Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

20-12-2010 om 21:42

Inschrijven OO meeting 5 februari 2011


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

05-02-2011 om 14:13

Hallo wij zijn onderweg

Ik ben met Jet Burg bij Petr@ en ze staat onder de douche, we wachten hier op Niny en dan gaan we verder op pad......kei leutig!!! we verlaten brabant!

Petr@

Petr@

05-02-2011 om 14:37

We vertrekken nu!

Niny is net binnengekomen dus wij stappen nu in de auto van Polly!

Petr@

Petr@

05-02-2011 om 14:37

Berber

Ik geef het door, mag dat ook? )

zit nog lui onderuitgezakt aan de koffie... hoef nog lang niet weg!

Over een uurtje

word ik opgehaald. Zo nog eerst even een half uurtje kijken naar jongste zoon die in de zaal moet voetballen. Ik ben op tijd weer thuis Minet....het is in de sporthal hier bij de C1000.

Ik heb er helemaal zin in....voelt gewoon alsof je naar een verjaardagsfeestje gaat zoals vroeger.

Jammer dat sommigen er niet bij kunnen zijn, hopelijk volgt jaar beter. We zullen vast tijdens en naderhand uitgebreid verslag doen.

groetjes van Purk

p.s. Savon, de kaarten zitten al in mijn tas

Minet

Minet

05-02-2011 om 15:08

Dirksmama

Wat jammer dat de oppas plotseling niet meer kon oppassen, ik hoop dat je zo snel nog iets anders kunt regelen! Hopelijk tot vanavond!

Guinevere

Guinevere

05-02-2011 om 15:13

Ben er al

Mensen, ik ben er al en het is hier zoooo gezellig!!! Het eten is ook heerlijk! < neemt nog een roseetje> < proost>
(ja, sorry, ik heb geen internet op mijn mobiel dus ik moet nu alvast posten)

Wat lief!!!!.

Vijf minuten geleden: de bel. Jongste gaat opendoen met het idee: daar staan vriendjes voor de deur die willen voetballen. Maar nee, het zijn 4 lieverds van het forum met een enorme bos tulpen!!
Zooo zeg ik zit er helemaal van te blozen! Wat superlief is dit.
Polly, Petra, Niny, Jet, Genista die ook in het complot zat heb ik begrepen, en de rest van het OO-legioen: bedankt!!! En goede reis naar A. dames!
(En nu de rest van de draad bijlezen )

Sancy

Sancy

05-02-2011 om 15:23

Fladder!

"Een whaletale boven een tijgerprintlegging, dat moet toch kunnen, he...?"
Je bent vast al weg, maar fijn!!! dat je je kleedt zoals ik in gedachten had. Ik weet zeker dat iedereen nu denkt dat ik er tóch was ))

Dames veel plezier!

Ik zal aan jullie denken als ik op Schiphol zit te wachten.

De volgende keer ben ik er weer bij

Nou,

ik ga ook maar eens dan. Tot zo!

Jet Burg

Jet Burg

05-02-2011 om 16:40

Gezellig!

Het is al heel gezellig hier! Na een dolle rit met Polly, Petr@ en Niny, zitten we nu aan de borrel.
Heb ook al gezellig kappertje gespeeld op het toilet met Massi Nissa

Polly Shearman

Polly Shearman

05-02-2011 om 16:53

Er zijn al 14 dames en een baby!

Polly Shearman

Polly Shearman

05-02-2011 om 17:24

Ik denk

Dat we compleet zijn. Ik heb nu honger. Savon is diep teleurgesteld dat ik geen kleine neger ben. X

Leuk!

Leuk hoor, eten moet nog komen, maar we hebben al genoeg over eten gepraat.

Dorry
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Leuk!

Leuk hoor, eten moet nog komen, maar we hebben al genoeg over eten gepraat.

Dorry
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Jet Burg

Jet Burg

05-02-2011 om 19:05

Eten!het et

Het eten is heerlijk en de gezelschap nog veel beter! Kleine kippenhok hier

Biene M.

Biene M.

05-02-2011 om 19:16

Weer thuis!

