelijk was je er zo toch een beetje bij vandaag Mick!
Daarna doorgereden naar A, waar we bienebaby troffen ( hoe heet die ook al weer, oh ja bienebaby) zelden zo'n knappe baby gezien.
Ik was geen kleine neger! gek genoeg...MInet blijkt 2 zoons te hebben die gewoon heel toevallig op dezelfde dag jarig zijn. Ik heb durven opbiechten dat ik helemaal niet van cavia's houd, hooguit binnenstebuiten en gebakken. Ik ga dus maar een pruik in een kooitje houden. Ik heb een tienermoeder ontmoet, 16 jaar en die heeft 3!!! kinderen!!?!?! ongelooflijk!!!
geconcludeerd dat kinderen eigenlijk helemaal niet leuk zijn: ze eten je koelkast leeg, houden je uit je slaap, maken dingen stuk en vies, en houden de badkamer bezet.
Eigenlijk worden ze pas leuk als ze het huis uit gaan.
Kan je zo fijn je eigen was met ze mee geven.

De parkeer garage werkte deze keer wel mee, en ook zonder sneeuw wist ik feilloos de weg te vinden. Op de terug weg Jet naar huis gebracht in een duistere wijk in Dordrecht, wat voor mij als brabander natuurlijk heel spannend was.
En nu ben ik dus thuis...
geeuw..
Weltrusten.

groet, Polly ( de albino neger)

Wat is het vroeg!

ik heb me weer prima vermaakt gisteren. Ik stink nu enorm naar knoflook, want Minet, MorganaFata en ik vonden dat toen we in Z. waren we toch echt nog even een Lamme Zak naar binnen moesten werken. Ik werd thuis meteen begroet met...jeetje, wat heb jij naar binnen gewerkt, wat een lucht. En bedankt
Nu heb ik me mijn lekker warme bed uitgehesen, want ik mag fijn telefonist zijn bij de Wintercompetitie van de roeiclub. Ondanks mij hoop op te veel wind, gaat deze gewoon door. En tja, 's avonds een vrouw, 's ochtends een vrouw. Maar tjonge wat is het vroeg!

Dames, ik vond het weer ontzettend gezellig! Emmawee en Asa bedankt voor het organiseren.
En Emmawee, ik ga je mailen, want ik kwam er in de auto achter dat ik nog vrolijk mijn badge op had. Als ik een adres heb, stuur ik hem even op.

groetjes van Purk

Allemaal erg bedankt!

voor de gezelligheid!

In het bijzonder beide dames van de organisatie. Super hoor! En dan die badges - professioneel. We zijn nu nog eens extra een erkende club.

Het was wel heel sneu voor de andere gasten, zo te worden overdonderd met zo'n enorm druk daverende tafel kletsvrouwen. Maar ja, ze hadden ook een deurtje verder kunnen zitten.

Kunnen we volgende keer een picknick houden? Dan hebben we minder last van de akoestiek en meer bewegingsruimte om eens te praten met wie we nu alwéér niks hebben kunnen uitwisselen, ondanks alle goede voornemens.

Dan kom ik gezellig op het toetje zitten luisteren, kunnen jullie me wegjagen

Massi Nissa

Massi Nissa

06-02-2011 om 08:54

Het was geweldig

Ik heb heel vaak gewoon rond zitten kijken in opperste verwondering: daar zaten ze dan allemaal om mij heen: Margje, Izar, Rodebeuk, Polly, Tonny, en noem ze allemaal maar op. Al die mensen met wie ik al jaren schrijf (zo voelt het toch, als met elkaar schrijven) en ineens zitten ze allemaal aan dezelfde tafel.
Ik had even goed de zenuwen net voor ik binnenliep, maar het was al meteen zo'n gezellige chaos, ik sprak vijf mensen binnen twee minuten. Jet Burg dacht nog even mee met mijn haar en ploep, ineens zat ik op een stoel tussen twee vrouwen die aan de ene kant wildvreemd waren en aan de andere kant vertrouwd. Een bijzonder maar aangenaam gevoel.
Bienebaby was aanbiddelijk, wat een dotje. Biene zelf was ook een schat (nog hartelijk dank!). Egberdien, ik realiseerde me pas thuis dat ik met mijn slaperige hoofd het tasje vergeten was. Mijn mailadres is [email protected], wel even melden dat je hebt gemaild want ik check dat adres zelden.
Wat mij opviel is dat ik bij veel vrouwen eerst dacht: huh, ik had me jou heel anders voorgesteld! En dan tien minuten later kun je je niet meer voorstellen dat ze er anders uit zouden kunnen zien dan ze in het echt ook doen. Als dat nog ergens op slaat. Het is alsof je bij de opticien zit met je kin op zo'n apparaat en je moet twee plaatjes over elkaar heen sturen (het paard moet in de stal, ofzo) en ineens lukt het en zie je het plaatje compleet. Zo was het.
Jammer was alleen maar dat ik zo rond negen uur al omviel van de slaap en dat ik zeker de helft van de dames niet of nauwelijks gesproken heb. En ik heb enorm uit mijn nek staan kletsen over Cobi's fictieve kapsel, ik denk niet dat iemand die erbij stond precies begreep waar ik het over had. Ik zelf ook niet meer, haha.
Al met al een avond om nog veel aan terug te denken, ik zit nu ook weer breed te glimlachen achter het beeldscherm.
En petje af nog voor Savon, die het toch gewoon deed.
Groetjes
Massi

