Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

20-12-2010 om 21:42

Inschrijven OO meeting 5 februari 2011


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

02-02-2011 om 20:48

Wat we nog even moeten bespreken voor zaterdag

is om te beginnen, mijn gezichtsblindheid: al ken ik je, ik zal mezelf automatisch aan je voorstellen omdat ik je gezicht niet kan onthouden.
Mijn legging en rokje: ik was van plan om mijn spijkerrok met zwarte legging ( miss etam, tegen dikke billen) en zwarte laarzen te dragen zaterdag, zijn daar nog mensen principieel tegen?
stickers: zijn er weer stickers zoals voorgaan de jaren, dan heb ik een houvast naast mijn gezichtsblindheid.
Haren: ik verf ze niet, dat heb ik 1,5 week geleden gedaan, het is nu ook niet geel, word ik nog wel herkend?
Roken: ik ben succesvol gestopt met roken, maar als het niet te koud ik kom ik met liefde nog even buiten snuiven, want het is zo gezellig.
Rijden: hoera het word 10 graden zaterdag geen sneeuw te bekennen.

Groet, Polly

Guinevere

Guinevere

02-02-2011 om 20:56

Kleding

Hmmm, zwarte laarzen, spijkerrok en zwarte benen: herkennen we je dan wel Polly, tussen alle gelijk gekleden? Kun je je Lucretiakleding niet aandoen?
Ik pluk gewoon iets uit de kast zaterdag, afhankelijk van mijn bui. En ik heb ook nogal moeite met gezichtsherkenning, zullen we daar ook weer een draadje over starten???
Dirksmama, lijkt me heel verantwoord, de kinderen zo lang alleen laten. Dat kan prima op die leeftijd. Geef ze een paar nieuwe games en wat zakken chips en je hebt er geen kind meer aan.

Emmawee

Emmawee

02-02-2011 om 20:58

Geen stickers

Het spijt me vreselijk, ik heb besloten dit jaar geen stickers te doen... ik heb badges!!! Cool hè? Naam en functie van tevoren opgeven, dan krijg je een geprint exemplaar.
Groetjes! Maw. (jahaaa ik moet aan het werk)

tonny

tonny

02-02-2011 om 21:15

Yeah!

Poe hee, dat wordt serieus!

Guinevere

Guinevere

02-02-2011 om 21:16

Tekst

Doe mij dan maar:
Mw. ir. drs. Guinevere
Algemeen directeur

O jee

als ik niemand hoef op te pikken onderweg moet ik het echt helemaal alleen doen. Alleen rijden (maar goed dat lukt wel hoor), alleen parkeergarage zoeken (ook geen probleem maar vind ik hem dan nog terug) en dan alleen naar binnen.

Wil er echt niemand met mij meerijden, ik heb een hele mooie auto.....

Emmawee

Emmawee

02-02-2011 om 22:33

Haha savon!

Hoe ver wil je omrijden? Zie je mail.
Groetjes, Maw.

Emmawee

Mail terug!

Ha!

Mijn meerijders en ik zijn inmiddels ook aan het plannen geslagen. Deel van de voorpret. Momenteel kom ik vooruit op paracetamol, maar dat is zaterdag vást over.

Polly Shearman

Polly Shearman

03-02-2011 om 13:39

Voor op mijn badge

Mw Polly Shearman
Hardloper
Hardzak

margje van dijk

margje van dijk

03-02-2011 om 13:53

Polly hardzak

Ben jij een man, Polly?

Polly Shearman

Polly Shearman

03-02-2011 om 14:36

Margje

Vuiltje!!

nee hoor, maar wij hebben elkaar toch al eens ontmoet?!?!?

margje van dijk

margje van dijk

03-02-2011 om 14:48

Ja hoor

Ik zit je maar te pesten.
"Hardzak" - ik heb geen idee waar dat vandaan komt (misschien iets recents ergens in een draadje, ik het het allemaal niet meer bij), en ik moest gewoon even hard lachen.