Ik was er natuurlijk veel te kort om iedereen te spreken, maar wat was het leuk om jullie weer te zien! Asa en Maw, dank voor het organiseren, ik kijk al uit naar volgend jaar, dan hoop ik weer tot het einde te kunnen blijven.

Polly Shearman

Polly Shearman

05-02-2011 om 21:02

En we spelen

Niet wie is de mol. Maar wie is de toosje. Het word bijna traditie.

Weer thuis

..erg genoten.
Iedereen bedankt voor het gezelschap, maw voor de organisatie en asa voor het scheuren van de bonnetjes (in haar eigen woorden...).

Wel thuis allemaal!
Groeten van

mij...

Massi

Je hebt een tasje laten liggen, ik neem het mee. Mail me maar even op egberdien ad yahoo punt com dan breng ik het even langs.

Snik

Kon kinderen niet stallen, en waaide vandaag van mijn fiets. Helaas het is er niet van gekomen. Heb erg aan jullie gedacht toen ik mijn stamppot raapsteeltjes in mijn eentje opat (kinderen besloten na een paar happen dat het NIET LEKKER was - terwijl ik de lente proefde...)

Proost dames!

We proosten hier nog even op jullie en op de zo te horen heel gezellige avond!

Biene, had je kleine Zoë graag even bewonderd!

En Dirksmama, hmmmmmmmmmm stamppot raapstelen... ik wist niet dat die er alweer waren, zal manlief er eens op uit sturen

Sascha2

Sascha2

06-02-2011 om 00:23

Ook weer thuis

Wat was het weer gezellig! Sjonge, het leek inderdaad een kippenhok, ik had medelijden met de overige gasten. Maar ik vond het erg leuk. Asa en Maw, dank voor de organisatie.

Minet

Minet

06-02-2011 om 00:31

En ook weer thuis

Eerst Terpi op het station in Amersfoort afgezet, toen MIjk een lift gegeven tot aan station Zwolle, vervolgens met Morgana en Purk een overheerlijk Lamacun gegeten bij de Turk, en hup, naar huis

Het was gezellig! Veel mensen gesproken, nog meer mensen niet. Organisatiedames, bedankt!

(en nu moet ik op zoek naar een andere nick, want ik heb toch iets gehoord vanavond!!!!!!!! Daar wil ik NIET mee geassocieerd worden!)

fladder

fladder

06-02-2011 om 00:51

Fijn!

Ik ben alweer een tijdje thuis, maar moest eerst nog even de piep uit mijn oren krijgen. Dat is niet gelukt *duh, wie had iets anders verwacht!* maar ik ben nog te hyper om te slapen, dus dit is een mooi moment om te zeggen: "Het was supergezellig!!!"

Asa en Emmawee, enorm bedankt voor de organisatie en voor je-weet-wel-wat! xxxxxxxxx (ontroerde me echt even)

Alle aanwezigen: ik heb me zo ontzettend vermaakt, dat ik het er graag voor over had de komende week als een zombie rond te lopen!!! Verschrikkelijk gelachen soms, maar grrr, waarom attendeerde niemand deze frisse vrijgezelle dame niet op de aanwezigheid van een peloton loslopende dokters...!!! Wie weet wat voor vrijgezelligs daar tussen had gezeten!

Het eten was verrukkulluk, het dessertbuffet goddelijk (die plakjes leverworst en bloedworst bleken duivels lekkere aardbeien- en chocolademousse!) en het is jammer voor de andere gasten die de 120 decibel aan vrouwenpraat moesten ondergaan, maar ach, dat moet kunnen zo af en toe

Puck, bedankt voor het rijden!

Ik ga nu nog even nagenieten Bedankt voor de fijne avond!

En ik meld me ook thuis

Dank aan mijn meerijders voor de gezelligheid onderweg! En ik voeg mij voor het overige maar in het OO-koor: OO wat was het weer leuk. Mickey, ik heb je gemist!!! En Fladder, de kaart is vanmiddag blijkbaar gekomen!

En ik ben ook thuis

en ja, ik dacht dat Polly een negertje was. Zelden zo verbaasd geweest!

Iedereen die het eng vindt om te gaan kan ik nu uit ervaring vertellen dat het heel erg gezellig was en niet eng. Emmawee en Asa dank voor de organisatie.