liora

liora

06-02-2011 om 08:57

Jessica

Hoi,

Ik ben een keer op een meeting geweest en heb op het forum ook wel wat aanvaringen en vijanden. Misschien hebben die gedacht: of getver Liora, daar wil ik niet mee praten, maar dat weet ik dus niet. En heb ook wel wat forummers gesproken met wie ik op het forum niet klik. Ik vond de ontmoeting dan veel toevoegen in de zin dat ik dan begreep hoe totaal verschillend we in het leven staan. Mensen zijn vaak beter te 'plaatsen' als je het hele plaatje ziet.

Maar ik vond het vooral erg leuk! Weet trouwens ook nog wel dat ik soms heel enthousiast op iemand afliep en dat het enthousiasme dan niet werd beantwoord. Ja dat gebeurt, niks aan te doen.

Liora

Sancy

Sancy

06-02-2011 om 08:58

Ohhhh

"(en nu moet ik op zoek naar een andere nick, want ik heb toch iets gehoord vanavond!!!!!!!! Daar wil ik NIET mee geassocieerd worden!)"
"Daarna gekwijld op een heerlijke dokter met Terpi (lusten we rauw)"
"Ons aller cobi (who else) heeft dat even rechtgebreid (toen zo'n meneer kwam vragen wie wij toch waren)."
Ik heb niets gemist begrijp ik?

Het was leuk!

En ik maak nu thuis helemaal de blits bij oudste (8) omdat ik nu iemand ken die Art in het echt kent!

Asa Torell

Asa Torell

06-02-2011 om 09:31

Rectificaties

Die ik hier even moet doorgeven:
Ten eerste, mijn rol bestond dus uit niets anders dan het (niet helemaal vlekkeloos, maar daarover hieronder meer) beheren van de financien en bonnetjes uitdelen. Alle eer dus aan Maw voor de organisatie!!!
Ten tweede, er was gister wat tekort in kas waardoor het leek alsof er iemand per ongeluk toch niet had betaald. Maar nu heb ik gereconstrueerd wat er gebeurd moet zijn: ik had netjes iedereen op de lijst een krul gegeven die binnenkwam, zo ook Biene (dat was dus achteraf niet zo handig). En die hebben we aan het eind van de avond bij het narekenen dus gewoon meegeteld. Maar er hebben dus 29 ipv. de berekende 30 mensen eten gehad. Niet zo fraai van het restaurant dat ze dat zelf niet bijhouden, vind ik overigens, maar van mezelf vind ik het ook niet briljant. Bedankt dus voor het bijschieten allemaal!

Asa Torell

Asa Torell

06-02-2011 om 09:40

En verder

was het weer heel leuk! Ook geweldig om Savon, Massi, Egberdien en de kleine mini-Biene te ontmoeten. En ik heb heerlijk gegeten. Veel dank aan allen voor het bedanklekkers. Purk, ik verheug me enorm op je cake en dank voor je lieve felicitaties! Jammer dat ik veel mensen bijna helemaal niet gesproken heb (Purk, Fladder, Tonny, Izar, Minet, en nog meer). Daarvoor lijkt zo'n picknick me ook heel geschikt, dat rouleert wat makkelijker.

Guinevere

Guinevere

06-02-2011 om 10:08

Ik ben ook thuis

Ik ben ook al weer thuis. Bedankt voor het gezelschap en ik heb weer heel wat beelden kunnen bijstellen, want er waren toch nog een paar mensen die ik niet eerder heb gezien. Vooral Beemer was heel anders dan ik me had voorgesteld. Komt er een ware femme fatale binnen, blijkt het dus Beemer te zijn.
En Bromvlieg was jij er ook?? Ik heb je in elk geval niet gesproken volgens mij.
En waarom heeft niemand me verteld dat die leuke heren allemaal rijke dokters waren????! Nu heeft alleen Toosje-in-opleiding visitekaartjes toegeworpen gekregen.

mijk

mijk

06-02-2011 om 10:08

Gehaald!

