Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

20-12-2010 om 21:42

Inschrijven OO meeting 5 februari 2011


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

04-02-2011 om 22:15

Emmawee

slapen om kwart over 10? Dach ut nie he, Ik heb 3 dagen in mijn bed gelegen. Toen was de koorts weg. Zo veel slaap heb ik nu ook weer niet.

Ik zie jullie morgen.

oregano

oregano

04-02-2011 om 22:17

Jammer dat ,mijn nieuwsgierigheid

morgen niet bevredigd kan worden ☺☺☺
Jammer dat ik niet kan komen, familieverplichtingen, waar ik bij wil zijn.
Ik had jullie graag live ontmoet, hoor ook graag hoe het is geweest, net als Mickey.
Heeeeeeeeeel veel plezier morgen!
Groetjes oregano

Emmawee

Emmawee

04-02-2011 om 23:17

Amk

Ja, weet ik veel dat jij een doorgewinterde a-typische longontsteking-doorstaander bent? Dan zou ik ook nog lekker wakker zijn om 22.15. Ik ben sowieso zelden ziek 's avonds.
Tot morgen!! Maw.

Polly Shearman

Polly Shearman

05-02-2011 om 00:07

Vandaag!

vandaag is de dag,
ik kom net thuis en het is na 12e. Dus ik zie jullie allemaal straks...! YES!!!

Morgana Fata

Morgana Fata

05-02-2011 om 00:10

Polly

Toe ff zeg , ik wil helemaal niet toegeven dat ik allang in bed had moeten liggen, haha. Tot morgen!

Sancy

Sancy

05-02-2011 om 00:17

Veel plezier!

vandaag! Ik ga slapen

Minet

Minet

05-02-2011 om 07:14

☻☺hebben jullie er ook zin in??☺☻

Hieronder ergens geleerd hoe ik die leuke ☺☺☺☺ kan maken, vond ze hier wel passend ☺
Ik heb er zin in!!!!

Fiorucci

Fiorucci

05-02-2011 om 08:22

Veel plezier

Fijne avond allemaal!

Emmawee

Emmawee

05-02-2011 om 08:38

Ik vertrek straks...

naar de stad der steden (haha) en doe dus verder niet mee aan de voorpret. Ik ga daar nl. shoppen met m'n zus. Ik zie jullie vanmiddag / vanavond en heb er enorm veel zin in!!
Groetjes, Maw.

Massi Nissa

Massi Nissa

05-02-2011 om 08:49

Haha maw

Misschien lopen we elkaar dan wel ongemerkt tegen het lijf, want ik moet ook de stad nog in.
Ik zit hier trouwens al anderhalf uur te niksen en ik moet nog zoveel doen. Beetje lastig opstarten vandaag.
Groetjes
Massi

Polly Shearman

Polly Shearman

05-02-2011 om 08:53

Ik ben niet ziek!

Maar ik blijf wel zo lang mogelijk in mijn bed vandaag. Ik heb vanacht nog een intiem onderhoud met de toilet pot gehad en daardoor niet goed geslapen. Dus ik maar gewoon terug naar bed, slaap inhalen. Mijn eerste aktie is pas tegen 13 uur dus ik heb nog even om bij te komen.

Sascha2

Sascha2

05-02-2011 om 09:14

Zin

Ik heb er ook zin in! Alhoewel de knikkende knieen nu toch wel aanwezig zijn. Ik blijf het spannend vinden, maar heb er ook veel zin in. Tot straks. Enne Polly, ik hoop dat je opknapt, lijkt me leuk om elkaar te treffen straks

Biene M.

Biene M.

05-02-2011 om 09:18

Toen ik wakker werd...

... voelde ik me net als vroeger op mijn verjaardag

Hopelijk komen jullie allemaal vroeg, want miniBiene en ik gaan om 18.00 uur alweer naar huis.

Mickey, jammer dat je er niet kunt zijn dit jaar!

liora

liora

05-02-2011 om 10:06

Veel plezier

Ik wens jullie een fijne avond. En ik kijk alvast uit naar volgend jaar want dan hoop ik er wel weer bij te zijn!