Ik ben er volgend jaar in elk geval weer bij!

Jet Burg

Jet Burg

06-02-2011 om 01:11

Ook thuis!

Polly bedankt voor het meerijden, het was zeer gezellig in de auto met Petr@ en Niny erbij. Bedankt Emmawee en Asa bedankt voor het organiseren!

Heb zoveel meegemaakt vanavond! Eerst mocht ik Polly d'r overonderbroek bekijken, daarna kappertje spelen met Massa Nissa op het toilet, toen kreeg ik verleidinglessen van Guinevere (de zwoelerd), om vervolgens in opdracht van een paar dames de barman te verleiden om zo gratis drank af te troggelen. (helaas is dat voor vergevorderde) Daarna gekwijld op een heerlijke dokter met Terpi (lusten we rauw) en aan het einde van de avond was ik ineens "Toosje in opleiding, Astraal sexmedium en een spirituele zus van ...iemand " Geen idee hoe dat ineens is gekomen.

margje van dijk

margje van dijk

06-02-2011 om 01:16

Ook weer thuis

Zojuist een bushalte TE VER uitgestapt (alsof ik niet al honderdduizend keer met deze bus ben geweest), maar ja, het is gelukt, ik ben ook thuis gekomen.

Hartstikke leuk. We hadden één lange tafel waar we met z'n 11-en-dertigen (hoeveel waren het er eigenlijk echt?) net omheen pasten. Het huisartsengezelschap was niet hinderlijk (wij misschien meer). Ons aller cobi (who else) heeft dat even rechtgebreid (toen zo'n meneer kwam vragen wie wij toch waren).

Ik heb een beetje geintegreerd van links naar rechts, hoewel ik moest vaststellen dat het middenregister een vrij onneembaar block was, daar kreeg je echt geen stoel tusen, ook niet als je half tussen twee mensen ging hangen. Extreem links en rechts waren schappelijker.

Eindelijk Missa live gezien, met wie je gewoon doorpraat alsof je haar altijd al gekend had. Eindelijk Rodebeuk eens fatsoenlijk gesproken (die gewillig voordeed hoe Nigella dan snijdt), eindelijk meer dan een half woord met Lidwientje gewisseld, de baby van Biene (echt een enorm schatje) bewonderd, Fladder gezien (Fladder, je bent een leuk mens!), Mijk gesproken die helemaal uit het hoge noorden kwam, en Terpi uit het zuiden. Savon gesproken die leuk verhalen vertelt, leuk met Niny gepraat over gedeelde passies en met Petra over de houtkachel. Voor de rest voornamelijk oude bekenden gesproken, want natuurlijk om ik altijd vroeg of laat aan Tihama's lippen hangen (nee, geen Toosje-associaties nu), bij cobi is het ook altijd prijs en eindelijk weet ik nu wie Beemer is. Qua meligheid scoorde (ja, echt scoorde (!) in dit verband) extreem rechts de hoogste graad, want daar waren ze Jet aan het opleiden tot een Toosje. Ze kreeg de ene na de andere spannende opdracht, op een geven moment moest ze zelfs proberen met valse bonnen consumpties te halen. (Is dat nog gelukt?). Met Polly en Beemer hebben we onze haarperikelen even doorgenomen (met windkracht acht was er trouwens uberhaupt weinig redden aan). Nou ja, en zo kan ik doorgaan. Emmawee en Asa hadden het prachtig georganiseerd allemaal, het eten was lekker en zo. Met Izar terug naar het station gelopen (ja, Izar, waarom rende jij nou perron 1 op? Je moest toch naar perron 6?). Op de terugweg hele hordes scholieren in mijn trein gehad die uitgingen in de plaatselijke metropool, echt, die gingen dus na 12-en nog weg en het uitgaan moest duidelijk nog beginnen. Ik keek mijn ogen uit, totdat zo'n puber tegen zijn gillende meisje zei: "hou nou eens op, die mevrouw wil lezen".

Nou eh, en toen was ik thuis. Halte te laat uitgestapt maar toch nog goed gekomen.

Welterusten allemaal, en tot volgend jaar!

Margje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.