De trein van kwart over elf MInet. Nadat ik op perron 5 erachter kwam dat ie op perron 6 stond.... Maar ik ben net toch blijkbaar een beetje brak want ik heb zojuist brand gesticht in de magnetron!

Massi nissa,

ik heb je gemaild!

Niny

Niny

06-02-2011 om 11:10

Het was weer leuk!

Het begon al goed met ons verrassingsbezoek aan Mickey en Polly en haar Tom stuurden ons behendig naar Amersfoort. De decibellen waren vooral in het begin wel overweldigend, ik voel ook wel voor een picknick!
Veel mensen gesproken, Biene wat een prachtige dochter heb je!
Polly bedankt voor het rijden, Emmawee en Asa bedankt voor de organisatie, volgend jaar ben ik er weer bij.
Niny
PS Bij thuiskomst ontdekte ik dat de benen van Wesley Sneijder nog in mijn tas zaten - iemand belangstelling?

Polly Shearman

Polly Shearman

06-02-2011 om 11:32

Bromvlieg?

Waar was jij dan? Ik heb jou niet gezien of had jij een andere nick op? Ik ben net wakker en lig met mijn mobiel in bed. Het is wel geen aaifoon maar ik kan er vanalles mee. Ik heb lidwientje walg gisteren voor het eerst ontmoet en daar wat ik qua beeldvorming echt heel erg naast. Terwijl egberdien precies klopte. Op de fiets dan. En wat een heerlijke verwarring over het berichtje over het tassie van massi. Nu pas snap ik het. Ik denk dat ik toch een beetje doof ben want ik had in de volle ruimte moeite met mensen verstaan. Volgende keer wil Evy ook mee. Groet pol

Cobi!

Het beloofde recept ligt inmiddels al in je postbak. De digitale dan. Terpiiiiiiiiiiiiiiiiii, je jam!! Die stond hartstikke klaar voor je en die staat nu nog steeds hier klaar Hij had nu op jouw boterham moeten prijken... *kijkt sip*
Emmawee en Asa, allebei hartelijk dank voor jullie aandeel in de organisatie en gezelligheid. Wat heb ik het weer naar mijn zin gehad.

mijk

mijk

06-02-2011 om 11:58

Ik had het zelfde polly

dat ik eht gevoel had dat ik hartstikke doof was.. Mijn beelden klopte soms helemaal niet en soms helemaal (guinevere heeft echt guineverehaar! en fladder was precies zo als de fladder in mijn hoofd! Maar margje en genista klopte helemaal niet!

Mijk

Hahahaha! (auw)

Ik zit me te bescheuren hier om alle beschrijvingen en dat doet pijhijn aan mijn buik, kunnen jullie wel ))
Maar het sfeerplaatje is compleet, ik zie het helemaal voor me. Deze keer was de tent dus niet gesloten voor niet-OO-ers? Die andere gasten zullen wel stomverbaasd gekeken hebben en hoe het met hún akoestiek zat kun je ook beter niet vragen denk ik
De paarse, gele en donkerrode tulpen staan hier prachtig te wezen en barsten bijna uit de vaas, zo'n grote bos is het. Ik bloos nog een keer speciaal voor Polly
Oja, enne, Minet, vertel!! Je maakt me reuze nieuwsgierig

Puck

Puck

06-02-2011 om 13:00

Het was weer super

Ik vind het nog steeds erg bijzonder dat mensen die je zo weinig IRL ziet zo vertrouwd zijn als je er mee praat. HEt eten was heerlijk en ik heb een heleboel mensen gesproken maar nog meer niet geloof ik. Bromvlieg heeft denk ik steeds aan de andere kant gezeten, die heb ik ook gemist, evenals de wetenschap die die mannen achter ons speeddatende dokters waren. Maar zouden ze ons dan minder aantrekkelijk gezelschap hebben gevonden dan die speeddates? In plaats van 10 leuke dames zitten er ineens 40 leuke dames tegenover je. Dat moet toch een walhalla zijn voor ze? Guin was nog wel zo op oorlogspad mét goocheldoos, zonder kuisheidsgordel en zonder man..... Eeuwig zonde......
Minibiene heb ik even bewonderd, wat een schatje Biene, en leuk dat je bent geweest. Het tassie van Massi komt hopelijk ook weer goed terecht.
Asa en MAW bedankt voor jullie inzet, het was geslaagd.

