Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

20-12-2010 om 21:42

Inschrijven OO meeting 5 februari 2011


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Emmawee

Emmawee

04-02-2011 om 09:07

Sini!

He wat jammer. Mocht de paracetamol werken en mocht je zaterdag tot de ontdekking komen dat het allemaal toch wel meevalt, kom dan gerust alsnog binnenvallen. En zo niet... veel sterkte en beterschap en hopelijk tot een volgende keer.
Groetjes, Maw.

Emmawee

Emmawee

04-02-2011 om 09:08

Petr@@@@@

Heb jij mijn mail gelezen en met Polly contact opgenomen?
Groetjes, Maw.

Puck

Puck

04-02-2011 om 09:44

Emma

Je wil niet weten wat Petr@ en Polly allemaal afgekrabbeld hebben op hyves.... Maar of ze het ook over jouw vraag gehad hebben. Geen idee.
ik heb onwijs veel zin in morgen.

Peetje

Peetje

04-02-2011 om 09:50

Ook afmelden

helaas, ik moet me ook afmelden.. Blijkbaar is het een verrassing voor broer dat wij (zijn gezin en het onze) na het feestje nog met elkaar uit eten gaan. Beetje vreemd geregeld door schoonzus, maar goed aangezien we verder geen enkele familie hebben en zij dit wel heel lief bedacht en geregeld heeft, gaan we dus daarheen...

Ksn ik me vast aanmelden voor volgende keer ?

groeten,
Peetje

Jammer peetje en sini - bromvlieg! plaats voor je!

Al de twijfelaars die nog misschien een klein beetje wilden maar niet durven... NU aanmelden! Gewoon komen. Ook Savon durft (maar ik neem dan ook een lokaas mee in de vorm van een stel dobbelstenen )

Puck

Puck

04-02-2011 om 10:07

Ik probeer ook nog

Ingmyr zet NU de auto op mijn oprit, die ga ik ook nog overhalen

Genista

Ook Savon durft schrijf je, nou de mensen aan wie ik verteld heb wat ik morgen ga doen zijn allemaal omgevallen van verbazing. Ik ben de verpersoonlijking van anti-held, dat vind ik zelf maar dat vindt mijn omgeving ook.

Gaan we yahtzeeën morgen?

Rofl savon

Antihelden zijn de sympathiekste! Althans, in films en literatuur wel, dus je zult zien hoe het allemaal meevalt. Ik ben alleen maar een 1.84 lange, slanke, bloedmooie carrièretijger die moeiteloos elegant voortschrijdt op stilettohakken (hee, mooi lingowoord) en luchtigjes een baan van 60 uur per week combineert met het moederschap van 7 kinderen Met mij durf je best te praten! (pssst: morgen goed zoeken naar een onderdeurtje met lang haar, dat ben ik...)

Emmawee

Emmawee

04-02-2011 om 10:29

Peetje en evt. twijfelaars...

Ja, ik snap helemaal dat je daar dan voor kiest... maar wat onmeetbaar jammer!! (He grappig, onmeetbaar...) Bromvlieg, waar blijf je?! En ja Ingmyr, gewoon mee met Puck!
Groetjes, Maw.

Emmawee

Emmawee

04-02-2011 om 10:33

Genista

"een 1.84 lange, slanke, bloedmooie carrièretijger die moeiteloos elegant voortschrijdt op stilettohakken (hee, mooi lingowoord) en luchtigjes een baan van 60 uur per week combineert met het moederschap van 7 kinderen "

Wil jij dat op je badge?

Groetjes, Maw.

margje van dijk

margje van dijk

04-02-2011 om 10:33

Aah, jammer! - en polly

Jammer, Sinilind! Ik had je graag weer eens even gesproken. En Peetje, ook jammer!

Polly: "Jij bent toch die ene die zou op katje schuurman lijkt????? "

Nee, dat is 's middags, 's ochtends lijk ik op Diana Ross.

Margje

Emmawee

Badge? Nee, Genista volstaat, want die naam heb ik gekozen om de symboliek

Peetje

Peetje

04-02-2011 om 10:48

Vergeet ik helemaal

om jullie heel veel plezier te wensen! Bij deze dus (ik durf nu geen smileys, puntjes etc. meer te gebruiken door een ander draadje)

Lol en pret peetje!

Je laat je door zo'n draad toch niet afschrikken.................

Genista

Kan je me niet vast een foto sturen voor de beeldvorming? Ik heb bij jou altijd een stekelig iets in gedachten door je nick.

