Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-06-2021 om 16:08
Nu de Viva verdwijnt, vroeg ik me af hoe jullie daar tegenaan kijken. Nu lees ik de Viva zelden of nooit , dus zal die ook niet missen. Maar lees wel regelmatig bijv. de Quest of Psychologie Magazine. Ik moet er niet aan denken dat ook die tijdschriften verdwijnen. Nou kun je natuurlijk alles online lezen, maar willen we dat? Ik zit al de hele dag voor m'n werk, en ook diverse privé zaken achter m'n scherm, en ben dat af en toe toch echt wel zat. Dus niet heerlijkers om op een 'ouderwetse' manier iets te lezen. Met een tijdschrift in de tuin, of op de bank, tijdens reclames om maar wat te noemen. Maakt jullie het iets uit?
20-07-2021 om 16:54
Het is denk ik één van die dingen die mee veranderen met de tijd, en waar je niet zoveel tegenin kunt brengen. Ik weet zelf nog hoe het voelde om te weten dat de Donald Duck op de mat zou vallen bij ons thuis, en onze oudste dochter heeft dat plezier ook mogen meemaken in het begin van deze eeuw. Echter, ik raak zelf geen tijdschriften meer aan, ook niet in een wachtruimte, en onze kinderen ook niet meer. De telefoon biedt nu eenmaal net zoveel, en misschien nog wel meer, vermaak.
24-07-2021 om 13:41
Wij hebben twee kranten, een door de week en elke zaterdag dus twee, met bijbehorende magazines. En daarnaast nog wat tijdschriften, die ik echt wel graag lees. Maar misschien is dat mijn leeftijd wel hoor . Het is wel lekker om iets te lezen waar je niet meteen op kan reageren en waarbij je ook niet makkelijk kan zappen.
Boeken lees ik trouwens ook graag.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.