Kaaskopje

Kaaskopje

06-02-2011 om 13:02

Inbraakje

Ik zit te lezen hoe gezellig jullie het hebben gehad En toch heb ik geen spijt dat ik mij niet aangemeld heb, want een reden waarom ik dat niet meer doe is dat ik in rumoer niemand versta en dan ben ik echt mezelf niet. Dus mócht er in de toekomst een gelegenheid gevonden worden waar we a. niet doof worden door muziek of anderen dan OO'lers, of door ons zelf, dan eventueel misschien je weet maar nooit, enz.)

Asa Torell

Asa Torell

06-02-2011 om 13:31

In het echt ontmoeten

Ik vind vaak dat het meer de manier van praten is die anders blijkt te zijn dan je dacht, dan hoe iemand er uit ziet. Mensen die op het forum heel bedachtzaam lijken maar in het echt enorm snel praten, bijvoorbeeld. Of andersom.
En Lidwientje klopte juist perfect met haar omschrijving op de badge . Erg leuk om haar ook een keer ontmoet te hebben!

Minet

Minet

06-02-2011 om 13:53

Minet(ten)

Opzoeken: MINETTEN
Link: http://www.encyclo.nl/begrip/MINETTEN
1.minetten
1) Het op z`n Frans doen 2) Standje 69

Lieve mensen, kan ik deze nick blijven houden, of nemen jullie mij dan bij voorbaat al niet meer serieus.........

Of beter nog, neem ik mezelf nu nog wel serieus??

Minet

Hèb ik je ooit serieus genomen met deze nick...?

Tihama

Tihama

06-02-2011 om 13:58

Minet

Tja, als je serieus genómen wilt worden, dan zou ik een andere nick kiezen.....

Tihama

Proest

Hangt er maar vanaf of je daarmee geassocieerd wilt worden Wie heeft dit trouwens opgegoogeld? Cobi zeker

Tihama

Tihama

06-02-2011 om 14:15

Het was weer gezellig. Te weinig mensen gesproken en ik lees nu net dat ik de hele pret rond de sexstoomcursus van Jet Burg gemist heb. Jammerrrr.

Ik herkende allerlei mensen niet eens meer, terwijl ik zeker wist dat ik die ooit ontmoet had. Maar dat kwam door die ene afwijking, propo of proso of euh zoiets. Prosopagnosie (gezichtsblindheid), hielp Biene me. En toen iemand vroeg hoe ik dat wist, kon ik zeggen dat het kwam uit die boeken van ....euh, hoe heet hij ook alweer? Oliver Sacks, hielp Biene me. En dat allemaal terwijl ze een babietje zoogde. Volgens mij word je zelf intelligenter van zogen

Ik heb het kaartje van Bromvlieg zien liggen, maar geen idee wie bromvlieg nu was. Lidwientje herkende ik natuurlijk direct aan die 1.84 lange, ranke carrierebitchuitstraling. Wat heb jij ongelooflijk mooie ogen, Lidwientje.

De leggings zijn bewonderd en ik heb nu geleerd hoe je de juiste roklengte moet bepalen. Ik dacht dat het iets met je knieën te maken had, maar het schijnt juist met je billen te maken te hebben.....Nu nog de rest van het land instrueren, dan hoeft niemand ooit nog een legging aan, gebreid of niet. Kunnen we allemaal weer gewoon aan de pantys of kousen.

Tihama

Menit (voorheen Minet)

Menit (voorheen Minet)

06-02-2011 om 14:21

Roklengte tihama

vertel vertel, je maakt me nieuwsgierig! Was mijn jurkje te kort? Of de juiste lengte?

margje van dijk

margje van dijk

06-02-2011 om 14:26

Tihama o.t. en manet

Tihama, ik heb de informatie over dat zomerkamp al gevonden. En ook over dat boek. Leuk hoor. Misschien is het wat voor 't volk.

Trouwens, Tihama, je droeg wel mooi babyroze, was dat dan soms wishful dressing? Ik wou dat ik zo intelligent was als moeders met een baby.

O, en Mine/Meni/Manet, hoe je de roklengte bepaalt heeft Dorry mij beeldend voorgedaan. Je gaat staan en je legt je hand onder je bil. Als er nog wat onder je hand uitkomt is je rok lang genoeg.

Overigens werd er meteen bij gedemonstreerd dat het nogal uitmaakt hoe ver je voorover buigt, want dan moet je rok ineens een heel stuk langer zijn, maar hoe dit opgelost moet worden verklaart de theorie niet.

Margje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.