Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Dalarna

Dalarna

23-03-2014 om 11:37

Andere invulling aan koningsdag


Kaaskopje

"Vervolgens Maxima tegen Willem "Schat, gezéllig hè?"

Neuh. "Schat, haal jij nou even sherry voor je moeder, ik blíjf niet lopen. Ze wil niet even zelf pakken, want dan is ze haar stoel kwijt. En zogenaamd weer last van d'r knie." En Maxima in gedachten: Waarom dwingt ze nou weer een speciale behandeling af met haar prinsessengedrag? Altijd wat met dat mens, gek word ik van dat gezeur".

skik

Dalarna

Dalarna

05-05-2014 om 14:29

Kaaskopje

Onze school heeft 500 leerlingen, die hebben echt drie velden nodig, dus de hele hockeyclub zit dan al vol en dan zitten er nog twee scholen vlakbij die club.

Wij hebben veertien basisscholen in ons dorp en ik denk dat onze school wel de grootste is maar nogmaals: niet elke club wil zijn velden daar voor laten gebruiken en gewone veldjes? Nooit poep gezien daar?

krin

krin

05-05-2014 om 16:44

Skik

*Vind ik leuk*

En voorts ben ik die Koningsspelen nu al wel weer beu. Hier komt het niet in plaats van, maar naast de gewone sportdag. EN inderdaad, door gehannes met velden was er niets meer beschikbaar en hebben ze wat aangerommeld op het plein. Weinig sport, veel spel. Vast leuk, hoor, maar voor mij hoeft het niet.
Al ben ik misschien ook wat verbolgen omdat ik ieder jaar vraag wat ze aan de Kinderboekenweek doen en ze meestal niet veel verder komen dan een voorleesochtend en alwéér zo'n duf 'Lied'. Maar echt aandacht voor lezen, of een schoolschrijver uitnodigen, neu.
Ik heb andere prioriteiten, laten we het daarop houden.

Kaaskopje

Kaaskopje

05-05-2014 om 21:57

Dalarna

Ik geef het op. Je zult wel gelijk hebben.

Ely

Ely

06-05-2014 om 01:19

Kaaskopje en skik

Zouden ze dan ook glaasjes met sigaretten hebben?
En spelletjes gaan doen? Oud Hollandse bv....

Kaaskopje

Kaaskopje

07-05-2014 om 23:36

Haha

Glaasjes met sigaretten... jeetje

Kaaskopje

Kaaskopje

08-05-2014 om 00:27

Skik

Sherry en een sigaretje

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.