Massi Nissa

Massi Nissa

04-02-2011 om 11:36

Heb er ook zin in

Gek genoeg ben ik nog niet echt zenuwachtig, maar dat komt vast omdat ik al dagen kamp met een protesterende onderrug. Mijn aandacht ging dus uit naar buikbanden enzo. Gisteren heb ik een symposium gehad met Vreselijke Stoelen waarop we de hele dag moesten Hangen en vanmorgen kwam ik dus letterlijk mijn bed niet meer uit. Heb me afgemeld en inmiddels kan ik een beetje rondstommelen.
Morgen ben ik er zeker bij, al moet ik al die tijd staan. Wild horses couldn't keep me away. Al is het misschien geen gek idee om dranghekken te bestellen, ik ben inmiddels een soort Mount Everest geworden.
Wel ontzettend jammer van Sinilind en Peetje, snik. Volgende keer beter.
Groetjes
Massi

amk

amk

04-02-2011 om 12:14

Massi

that's the spirit.

Ik heb ook een week in bed gelegen. Zegt de huisarts net dat het een longontsteking en voorhoofdsholteontsteking is. Ik vond het al een stuk beter gaan. Hij kan me wat. Morgen ben ik er. Ibuprofen ipv paracetamol werkt beter. Heb ze de hele week opgespaard.

Nu nog gaan bedenken wat ik aan trek.

Minet

Minet

04-02-2011 om 13:36

Iemand nog troetels?

Het stopt echt nooit he! Nu kreeg ik weer 4 Troetels bij de Plus, met bijbehorende stickers.......wie wil ze?

amk

amk

04-02-2011 om 13:38

Troetels: ja graag

ik ga nog even kijken of ik nog wat c1000 voetbaldingen kan vinden.

Minet

Minet

04-02-2011 om 14:12

Sorry, geen troetels

Ik had nog maar net gepost hier, toen was ik ze al kwijt. Ik zal dus geen troetels meenemen morgenavond, sorry.

Jahaa...

... dat wordt een verrassing.

Heb geen troetels, wel wat voetbalplaatjes

Emmawee

Emmawee

04-02-2011 om 15:32

Lidwientje

Ik zal de correctie nog even doorvoeren.
Groeten, Maw.

Emmawee

Emmawee

04-02-2011 om 15:35

Bromvlieg

Weet jij wel waar je als verrassing naar toe moet brommen dan?
Groet! Maw.

Polly Shearman

Polly Shearman

04-02-2011 om 16:12

Jaaaaa troetels

Ik wil heel graag met liefde alle troetels die niet bij jullie willen wonen ontvangen!!! wij hebben geen plus.. maar houden wel van troetels!!!
en wij houden niet van voetbal dus willen geen plaatjes

maar wel troetels!!

oproep: neem allemaal je troetels mee, wij geven ze een fijn thuis!!

dank u

groet, polly

Morgen

Heel veel plezier morgen!
(ik vier een ander feestje, mijn vader wordt 80!)

Oooh ik ben stikjaloers

Ik mis al die leggings, de troetels, het vast weer heel erg lekkere eten en ook nog Massi en Dirksmama en en en iedereen! *snik*

Iedereen HEEL VEEL PLEZIER en ik verwacht wel uitgebreide verslagen he! Minstens 500 woorden p.p.

Petr@

Petr@

04-02-2011 om 21:35

Polly!

Ik dacht ook een spijkerrok aan te trekken met zwarte laarzen )) Wij worden dus een "setje" (mocht geloof ik niet meer gezegd worden las ik in een ander draadje) of zal ik toch maar dat kekke jurkje aan doen wat ik gekocht heb voor een feest morgenavond, maar wat ik nu moet missen door de meeting?

Amk

kijk wel uit!
Longontsteking is geen kattepis. Ik heb al een paar moeders tegen de vlakte zien gaan. Hersteltijd is heel lang.

Emmawee

Emmawee

04-02-2011 om 22:10

Amk

Ik ben natuurlijk de laatste die iemand wil tegenhouden om morgen te komen, zeker als ik daarmee mijn traditionele lift naar huis verspeel, maar ehm... Rodebeuk spreekt weer eens wijze woorden. Kijk uit, geen kattepis.
Als het goed is slaap je nu... maar slaap er morgen ook nog even een middagje over voor je je besluit neemt.
Groetjes & beterschap! Maw.

amk

amk

04-02-2011 om 22:14

ik kwam voor iets heel anders bij de ha.
Longontstekingen heb ik meerdere keren per jaar, ze verlopen nogal a-typisch bij mij en mijn dochter. We zijn er om bekend bij de ha.

Was ik niet bij de ha geweest had het gewoon een verkoudheid geheten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.