Liora

Leuk!

straks zien we elkaar! Ik heb er zin in. Heb net even hier bijgelezen wat nu de dresscode is. Voordat ik naar de meeting gaan dus nog even de stad in voor een glitterlegging, kniebroek, minirokje en hoge laarzen. Mag daar dan een slobbertrui bij?

mijk

mijk

05-02-2011 om 10:29

Egberdien

Ik draag mijn slobbertrui jurk met ongepoetste laarzen.. Dus doe die trui aan!

Ik heb er zo waar zin in. Ik heb al zeven dagen zieke kinderen thuis dus ik heb overal zin in als ik het huis maar uit mag!!!

Mijk

Pelle

gefeliciteerd alvast ! Hier dus ook dat drukke weekend

Veel plezier

vanavond !

fladder

fladder

05-02-2011 om 11:28

Tot vanavond!

Zelfs de dikke blaren die ik heb opgelopen toen ik mijn laarzen heb ingelopen (foute sokken gedragen) zullen me niet kunnen tegenhouden...!
Zo even mijn legging strijken, douchen, shiiiit, mijn make-up ligt nog op mijn tijdelijke adres! Nou ja, dan mogen jullie tegen Fladder naturel aankijken...!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

05-02-2011 om 11:37

Heel veel plezier!

Heel veel plezier allemaal toegewenst! Ik vertrek zo meteen naar mijn reünie, en hoop volgend jaar weer bij de OOL-meeting te kunnen zijn.
En voor alle 'debutanten': ik was vorig jaar ook erg nerveus... maar het viel zó ontzettend mee!

Tot vanavond allemaal!

En Mickey, het spijt me, maar ik vrees dat mijn verslag uit niet meer zal bestaan dan 4 zeer welgemeende woorden... "het was zó gezellig!"
Ik praat je morgen bij!

Gerdina

Gerdina

05-02-2011 om 12:04

Veel plezier allemaal

Ik ben ook benieuwd naar jullie verhalen!

Guinevere

Guinevere

05-02-2011 om 12:47

Fladder, stop!

Je moet die legging niet strijken. Neplakleer kan daar beslist niet tegen.

fladder

fladder

05-02-2011 om 13:13

Guinevere

Geen zorgen, het is de tijgerprintversie met blingblingdetails. Die neplakleren ligt momenteel in de was. Is nogal bezweet geraakt met al die onderbroeken...

Een whaletale boven een tijgerprintlegging, dat moet toch kunnen, he...?

fladder

fladder

05-02-2011 om 13:14

Stop de tijd...

"Whaletail" heet zo'n verschijnsel, realiseerde ik me toen ik op "verzenden" klikte...

Petr@

Petr@

05-02-2011 om 13:26

Ik hoef geen badge ))

Jullie herkennen mij wel aan de wallen onder m'n ogen. Door de storm heb ik niet zo best geslapen. En ik moest vroeg mijn bed uit om bardienst te draaien bij de atletiekvereniging dus ik ben al versleten. Hopelijk kan ik bijslapen in de auto van Polly )))
Nu nog even een stoofpotje maken voor morgen, douchen en bedenken wat ik aan ga doen! En dan ben ik er klaar voor!
Tot straks!

Guinevere

Guinevere

05-02-2011 om 13:33

Zeg, goocheldoos

Zeg, verkoopt vanmiddag toevallig nog iemand zijn Mr. Creepy goocheldoos????

fladder

fladder

05-02-2011 om 13:51

Guinevere

Wat ben jij van plan vanavond...?

Guinevere

Guinevere

05-02-2011 om 14:03

1+1=2, fladder

Tel mijn berichten van vandaag bij elkaar op en je weet het, Fladder...
Geen kuisheidsgordel + goocheldoos + man van huis = ?????

Puck

Puck

05-02-2011 om 14:13

Guin

Dat is dan 1+1+1=3 hoor.
Ik heb er ook zin in. Tot straks allemaal....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.