Ja, ik heb jou vorig jaar ontmoet, ik weet nog dat je in ernstige consternatie hardop zat te twijfelen of je mijn gezicht zou moeten kennen, en daarna gingen we heel relaxed proberen te bedenken wat onze overeenkomsten waren. (Elk drie jongens!). (Iets met koor!)

Maar ik doe gewoon weer een badge/sticker op, dus mocht je me zaterdag tegen het lijf lopen dan kun je net doen of je me nog kent.

Margje

Polly Shearman

Polly Shearman

03-02-2011 om 14:51

Ok dat zal ik doen margje

Jij bent toch die ene die zou op katje schuurman lijkt?????

)

anyway, ik vind mezelf vaak een hardzak, in oordeel, in opvoeding, en dat komt geloof ik wel regelmatig bovendrijven in verschillende draadjes.

groet, Polly

Terpi

Terpi

03-02-2011 om 16:12

Badge

juffrouw Terpi
Koffiejuf

Badge

Savon

Held

Badge

Dorry

CuliDorry

Quiltmuts

Sancy

Sancy

03-02-2011 om 17:45

Badge

Madge!

Minet

Minet

03-02-2011 om 18:49

Sancy?

Jij komt toch niet???

Minet

Minet

03-02-2011 om 18:50

Badge

Minet/Karen

Löylymeesteres

Polly Shearman

Polly Shearman

03-02-2011 om 18:52

Minet?

que?

ik dacht: naaktrijder en zachthuidje

Sancy

Sancy

03-02-2011 om 19:00

Minet?

Madge Allsop? Doesn't ring a bell?

Biene M.

Biene M.

03-02-2011 om 21:04

Badge

Biene M.

Niet meer zwanger maar de buik moet nog weg

Emmawee

Emmawee

03-02-2011 om 21:30

Tonny

zou jij vanavond of morgenochtend nog even je mail willen checken?
Groetjes! Maw.

Emmawee

Emmawee

03-02-2011 om 21:38

Allemaahaal

Ik had jullie nog wat laatste informatie beloofd, daarvoor stuur ik jullie morgen nog een laatste mail.
Dat voegt overigens niet heel veel toe aan alles wat jullie al weten. Bedrag, plaats, tijd, allemaal al bekend.
Parkeergarages en leuke winkels in de buurt, alsmede de route vanaf het station is allemaal zeer goed te achterhalen op het wereldwijde web, maar ik zal wat links toevoegen.
Wel echt belangrijk, het verzoek om zoveel mogelijk voor gepast geld te zorgen bij de deur, anders heeft Asa niet genoeg wisselgeld in de kassa-doos.
En dat wat hier staat, zet ik dus morgen allemaal nog even in één overzichtelijk mailtje. Fijn he?!
Groeten! Maw.

Krin

Krin

03-02-2011 om 22:05

Lievelingsdraadje

Eerst het aanmelden, met (quasi-)onwilligen die over de streep worden getrokken, dan de eerste zenuwpezen die gerustgesteld worden, dan de voorzichtige (in dit geval trouwens roekeloze) plannen voor de te dragen outfits, dan het popelende ik-rij-nu-weg-stadium, dan een ondraaglijke mediastilte, en vervolgens de stortvloed aan opgetogen verslagen.
Heerlijk. Ik geniet er elke keer weer van. Veel plezier, dames!

Sascha2

Sascha2

03-02-2011 om 22:36

Badge

Sascha2

Al jaren niet doorslapende politieagente annex rechter annex bemiddelaar annex orakel annex kookboekenverslinder annex op regelmatig onpedadogische wijze haar vier kinderen in het gareel weten te houden ballenhooghoudster aka nou, sascha2 dus

Aaaa sini!

En ik wilde nog wel frans met je praten. Nou ja, jij praat frans en ik doe net of ik er ook iets van kan. Nou, beterschap dan maar he...

Dorry

Biene M.

Biene M.

04-02-2011 om 08:44

Sinilind

Dommage! En beterschap.

Puck

Puck

04-02-2011 om 08:59

Jammer sini

dat is balen. Red je het ook niet met een overdosering paracetamol in je lijf?
In ieder geval beterschap.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.